• 30°****

    Jeetje.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2015 - 15:33 ]


    And then we'll see it.

    Zalig! Morgen opnieuw de BBQ aansteken (vorige week ook gezellig geBBQd), zwembadje vullen voor de kids, 's avonds de tv aan het slaapkamerraam zetten om dan in de tuin (tezamen met de BBQ, m'n ouders die op bezoek komen en een koude pint) naar de rode duivels te kijken! Meer moet dat niet zijn op een vrijdag ^_^

    Ik ben echt te dol op dat zomerse weer en mij hoor je dus ook absoluut niet klagen!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik wil nog niet smelten :c


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Dat wordt morgen naar het examen in sandalen, topje, shortje en dotje. Met 40 zweten in een lokaal, stinken en daarna nog eens 45min in de auto te bakken. Pfst. Dat of ik ga morgen gewoon even op het strand liggen. Da's een optie. Ik ga niet naar huis.

    Fijn voor de mensen die ervan kunnen genieten :)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Oh god... Ik vond het vandaag al zo warm ;-;
    Ik ga morgen avond gewoon dikke party met mijn vrienden en ik zie wel hoe ver ik wegsmelt xD


    ♡

    En gelukkig heb ik morgen wiskunde- en duitsproefwerken. Lekker met blote benen die dan aan elkaar plakken omdat je uren stilzit. Joepie.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Veel te heet. Damn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    TylerJoseph schreef:
    Dat soort weer is leuk als je lekker naar buiten kan. Niet als je in een snikheet kantoor zit, met de rolluiken naar beneden omdat je anders niet op je beeldscherm kan kijken, zoals ik. Echt om te huilen.


    Dit dus, lang leven stage...


    Alleen maar tranen van geluk

    Plz no.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    JBarakat schreef:
    En ik zit op school. Hoogstwaarschijnlijk met kei weinig mensne net zoals afgelopen week.


    same here en ik zit ook nog van half 9 tot half 5


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    rip


    I live for the applause, you will die for it.

    To hot for me.:/


    Queer zijn is gewoon alles

    Doe mij maar gewoon lekker 20 graden.
    Thank you :')


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    *gaat in ondergoed op de vloer van het washok liggen met de vriezer open*


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik ga officieel huilen.


    wat was dit ookalweer

    Oh nee ik vind het aan de ene kant leuk want dan kan je kleedje short sandalen en meer aandoen. Maar aan de andere kant is het ook een beetje na stom kan je niet zeggen maar ik word van die zon altijd lui en moe en dat is zo stom ge krijgt dan altijd dorst


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful