• La Isla Milagro.. Onder velen jongeren ook wel bekend als simpelweg Milagro, is hét eiland om je vakantie door te brengen. Het Spaanse eiland bied alles voor een geweldige vakantie... Witte stranden met een blauwe zee.. Gezellige winkeltjes.. Prachtige hotels.. En natuurlijk een geweldig uitgaansgebied. Elk jaar komen hier honderden jongeren voor de vakantie van hun leven. De een is nieuw, de ander is al bekend op het eiland. Maar één ding is zeker en dat is dat er elk jaar nieuwe avonturen staan te wachten. Nieuwe liefdes, relaties die worden gebroken, ongelukken, geweldige feesten en natuurlijk een hoop fun met je vrienden... Wordt dit de beste vakantie ooit? Of eindigt het in een complete hel... Dat is aan jou..


    El Diablo.

    Larkin schreef:
    Ik heb Pascual voor mensen! Roep maar ^^


    Misschien een goede vriend van Valentino? ^^ Pascal lijkt me wel iemand die hem rustig kan houden ofzo? :3 Tenzij je andere ideetjes hebt ^^ Anders heb ik ook nog Emma?


    MeganKM schreef:
    Ik heb Celeste!


    Misschien kunnen zij en Emma een soort van vrienden worden ofzo? :3 Tenzij je andere ideetjes hebt ^^ anders heb ik ook nog Valentino? ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Voor mij is dat ok :)
    Ik ben echt inspiratieloos vandaag sorry

    Mochten mensen nog vrienden nodig hebben, ik heb de sociale, flirty party animal Alégria of de vriendelijke, zorgzame, biseksuele Finnegan ^^.


    I just caught the wave in your eyes

    Ik zou het trouwens ook allemaal een beetje op zijn beloop laten hoor. Van tevoren bedenken wie er met wie een relatie zou krijgen haalt een beetje de spanning weg uit het verhaal. 8D
    Het is wel handig als je voor de wat minder spontane mensen een kennis regelt zodat ze ook een beetje mee kunnen komen, maar voor de rest denk ik dat het vanzelf wel losloopt.

    Ik zag trouwens dat er veel nieuwe MSV'ers zijn. Super leuk.^^
    Misschien is het wel handig om dit topic even door te kijken als je niet goed weet hoe het van de RPGs verschilt. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dat is ook wel weer waar, ik zie wel wat er gebeurt dan c:

    Ik ben zo goed geweest alvast veel research te doen van te voren zodat ik niet totaal onbekend ben en heb al een paar MSV speeltopics bekeken dus ik hoop dat ik het concept begrijp :'). Ik spiek dadelijk ook wel even in het speeltopic bij de eerste posters ik vermijd dan wel dat ik de eerste word.


    I just caught the wave in your eyes

    Haha, ach je kunt gewoon posten hoor, als je zin hebt. De eerste pagina's zijn er altijd genoeg mensen die eraan moeten wennen om in de derde persoon te schrijven en op de eerste persoon overschakelen zonder dat ze het doorhebben, maar dat geeft helemaal niks. Dan merkt iemand het vast wel op.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Als ik dit zal doen, vertel het me dan alstublieft!

    Hahaha ik denk dat in de derde persoon schrijven niet eens het moeilijkst is, alleen dat je niet mag herhalen wat erin de vorige post is gebeurd :') dat is iets wat ik standaard doe. Nah ja het komt wel goed gewoon wennen inderdaad ^^.


    I just caught the wave in your eyes

    Raccoon schreef:
    (...)

    Misschien een goede vriend van Valentino? ^^ Pascal lijkt me wel iemand die hem rustig kan houden ofzo? :3 Tenzij je andere ideetjes hebt ^^ Anders heb ik ook nog Emma?


    Ja sure ^^
    Pascual is wel een rustig persoon c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Copterus schreef:
    Hahaha ik denk dat in de derde persoon schrijven niet eens het moeilijkst is, alleen dat je niet mag herhalen wat erin de vorige post is gebeurd :') dat is iets wat ik standaard doe. Nah ja het komt wel goed gewoon wennen inderdaad ^^.

    Oh dat ook ja. Maar daar wijzen we je ook wel gewoon op. Komt goed hoor. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zitten ze in één hotel eigenlijk?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Athelstan schreef:
    (...)
    Oh dat ook ja. Maar daar wijzen we je ook wel gewoon op. Komt goed hoor. (:


    Hahaha bedankt. (:


    I just caught the wave in your eyes

    Copterus schreef:
    Hoeveel barren zijn er? Want misschien is het leuk als alle mensen die hun inwoners een baan in een bar hebben gegeven gewoon in dezelfde bar/club werken?


    Ik denk een stuk of tien? Gewoon van die kleintjes die vrij dicht bij elkaar zitten.
    Misschien moet ik even een (slordige) plattegrond maken van het eiland :'D

    [ bericht aangepast op 12 juni 2015 - 23:01 ]


    El Diablo.

    Ginoble schreef:
    (...)

    Ik denk een stuk of tien? Gewoon van die kleintjes die vrij dicht bij elkaar zitten.
    Misschien moet ik even een (slordige) plattegrond maken van het eiland :'D


    :') ik stel me nu gewoon een "rond" eiland voor met aan een kant mooie stranden en aan de andere kant een klif-kust en groen. In het midden een stadje met alle feest stuff en thats it, komt dat er dichtbij in de buurt :')?


    I just caught the wave in your eyes

    Copterus schreef:
    (...)

    :') ik stel me nu gewoon een "rond" eiland voor met aan een kant mooie stranden en aan de andere kant een klif-kust en groen. In het midden een stadje met alle feest stuff en thats it, komt dat er dichtbij in de buurt :')?


    Haha, vrij rond. Denk maar aan dit.
    Rechts zijn vooral de huizen waar inwoners wonen, links is meer toeristengebied met het hotel en barretjes, clubs etc.
    Bij die bergen daarachter is dan het strand ^^


    El Diablo.