• Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een GB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    1 ×Callidora ~ Gepauzeerd
    2 ×Ashallayn ~ Overnieuw ~ Wachten op antwoord
    3 ×Mediocre ~ Wachten op antwoord × DAG 1
    4 ×The_Glue ~ Aanpassen
    5 ×Callidora
    6 ×Madrugada ~ Wachten op antwoord
    7 ×Serein
    8 ×IamSherlocked
    9 ×Jotunheim
    10 ×Koelbloedig
    11 ×Backbiter
    12 ×DualShock
    13 ×Gaterne
    14 ×silverhorse
    15 ×Sublatti
    16 ×Rewritten
    17 ×Myrra


    topic 3
    Afgerond
    Topic 1



    Topic 2


    Topic 3




    Afgerond

    166. Meraxes
    167. Athelstan
    168. Sociopaths
    169. Ouranos_
    170. Geleninja
    171. Athelstan
    172. Coronam
    173. Myrra
    174. Myrra
    175. Copterus
    176. Lannistark
    177. Lannistark
    178. Maaaartje
    179. Lannistark
    180. Sublatti
    181. Cosnett
    182. Cosnett
    183 NameOfMyself
    184. XxboobearxX
    185. Dumbledore
    186. Summer_
    187. Oakheart
    188. DreamerN
    189. Lannistark
    190. Myrra
    191. Voldemortx
    192. Nakama
    193. Mignon
    194. Madrugada
    195. Beauregard
    196. LuckyBlue
    197. Myrra
    198. Firenzee
    199. Sublatti
    200. Daffie123
    201. Koelbloedig
    202. Constantine
    203. Ceane
    204. TsunamiOceani
    205. Ruitenburg
    206. Girlicious
    207. Chicklit_
    208. Fotobewerkwedstrijd Myrra
    209. Jotunheim

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 15:51 ]


    Credendo Vides

    Ik was AineAurora heb mijn acc naam verandert in Callidora


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    DreamerN schreef:








    (...)





    Hier je cover (: Ik ben benieuwd wat je ervan vind. Het ziet er zo misschien een beetje simpel uit, maar het heeft een groot gedeelte transparant. Sleep hem maar eens naar een donkere pagina en je zult het zien. (;
    Zoals de vogel en bij de vogel en de rand zit wat perspectief. (:



    @Voldemortx, Haha, zoiets dacht ik al (': Ik zal een andere maken. Een zwart lettertype valt zo goed als weg tegen de achtergrond.


    Oh wauw! I like it, ga hem zeker gebruiken!

    Zou je, als het je lukt, misschien iets meer mysterie willen toevoegen? Desnoods duister?
    Want het is nog alsof het over een grote Romeo en Julia gaat, maar het gaat over geesten.

    (Ik vroeg er dan misschien wel om, maar merk toch dat er een soort zwarte schaduw overheen kan vallen, aangezien het best een thriller is)

    [ bericht aangepast op 29 juni 2015 - 11:35 ]


    obsessive rage







    Hier is de aangepaste versie. Het was een beetje kijken wat het wat mysterieuzer kon maken en ik kon jammer genoeg niet heel ver terug de bewerkgeschiedenis in >.< Maar uiteindelijk had ik dus besloten om het perkament een vergaande half verbrand uiterlijk te geven waardoor er eigenlijk wel weer meer transparantie bij gekomen is... Daarnaast heb ik ook de verzadiging aan gepast en iets meer textuur aangebracht.

    Ik ben benieuwd wat je van deze vind.


    Credendo Vides







    Voldemortx schreef:
    (...)

    Hahaha hij is leuk, maar het lijkt nu meer op een comedy in plaats van een horror/drama achtig iets waar ik voor wilde gaan. De achtergrond enzo vind ik wel gaaf trouwens, alleen de tekst vind ik ook weer wat over the top, misschien dat een gewoon zwarte lettertype beter uit komt? Of grijs, of misschien zelfs wit ofzo?

    oh god ik voel me echt een zeur haha






    Haha je bent geen zeur hoor, ik wist dat het eraan zat te komen met die cover (;
    Dus hier een andere, ben benieuwd wat je ervan vind!


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:







    Hier is de aangepaste versie. Het was een beetje kijken wat het wat mysterieuzer kon maken en ik kon jammer genoeg niet heel ver terug de bewerkgeschiedenis in >.< Maar uiteindelijk had ik dus besloten om het perkament een vergaande half verbrand uiterlijk te geven waardoor er eigenlijk wel weer meer transparantie bij gekomen is... Daarnaast heb ik ook de verzadiging aan gepast en iets meer textuur aangebracht.

    Ik ben benieuwd wat je van deze vind.


    Deze is ook heel mooi!
    Mocht het achteraf toch niet in de smaak vallen, kan ik het zelf ook nog bewerken ;)


    obsessive rage

    Wat een prachtige covers maak je! Ik zou je eeuwig dankbaar zijn als je ook voor mijn verhaal iets zou kunnen maken. :)

    Titel: In Time (subtitel: Live forever or die trying)
    Korte samenvatting:

    Wat zou je doen als je precies weet wanneer je je laatste adem zal uitblazen? Als je er elke seconde aan wordt herinnerd hoe lang je nog te leven hebt? Dit verhaal speelt zich af in een wereld die eeuwen verwijderd is van het leven dat we nu kennen, een wereld waar chaos en orde heerst, angst en moed leeft. Alles is begonnen na dat ene verlangen, een droom die door elk individu werd gekoesterd: een eeuwig leven. Sommigen geloofden erin, anderen niet, maar één ding stond als een paal boven water: onsterfelijk zijn zou je onverwoestbaar maken, je macht geven. En macht was iets wat iedereen wilde.
    Door een fatale fout van wetenschappers werd dit ideaal werkelijkheid voor een miniem gedeelte van de mensheid. De rest moest de gevolgen dragen, de prijs ervoor met hun leven betalen. Letterlijk. Het spel is wreed, maar de regels zijn simpel: vanaf het moment dat je hart vijfentwintig jaar lang klopt, start de teller. Eén jaar, dat is alles wat je krijgt. Aan jou de keuze wat je ermee doet, of je het zonder slag of stoot voorbij laat tikken of dat je er alles aan doet om langer te krijgen, meer tijd. Lang om deze keuze te overwegen heb je niet, want...

    ... tijd is geld.

    Kortom: niemand verjaart fysiek meer zodra je de leeftijd van 25 jaar hebt bereikt. Vanaf dan heb je een jaar de tijd om nog te leven, maar geld wordt als betaalmiddel gebruikt. Loon wordt uitbetaald in geld, maar een kop koffie kost bijvoorbeeld ook een paar minuten. Op die manier leven rijken voor altijd en zullen de armen vroegtijdig sterven.
    Eventueel plaatjes die je er per se in wilt: Geen, hier ben je helemaal vrij in. Mocht je liever wel met een lijstje aan faceclaims werken, dan hoor ik het graag. Dat is namelijk ook prima.
    Sfeer die het weer moet geven: Het liefst wil ik een strakke cover, met niet te veel poespas. Het mag gerust wat abstract zijn, zolang tijd maar centraal staat.
    Horizontaal of verticaal? Het liefst verticaal, maar mocht horizontaal beter passen dan is dit uiteraard geen enkel probleem.
    Eventuele extra's: Het idee van het verhaal zelf is gebaseerd op de film In Time. Wellicht weten de trailer of movieposters een beter beeld te creëren van hoe dat betaalmiddel in tijd in elkaar steekt.


    She's imperfect but she tries

    DreamerN schreef:







    (...)





    Haha je bent geen zeur hoor, ik wist dat het eraan zat te komen met die cover (;
    Dus hier een andere, ben benieuwd wat je ervan vind!


    Ooooh deze vind ik zelf echt wow *-*. Welk font is dat?

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 22:56 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Gaskarths schreef:
    (...)

    Ooooh deze vind ik zelf echt wow *-*. Welk font is dat?


    De naam van het font is 'Evanescent' en doelt daarmee op de band 'Evanescence' (;


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    De naam van het font is 'Evanescent' en doelt daarmee op de band 'Evanescence' (;


    Thanks ^^!


    I just caught the wave in your eyes

    Aangezien ik jouw covers echt geweldig vind, ga ik nu ook even een aanvraag doen (:

    * Titel: Not-so-perfect Princess
    * Korte Samenvatting: Iedereen maakt wel eens fouten; fouten maken is tenslotte menselijk. Echter, van een prinses wordt verwacht dat ze alles perfect doet en kan; zo ook van Alyssa, Engeland's kroonprinses. Alleen Alyssa is allesbehalve perfect en haar vader doet er alles aan om ervoor te zorgen dat niemand daarachter komt; afpersen, doodsbedreigingen en af en toe bedreigt hij zelfs zijn eigen dochter. Alyssa is het zat. Zal ze ooit durven haar vader tegen te spreken?
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Ik zal de afbeeldingen onder de spoiler zetten (in linkjes), natuurlijk mag je altijd kijken voor een andere afbeelding als iets niet werkt. Mijn enige wens is dat er geen gezichten duidelijk op komen te staan aangezien ik geen specifiek beeld nog heb voor hoe de personages eruit komen te zien. Ik weet dat één van de foto's wel enigszins een gezicht erop heeft staan, maar die vind ik nog niet zo erg, doordat het meer een spiegelbeeld is. Ik geef meestal een aantal opties zodat je zelf ook kan kijken wat beter werkt (: Meestal is nummer 1 degene die ik zelf het leukst vind.

    Achtergrond: 1 2
    Prinses: 1 2
    Masker: 1 2

    * Sfeer die het weer moet geven: Licht duister, maar niet te duister (dus bijvoorbeeld een donker randje om de cover heen) Het speelt zich af in het hedendaagse.
    * Horizontaal of verticaal? Verticaal
    * Eventuele Extra's: Als het kan, graag onder de titel de naam Kim ^^

    Het heeft geen haast verder (:

    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 15:38 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Is het nog mogelijk om een Faceclaim te veranderen van mijn aanvraag? Zo ja, Lily Collins wordt vervangen door Elina born, ik wijzig het ook aan mijn aanvraag.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    @Sublatti Het is nog niet te laat (: Dus het kan makkelijk veranderd worden.

    Even een algemene mededeling: Doordat CampNaNoWriMo begonnen is weet ik niet of ik daardoor echt vaak tijd heb voor covers. Ik ga natuurlijk er wel mee bezig, maar graag dus begrip mocht het toch wat langer duren dan verwacht.

    Het verhaal waarmee ik mee doe is die van mij op deze pagina, ik heb alleen nog steeds geen titel ervoor. Misschien ga ik daar nog een topic over openen voor input.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 19:11 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    @Sublatti Het is nog niet te laat (: Dus het kan makkelijk veranderd worden.

    Even een algemene mededeling: Doordat CampNaNoWriMo begonnen is weet ik niet of ik daardoor echt vaak tijd heb voor covers. Ik ga natuurlijk er wel mee bezig, maar graag dus begrip mocht het toch wat langer duren dan verwacht.

    Het verhaal waarmee ik mee doe is die van mij op deze pagina, ik heb alleen nog steeds geen titel ervoor. Misschien ga ik daar nog een topic over openen voor input.



    Oke, good to know. Ik ben benieuwd naar mijn cover want deze Story wil ik op echt afmaken. En idd ik doe ook mee aan CampNaNoWriMo dus ik snap het


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Dylazing > Nakama


    16 - 09 - '17

    Heei,
    Ik ben echt superblij met de andere cover, dus hierbij nde vraag of je tijd hebt er nog eentje voor mij te maken.
    Slytherins Princess || Draco Malfoy

    Merope Lydia Riddle heeft geen gemakkelijk leven. Haar moeder is al jong gestorven. Althans, dat denken ze. Merope's moeder was verdwenen. Er hing altijd een vage mist rondom haar. Vragen werden afgewimpeld, en bij een vreemde gebeurtenis was het maar verbeelding. Merwyn Riddle was in rook opgegaan.
    De verdwijning van haar moeder was voor Merope altijd een mysterie dat nooit opgelost kon worden. Maar, op haar elfde verjaardag was er iemand voor haar. Het was geen familie. Het was een oude man met een lange baard. Hij gaf Merope de verklaring voor de vreemde dingen die ze kon doen. Zelfs op haar gave om met slangen te spreken had hij een antwoord.
    Het gesprek was anders begonnen dan je van een gesprek zou verwachten.
    'Merope, ken je de naam Tom Riddle?' Merope fronste haar voorhoofd. Haar bleke gezichtje vertrok zich in rimpels, alsof ze het wel wist, maar de herinnering zich net buiten haar bereik bevond. Toen schudde ze haar hoofd.
    'Nee.'
    'Hij was de broer van je moeder, Merwyn Riddle. Maar hij ging de verkeerde kant op en koos voor een duister leven, een nieuw leven. Hij verbrak alle banden van Tom Riddle en begon opnieuw. Als Voldemort.'
    Toch, ondanks de vreselijke dingen die haar oom had gedaan, bood de man, Perkamentus, haar een plaats aan op zijn school. En op 1 september was het onafwendbaar. Merope ging naar Hogwarts school of witchcraft and wizardry. De veiligste plek van allemaal. Zeggen ze. Maar Merope lijkt de problemen wel aan te trekken. Want een jongen in haar leerjaar maakt overleven na de keuze tussen goed en kwaad wel heel erg lastig

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Nawh ik kan niet echt een goed plaatje vinden :(
    Draco sowieso maar ik kan dus niet echt een foto vinden die ik wil...
    Ongeveer dit meisje, maar haar haren heb ik het liefst veeeel donkerder (bruin/zwart) en als het kan haar ogen amberkleurig



    Haar haren en ogen dus ongeveer zo maar haar huid moet bij de 2e veel bleker
    Verder als het kan ook nog het duistere teken
    En ik weet niet of ik volde-jeweetwel er ook op wil, zou je dat kunnen proberen?
    * Sfeer die het weer moet geven
    Sinister. Met groen enzo. Maar aan één kant ofzo ook een heel helder en lieflijk stukje
    * Horizontaal of verticaal?
    Maakt me niet uit
    * Eventuele Exta's


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.