• Bad boys love good girls



    5 jongens hebben ervoor gekozen om bij een geheime dienst te gaan.
    Een geheime dienst die niet zo inzit met een mensen leven.
    Ze worden naar een school gestuurd met elk 1 naam in hun gedachten.
    De 5 jongens kregen elk een naam van een meisje op deze school.
    Deze meiden zijn de uitverkoren.
    1 doel: Deze meiden ontvoeren en pijn doen.





    Ik zal het een beetje beter uitleggen,

    Er zijn dus 5 jongens en 5 meisjes.
    De jongens hebben zelf gekozen op bij de geheimde dienst te gaan.
    Ze moeten als opdracht naar een school gaan en zich voordoen als normale leerlingen.
    Elk hebben ze een naam van een meisje gekregen.
    Deze meisjes zijn vanaf hun geboorte gekozen om te sterven op hun 17de als ze niet sterk genoeg zijn.
    De jongens moeten eerst de meisjes hun vertrouwen winnen en daarna ontvoeren en doen afzien.
    De meiden zullen van niks weten. (Ook de mensen die de meisjes spelen niet)


    RPG Regels

    - Je moet het leuk vinden om mee te doen en dus blijven schrijven. Ik wil geen ongemotiveerde rpg'ers die al erg snel stoppen.
    - Schrijf in algemeen nederlands
    - Bestuur geen personages van anderen(, behalve als zo is afgesproken.)
    - Geen Mary Sues of Gary Stu's, iedereen heeft zo zijn zwaktes.
    - Wees aardig tegen elkaar

    HET BEGIN

    Het is een normale schooldag voor de meisjes. Voor de jongens is het hun eerste schooldag 'undercover'. Het is maandag.


    Rafael - Mia
    Alex - Lynn
    Blake - Maria
    Adam - Jessa
    Benjamin - Eléonore

    [ bericht aangepast op 12 juni 2015 - 22:27 ]

    MeganKM schreef:
    Rafael - Mia
    Alex - Lynn
    Blake - Maria
    Adam - Jessa
    Benjamin - Eléonore

    Nogmaals mijn excuses
    [Kun je het anders niet in de beginpost zetten?]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    (mijn topics)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alexander Jack Halvord



    Het is nog niet zo'n tijd geleden sinds ik zelf op de middelbare school zat. Ik herinner me nog dat ik zo blij was dat ik er eindelijk vanaf was toen ik afstudeerde. Nu moet ik er weer heen. Zoveel tegenzin had ik nu ook niet maar echt veel zin dat nu ook weer niet. Ik weet het niet goed. Ik neem mijn nieuwe auto en rij naar het schoolgebouw. Eenmaal aangekomen parkeer ik mijn auto ergens waar ik plaats vind daarna loop ik het schoolterrein op. Ik vind het een beetje eng om eerlijk te zijn. Eerste schooldagen waren dit altijd wel. Nooit gedacht dat ik dit weer zou moeten meemaken. Ik kijk even om me heen naar alle mensen. Wie zou mijn slachtoffer zijn.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2015 - 8:59 ]

    Boneta schreef:
    (...)[Kun je het anders niet in de beginpost zetten?]


    (Goed idee)

    SKYLAR 'SKY' LUNA COOPER
    Dress

          Zuchtend loop ik de badkamer uit, aangekleed en wel, totaal niet klaar voor school. Gister had ik met een vriendin een meiden avond gehouden en we hadden – nou ja het komt erop neer dat ik nu verschrikkelijke hoofdpijn heb door een kater. Vermoeid en een beetje chagrijnig strompel ik de trap af richting de keuken met mijn schooltas en pak een glas om wat water te drinken. Uiteindelijk drink ik er vier achterelkaar en ik moet zeggen, ik voel me beter. Mijn lunchzakje staat al klaar en ik stop hem in mijn tas samen met een appel, een flesje water en een strip aspirines. Wanneer ik op de klok kijk zie ik dat het tijd is om te gaan en met lood in mijn schoenen – zwarte Vans – loop ik richting de deur en gris mijn jas van de kapstok, en tevens de enige jas aan de kapstok op dit moment, mijn ouders zijn voor een tijdje weg dus heb ik het rijk alleen, wat een geluk. Nu kan ik alles doen wat God verboden heeft, van drinken tot feestjes geven en weet ik veel wat nog meer.
    Ik sluit de deur netjes achter mijn rug om en met mijn boekentas over mijn schouder plug ik mijn oortjes in en begin met lopen naar school, gezien k toch redelijk dichtbij woon. Cinderblock Garden van All Time Low klinkt door mijn regenboog happy plugs en iet wat vrolijker dan toenet zing ik zachtjes mee met de lyrics en in no time sta ik op het schoolplein. Net wanneer ik verder wil lopen valt mijn oog op een jongen die ik hier nog nooit eerder heb gezien en nieuwsgierig stap ik op hem af en kijk hem onderzoekend aan, nee, totaal onbekend.
    'Hey kan het zijn dat jij één van die nieuwe jongens bent? Ik heb je namelijk nog nooit gezien,' glimlach ik naar hem. 'Ik ben trouwens Skylar.' stel ik mezelf voor en steek mijn hand naar hem uit.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2015 - 23:04 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Mia Elizabeth Mendes

    De jongen tegen wie ik op was geknald herkende ik van gezicht, maar dat weerhield me er niet van om boos te reageren. Terwijl ik in mijn tirade zat, hoorde ik een jongen grinniken die ik nog niet eerder had gezien.
    'Klootzak,' snauwde ik hem toe, waarna ik woest mijn rugzak terug over mij schouder hees en met grote passen zonder iemand aan te kijken naar de kluisjes liep. Ik ramde mijn kluisje open en hing mijn rugzak over het deurtje, zodar ik even van de zware boeken verlost was. Heel even schoot mijn moeder door mijn hoofd. Wat zou ze nu aan het doen zijn? Deze vraag liet ik weer los, aangezien het antwoord voorspelbaar was. Ik focuste me op mijn rooster en dumpte de boeken voor de laatste uren. Bekomen van mijn woedde liep ik de aula in en nam plaats aan een tafel die daar stond. Mijn oortjes was ik in mijn haast vergeten, dus begon ik aan mijn Wiskunde huiswerk, aangezien ik daar nooit tijd voor had. De mensen om me heen vergat ik helemaal, doordat ik zo gefocust was.


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    [Wie voor Adam of Mia? Ben morgen niet tot weinig online. Zondag iets meer]


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Alexander Jack Halvord



    Ik kijk rond me heen. Na een tijdje alleen te staan komt er een meisje op me af. 'Hey kan het zijn dat jij één van die nieuwe jongens bent? Ik heb je namelijk nog nooit gezien,', vraagt ze te vriendelijk. Misschien is zij wel het slachtoffer. Ik denk even aan de naam die ze me verteld hadden.'Yep dat ben ik', antwoord ik maar droog. 'Ik ben trouwens Skylar.', stelt ze zichzelf voor. Zij is dus blijkbaar niet mijn volgende slachtoffer. Wat heeft zij geluk. Maar ik kon maar beter vriendelijk beginnen doen als zij mijn slachtoffer kent kan ik dat nog goed gebruiken. "Ik ben Alex, aangenaam", zeg ik overdreven beleefd. Al dit fake gedoe, hier hou ik niet van. Maar het moet!

    SKYLAR 'SKY' LUNA COOPER
    Dress

          Hij kijkt me een tel bedenkelijk aan.
    'Yep, dat ben ik,' zegt hij dan maar droog en ik grinnik even, van alles wat hij had kunnen zegen kiest hij ervoor dat te zeggen, kan gewoon. Wanneer ik mijn naam noem zie ik dat hij ergens aan denkt maar ik besteed er maar weinig aandacht aan.
    'Ik ben Alex, aangenaam,' stelt hij zich dan beleefd terug voor en ik knik en glimlach nog even naar hem.
    'Nou aangenaam, Alex en welkom op onze leuke school,' bij dat laatste kuch ik even en maak een sarcastisch juich-gebaar, ja dat klopt, ik ben niet echt een enthousiaste scholier om het maar zo te noemen. 'Hoe dan ook, dan ga ik maar weer, mocht je hulp ofzo nodig hebben kan je altijd naar me toe komen.' zeg ik schouderophalend voordat ik nog even glimlach en dan van hem wegloop richting het schoolgebouw. Net wanneer ik mijn telefoon wil opbergen en hierdoor niet oplet loop ik tegen iemand op en klettert mijn mobiel uit mijn handen.
    'Shit. shit, shit!' vloek ik chagrijnig en buk gauw om hem op te rapen en om te kijken of hij nog leeft, gelukkig zit er enkel een kras op het scherm en doet hij het nog, dus ik zucht even voordat ik weer overeind kom. 'Kan je niet beter uit je doppen kijken?!' mopper ik terwijl ik omhoog kijk naar degene waar ik tegen op ben gelopen, en ra-ra, alweer een jongen die ik nog nooit heb gezien. Dan besef ik me dat ik degene was geweest die niet had opgelet en ik kleur even kort rood.
    'Uhm sorry van mijn uitval, het was eigenlijk best wel heel erg mijn schuld,' verzucht ik en kan het niet laten even te lachen.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2015 - 10:15 ]


    I just caught the wave in your eyes


    Benjamin 'Ben' Malvarma


    Ik sta net te bedenken wat mijn volgende zet zal zijn, als er plots iemand tegen me aanloopt. "Shit. shit, shit!" klinkt er chagrijnig, waarschijnlijk omdat er nu een mobiel op de grond ligt. Terwijl het meisje bukt om haar mobiel te pakken, bekijk ik haar eens goed. Misschien is zij wel mijn slachtoffer en anders kan ze me misschien wel - onbewust natuurlijk - helpen dus ik beslis om haar gewoon aan te spreken.
    "Kan je niet beter uit je doppen kijken?!" moppert ze. Ze denkt er waarschijnlijk niet aan dat ik degene was die stilstond en zij degene die niet uitkeek. Eigenlijk wil ik haar dat ook zeggen, maar ze lijkt het al te beseffen want ze kleurt rood en zegt "Uhm sorry van mijn uitval, het was eigenlijk best wel heel erg mijn schuld," waarna ze moet lachen.
    Ik schud lachend mijn hoofd. "Nog niet helemaal wakker? Het is maandag zullen we maar zeggen. Doet je mobiel het nog?" Ik knik even richting haar hand waarin ze haar mobiel heeft.
    "Why should I apologize for the monster I’ve become? No one ever apologized for making me this way"


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Verdaah


    You are my piece of paradise.

    [is Ben tegen Mia aangeknald? Zou je Mia niet willen besturen? Ze is namelijk al wrggelopen. ]


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    SKYLAR 'SKY' LUNA COOPER
    Dress

          Hij schud lachend zijn hoofd waardoor ik ook nog even grinnik.
    'Nog niet helemaal wakker? Het is maandag zullen we maar zeggen.' ik lach zacht, iemand die dus ook niet houdt van maandagen.
    'Nee totaal niet nee, ik heb gister iets te diep in het glaasje gekeken.' zucht ik even ook al heb ik niet echt spijt, alcohol is nou eenmaal lekker, totdat je de volgende dag wakker wordt met een kater, dan ietsje minder. 'En maandagen zijn altijd wat minder.' voeg ik er lachend aan toe en maak een juich gebaar
    'Doet je mobiel het nog?' vraagt hij dan en knikt naar mijn hand waar ik mijn telefoon in vasthoud, ik knik.
    'Jup, dit ding wilt maar niet kapot gaan, als ik niet beter wist zou ik zeggen dat ik een Nokia heb,' lach ik en besef me dan dat ik eigenlijk geen idee heb wie hij is, daar moet even verandering in komen.
    'Trouwens, hoe heet je, als ik vragen mag? Volgens mij heb ik jou ook nog nooit gezien,' ik kijk hem vragend aan. 'Is die Alex -' ik wijs even naar achter naar de jongen waar ik net nog mee stond te praten. '- een vriend van je?'


    I just caught the wave in your eyes

    [@Medi nee dat was Skylar]


    I just caught the wave in your eyes

    Medi schreef:
    [is Ben tegen Mia aangeknald? Zou je Mia niet willen besturen? Ze is namelijk al wrggelopen. ]
    [Nee, tegen Slylar, schat]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf