• La Isla Milagro.. Onder velen jongeren ook wel bekend als simpelweg Milagro, is hét eiland om je vakantie door te brengen. Het Spaanse eiland bied alles voor een geweldige vakantie... Witte stranden met een blauwe zee.. Gezellige winkeltjes.. Prachtige hotels.. En natuurlijk een geweldig uitgaansgebied. Elk jaar komen hier honderden jongeren voor de vakantie van hun leven. De een is nieuw, de ander is al bekend op het eiland. Maar één ding is zeker en dat is dat er elk jaar nieuwe avonturen staan te wachten. Nieuwe liefdes, relaties die worden gebroken, ongelukken, geweldige feesten en natuurlijk een hoop fun met je vrienden... Wordt dit de beste vakantie ooit? Of eindigt het in een complete hel... Dat is aan jou..


    El Diablo.

    Raccoon schreef:
    Wie voor Clumsy Emma? :3 Of iemand waar ik Valentino zo op mag afsturen ;3


    Clary voor Valentino? Ik ben nu aan het schrijven ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik heb Finnegan naar haar gestuurd ^^!


    I just caught the wave in your eyes

    901FreeAtLast schreef:
    (...)

    Hm, ik denk dat Esra het wel met Valentino zou kunnen vinden, terwijl Emma het uiteindelijk wel met Jared zou kunnen vinden.
    Emma is nieuw en ik wilde Jared ergens op het eiland laten werken, op het strand bij een bar of zo, dus dan zouden hun elkaar kunnen meeten?
    Valentino is volgens de rol een inwoner en ik denk dat Esra hem wel zou kunnen hebben ontmoet en dat ze samen gedronken en gefeest hebben, waardoor ze nu bevriend zijn geworden?


    Ja lijkt me leuk ! ;D I like Esra ze lijkt me echt een tegenpool van Emma :')

    Athelstan schreef:
    Je mag bij MSV's altijd gewoon overal je personages heen sturen, dat hoef je niet te vragen. xD
    Het is ook fijn als mensen niet de hele tijd vragen of er iemand 'vrij is', maar gewoon het verhaal lezen en op basis daarvan hun personage naar een persoon toe schrijven.
    Ik bedoel dit trouwens niet als reactie op jou, Saar, want het kan in begin handig zijn. (:
    Het is gewoon een tip voor iedereen. Zelf initiatief nemen is gewoon erg fijn en houdt het verhaal lekker levendig. Het is altijd leuk als je personage onverwacht door iemand wordt afgesproken.

    Hoe zien de kamerindelingen eruit in de hotels? Zijn het allemaal eenpersoonskamers?


    Bedankt voor de tip ! :3 *ik ben een groentje hierin* Ik wil gewoon niet dat ik mensen ga lastigvallen ofzo c: maar ik zal het onthouden !

    Sociopaths schreef:
    (...)

    Clary voor Valentino? Ik ben nu aan het schrijven ^^


    Okey ! :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ja lijkt me leuk ! ;D I like Esra ze lijkt me echt een tegenpool van Emma :')


    Haha, dat is dus geregeld!
    Emma is ook een leuk personage en inderdaad, Emma is erg verschillend van Esra en andersom.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Als iemand met Esra wilt praten, doe het gerust; ze bijt niet :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    901FreeAtLast schreef:
    Als iemand met Esra wilt praten, doe het gerust; ze bijt niet :3

    Of je laat Esra naar iemand toelopen.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Athelstan schreef:
    (...)
    Of je laat Esra naar iemand toelopen.^^


    True, ik ga eventjes alle stukjes lezen en kijken wie nog geen interactie heeft en in de lobby is..


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Het is sowieso heel belangrijk om alle stukjes te lezen, haha, om alle personages te leren kennen. Ook als je eigen personage met iemand in interactie is. Anders krijg je namelijk heel snel dat mensen alleen de posts lezen die voor hun belangrijk lijken en dan krijg je alleen maar losse verhaallijnen, wat het verhaal ophoudt. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nou, Pascual staat in de lobby van het hotel. Niet te missen :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    K had nog niet alles gelezen, heb Esra overigens naar Pascual gestuurd, met de beste openingszin ever.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    901FreeAtLast schreef:
    K had nog niet alles gelezen, heb Esra overigens naar Pascual gestuurd, met de beste openingszin ever.


    Oh gosh, ik ga nu kijken xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wajooooh. Mijn topics.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Goodnight peeps, aan de mensjes met examens succes! aan de andere veel msv plezier heheh :'3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dit gaat zo snel O_O


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Jep. Maar dat is altijd alleen de eerste dagen, dan zakt het vaak weer weg. Dus ik zou je daardoor niet laten wegjagen. c;


    Every villain is a hero in his own mind.