• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [insert cute animal gif]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2015 - 22:57 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dat was eigenlijk wel heel leuk! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    It's a bird, it's a plane, oh wait... IT'S THE FLYING FUCK I'LL NEVER GIVE!


    26 - 02 - '16

    Eindelijk (:


    16 - 09 - '17

    Ah, shit, nou heb ik 666 gemist. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mensen zijn zo zo zo respectloos.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Slapen en daardoor niet met die ene belangrijke persoon kunnen praten óf door blijven praten en dan alsnog tijdens het gesprek in slaap vallen? The struggles are real :W


    26 - 02 - '16

    Rebirthing schreef:
    Slapen en daardoor niet met die ene belangrijke persoon kunnen praten óf door blijven praten en dan alsnog tijdens het gesprek in slaap vallen? The struggles are real :W


    Ik herken dit zo erg. First world problems. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Rebirthing schreef:
    Slapen en daardoor niet met die ene belangrijke persoon kunnen praten óf door blijven praten en dan alsnog tijdens het gesprek in slaap vallen? The struggles are real :W


    Waarschuwen dat je elk moment in slaap ln vallen en door blijven praten? ;')
    Ik heb echt al zo vaak gehad, dat ik in slaap viel, terwijl ik nog met een goede vriend lag te kletsen x'D


    Stenenlikker

    Why why why oh why am I so unhappy? Ik heb vrienden, een leuke moeder en stiefvader, een dak boven m'n hoofd, zelfs uitstekende wifi thuis. En toch voel ik me ondanks alles nog steeds depressive as fuck. Ik kan het zelfs niet verdringen door te doen alsof ik wél vrolijk ben.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    ... Zò tegenstrijdig met alles wat je zegt.


    † Love? I want to sleep.

    You're confusing


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    The Green Mile kijken als je al sinds 3u de vorige dag op bent, is niet aangeraden. Toch wel blij dat ik gekeken heb ondanks de snotneus die ik nu heb.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    The Green Mile kijken als je al sinds 3u de vorige dag op bent, is niet aangeraden. Toch wel blij dat ik gekeken heb ondanks de snotneus die ik nu heb.


    O God, ik huil me nog steeds iedere keer kapot als ik die film zie. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het zou me niet moeten raken, maar het raakt me wel degelijk en het doet pijn.


    26 - 02 - '16

    Dan maar geen slaap.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.