• La Isla Milagro.. Onder velen jongeren ook wel bekend als simpelweg Milagro, is hét eiland om je vakantie door te brengen. Het Spaanse eiland bied alles voor een geweldige vakantie... Witte stranden met een blauwe zee.. Gezellige winkeltjes.. Prachtige hotels.. En natuurlijk een geweldig uitgaansgebied. Elk jaar komen hier honderden jongeren voor de vakantie van hun leven. De een is nieuw, de ander is al bekend op het eiland. Maar één ding is zeker en dat is dat er elk jaar nieuwe avonturen staan te wachten. Nieuwe liefdes, relaties die worden gebroken, ongelukken, geweldige feesten en natuurlijk een hoop fun met je vrienden... Wordt dit de beste vakantie ooit? Of eindigt het in een complete hel... Dat is aan jou..




    • Meisjes
    1.1 ~ Alexis Lucia Ramos - Ginoble
    1.2 ~ Lynn Elisa Alvarez - Mirin
    1.1 ~ Alégria Bryony Gomez - Copterus
    1.1 ~ Clardonnae Alexandra Cavali - Sociopaths
    1.5 ~ Emma Cathelynn Mills - Raccoon
    1.4 ~ Celeste Eleonora Lordin - MeganKM
    1.3 ~ Ashley Jane Valentine - Frenchcore
    1.6 ~ Esra Katherine Özdemir - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Mara van Es - Athelstan
    1.8 ~ Bertha Isabella Van Zalen-Gotha - AlbusDumbledore
    1.8 ~ Ashlee Doren - Athelstan
    1.8 ~ Rachel Adams - AlbusDumbledore
    1.9 ~ Marije Leeuwens - Kern
    1.9 ~ Ilse Keuring - Kern
    1.9 ~ Helen Beekman - Cordeliae
    1.9 ~ Gail Lommers - Cordeliae


    • Jongens
    1.1 ~ Tyler Damario Lopéz - Ginoble
    1.1 ~ Finnegan Maxwell Johnson - Copterus
    1.2 ~ Valentino Roman Amello - Raccoon
    1.3 ~ Jayden Michael West - Mirin
    1.5 ~ Samuel Gordan Abbey - Rabidkiller
    1.5 ~ Dylan Wilkinson - Hecuba
    1.6 ~ Mozart de Waal - OakenshieId
    1.8 ~ Cyrith Evans - OakenshieId
    1.8 ~ Kane Evans - OakenshieId
    1.7 ~ Pascual Telmo - Larkin
    1.7 ~ Jared Noah Christian - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Jelle Ala - AlbusDumbledore


    Omgeving:
    ~ Eiland



    ~ Strand



    ~ Hotel



    ~ Cafés en restaurants



    ~ Bars en clubs




    Regels:
    ~ Algemene regels
    ~ Geen perfecte rollen
    ~ Hou de jongens en meisjes gelijk!
    ~ Er is geen maximum personages, zolang je ze maar allemaal onderhoud
    ~ Geen ruzie OOC, in de MSV mag dit natuurlijk wel.
    ~ 16+ is toegestaan
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic.


    Begin:
    Iedereen komt aan, per vliegtuig of per boot. Het is vier uur 's middags. Voor de inwoners is het eigenlijk een gewone dag, al is het bekend dat de komende dagen weer veel nieuwe mensen aankomen. Vanavond is er een groot feest op het strand, om de start van een geweldige zomer te vieren. En natuurlijk om te laten zien dat de beste feesten hier gegeven worden...

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 19:27 ]


    El Diablo.

    Ze knikte eventjes, ten teken dat ze het begreep. Haar eigen tante viel nog wel mee en gaf haar erg veel vrijheid in bijna alles, dus die situatie is nogal verschillend.
    ''Ik ben hier alleen, al ik nog wel bekenden tegen zal gaan komen. En jij?'' Ze frummelde eventjes aan het touwtje van een rijtje armbandjes om haar linkerpols en keek de jongen ondertussen nog aan.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Clary knikte instemmend, studeren was niet bepaald haar favoriete ding om te doen, maar anders zou ze geen goede toekomst krijgen en dat was het enige waar ze aan dacht. Ze schudde lachend haar hoofd door zijn woorden en bekeek hem met een grijns. ''Maar natuurlijk, waarom niet?'' grijnsde ik met een hint van sarcasme. ''Ik bedoel,'' Ze prikte even in zijn buik en keek hem daarna weer aan. ''Niet slecht, niet slecht. Voel je de vrouwelijke ogen al op je branden?'' vervolgde ze, evenals sarcastisch. Clary nam een hijs van de sigaret en ademde die weer uit, waarna ze het as wegtikte.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    "Nah, ik kijk graag naar mensen," zei Pascual schouderophalend. Het was zo. Hij keek graag naar nieuwe vakantiegangers.
    "Heb je misschien zin om iets te gaan doen?" besloot hij te vragen na een korte stilte. Hij keek Esra aan en glimlachte naar haar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Samuel bedankte de barman toen hij zijn glas voor zich kreeg en betaalde, waarna hij een plaatsje uitzocht aan een tafel niet ver van het raam vandaan om wat naar buiten te kunnen kijken, maar om toch nog steeds de koelte van de airconditioning binnen te voelen. Terwijl het al late namiddag was, viel het hem op hoe warm het nog steeds was. Hij voelde zijn gsm trillen terwijl hij dronk en zette daardoor het glas neer en haalde zijn telefoon boven. Daar was ze weer. Hij zuchtte toen hij het voor hem zo bekende nummer van zijn ex zag. Ze had het al maanden volgehouden om hem te bellen, om te vragen waar hij was, oftewel moest hij haar ellenlange excuses aanhoren. Het was haar blijkbaar nog niet genoeg doorgedrongen dat het definitief gedaan was tussen hen twee. Samuel drukte haar weg en legde vervolgens zijn telefoon op tafel. Zij ging zijn vakantie niet verpesten.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Finn keek geamuseerd naar Emma terwijl ze op haar bed sprong en liep zelf ook de kamer in richting het balkon.
    'Kijk je hebt een prachtig uitzicht!' riep hij enthousiast uit en gooide de balkon deuren open en liet de warme wind door de kamer stromen.
    'Als je het niet erg vindt blijf ik hier wel even,' knipoogde hij vervolgens en liep richting het bed en prikte in haar buik.
    'Maar ga je nu maar omkleden, anders hebben we geen tijd meer voor het stadje.' hij liet zichzelf vallen op het bed en sloot even zijn ogen.


    I just caught the wave in your eyes

    Bertha had de riempjes van haar sandalen wat strakker gedaan voor ze op verkenningstocht ging. Ze kwamen bijna tot haar knieën en ze wilde niet dat ze steeds zouden afzakken. Ze was eigenlijk wel een beetje klaar met deze dag, daar ze een lange reis had gemaakt. Ze moest immers uit Zwitserland komen en had een goedkope vlucht gehad, waardoor ze had moeten overstappen en vervolgens acht uur had gewacht op haar volgende vlucht.
    Ze besloot om een drankje te bestellen en even rustig te acclimatiseren. Buiten was het warm en binnen stond de airco naar haar idee te hoog, maar ze wist ook niet hoeveel insecten er buiten zouden zijn en had geen zin om nu al onder de bulten te zitten. Bertha vroeg om een extra rietje omdat ze dat zo leuk vond en besloot om gewoon bij de eerste de beste persoon aan een tafeltje te gaan zitten. Ze kende hem niet, zoals dat voor iedereen gold en omdat hij ook alleen was, leek het haar een uitgelezen kans om vast kennis te maken. Ze zouden elkaar toch wel vaker tegen gaan komen nu.
    'Is deze plaats vrij?' vroeg ze beleefd. Ze keek hem glimlachend aan zodra hij zijn ogen naar haar opsloeg en legde haar hand op de rugleuning van de stoel waar ze op doelde.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Het was hem opgevallen hoeveel mensen hier waren komen zitten om het wat koeler te krijgen. Hopelijk werd het vannacht wat aangenamer, aangezien hij het erg moeilijk vond om in slaap te vallen als er zo'n zengende hitte te voelen was. Samuel hield van warm weer, maar daarbij was te warm weer niet zo aangenaam meer. Hij was naar de mensen buiten aan het kijken geweest, die er zeker niet al te dik gekleed bijliepen, beter gezegd half naakt, toen hij een stem hoorde tegenover hem, waardoor hij opkeek. Een meisje met knalblauw keek naar hem met een glimlach eenmaal hij haar had opgemerkt, hem aankijkend met een vragende blik. "Oh, eh-ja. Die is vrij." zei hij met een mondhoekje opgetrokken naar haar. "Ik heb mijn onzichtbare vriend thuisgelaten voor een keer." grapte hij erachter waarbij hij haar met een lichte glimlach aankeek en legde zijn gsm terug dichter bij hem, aangezien hij de ruimte van het hele tafeltje had gebruikt.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Het vleugje sarcasme in haar stem deed hem zijn lippen tuiten en nadat ze hem in zijn buik had geprikte rolde hij even met zijn ogen om vervolgens te grijnzen. "Tss, zelf met kleren voel ik al die blikken op me branden, in de goede manier dan." grijnsde Tino en liet zijn blik even over Clary glijden "En jij dus al leuke jongens aan het spotten op het stand?" vroeg hij haar nu ook met een plagende ondertoon

    Emma opende haar ogen en keek op toen Finn haar vertelde over het uitzicht, maar dat zou ze zo beter bekijken, het bed lag nu eenmaal te goed om haar recht te krijgen. Niet veel later kwam Finnegan naast haar liggen en moest ze lachen om te por in haar buik, ze kon absoluut niet tegen kietelen dus sprong ze recht. "Zolang je maar niet in slaap valt vind ik het best." gniffelde ze en nam dan haar valies binnen handbereik. "Daarbij heb ik je stijl advies nodig." zei ze met een smakende blik en haalde wat kleren uit het roze koffertje. "Kleedje of topje met shortje?" vroeg ze hem en rommelde wat verder.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hij zuchtte overdreven en opende zijn ogen weer en kwam half overeind terwijl hij kort een hand door zijn haren haalde.
    'Kleedje!' zei hij glimlachend en stond toch maar weer op van het bed.
    'Ook even wat advies van jouw kant, blouse open of dicht?' hij hield hem even open en dicht en keek haar vragend aan.
    [onder zijn blouse zit niets, even dat je het weet :')]

    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 18:55 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Clary moest even lachen om zijn uitspraak. ''Zeker, omdat je zo'n slechte kledingsmaak hebt.'' zei ze lachend en haalde een hand door haar haren terwijl ze de sigaret weer tussen haar lippen plaatste, waarna ze een hijs nam. ''Jongens? Nah,'' zei ze en haalde daarna haar schouders op. ''Ik heb nog niks interessants gezien, tenminste nog geen echte eyecandy.'' lachte ze onverschillig. ''Heb jij nog meiden gezien?'' vroeg ze en wiebelde daarna even met haar wenkbrauwen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler proestte het water uit en schudde lachend zijn hoofd. Zijn blik volgde haar over het strand en een glimlach kroop op zijn gezicht. Oh, als hij ook maar het lef had om iets te zeggen. Normaal zou hij het zo doen, maar dit was natuurlijk een andere situatie. Een hele andere situatie. Hij kende haar al jaren, dat kon hij niet zomaar weggooien. Toch? Hij zucht even en loopt dan ook het strand op. 'Heerlijk die verkoeling.' grijnsde hij en hij nam weer plaats op zijn plek. Tyler wierp een blik op de kleine strandclub die net zijn deuren opende en vervolgens keek hij naar zijn vrienden. 'Nou, volgens mij moeten we zo gaan helpen met alles opzetten.' grijnsde hij en hij wierp een blik op Ale.


    El Diablo.

    Emma grinnikte en volgde dan de raad van haar vriend op en haalde enkele kleedjes uit haar bagage, nu was het haar beurt om Finn raad te geven. Ze keek de witharige jongen even aan en blikte naar zijn bloes. "Open, show your muscles." glimlachte ze en toonde even haar spierballen aan haar vriend -die ze duidelijk niet had- en grinnikte dan. En nam dan de drie kleedjes die ze feestwaardig vond uit. "Finnnn, welke moe tik kiezen." vroeg ze hem met een pruillipje en hield ieder kleedje even voor haar. "Deze, de roze of die?"


    Even keek Valentino haar geïrriteerd aan, hij was een ijdeltuit en werd niet graag op zijn stijl beoordeeld. "Nou nou, zo erg is het nou toch ook weer niet." mompelde hij en grijnsde. "Dan hou ik mijn shirt toch gewoon uit, mij best." vervolgde hij en nam nu ook een trekje van zijn peuk. Niet veel later haalde ze haar schouders op en Valentino moest ook even kort lachen om haar woorden. "Tegen dat jij wat interessant vind, maar nee ik heb nog niet echt wat gezien. Ze gunden me daar geen tijd voor op het werk." mompelde hij ietswat teleurgesteld. "Maar vanavond hoop ik natuurlijk wel van het uitzicht te kunnen genieten." grijnsde hij.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    'Hmm ja, wie weet scoor ik dan nog wat,' lachte hij, maar hij meende er maar weinig van, hij was niet zo'n type jongen. Vervolgens moest hij lachen om haar actie en hij spande voor zijn grap even zijn buik aan.
    Hij bekeek de jurkjes even een voor een en dacht na voordat hij die met de vrolijke bloemen print aanwees.
    'This one for sure,' grijnsde hij.

    Alégria keek om en zag hoe hij weer plaats nam op zijn oude plekje en met een grijns rende ze ook weer op hem af en knikte.
    'Laten we dan maar gaan, ik moet me eerst ook nog omkleden en douchen,' zuchtte ze en pakte haar kleding en tasje. Haar tasje deed ze om maar haar kleding legde ze over haar arm, die trok ze later toch weer uit en besloot maar gewoon in haar bikini rond te lopen, doen genoeg mensen hier.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 19:32 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Bertha glimlachte, zette haar glas neer en ging zitten. De zitting van de stoel voelde koud aan onder haar blote benen en even vroeg ze zich af waarom ze hier ook alweer was gaan zitten. Kippenvel verscheen op haar armen en ze wreef er even over met haar beide handen.
    'Mijn naam is Bertha,' zei ze en ze stak een hand naar de jongen uit, 'maar ik vind Izzy ook prima.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Tyler knikte bij haar woorden en deed alles in zijn tas. Hij draaide zich snel om naar zijn drie andere vrienden, 'jullie zijn er vanavond, right?' vroeg hij en ze knikken meteen. 'Natuurlijk.. Wil het niet missen.' zei een van hen en Tyler knikt grijnzend. 'Goed dan... Ik ga douchen. Ik zie je zo, in de club.' zei hij tegen Ale en hij schonk haar een snelle knipoog voor hij naar de douchehokjes liep achter de bar.


    El Diablo.