• La Isla Milagro.. Onder velen jongeren ook wel bekend als simpelweg Milagro, is hét eiland om je vakantie door te brengen. Het Spaanse eiland bied alles voor een geweldige vakantie... Witte stranden met een blauwe zee.. Gezellige winkeltjes.. Prachtige hotels.. En natuurlijk een geweldig uitgaansgebied. Elk jaar komen hier honderden jongeren voor de vakantie van hun leven. De een is nieuw, de ander is al bekend op het eiland. Maar één ding is zeker en dat is dat er elk jaar nieuwe avonturen staan te wachten. Nieuwe liefdes, relaties die worden gebroken, ongelukken, geweldige feesten en natuurlijk een hoop fun met je vrienden... Wordt dit de beste vakantie ooit? Of eindigt het in een complete hel... Dat is aan jou..


    El Diablo.

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ik ben redelijk slecht met die dingen verzinnen, maar laat ik het eens proberen :')

    Misschien dat Samuel en Valentino elkaar kennen, maar elkaar eigenlijk niet mogen. Valentino is een ruzie stoker en kan misschien eens problemen met Samuel hebben gehad ofzo? ^^ Tenzij je liever wat anders hebt?

    En misschien later in de rpg een vriendschap ofzo met Emma? :3


    Is helemaal goed voor mij ^^


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Raccoon schreef:
    (...)

    Maybe Valentino en Clary? Een soort van rivalen of zoiets? ^^


    Sure, dat is leuk c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Wanneer begint dit ^^? Dan kan ik daar rekening meebouwen in verband met pw-week.


    I just caught the wave in your eyes

    Het liefst begin ik ergens vanavond, maar ik weet niet of dat voor iedereen uitkomt.


    El Diablo.

    NVM

    [ bericht aangepast op 14 juni 2015 - 18:23 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Voor mij is het prima! :3 I really wanna start hehe c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MT!

    Iemand enige relatie met Esra of Jared, gezien Esra bekend is op het eiland en Jared er altijd in de zomers woont en er is opgegroeid.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    901FreeAtLast schreef:
    MT!

    Iemand enige relatie met Esra of Jared, gezien Esra bekend is op het eiland en Jared er altijd in de zomers woont en er is opgegroeid.


    Ik heb Valentino en Emma? Heb je anders ideetjes? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mijn personages staan ook open voor relaties ^^
    Ik twijfel of ik nog een boy maak, type kinda douchebag met een klein hartje :'D


    El Diablo.

    Voor degenen die niet kunnen wachten, jullie kunnen altijd al in Word jullie post schrijven. :"D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vanavond is prima hoor!
    Ik heb Ale en Finn op pagina een nog voor iedereen maar we kunnen het ook gwn laten gebeuren in het speeltopic (:


    I just caught the wave in your eyes

    Speeltopic O1


    El Diablo.

    Wie voor Clumsy Emma? :3 Of iemand waar ik Valentino zo op mag afsturen ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ik heb Valentino en Emma? Heb je anders ideetjes? :3


    Hm, ik denk dat Esra het wel met Valentino zou kunnen vinden, terwijl Emma het uiteindelijk wel met Jared zou kunnen vinden.
    Emma is nieuw en ik wilde Jared ergens op het eiland laten werken, op het strand bij een bar of zo, dus dan zouden hun elkaar kunnen meeten?
    Valentino is volgens de rol een inwoner en ik denk dat Esra hem wel zou kunnen hebben ontmoet en dat ze samen gedronken en gefeest hebben, waardoor ze nu bevriend zijn geworden?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Je mag bij MSV's altijd gewoon overal je personages heen sturen, dat hoef je niet te vragen. xD
    Het is ook fijn als mensen niet de hele tijd vragen of er iemand 'vrij is', maar gewoon het verhaal lezen en op basis daarvan hun personage naar een persoon toe schrijven.
    Ik bedoel dit trouwens niet als reactie op jou, Saar, want het kan in begin handig zijn. (:
    Het is gewoon een tip voor iedereen. Zelf initiatief nemen is gewoon erg fijn en houdt het verhaal lekker levendig. Het is altijd leuk als je personage onverwacht door iemand wordt afgesproken.

    Hoe zien de kamerindelingen eruit in de hotels? Zijn het allemaal eenpersoonskamers?

    [ bericht aangepast op 14 juni 2015 - 20:39 ]


    Every villain is a hero in his own mind.