• La Isla Milagro.. Onder velen jongeren ook wel bekend als simpelweg Milagro, is hét eiland om je vakantie door te brengen. Het Spaanse eiland bied alles voor een geweldige vakantie... Witte stranden met een blauwe zee.. Gezellige winkeltjes.. Prachtige hotels.. En natuurlijk een geweldig uitgaansgebied. Elk jaar komen hier honderden jongeren voor de vakantie van hun leven. De een is nieuw, de ander is al bekend op het eiland. Maar één ding is zeker en dat is dat er elk jaar nieuwe avonturen staan te wachten. Nieuwe liefdes, relaties die worden gebroken, ongelukken, geweldige feesten en natuurlijk een hoop fun met je vrienden... Wordt dit de beste vakantie ooit? Of eindigt het in een complete hel... Dat is aan jou..




    • Meisjes
    1.1 ~ Alexis Lucia Ramos - Ginoble
    1.2 ~ Lynn Elisa Alvarez - Mirin
    1.1 ~ Alégria Bryony Gomez - Copterus
    1.1 ~ Clardonnae Alexandra Cavali - Sociopaths
    1.5 ~ Emma Cathelynn Mills - Raccoon
    1.4 ~ Celeste Eleonora Lordin - MeganKM
    1.3 ~ Ashley Jane Valentine - Frenchcore
    1.6 ~ Esra Katherine Özdemir - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Mara van Es - Athelstan
    1.8 ~ Bertha Isabella Van Zalen-Gotha - AlbusDumbledore
    1.8 ~ Ashlee Doren - Athelstan
    1.8 ~ Rachel Adams - AlbusDumbledore
    1.9 ~ Marije Leeuwens - Kern
    1.9 ~ Ilse Keuring - Kern
    1.9 ~ Helen Beekman - Cordeliae
    1.9 ~ Gail Lommers - Cordeliae


    • Jongens
    1.1 ~ Tyler Damario Lopéz - Ginoble
    1.1 ~ Finnegan Maxwell Johnson - Copterus
    1.2 ~ Valentino Roman Amello - Raccoon
    1.3 ~ Jayden Michael West - Mirin
    1.5 ~ Samuel Gordan Abbey - Rabidkiller
    1.5 ~ Dylan Wilkinson - Hecuba
    1.6 ~ Mozart de Waal - OakenshieId
    1.8 ~ Cyrith Evans - OakenshieId
    1.8 ~ Kane Evans - OakenshieId
    1.7 ~ Pascual Telmo - Larkin
    1.7 ~ Jared Noah Christian - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Jelle Ala - AlbusDumbledore


    Omgeving:
    ~ Eiland



    ~ Strand



    ~ Hotel



    ~ Cafés en restaurants



    ~ Bars en clubs




    Regels:
    ~ Algemene regels
    ~ Geen perfecte rollen
    ~ Hou de jongens en meisjes gelijk!
    ~ Er is geen maximum personages, zolang je ze maar allemaal onderhoud
    ~ Geen ruzie OOC, in de MSV mag dit natuurlijk wel.
    ~ 16+ is toegestaan
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic.


    Begin:
    Iedereen komt aan, per vliegtuig of per boot. Het is vier uur 's middags. Voor de inwoners is het eigenlijk een gewone dag, al is het bekend dat de komende dagen weer veel nieuwe mensen aankomen. Vanavond is er een groot feest op het strand, om de start van een geweldige zomer te vieren. En natuurlijk om te laten zien dat de beste feesten hier gegeven worden...

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 19:27 ]


    El Diablo.

    "Ik zei niet dat ik ze oploste, ik zei dat ik het leuk vind om ze te maken." Grinnikte Dylan, "Maar dat is goed, ik heb er een paar meegenomen." Hij nam nog een slok van zijn drankje en keek Finnegan toen weer aan. "Dan zal je wel mee moeten naar mijn hotelkamer," Zei hij toen met een knipoogje, waarna hij nog een slok nam.


    Spinning around, I'm weightless.

    Bij zijn woorden moest hij Finn weer even blozen, waar ging dit heen?
    "Oh uhm gezellig toch?" zei hij en glimlachte kleintjes en nam maar gauw een slokje van zijn drankje.


    I just caught the wave in your eyes

    Veel Te laat MT

    Dylan grinnikte bij de voorzichtige reactie van de jongen naast hem. "Grapje, grapje. Zo'n jongen ben ik nou ook weer niet." Hij glimlachte vrolijk naar de andere jongen, "Daarnaast kan ik me voorstellen dat -dat een beetje apart over kwam, maar ik probeer je niet mijn bed in te lokken." Hij nam nog een slokje en gebaarde naar de barman dat hij er nog één wilde.


    Spinning around, I'm weightless.

    "Dat had ik ook niet verwacht hoor." Finn glimlachte naar Dylan en bestelde zelf ook nog een drankje.
    "Die betaal ik," zei hij toen en knipoogde naar hem.


    I just caught the wave in your eyes

    "Oeh, wat een gentleman!" Grinnikte Dylan, en keek de jongen toen aan. "Dankje." Zei hij met een klein glimlachje, waarna hij zijn hoofd ietsje schuin hield. "Dus, jij was single he? Enig idee waar je naar op zoek bent deze vakantie? Ik wil met liefde je wingman spelen vanavond." Glimlachte hij toen, en keek de jongen aan.


    Spinning around, I'm weightless.

    "Graag gedaan," zei Finn glimlachend en keek de jongen aan.
    "Hmm iemand met bruin haar, lichte ogen en een leuk karakter is altijd leuk," zei hij zo nonchalant mogelijk maar hij kijk hem betekenisvol aan. "En jij?"

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 19:51 ]


    I just caught the wave in your eyes

    De beschrijving leek aardig op Dylan, dus hij lachte zachtjes bij de blik die de jongen hem gaf. "En is dit een jongen of een meisje?" Vroeg hij met een knipoog erachteraan. Dit was zijn enige kans om er makkelijk achter te komen dus hij zou het maar gewoon zo zeggen. Als de jongen nu zou zeggen dat hij op zoek was naar een meisje, zou Dylan zich erbij neerleggen. Deze jongen leek hem leuk, maar hij wilde zijn tijd niet verspillen. "Hmmm, ik ben zelf meer van het lichte haar en lichte ogen." Vervolgde hij, en keek Finnegan aan.


    [Dyl heeft blauwe ogen hehe]


    Spinning around, I'm weightless.

    [Oops, was te lui zijn perse op te zoeken :')]
    "Meisje en jongen vind ik allebei goed, hoewel ik jongens prefereer," zei hij en moest even verlegen glimlachen bij Dylan's knipoog. Bij zijn beschrijving schoot er gelijk door zijn gedachten "Dat ben ik! Dat ben ik!" maar dit liet hij niet van buiten merken.
    "Oh werkelijk? Nice," zei hij nonchalant en keek hem grijnzend aan terwijl hij het gevoel had dat er allemaal billboards om zijn hoofd heen aan het knipperen waren met teksten als "Ik heb lichte ogen en lichte haren!".


    I just caught the wave in your eyes

    [Hehehe, figured]

    Hoewel de jongen naast hem moeite deed om zijn gedachten te verbergen, ving Dylan de blik in zijn ogen glimlachend op. "Een beetje zoals jij." Voegde hij er toen glimlachend aan toe, de jongen had met zijn woorden over zijn seksualiteit het groene licht aan gezet, en Dylan voelde zijn hart sneller gaan slaan.Hij had het niet willen toegeven, maar hij vond deze jongen erg schattig, van wat hij nu van hem had gezien. De drankjes werden gebracht en dankbaar nam Dylan een slok, terwijl zijn ogen Finn bleven volgen.


    Spinning around, I'm weightless.

    "Dat is toevallig," zei hij grijnzend en pakte ook zijn glas van het dienblad af en bedankte de barman. Hij merkte hoe Dylan hem bleef aankijken, normaal vond hij dat ongemakkelijk maar nu alleen maar leuk.
    "Trouwens, wingman eh? Ik geloof dat ik die niet nodig heb," zei hij glimlachend en hoopte dat hij hiermee geen foute indruk maakte of zo, wie weet was Dylan wel met hem aan het dollen en zette hij zichzelf nu verschrikkelijk voorschut.


    I just caught the wave in your eyes

    Dylan knikte naar de barman voor deze wegliep, en keek toen weer lachend naar Finn. "Hmmmm, ik weet het niet, ik ben erg lastig te veroveren." Dylan grinnikte vrolijk, en keek naar de jongen. "Emma blijft wel lang weg zeg," zij hij met een scheef grijnsje, "Is dat een soort... hint van haar kant?" De jongen knipoogde naar Finn, en leunde toen achterover om zijn blik op het uitzicht te werpen.


    Spinning around, I'm weightless.

    "Oh werkelijk? Dan moet ik maar mijn best doen," Finn wist het voor elkaar te krijgen hem een charmante knipoog te schenken.
    "Emma kennende zou dat nog best goed kunnen ... Of ze heeft zelf iemand gevonden die interessant is," zei hij vervolgens grijnzend en keek toen ook rond, genietend van het uitzicht
    [en we gaan weer één op enen :').]


    I just caught the wave in your eyes

    Emma had net een laatste laagje lipgloss opgesmeerd en deed haar haren nog eens goed voor de spiegel. Ze had de jongens nu wel genoeg tijd gegund vond ze. Ze liep de toiletten uit en ging naar de jongens die die lekker dicht bij elkaar zaten. "Heey, heb ik nog wat gemist?" vroeg ik ze met een glimlach en zetten me terug op mijn plek.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dylan grinnikte, en zag toen Emma weer aan komen lopen. "Nou, we zijn hopeloos verliefd en zijn nu onze trouwplannen aan het bespreken, maar verder niet zo veel." Hij lachte vrolijk en wierp een blik op Finn.


    Spinning around, I'm weightless.