• La Isla Milagro.. Onder velen jongeren ook wel bekend als simpelweg Milagro, is hét eiland om je vakantie door te brengen. Het Spaanse eiland bied alles voor een geweldige vakantie... Witte stranden met een blauwe zee.. Gezellige winkeltjes.. Prachtige hotels.. En natuurlijk een geweldig uitgaansgebied. Elk jaar komen hier honderden jongeren voor de vakantie van hun leven. De een is nieuw, de ander is al bekend op het eiland. Maar één ding is zeker en dat is dat er elk jaar nieuwe avonturen staan te wachten. Nieuwe liefdes, relaties die worden gebroken, ongelukken, geweldige feesten en natuurlijk een hoop fun met je vrienden... Wordt dit de beste vakantie ooit? Of eindigt het in een complete hel... Dat is aan jou..


    El Diablo.

    MT c:


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Iemand een relatie met Clary? ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik heb Ale en Finn for je op pagina 1 dus laat maar horen ^^.


    I just caught the wave in your eyes

    Ik heb Jayden en Lynn ook nog voor relaties!
    Lynn is nieuw en Jayden is er al twee keer eerder geweest.


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Mirin schreef:
    Ik heb Jayden en Lynn ook nog voor relaties!
    Lynn is nieuw en Jayden is er al twee keer eerder geweest.


    Ik heb mijn personages voor je ^^. Ale is inwoonster en Finnegan is nieuw (:


    I just caught the wave in your eyes

    Mijn late topics, iemand die nog een relatie wilt met mijn perso's? ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Copterus schreef:
    (...)

    Ik heb mijn personages voor je ^^. Ale is inwoonster en Finnegan is nieuw (:


    Had je al wat in gedachten?


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Mirin schreef:
    (...)

    Had je al wat in gedachten?


    Volgens mij zou Ale met zowel Lynn als Jayden het goed kunnen vinden. Finn ook wel met Lynn, met Jayden misschien wat minder.
    Gezien ze allebei ook nog een beetje flirty zijn kunnen Jay en Ale misschien ook wat flirten met elkaar zonder wat te willen? Idk, gezien hij ook al wat vaker op het eiland is geweest lijkt het me dat Ale en Jay elkaar sws al kennen ^^. What do you think?


    I just caught the wave in your eyes

    @Saar wat betreft Valentino, volgensmij zouden Ale en hij het wel goed kunnen vinden gezien ze allebei flirty en feest personen zijn. Finn en Valentino zijn niet echt een match, echte vijanden kan niet echt wat betreft Finn's karakter maar hij kan denk ik niet echt vrienden met hem zijn, wat denk jij?


    I just caught the wave in your eyes

    Iemand voor Dyl? c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Copterus schreef:
    @Saar wat betreft Valentino, volgensmij zouden Ale en hij het wel goed kunnen vinden gezien ze allebei flirty en feest personen zijn. Finn en Valentino zijn niet echt een match, echte vijanden kan niet echt wat betreft Finn's karakter maar hij kan denk ik niet echt vrienden met hem zijn, wat denk jij?


    Voor Ale en Valentino vind ik het goed! En Finn moet hij nog leren kennen, dus misschien hebben ze allebij nog geen mening over elkaar ?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Voor Ale en Valentino vind ik het goed! En Finn moet hij nog leren kennen, dus misschien hebben ze allebij nog geen mening over elkaar ?


    Jaa is goed ^^!

    @Hecuba ik quote wel ff m'n gb berichtje (:
    Heey (: bij het MSV Year of Summer een jongen die biseksueel is net als mijn jongen Finnegan. Zijn karakter lijkt ook op die van Finn dus misschien kunnen ze wat worden (:?


    I just caught the wave in your eyes

    Iemand die wil voor Samuel? c:


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Iemand één of andere relatie met Celeste?

    Ik heb mijn personages vrij, dus als jullie een ideetje hebben?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH