• La Isla Milagro.. Onder velen jongeren ook wel bekend als simpelweg Milagro, is hét eiland om je vakantie door te brengen. Het Spaanse eiland bied alles voor een geweldige vakantie... Witte stranden met een blauwe zee.. Gezellige winkeltjes.. Prachtige hotels.. En natuurlijk een geweldig uitgaansgebied. Elk jaar komen hier honderden jongeren voor de vakantie van hun leven. De een is nieuw, de ander is al bekend op het eiland. Maar één ding is zeker en dat is dat er elk jaar nieuwe avonturen staan te wachten. Nieuwe liefdes, relaties die worden gebroken, ongelukken, geweldige feesten en natuurlijk een hoop fun met je vrienden... Wordt dit de beste vakantie ooit? Of eindigt het in een complete hel... Dat is aan jou..


    El Diablo.

    Hahahaha.


    I just caught the wave in your eyes

    Speeltopic 2 c:


    El Diablo.

    Yaaay


    Spinning around, I'm weightless.

    Het is opeens zo stil? D:


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Ja hè? Damn...


    I just caught the wave in your eyes

    Ik kijk zo om te posten en misschien ook Valentino naar het feest sturen :x -sorry ik heb weinig inspi- ik ga er zo voor kijken :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik begon me al af te vragen of iedereen op vakantie was vertrokken ;p

    @Raccoon, is goed c:


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Hahaha bijna, zondag vertrek ik en ben ik er voor twee weken niet want wifi-loos ;c. Je mag Vale naar Ale (ahaha sorry xd) sturen? Ff family meeting :3.


    I just caught the wave in your eyes

    Ik vertrek volgende week woensdag en dan heb ik drie weken maar beperkte wifi en geen laptop dus ik zal ook niet vaak kunnen reageren :s


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Ik ga de 18e of de 20e een weekje naar Duitsland met mijn vriend. Kamperen *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben van woensdag tot zaterdag weg samen met Cordeliae, AlbusTumbledore en Kern, dus wij zullen de komende week niet zoveel posten. :'D
    Maar ik ga nu bijlezen en schrijven (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vanaf 5 juli tot en met 23 juli ben ik dus wifi-loos in Spanje. Ik ga wel proberen te schrijven en dan te activeren als ik wifi heb in een café of iets. Dat wordt wel max. 1x per dag ws. Je mag mijn personages gewoon besturen en overal heen slepen, hoewel je geen rare dingen met ze moet doen :').

    – ff standaard


    I just caught the wave in your eyes

    AlbusDumbledore > Stach


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Stach > Hohenheim > Riza


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Waar is iedereen?


    Every villain is a hero in his own mind.