• La Isla Milagro.. Onder velen jongeren ook wel bekend als simpelweg Milagro, is hét eiland om je vakantie door te brengen. Het Spaanse eiland bied alles voor een geweldige vakantie... Witte stranden met een blauwe zee.. Gezellige winkeltjes.. Prachtige hotels.. En natuurlijk een geweldig uitgaansgebied. Elk jaar komen hier honderden jongeren voor de vakantie van hun leven. De een is nieuw, de ander is al bekend op het eiland. Maar één ding is zeker en dat is dat er elk jaar nieuwe avonturen staan te wachten. Nieuwe liefdes, relaties die worden gebroken, ongelukken, geweldige feesten en natuurlijk een hoop fun met je vrienden... Wordt dit de beste vakantie ooit? Of eindigt het in een complete hel... Dat is aan jou..




    • Meisjes
    1.1 ~ Alexis Lucia Ramos - Ginoble
    1.2 ~ Lynn Elisa Alvarez - Mirin
    1.1 ~ Alégria Bryony Gomez - Copterus
    1.1 ~ Clardonnae Alexandra Cavali - Sociopaths
    1.5 ~ Emma Cathelynn Mills - Raccoon
    1.4 ~ Celeste Eleonora Lordin - MeganKM
    1.3 ~ Ashley Jane Valentine - Frenchcore
    1.6 ~ Esra Katherine Özdemir - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Mara van Es - Athelstan
    1.8 ~ Bertha Isabella Van Zalen-Gotha - AlbusDumbledore
    1.8 ~ Ashlee Doren - Athelstan
    1.8 ~ Rachel Adams - AlbusDumbledore
    1.9 ~ Marije Leeuwens - Kern
    1.9 ~ Ilse Keuring - Kern
    1.9 ~ Helen Beekman - Cordeliae
    1.9 ~ Gail Lommers - Cordeliae


    • Jongens
    1.1 ~ Tyler Damario Lopéz - Ginoble
    1.1 ~ Finnegan Maxwell Johnson - Copterus
    1.2 ~ Valentino Roman Amello - Raccoon
    1.3 ~ Jayden Michael West - Mirin
    1.5 ~ Samuel Gordan Abbey - Rabidkiller
    1.5 ~ Dylan Wilkinson - Hecuba
    1.6 ~ Mozart de Waal - OakenshieId
    1.8 ~ Cyrith Evans - OakenshieId
    1.8 ~ Kane Evans - OakenshieId
    1.7 ~ Pascual Telmo - Larkin
    1.7 ~ Jared Noah Christian - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Jelle Ala - AlbusDumbledore


    Omgeving:
    ~ Eiland



    ~ Strand



    ~ Hotel



    ~ Cafés en restaurants



    ~ Bars en clubs




    Regels:
    ~ Algemene regels
    ~ Geen perfecte rollen
    ~ Hou de jongens en meisjes gelijk!
    ~ Er is geen maximum personages, zolang je ze maar allemaal onderhoud
    ~ Geen ruzie OOC, in de MSV mag dit natuurlijk wel.
    ~ 16+ is toegestaan
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic.


    Begin:
    Iedereen komt aan, per vliegtuig of per boot. Het is vier uur 's middags. Voor de inwoners is het eigenlijk een gewone dag, al is het bekend dat de komende dagen weer veel nieuwe mensen aankomen. Vanavond is er een groot feest op het strand, om de start van een geweldige zomer te vieren. En natuurlijk om te laten zien dat de beste feesten hier gegeven worden...

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 19:27 ]


    El Diablo.

    Clary voelde hoe de zon op haar getinte huid brandde, terwijl ze haar rechterhand naar haar bierflesje reikte. Het was een uitzondering vandaag, sinds ze bier eigenlijk gewoonweg goor vond, maar dat kwam door de temperatuur van vandaag en ze wist geen betere dorstlesser dan bier. De bruinharige meid nam een slokje en voelde hoe de kou door haar slokdarm ging, waarna het in haar maag belandde. Ze zette haar zonnebril weer op haar neus en een diepe zucht verliet haar lippen toen ze opstond. Ze keek wat om zich heen, totdat ze een bekend gezicht zag die op het strand liep.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mijn Topics. Misschien schrijf ik vanavond wat en anders waarschijnlijk woensdag. Want ik heb nog een examen...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Mara duwde het glas appelsap tegen haar wang. Het was ontzettend warm en het glas bood haar nog enige verkoeling. Ze hadden net hun spullen naar hun hotelkamers gesjouwd, maar hadden besloten de boel later uit te pakken, als het minder warm was. Nu zaten ze aan een tafeltje op de begane grond wat te drinken.
    'Ik moet hier echt nog aan wennen,' verzuchtte Mara tegen haar vriendinnen. 'Hopelijk is het niet elke dag zo warm.'
    Mara had al best veel landen bezocht, maar steeds leek ze te vergeten wat die hitte met haar deed.


    Every villain is a hero in his own mind.

    [ik houd het dan ook wel even normaal ^^, ik ben gewend meestal in italics te schrijven c;]
    Ze plofte naast hem neer waarna ze even lachje uitstootte. Vervolgens knikte ze.
    'Ja klopt, ik mag de drankjes die jij maakt rondbrengen.' ze knipoogt even. 'En ben je nog van plan leuke meisjes te scoren?' over deze onderwerpen kon ze met hem meestal gewoon praten, gezien ze elkaar al zó lang kenden. Toch hoopte ze op een 'Nee' gezien ze Tyler al een tijdje leuker dan gewoon leuk vond, niet dat ze dat ging toegeven.


    I just caught the wave in your eyes

    Met grote ogen keek Emma rond, het was hier echt prachtig! Ze was zo in trans door het gebouw dat ze haar beste vriend niet had gezien. "Finn!" riep ze vrolijk toen hij haar aandacht getrokken had en liep met een brede glimlach naar hem toe, nogsteeds de zware valies achter haar sleurend. Eens ze bij de jongen was haf ze hem een knuffel en keek ze hem glimlachend aan. "Het is hier echt geweldig!" kirde Emma vrolijk en liet de witharige jongen dan los. Normaal zou ze hier nooit alleen heen geweest zijn en ze was dus echt tevreden dat Finn haar heeft kunnen overtuigen. Met een brede glimlach op haar lippen keek ze nog even rond.

    Met een sigaret tussen zijn lippen geklemd en zonder shirt liep Valentino aan de rand van het water . Hij had zonet meegeholpen met alle struiken te knippen van het hotel sinds er vandaag er veel toeristen kwamen. Het was vaker zijn gewoonte om tijdens zijn pauze wat rond te hangen aan het strand. Tino nam een trekje van zijn peuk en niet veel later viel zijn blik op een bekende, hij trok een wenkbrauw op en grijnsde even uitdagend naar Clary waarna hij naar de jongedame toe ging. "Zeg, dat is nou eens toevallig." verliet zijn lippen zodra hij bij haar aangekomen was. "Je hebt zeker niet nog een biertje fris staan?" Tino trok vragend zijn wenkbrauw op en grijnsde even.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Tyler knikte goedkeurend en liet zichzelf achterover vallen waardoor hij met zijn hoofd op zijn tas lag. Van het flesje dat naast hem stond nam hij nog een slok. Na haar laatste woorden keek hij weer op naar Ale en beet hij kort op zijn lip. Hij moest nadenken over zijn antwoord. Als hij 'ja' zou zeggen zou alles heel normaal lijken, maar hij zou liegen. Bij 'nee' zou ze ernaar kunnen vragen. Na een paar seconden haalde hij licht zijn schouders op. 'I don't know, ik zie wel..' zei hij eerst en hij glimlachte even naar haar. 'Besides.. Ik heb jou toch?' grijnsde hij uiteindelijk, kon hij gelijk haar reactie peilen.


    El Diablo.

    Hij knuffelde haar stevig terug en knikt instemmend.
    'Dit wordt denk ik een superleuke vakantie!' zei hij enthousiast. 'Ik zei het je toch.' zegt hij vervolgens plagerig en wrijft met zijn hand even speels door haar haren.

    Ze merkte dat ze gemengde gevoelens had bij zijn antwoord. Opgeluchte dat hij niet meteen 'ja' zei, maar dat hij ook zei dat hij het wel zou zien, wat betekende dat hij er voor open stond. Echter liet Alégria geen van deze twee gevoelens van buiten zien en ze knikte. Bij zijn tweede antwoord moest ze ook wel even grijnzen en voelde hoe haar hart een sprongetje maakte.
    'Always,' grijnsde ze terug en prikte even in zijn buik. 'Hoewel... Wie weet zie ik wel een leuke jongen en dan...' voegde ze er nog plagend aan toe, ze hoewel ze er niets van meende.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2015 - 21:24 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Het zag er niet naar uit dat ze meteen zou inchecken, aangezien ze nog steeds in gesprek was met de jongen. Daardoor zuchtte Samuel lichtjes en liep dan maar naar de balie, omdat de receptioniste haar vriendelijke glimlach nog steeds had opstaan waarbij ze haar lichte ongeduld achter verborg. Samuel trok even een mondhoekje op en meldde zijn naam, waarna hij na even zijn sleutel overhandigd kreeg en hij haar vriendelijk bedankte. Vervolgens liet hij de mensen in de ontvangsthal maar voor wat ze waren en liep richting zijn kamer.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Clary grijnsde even toen ze Valentino zag. Ze haalde kort een hand door haar haren en keek de jongeman met een lichte grijns aan. ''Wat een toeval zeg, inderdaad.'' stemde ze met hem in en lachte op zijn opmerking. ''Je mag 'm hebben als ik een sigaret van je krijg.'' zei ze en stak haar biertje naar hem uit. ''Bier is toch niet mijn ding,'' lachte ze en wiebelde het flesje. Daarna schoof ze haar zonnebril weer op haar hoofd zodat ze hem normaal aan kon kijken.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler glimlachte even maar diezelfde glimlach verdween langzaam weer. Hij hoorde uiteindelijk de plagende toon in haar stem en knikte licht.
    'Dan ben je een jongen tegengekomen met een hele goede smaak.' zei hij waarna hij haar nog een snelle, plagende knipoog gaf. Hij nam nog een slok en merkte al snel dat het flesje leeg was. 'Carlos.. Haal nog even wat voor ons allemaal, ik betaal.' mompelde hij en hij gaf zijn portemonnee aan hem.


    El Diablo.

    Esra bedankte de taxichauffeur met wat fooi en keerde zich toen tot het hotel. In een van de ramen zag ze de weerspiegeling van zichzelf met haar lila haren en haar zomeroutfit. Op haar gympen liep ze het hotel in, met haar koffer achter zich aan meegesleurd en haar handtas om haar pols.
    Ze liep naar de balie en zond de dame een glimlach, waarna ze haar naam noemde en hierna een sleutel kreeg. Bij het zien van het nummer begon Esra breed te grijnzen, het voorgaande jaar had ze die kamer ook en Esra had daar nogal mooie herinneringen aan.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Oh wauw, speeltopic]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ze moest even blozen bij zijn opmerking en knipoog en glimlachte naar hem. Toen hij tegen Carlos, een goede vriend van zowel Tyler als haarzelf, zei dat hij even drinken moest gaan halen knikte ze instemmend. Echter maakte ze wel even protesterend geluidje toen hij zijn portemonnee aan hem gaf.
    'Nee nee nee!' zei ze. 'Ik trakteer! Een Bacardi Cola voor mij graag.' ze glimlachte vriendelijk naar Carlos en gaf hem haar portemonnee, pakte die van Tyler weer uit zijn handen en gaf deze aan Tyler met een knipoog en ging ook maar achterover liggen door met haar hoofd op zijn gespierde buik te gaan liggen.
    'Ligt het aan mij of ben je naar de sportschool geweest?' vroeg ze grinnikend.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2015 - 21:50 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Hij haalde even grijnzend zijn wenkbrauwen op maar knikte toen ook. 'Goed dan... Vodka Red Bull voor mij.' zei hij toen ook maar en hij keek naar Ale. Hij glimlachte even bij het beeld en ging even door haar haar met zijn hand. 'Mweh, drie keer per week ofzo. Als ik het niet vergeet.' antwoordde hij en hij glimlachte even naar haar. 'Moet niet te chubby worden eh? Verkoopt minder goed.' grijnsde hij vervolgens.


    El Diablo.

    [Oh wat erg, ik schreef "licht" :')]
    Ze sloot even genietend haar ogen toen zijn handen door haar – haar ging. Vervolgens maakte ze een bewonderend geluidje,opende weer haar ogen en draaide haar hoofd een beetje zijn kant op en glimlachte terug.
    'Dat laat ik ook niet toe hoor, anders kan ik niet meer met je pronken op feestjes,' zei ze lachend en kwam overeind toen Carlos kwam teruglopen met hun drankjes en nam dankbaar haar drankje en portemonnee aan, deze stopte ze in haar tasje die ze afdeed en naast die van Tyler legde voordat ze een nipje van haar verkoelende drankje nam.
    'Ah yes,' zei ze tevreden en glimlachte terwijl ze het drankje even neerzette en haar haren vastbond in een schuine vlecht omdat het anders wel erg warm werd.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2015 - 21:57 ]


    I just caught the wave in your eyes