• La Isla Milagro.. Onder velen jongeren ook wel bekend als simpelweg Milagro, is hét eiland om je vakantie door te brengen. Het Spaanse eiland bied alles voor een geweldige vakantie... Witte stranden met een blauwe zee.. Gezellige winkeltjes.. Prachtige hotels.. En natuurlijk een geweldig uitgaansgebied. Elk jaar komen hier honderden jongeren voor de vakantie van hun leven. De een is nieuw, de ander is al bekend op het eiland. Maar één ding is zeker en dat is dat er elk jaar nieuwe avonturen staan te wachten. Nieuwe liefdes, relaties die worden gebroken, ongelukken, geweldige feesten en natuurlijk een hoop fun met je vrienden... Wordt dit de beste vakantie ooit? Of eindigt het in een complete hel... Dat is aan jou..




    • Meisjes
    1.1 ~ Alexis Lucia Ramos - Ginoble
    1.2 ~ Lynn Elisa Alvarez - Mirin
    1.1 ~ Alégria Bryony Gomez - Copterus
    1.1 ~ Clardonnae Alexandra Cavali - Sociopaths
    1.5 ~ Emma Cathelynn Mills - Raccoon
    1.4 ~ Celeste Eleonora Lordin - MeganKM
    1.3 ~ Ashley Jane Valentine - Frenchcore
    1.6 ~ Esra Katherine Özdemir - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Mara van Es - Athelstan
    1.8 ~ Bertha Isabella Van Zalen-Gotha - AlbusDumbledore
    1.8 ~ Ashlee Doren - Athelstan
    1.8 ~ Rachel Adams - AlbusDumbledore
    1.9 ~ Marije Leeuwens - Kern
    1.9 ~ Ilse Keuring - Kern
    1.9 ~ Helen Beekman - Cordeliae
    1.9 ~ Gail Lommers - Cordeliae


    • Jongens
    1.1 ~ Tyler Damario Lopéz - Ginoble
    1.1 ~ Finnegan Maxwell Johnson - Copterus
    1.2 ~ Valentino Roman Amello - Raccoon
    1.3 ~ Jayden Michael West - Mirin
    1.5 ~ Samuel Gordan Abbey - Rabidkiller
    1.5 ~ Dylan Wilkinson - Hecuba
    1.6 ~ Mozart de Waal - OakenshieId
    1.8 ~ Cyrith Evans - OakenshieId
    1.8 ~ Kane Evans - OakenshieId
    1.7 ~ Pascual Telmo - Larkin
    1.7 ~ Jared Noah Christian - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Jelle Ala - AlbusDumbledore


    Omgeving:
    ~ Eiland



    ~ Strand



    ~ Hotel



    ~ Cafés en restaurants



    ~ Bars en clubs




    Regels:
    ~ Algemene regels
    ~ Geen perfecte rollen
    ~ Hou de jongens en meisjes gelijk!
    ~ Er is geen maximum personages, zolang je ze maar allemaal onderhoud
    ~ Geen ruzie OOC, in de MSV mag dit natuurlijk wel.
    ~ 16+ is toegestaan
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic.


    Begin:
    Iedereen komt aan, per vliegtuig of per boot. Het is vier uur 's middags. Voor de inwoners is het eigenlijk een gewone dag, al is het bekend dat de komende dagen weer veel nieuwe mensen aankomen. Vanavond is er een groot feest op het strand, om de start van een geweldige zomer te vieren. En natuurlijk om te laten zien dat de beste feesten hier gegeven worden...

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 19:27 ]


    El Diablo.

    Emma tuitte haar lippen door zijn plotse onzekerheid. "Nahw, Finney niet zo denken." zei ze opbeurend en glimlachte. Ze wilde nog wat zeggen maar Dylan kwam af met een dienblad waarop de drankjes gepresenteerd waren. Met glunderende oogjes keek ze naar de drankjes maar nam dan toch de sangria, gezien ze dat wel nog leek te kennen van vroeger. "Gracias." grijnsde ze op haar 'beste' Spaans en keek dan even naar de twee jongens "Dus zijn er een paar tips die we kunnen gebruiken als groentjes hier op Milagro?" vroeg Emma aan Dylan


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dylan glimlachte toen ze de Sangria pakte, en hief zijn glas als reactie op Fynn. "Ehm, pas op voor zakkenrollers. Veel toeristen hier, dus dat komt ook veel voor. Hou in clubs je drinken in de gaten, probeer herkenningspunten te vinden; je eerste keer op Milagro is verwarrend met alle straten met kleine huisjes die er allemaal hetzelfde uitzien, niet alleen weg proberen te gaan eeeennn," hij dacht nog even na. "Gewoon heel veel plezier hebben, de stad zoveel mogelijk leren kennen en verliefd worden, op het eiland en de mensen natuurlijk." Bij dit laatste knipoogde hij naar Finn, en glimlachte vervolgens naar Emma. "En dat is het denk ik wel zo'nbeetje." Zei hij, en nam een slokje van zijn drankje.


    Spinning around, I'm weightless.

    Hij keek even naar Izzy toen ze zich voorstelde en richtte zijn blik vervolgens op Pascual bij zijn antwoord op haar vraag. Samuel schudde zijn hoofd toen hij vroeg of ze elkaar kenden en glimlachte flauwtjes. "Nog maar sinds vandaag." zei hij terwijl hij even naar Izzy keek. Ze leek het niet erg te vinden dat Pascual erbij was komen zitten, en aan hem zou ze meer hebben over de dingen die hier te doen zijn dan aan hem. "Wat is er eigenlijk op het strand te doen vandaag?" vroeg hij vervolgens terug waarbij hij zijn ogen terug op Pascual richtte. "Want ik zag dat ze tenten hadden opgesteld."


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    "Verliefd worden he?" herhaalde Finnegan Dylan's worden en deed zijn best niet te blozen bij zijn knipoog. Hij knipoogde ook even terug naar Dylan en nam vervolgens een nip van zijn Apple Martini.
    "Ben jij er vanavond ook? Ik hoorde dat er een groot feest wordt gegeven op het strand en in de grootste club hier." Finn keek Dylan vragend aan.


    I just caught the wave in your eyes

    Emma luisterde erg aandachtig naar Dylan en knikte af en toe eens als teken dat ze aan het luisteren was. Ze nipte ondertussen eens van haar drankje en ging dus zeker haar best doen om geen van die fouten te begaan. Bij zijn volgende woorden gniffelde ze even waarna ze de twee jongens een subtiel aankeek. "Mooi zo! Laten we hopen dat iedereen hier wat liefde vind hé." zei ze met een lichte grijns om haar lippen gezien het geflirt tussen de twee jongens overduidelijk was. Bij Finns vraag knikte Emma snel. "Ja het zou erg leuk zijn!" grijnsde ze en nam nog een slokje van het licht alcoholische drankje en stond dan even op. "Ik ga even naar het toilet." melde ze, eigenlijk hoefde ze niet maar ze wilde de twee even een momentje samen geven. Ze grijnsde nog even naar de jongens voordat ze richting de meidenkamer ging.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dylan knikte. "Tuurlijk ben ik er, dat is een soort traditie. Het welkomstfeest." Hij glimlachte naar Finnegan en knikte toen naar Emma. Toen ze weg was, keek Dylan naar de jongen, en schoof een stukje op zodat ze naast elkaar kwamen te zitten. "Dus, in welk hotel zitten jullie?" vroeg hij toen, en keek de jongen aan. Man, hij had mooie ogen.


    Spinning around, I'm weightless.

    Finn keek Emma even vernietigend aan, hij ging nu zeker weten iets stoms doen in Dylan's nabijheid.
    "Gezellig!" zei Finnegan vrolijk en zag hoe Dylan dichter naar hem toe schoof, oh god. Hij kreeg het spontaan wat warmer en keek de jongen aan. Jeetje hij had een leuke lach.
    "Uhm..." bracht hij eerst uit en keek hem schaapachtig aan. "I-in die ene, d-die grote witte." stotterend wist hij wat uit te brengen en hij kon zichzelf wel slaan, alles wat hij kon doen en dan gebeurde dit. "En waar verblijf jij?"

    [ bericht aangepast op 19 juni 2015 - 15:07 ]


    I just caught the wave in your eyes

    "Die ene, grote witte." Herhaalde Dylan lachend. "Dat zijn er nogal veel, ik zit ook in een grote witte." De jongen naast hem leek niet goed uit zijn woorden te komen. "Maak ik je nou zenuwachtig?" Vroeg hij verbaasd, "Ik? Out of all people?"Hij schudde glimlachend zijn hoofd. "Weet je de naam van je hotel nog?"


    Spinning around, I'm weightless.

    "Oh uhm zou het hotel San Francisco kunnen zijn?" vroeg hij beschaamd en wreef even met zijn hand in zijn nek en keek even moeilijk maar schudde toen wild zijn hoofd.
    "Oh nee nee nee! Helemaal niet je maakt me helemaal niet zenuwachtig!" ratelde hij en probeerde te glimlachen maar keek enkel alsof hij een zure citroen had gegeten.


    I just caught the wave in your eyes

    Dylan grinnikte en nam een slok van zijn drankje. "Dat zou best kunnen, want daar zit ik ook." Glimlachte hij vervolgens, en keek de zenuwachtige jongen naast hem aan. "Rustig aan, rustig aan." Grinnikte hij, waarna hij zijn hoofd een beetje scheef hield terwijl hij naar het moeilijke gezicht van de jongen keek. "Gaat het wel met je?" Vroeg hij bezorgd, de andere jongen keek alsof er iets goed mis was.


    Spinning around, I'm weightless.

    "Gezellig," zei hij en keek Dylan blozend aan.
    "J-ja het gaat," stotterde Finn en probeerde zijn drankje te pakken maar merkte hoe zijn handen trilde dus legde hij ze maar op de tafel voor hem en keek Dylan schuin aan.
    'Ehm... dus,' probeerde Finn en keek Dylan verlegen aan. "Wat zijn je hobbies?" Finn wilde zichzelf wel slaan, dufste vraag die hij had kunnen vragen.


    I just caught the wave in your eyes

    "Ik speel gitaar, piano, ik zing een klein beetje en..." Hij zweeg even, "Ik maak kruiswoordpuzzels." Voegde hij er toen aan toe, hopend dat de jongen naast hem iets zou ontspannen bij het horen van zijn guilty pleasure. "En die van jou?" Vroeg hij toen, en keek de jongen aan. De andere jongen was duidelijk zenuwachtig, wat Dylan wel schattig vond. Hij nam nog een slokje en glimlachte kalm naar de jongen naast hem.


    Spinning around, I'm weightless.

    Finnegan voelde tot zijn opluchting dat hij wat ontspande en hij wist het voor elkaar te krijgen naar hem te glimlachen.
    "Zingen he? Zou je... Zou je ooit voor mij willen zingen?" vroeg hij voorzichtig en keek hem vragend aan.
    "Ik surf trouwens graag, skate, speel ook gitaar en teken..." hij stopte even. "Ik schaak ook graag."


    I just caught the wave in your eyes

    "Als je lief genoeg voor me bent doe ik dat misschien wel," zei Dylan met een knipoog tegen de jongen, en knikte. "Misschien kunnen we een keer samen spelen." Over de laatste hobby van de jongen dacht Dylan even na. "Kan je mij dat leren, denk je? Dat lijkt me nou echt leuk." Hij glimlachte naar de andere jongen, het klonk misschien raar, maar Dylan was oprecht geïnteresseerd in dat soort dingen.


    Spinning around, I'm weightless.

    "Hmm ik denk dat – dat wel moet lukken," zij Finn glimlachend.
    "Samenspelen klinkt leuk, gelukkig heb ik hem meegenomen," zei Finnegan opgewekt en nam weer een slok van zijn drankje.
    "Is goed hoor, ik ben geen expert maar de basis kan ik je vast wel leren," zei hij glimlachend, blij dat Dylan het niet ongelofelijk saai vond van hem. "Kan jij me dan leren hoe je kruiswoordpuzzels moet oplossen? Ik ben daar zo slecht in." Finn bloosde weer even en keek hem aan.


    I just caught the wave in your eyes