• La Isla Milagro.. Onder velen jongeren ook wel bekend als simpelweg Milagro, is hét eiland om je vakantie door te brengen. Het Spaanse eiland bied alles voor een geweldige vakantie... Witte stranden met een blauwe zee.. Gezellige winkeltjes.. Prachtige hotels.. En natuurlijk een geweldig uitgaansgebied. Elk jaar komen hier honderden jongeren voor de vakantie van hun leven. De een is nieuw, de ander is al bekend op het eiland. Maar één ding is zeker en dat is dat er elk jaar nieuwe avonturen staan te wachten. Nieuwe liefdes, relaties die worden gebroken, ongelukken, geweldige feesten en natuurlijk een hoop fun met je vrienden... Wordt dit de beste vakantie ooit? Of eindigt het in een complete hel... Dat is aan jou..


    El Diablo.

    Hecuba schreef:
    Niet op die manier hoor hihi, ik had gewoon te veel op, geen stress haha.


    Oh hahah gelukkig maar :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hecuba schreef:
    Niet op die manier hoor hihi, ik had gewoon te veel op, geen stress haha.


    Oh hahaha gelukkig maar inderdaad :').


    I just caught the wave in your eyes

    Sorry laat! Kan ik ergens inspringen?

    Hmm, Samuel is in gesprek met Pascual en Izzy, ze gaan vertrekken naar het strandfeest, maar ik weet niet of je daar iets aan hebt


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Dylan, Finegan en Emma zijn ook opweg naar het strandfeest, dus je kunt je perso altijd daarheen sturen :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Allen daarheen :p


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Gezellig :').


    I just caught the wave in your eyes

    Ik laat mijn perso daar heen gaan, bedankt :)

    Iemand voor Caspar? c:


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Eh als hij al op het feest is mag hij somehow wel in contact komen met Mara en haar vriendinnen?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hij mag naar Emma, Finn en Dylan toegaan? ;3 ze staan op de dansvloer


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Note: van 5 juli tot 23 juli ben ik op vakantie, zonder wifi. Posten gaat dus moeilijk worden (: standaard


    I just caught the wave in your eyes

    Neeeeee

    [ bericht aangepast op 26 juni 2015 - 16:24 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Complexes schreef:
    <3


    Deze moet je niet gebruiken c: ontregelt de site

    Btw Denize is ff tosti eten, daarna opent ze nieuw topic ^^.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2015 - 16:25 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Dat was ik even vergeten, oops.


    Spinning around, I'm weightless.