• La Isla Milagro.. Onder velen jongeren ook wel bekend als simpelweg Milagro, is hét eiland om je vakantie door te brengen. Het Spaanse eiland bied alles voor een geweldige vakantie... Witte stranden met een blauwe zee.. Gezellige winkeltjes.. Prachtige hotels.. En natuurlijk een geweldig uitgaansgebied. Elk jaar komen hier honderden jongeren voor de vakantie van hun leven. De een is nieuw, de ander is al bekend op het eiland. Maar één ding is zeker en dat is dat er elk jaar nieuwe avonturen staan te wachten. Nieuwe liefdes, relaties die worden gebroken, ongelukken, geweldige feesten en natuurlijk een hoop fun met je vrienden... Wordt dit de beste vakantie ooit? Of eindigt het in een complete hel... Dat is aan jou..


    El Diablo.

    Ik ben benieuwd hoe dit gaat worden, eerste MSV ooit ^^.


    I just caught the wave in your eyes

    MeganKM schreef:
    (...)

    Ik heb Celeste?


    Als jij dat goed vindt is het voor mij geen probleem c:


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    *feels forever alone* Echt niemand die nog een relatie met mijn perso's wilt?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik ben het rollentopic kwijt, zou ik een link mogen? :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Raccoon schreef:
    *feels forever alone* Echt niemand die nog een relatie met mijn perso's wilt?


    Als je nog een idee hebt wil ik best nog wel een extra relatie met een van je perso's hoor :)


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    en Larkin c:

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=171597


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    RabidKiller schreef:
    en Larkin c:

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=171597


    Dankje Sjeune ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Larkin schreef:
    (...)

    Dankje Sjeune ^^


    no problem ^-^


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    RabidKiller schreef:
    (...)

    Als je nog een idee hebt wil ik best nog wel een extra relatie met een van je perso's hoor :)


    Ik ben redelijk slecht met die dingen verzinnen, maar laat ik het eens proberen :')

    Misschien dat Samuel en Valentino elkaar kennen, maar elkaar eigenlijk niet mogen. Valentino is een ruzie stoker en kan misschien eens problemen met Samuel hebben gehad ofzo? ^^ Tenzij je liever wat anders hebt?

    En misschien later in de rpg een vriendschap ofzo met Emma? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    *feels forever alone* Echt niemand die nog een relatie met mijn perso's wilt?


    Als het goed is zijn onze perso's al iets van elkaar toch? Otherwise I'll volunteer as tribute.


    I just caught the wave in your eyes

    RabidKiller schreef:
    (...)

    Als jij dat goed vindt is het voor mij geen probleem c:


    okee

    Ik heb Pascual voor mensen! Roep maar ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb Celeste!

    MeganKM schreef:
    Ik heb Celeste!

    Oké, zeg maar wat voor relatie je wilt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb niet echt inspiratie
    Heb jij een idee? :)