• Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een GB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    1 ×Callidora ~ Gepauzeerd
    2 ×Ashallayn ~ Overnieuw ~ Wachten op antwoord
    3 ×Mediocre ~ Wachten op antwoord × DAG 1
    4 ×The_Glue ~ Aanpassen
    5 ×Callidora
    6 ×Madrugada ~ Wachten op antwoord
    7 ×Serein
    8 ×IamSherlocked
    9 ×Jotunheim
    10 ×Koelbloedig
    11 ×Backbiter
    12 ×DualShock
    13 ×Gaterne
    14 ×silverhorse
    15 ×Sublatti
    16 ×Rewritten
    17 ×Myrra


    topic 3
    Afgerond
    Topic 1



    Topic 2


    Topic 3




    Afgerond

    166. Meraxes
    167. Athelstan
    168. Sociopaths
    169. Ouranos_
    170. Geleninja
    171. Athelstan
    172. Coronam
    173. Myrra
    174. Myrra
    175. Copterus
    176. Lannistark
    177. Lannistark
    178. Maaaartje
    179. Lannistark
    180. Sublatti
    181. Cosnett
    182. Cosnett
    183 NameOfMyself
    184. XxboobearxX
    185. Dumbledore
    186. Summer_
    187. Oakheart
    188. DreamerN
    189. Lannistark
    190. Myrra
    191. Voldemortx
    192. Nakama
    193. Mignon
    194. Madrugada
    195. Beauregard
    196. LuckyBlue
    197. Myrra
    198. Firenzee
    199. Sublatti
    200. Daffie123
    201. Koelbloedig
    202. Constantine
    203. Ceane
    204. TsunamiOceani
    205. Ruitenburg
    206. Girlicious
    207. Chicklit_
    208. Fotobewerkwedstrijd Myrra
    209. Jotunheim

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 15:51 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:







    (...)





    Haha je bent geen zeur hoor, ik wist dat het eraan zat te komen met die cover (;
    Dus hier een andere, ben benieuwd wat je ervan vind!


    Omygod! die is zooo gaaf ;o
    thankyouu c:
    Nu kan ik mn verhaal online zetten haha.


    Little do you know

    @[q]Voldemortx, Yeay ^^

    Oh, ik vind het zo leuk om te surfen naar nieuwe brushes en en ik heb echt weer super leuke gevonden (heart2) Nu hopen dat GIMP ze ook allemaal pakt.


    Credendo Vides







    Nakama schreef:
    * Titel
    Geketend in een obsessie
    * Korte Samenvatting
    Ken je dat gevoel? Dat vlinders zich opstapelen in je buik tot er geen plaats meer is? Dat je hart een paar slagen sneller slaat alsof het lijkt dat je alle momenten iets gaat meemaken? Dat je begint te zweten dat het lijkt alsof je bijna flauwvalt? En dat je uiteindelijk een echte kluns wordt, terwijl je probeert niets fout te doen? Dat noemt men verliefd zijn en Avery kent er alles van.
    Wanneer Avery aan haar derde jaar begint, komt er een nieuwe jongen in haar klas die al haar aandacht opslokt. Avery wil niet opvallen, want zij is altijd al het stille meisje van de klas geweest, maar wat niemand over haar weet, is dat Avery een enorme stalker kan zijn. Omdat ze zijn hart wil winnen, verdiept Avery zich in het leven van de nieuwe jongen in haar klas. Op een gegeven moment wordt het een obsessie voor haar en die gaat van kwaad naar erger, het wordt gewoon te eng. Niet alleen voor de jongen, maar ook voor de mensen rondom haar. Hoe ver zal Avery gaan?

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    /
    * Sfeer die het weer moet geven
    Mysterieus, niet te vrolijk, maar ook niet te duister
    * Horizontaal of verticaal?
    Verticaal
    * Eventuele Exta's
    Kan je eentje met en eentje zonder titel maken, alsjeblieft?





    Ik werd een beetje meegesleurd door het onderzoeken van mijn nieuwe brushes (': Maar dit is er uiteindelijk uitgekomen. Hij is misschien wat simpel....
    Het is waarschijnlijk heel anders dan dat je voor ogen heb en dat kan ik ook wel begrijpen. Als het zo is dan maak ik graag een nieuwe voor je (':

    [ bericht aangepast op 3 juli 2015 - 22:55 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    @[q]Voldemortx, Yeay ^^

    Oh, ik vind het zo leuk om te surfen naar nieuwe brushes en en ik heb echt weer super leuke gevonden (heart2) Nu hopen dat GIMP ze ook allemaal pakt.

    Dat ken ik! Dat heb ik ook altijd als ik opzoek ben naar brushes, textures, actions en stockfoto's voor de heb :'D

    En ik lief weer je laatste paar covers! Ze zijn - zoals gewoonlijk! - echt super!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    DreamerN schreef:







    (...)




    Ik werd een beetje meegesleurd door het onderzoeken van mijn nieuwe brushes (': Maar dit is er uiteindelijk uitgekomen. Hij is misschien wat simpel....
    Het is waarschijnlijk heel anders dan dat je voor ogen heb en dat kan ik ook wel begrijpen. Als het zo is dan maak ik graag een nieuwe voor je (':


    Het is inderdaad heel anders dan ik voor ogen had, maar ik vind deze cover echt super! Hartelijk bedankt!


    16 - 09 - '17






    Mignon schreef:
    Wat een prachtige covers maak je! Ik zou je eeuwig dankbaar zijn als je ook voor mijn verhaal iets zou kunnen maken. :)

    Titel: In Time (subtitel: Live forever or die trying)
    Korte samenvatting:
    Wat zou je doen als je precies weet wanneer je je laatste adem zal uitblazen? Als je er elke seconde aan wordt herinnerd hoe lang je nog te leven hebt? Dit verhaal speelt zich af in een wereld die eeuwen verwijderd is van het leven dat we nu kennen, een wereld waar chaos en orde heerst, angst en moed leeft. Alles is begonnen na dat ene verlangen, een droom die door elk individu werd gekoesterd: een eeuwig leven. Sommigen geloofden erin, anderen niet, maar één ding stond als een paal boven water: onsterfelijk zijn zou je onverwoestbaar maken, je macht geven. En macht was iets wat iedereen wilde.
    Door een fatale fout van wetenschappers werd dit ideaal werkelijkheid voor een miniem gedeelte van de mensheid. De rest moest de gevolgen dragen, de prijs ervoor met hun leven betalen. Letterlijk. Het spel is wreed, maar de regels zijn simpel: vanaf het moment dat je hart vijfentwintig jaar lang klopt, start de teller. Eén jaar, dat is alles wat je krijgt. Aan jou de keuze wat je ermee doet, of je het zonder slag of stoot voorbij laat tikken of dat je er alles aan doet om langer te krijgen, meer tijd. Lang om deze keuze te overwegen heb je niet, want...

    ... tijd is geld.

    Kortom: niemand verjaart fysiek meer zodra je de leeftijd van 25 jaar hebt bereikt. Vanaf dan heb je een jaar de tijd om nog te leven, maar geld wordt als betaalmiddel gebruikt. Loon wordt uitbetaald in geld, maar een kop koffie kost bijvoorbeeld ook een paar minuten. Op die manier leven rijken voor altijd en zullen de armen vroegtijdig sterven.
    Eventueel plaatjes die je er per se in wilt: Geen, hier ben je helemaal vrij in. Mocht je liever wel met een lijstje aan faceclaims werken, dan hoor ik het graag. Dat is namelijk ook prima.
    Sfeer die het weer moet geven: Het liefst wil ik een strakke cover, met niet te veel poespas. Het mag gerust wat abstract zijn, zolang tijd maar centraal staat.
    Horizontaal of verticaal? Het liefst verticaal, maar mocht horizontaal beter passen dan is dit uiteraard geen enkel probleem.
    Eventuele extra's: Het idee van het verhaal zelf is gebaseerd op de film In Time. Wellicht weten de trailer of movieposters een beter beeld te creëren van hoe dat betaalmiddel in tijd in elkaar steekt.




    Het is uiteindelijk een wat simpelere uitziende cover geworden, met een beetje transparantie. Misschien een beetje te afwijkend van het strakke wat je wilde.
    Maar ik hoor dus graag wat je wilt en anders maak ik dus een nieuwe. (;


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:






    (...)



    Het is uiteindelijk een wat simpelere uitziende cover geworden, met een beetje transparantie. Misschien een beetje te afwijkend van het strakke wat je wilde.
    Maar ik hoor dus graag wat je wilt en anders maak ik dus een nieuwe. (;


    Woooow
    Deze is zoooo gaaf!

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 16:48 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Oeeh, prachtige covers. Heb mijn lijstje even uit een ander topic gekopieerd.

    • De (eventuele) titel
    Iron Fists

    • Een korte samenvatting
    Mila Banks is een slimme achttienjarige jongedame. Ze heeft haar laatste jaar high school achter de rug, en kijkt uit naar haar welverdiende vakantie voordat ze in het najaar gaat studeren. Haar uitzicht op de rest van haar leven wordt even goed door elkaar geschud als ze merkt dat haar twee jaar jongere broertje Jamie in de problemen zit. Ze volgt hem op een avond nadat hij het zoveelste excuus verzint, en maakt daarmee de fout van haar leven. Tegen wil en dank in wordt ze in het middelpunt van een gruwelijke bende gegooid, in een poging Jamie te beschermen komen haar hart en hoofd al snel met elkaar in de knoop. Ze zinkt weg in webben van leugens, broederschap, levensbedreigende deals en de ongenadige realiteit. Langzaam maar zeker beïnvloed dit drastische wendingen in haar jonge leven en lijkt de weg terug steeds verder weg.
    Ik ben ontzettend slecht in samenvattingen en heb ook nog dingen die eventueel gaan veranderen, dus ik houd het hierbij.

    • Eventuele plaatjes
    Ik wil je eigenlijk heel vrij laten. Je kunt bij het verhaal zelf altijd kijken om de sfeer te proeven. Het hoofdpersonage heeft als faceclaim Lucy Hale. Het liefst een foto waarop haar haren wat langer zijn. Zij mag wel op de voorgrond. En dan wat aspecten als tattoo's. Het liefst heb ik er een man met tattoages op, maar waarvan je het gezicht niet kunt zien omdat ik nog niet uit ben over het uiterlijk. Sigaretten, pistolen, een mes: dat soort dingen zijn ook welkom als opvulling. Het hoeft geen hele ingewikkelde cover te zijn: kijk maar hoe ver je komt. (:

    • Sfeer die de cover moet uitstralen
    Gevaar, aan de dramatische kant misschien wel. Het moet er niet al te comfortabel uit zien, als je begrijpt wat ik bedoel.

    • Horizontaal of verticaal
    Wat het best uitkomt qua plaatjes.

    • Eventuele extra's
    Geef er vooral je eigen draai aan, ik ben erg snel tevreden en heb ook totaal geen beeld in mijn hoofd van wat het moet worden. (:
    Alvast bedankt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    DreamerN schreef:






    (...)



    Het is uiteindelijk een wat simpelere uitziende cover geworden, met een beetje transparantie. Misschien een beetje te afwijkend van het strakke wat je wilde.
    Maar ik hoor dus graag wat je wilt en anders maak ik dus een nieuwe. (;
    Oh nee, een nieuwe hoef je absoluut niet te maken! Ik vind hem echt werkelijk waar prachtig geworden en hij past perfect bij het verhaal. Die hartslag in het midden is ook echt een ontzettend mooi en passend detail. Heel erg bedankt voor je moeite, ik ben er heel blij mee. :)


    She's imperfect but she tries

    DreamerN schreef:
    @[q]Voldemortx, Yeay ^^

    Oh, ik vind het zo leuk om te surfen naar nieuwe brushes en en ik heb echt weer super leuke gevonden (heart2) Nu hopen dat GIMP ze ook allemaal pakt.


    Waar haal jij al datsoort dingen dan vandaan? Ik weet Fonts enzo te vinden maar de rest wist ik niet eens dat het mogelijk was whaha


    Little do you know

    Voldemortx schreef:
    (...)

    Waar haal jij al datsoort dingen dan vandaan? Ik weet Fonts enzo te vinden maar de rest wist ik niet eens dat het mogelijk was whaha


    Echt heel makkelijk (; Gewoon googlen naar bijv. gimp brushes dan kom je er al snel heel veel tegen (;
    Om ze daarna in GIMP te krijgen is hetzelfde als met fonts, maar dan in het mapje brushes dumpen.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 2:54 ]


    Credendo Vides






    Sublatti schreef:
    Ik ga weer eens een cover vragen :)

    Naam: Playing with Fire
    Korte Samenvatting:
    Één Spel, Twee Rivalen, enkel een overleeft het spel.
    Het verhaal gaat over Emmelie en Polina, twee rivalen die continu bezig zijn om beter te zijn dan hun rivaal. Op een dag kunnen rivalen zich opgeven voor een spelshow waarin ze elkaar letterlijk om de haren moeten vliegen om te winnen want de prijs is legendarisch, Je wint genoeg geld om in leven te blijven en je behoudt je leven, de verliezer verliest zijn leven. Zowel Emmelie als Polina geeft zich op voor het spel. Ze komen in een bizar spel met als doel, overleven.

    Eventuele plaatjes: ik heb geen specifieke plaatjes maar ik Faceclaim Cara Delivinge als Emmelie en Elina Born als Polina, veder lijkt het me leuk als er zogenaamd vuur op hun handen zijn want dat past bij de titel.
    Sfeer: Duister en Spanning
    Horizontaal of Verticaal: Verticaal
    Eventuele Extra's: -


    Oké, ik heb nu dit.... Ik wil eerst even van je horen wat je ervan vind voor ik de titel erop zet. (':


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:






    (...)

    Oké, ik heb nu dit.... Ik wil eerst even van je horen wat je ervan vind voor ik de titel erop zet. (':


    Ik vind hem tot nu toe super Awesome!


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina






    Madrugada schreef:
    Aangezien ik jouw covers echt geweldig vind, ga ik nu ook even een aanvraag doen (:

    * Titel: Not-so-perfect Princess
    * Korte Samenvatting: Iedereen maakt wel eens fouten; fouten maken is tenslotte menselijk. Echter, van een prinses wordt verwacht dat ze alles perfect doet en kan; zo ook van Alyssa, Engeland's kroonprinses. Alleen Alyssa is allesbehalve perfect en haar vader doet er alles aan om ervoor te zorgen dat niemand daarachter komt; afpersen, doodsbedreigingen en af en toe bedreigt hij zelfs zijn eigen dochter. Alyssa is het zat. Zal ze ooit durven haar vader tegen te spreken?
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Ik zal de afbeeldingen onder de spoiler zetten (in linkjes), natuurlijk mag je altijd kijken voor een andere afbeelding als iets niet werkt. Mijn enige wens is dat er geen gezichten duidelijk op komen te staan aangezien ik geen specifiek beeld nog heb voor hoe de personages eruit komen te zien. Ik weet dat één van de foto's wel enigszins een gezicht erop heeft staan, maar die vind ik nog niet zo erg, doordat het meer een spiegelbeeld is. Ik geef meestal een aantal opties zodat je zelf ook kan kijken wat beter werkt (: Meestal is nummer 1 degene die ik zelf het leukst vind.
    Achtergrond: 1 2
    Prinses: 1 2
    Masker: 1 2

    * Sfeer die het weer moet geven: Licht duister, maar niet te duister (dus bijvoorbeeld een donker randje om de cover heen) Het speelt zich af in het hedendaagse.
    * Horizontaal of verticaal? Verticaal
    * Eventuele Extra's: Als het kan, graag onder de titel de naam Kim ^^

    Het heeft geen haast verder (:




    Hier is je cover (: Ik heb geen idee of die duister genoeg is zo. De cover heeft een dubbele rand (: Een transparantie en een zwarte.
    Ben benieuwd wat je ervan vind!


    @Sublatti, Oké, dan zet ik de titel erop! (;


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Echt heel makkelijk (; Gewoon googlen naar bijv. gimp brushes dan kom je er al snel heel veel tegen (;
    Om ze daarna in GIMP te krijgen is hetzelfde als met fonts, maar dan in het mapje brushes dumpen.


    In het mapje brushes? Hoe doe je dat dan?
    Ik heb fonts gewoon bij downloads staan x'D


    Little do you know