• 30°****

    Jeetje.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2015 - 15:33 ]


    And then we'll see it.

    Oh gosh neeeeeee.
    Alhoewel ik wel lekker ga bbq'en met vrienden. Maar ja ik ga dood morgen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Heerlijk! Mijn broertje verzuipen en heerlijk bbq'en met vriendlief en m'n broertje. En dan heerlijk een biertje drinken in de hangmat :Y)


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Het zou geweldig zijn.
    Helaas zit ik tot laat op school doordat mijn docenten een foutje hebben gemaakt en wij nu een paar uur daarvoor moeten boeten in een klein snikheet lokaal.
    Niet te vergeten heb ik morgen een overhoring Frans. Wat ook kut is. En ik heb ook lekker veel les. Bah.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    In school vind 'k 't op zich wel uit te houden, maar buiten en in de bus is 't niet normaal warm. En 't vervelende is dat 'k vrij snel last van hoofdpijn krijg door de zon en ik verbrand ook vrij snel.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Yea I know. I'm gonna die.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hoe het weer kan veranderen. Gisteren voorspelden ze 0% kans op regen en 31-31°C. In de Kempen gaan vandaag de maxima met een stuk of 4°C dalen. Nog max 27-28°C en vanaf 16u is er kans op 'dodelijk onweer' dat van Frankrijk af komt. Dan zal ik na mijn examen maar meteen naar kot gaan en niet nog even op school studeren. Voor hetzelfde geld moet ik dan tijdens het onweer naar kot fietsen. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Weer veranderd vaak. Eerst zeggen ze dat, en daarna wat anders. Daar heb ik zo'n hekel aan, dat dat weer de hele tijd veranderd. En ik zit niet te wachten op dodelijk onweer


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    daffie123 schreef:
    Weer veranderd vaak. Eerst zeggen ze dat, en daarna wat anders. Daar heb ik zo'n hekel aan, dat dat weer de hele tijd veranderd. En ik zit niet te wachten op dodelijk onweer


    Tja, niets zo veranderlijk als het weer :Y)
    Het weer wordt voorspeld op basis van luchtdruk etc. en tja, dat verandert toch nog wel eens x)
    Maar ik kijk niet heel erg op tegen de warmte of het onweer tbh :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Scandal schreef:
    Hoe het weer kan veranderen. Gisteren voorspelden ze 0% kans op regen en 31-31°C. In de Kempen gaan vandaag de maxima met een stuk of 4°C dalen. Nog max 27-28°C en vanaf 16u is er kans op 'dodelijk onweer' dat van Frankrijk af komt. Dan zal ik na mijn examen maar meteen naar kot gaan en niet nog even op school studeren. Voor hetzelfde geld moet ik dan tijdens het onweer naar kot fietsen. :')
    Jeetje, onweer...
    Ik vind dit weer persoonlijk echt geweldig, maar dat onweer wat erna komt is echt om van te huilen ;-;


    And then we'll see it.

    Hier (Alphen - Zuid-Holland) was er vanochtend volgens mijn mobiel zelfs 60% kans op regen... maar ik hoorde al meer mensen over onweer en warm weer.
    Warm weer vind ik lekker als ik nergens heen hoef. Als ik moet werken (ik werk bij de McDonald's) dan kan het rustig gebeuren dat ik niet goed wordt door niet vaak genoeg hebben kunnen drinken en hitte D:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2015 - 12:27 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Het is hier 'maar' 27 graden Celcius :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Het is hier 'maar' 27 graden Celcius :]


    Hier ook, dus ik ben blij. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Om 13h was het 29.5°C aan't strand. En ikke niet in de zee gaan. Hmpf.
    En een uurtje later was het 31°C 30km naar het binnenland, regio Brugge.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Volgens mijn weer-app is het 26 graden, maar volgens de thermometer is het 30 graden in de schaduw. Dus eh... ik was even buiten, maar uiteindelijk ging ik maar weer naar binnen, haha.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Koffie schreef:
    (...)
    Jeetje, onweer...
    Ik vind dit weer persoonlijk echt geweldig, maar dat onweer wat erna komt is echt om van te huilen ;-;

    Hier komt er zowat nooit onweer, en als het komt, is er alleen zacht gerommel te horen en wat gemiezer.
    I do not like.


    Quiet the mind, and the soul will speak.