• La Isla Milagro.. Onder velen jongeren ook wel bekend als simpelweg Milagro, is hét eiland om je vakantie door te brengen. Het Spaanse eiland bied alles voor een geweldige vakantie... Witte stranden met een blauwe zee.. Gezellige winkeltjes.. Prachtige hotels.. En natuurlijk een geweldig uitgaansgebied. Elk jaar komen hier honderden jongeren voor de vakantie van hun leven. De een is nieuw, de ander is al bekend op het eiland. Maar één ding is zeker en dat is dat er elk jaar nieuwe avonturen staan te wachten. Nieuwe liefdes, relaties die worden gebroken, ongelukken, geweldige feesten en natuurlijk een hoop fun met je vrienden... Wordt dit de beste vakantie ooit? Of eindigt het in een complete hel... Dat is aan jou..


    El Diablo.

    Ik ga zo mijn bed in dus tot morgen !


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ik zat hardop te lachen om Finn gosh. Mag ik al reageren of komt emma al terug?


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    ik zat hardop te lachen om Finn gosh. Mag ik al reageren of komt emma al terug?


    Nee je mag posten hoor ! :3 Mehehe Emma gaat ze eventjes alleen laten :')

    Maar als iemand Emma wilt ontmoeten in de meidentoiletten van het standtentje, feel free to come :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hecuba schreef:
    ik zat hardop te lachen om Finn gosh. Mag ik al reageren of komt emma al terug?


    :') he's awkward af.


    I just caught the wave in your eyes

    yes okay is goed dan ga ik finn gek maken :3


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik ga mn bed in, morgen weer!


    Spinning around, I'm weightless.

    Hahaha ik ook, hoewel ik nog steeds kan posten mocht het nodig zijn :'). Trusten anyway we hadden een soort een op een :').


    I just caught the wave in your eyes

    Sorry, ik ben de afgelopen dagen veel in het ziekenhuis geweest voor allerlei onderzoeken en mijn hoofd stond niet echt naar Quizlet. Kan iemand even een kleine samenvatting geven en aangeven waar ik het beste kan inspringen met mijn personages?


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Mirin schreef:
    Sorry, ik ben de afgelopen dagen veel in het ziekenhuis geweest voor allerlei onderzoeken en mijn hoofd stond niet echt naar Quizlet. Kan iemand even een kleine samenvatting geven en aangeven waar ik het beste kan inspringen met mijn personages?


    De meeste mensen die aankomen zijn het eiland aan het verkennen, Ale en Tyler zitten nu in de club en zijn aan het wachten, miss kan je Jay naar hen sturen? In de avond is er een groot welkomstfeest voor alle gasten (:


    I just caught the wave in your eyes

    Is het goed dat we morgen(avond) met het welkomstfeest beginnen?


    El Diablo.

    Is prima voor mij ! :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ginoble schreef:
    Is het goed dat we morgen(avond) met het welkomstfeest beginnen?


    Ik vind dat goed ^^. #TygriaDrama


    I just caught the wave in your eyes

    Primaaaa

    DYL MAG DE JURK AAN


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik ben er morgen niet -Graspop c:- maar ik spring wel bij achteraf ;)


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Niet op die manier hoor hihi, ik had gewoon te veel op, geen stress haha.


    Spinning around, I'm weightless.