• La Isla Milagro.. Onder velen jongeren ook wel bekend als simpelweg Milagro, is hét eiland om je vakantie door te brengen. Het Spaanse eiland bied alles voor een geweldige vakantie... Witte stranden met een blauwe zee.. Gezellige winkeltjes.. Prachtige hotels.. En natuurlijk een geweldig uitgaansgebied. Elk jaar komen hier honderden jongeren voor de vakantie van hun leven. De een is nieuw, de ander is al bekend op het eiland. Maar één ding is zeker en dat is dat er elk jaar nieuwe avonturen staan te wachten. Nieuwe liefdes, relaties die worden gebroken, ongelukken, geweldige feesten en natuurlijk een hoop fun met je vrienden... Wordt dit de beste vakantie ooit? Of eindigt het in een complete hel... Dat is aan jou..




    • Meisjes
    1.1 ~ Alexis Lucia Ramos - Ginoble
    1.2 ~ Lynn Elisa Alvarez - Mirin
    1.1 ~ Alégria Bryony Gomez - Copterus
    1.1 ~ Clardonnae Alexandra Cavali - Sociopaths
    1.5 ~ Emma Cathelynn Mills - Raccoon
    1.4 ~ Celeste Eleonora Lordin - MeganKM
    1.3 ~ Ashley Jane Valentine - Frenchcore
    1.6 ~ Esra Katherine Özdemir - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Mara van Es - Athelstan
    1.8 ~ Bertha Isabella Van Zalen-Gotha - AlbusDumbledore
    1.8 ~ Ashlee Doren - Athelstan
    1.8 ~ Rachel Adams - AlbusDumbledore
    1.9 ~ Marije Leeuwens - Kern
    1.9 ~ Ilse Keuring - Kern
    1.9 ~ Helen Beekman - Cordeliae
    1.9 ~ Gail Lommers - Cordeliae


    • Jongens
    1.1 ~ Tyler Damario Lopéz - Ginoble
    1.1 ~ Finnegan Maxwell Johnson - Copterus
    1.2 ~ Valentino Roman Amello - Raccoon
    1.3 ~ Jayden Michael West - Mirin
    1.5 ~ Samuel Gordan Abbey - Rabidkiller
    1.5 ~ Dylan Wilkinson - Hecuba
    1.6 ~ Mozart de Waal - OakenshieId
    1.8 ~ Cyrith Evans - OakenshieId
    1.8 ~ Kane Evans - OakenshieId
    1.7 ~ Pascual Telmo - Larkin
    1.7 ~ Jared Noah Christian - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Jelle Ala - AlbusDumbledore


    Omgeving:
    ~ Eiland



    ~ Strand



    ~ Hotel



    ~ Cafés en restaurants



    ~ Bars en clubs




    Regels:
    ~ Algemene regels
    ~ Geen perfecte rollen
    ~ Hou de jongens en meisjes gelijk!
    ~ Er is geen maximum personages, zolang je ze maar allemaal onderhoud
    ~ Geen ruzie OOC, in de MSV mag dit natuurlijk wel.
    ~ 16+ is toegestaan
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic.


    Begin:
    Iedereen komt aan, per vliegtuig of per boot. Het is vier uur 's middags. Voor de inwoners is het eigenlijk een gewone dag, al is het bekend dat de komende dagen weer veel nieuwe mensen aankomen. Vanavond is er een groot feest op het strand, om de start van een geweldige zomer te vieren. En natuurlijk om te laten zien dat de beste feesten hier gegeven worden...

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 19:27 ]


    El Diablo.

    Pascual stond wat in de lobby van het hotel te kijken naar de nieuwe mensen. Hoewel hij op het eiland woonde, vond hij het altijd wel leuk om de nieuwe mensen te spotten. Sommige kende hij al van gezicht, omdat deze vaker op het eiland waren geweest, maar vele waren toch echt nieuw en dat vond hij wel leuk om te zien. Hij leunde tegen de deurpost van de deur die als ingang diende en keek rond.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De plagende toon in Finns stem deed haar zachtjes gniffelen en Emma "Ja, je zei het, jij wint." grinnikte ze vrolijk en merkte dat ze mensen aan het ophouden was. Ze keek daarom eens verontschuldigend naar de mensen en keek dan vluchtig naar Finnegan. "Ik ga me vlug even inchecken, ben zo terug." melde ze met een brede glimlach en liep vervolgens naar de bali toe waar een vrouw haar met een iets wat genepte glimlach aankeek, maar Emma besloot het te negeren en melde haar naam en gegevens, waarna ze haar kamersleutels graag. "Mercie." zei Emma voordat ze door had dat dat niet spaans was en vlug laakte ze zich uit de voeten voordat ze de verbaasde blik in de ogen van de vrouw zag. Het was door haar vrolijke toestand dat Emma niet helder leek te kunnen nadenken. Al lachend liep ze terug naar Finn toe en moest even giechelen. "Ik ben met mijn hoofd zo hard in de wolken dat ik niet eens meer een simpel woordje Spaans kan." giechelde ze en keek dan even naar haar kamersleutel. "Welke kamer heb jij?" vroeg ze nieuwsgierig.

    Clary lachte even om zijn opmerking wat hem iets ongeduldig maakte, Tino wist dat ze er wat voor terug zou willen. Hij moest dan even ook zacht lachen om haar ruilvoorstel en keek toe hoe ze het flejse koele alcohol voor zijn neus zat te schudden. "Daar zeg ik geen nee tegen." grijnsde hij en gritste het flesje uit haar handen, waarna hij nu ook als part van de deal een pakje malboro's uit zijn broekzak haalde en het pakje haar richting uitstak zodat ze een sigaret eruit kon halen. Daarna nam Tino met zijn hand dat hij nog deels vrij had de peuk van zijn lippen zodat hij een slok van het verkoelende drankje kon nemen. "Dat doet goed." zuchtte hij opgelucht en keek Clary daarna geamuseerd aan. "Jij bent ook al in de vakantie mood zeg, luieren aan het strand." zei hij met een lichte ondertoon van spot in zijn stem te horen. Hij deed het eerder om haar wat te plagen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hij knikte en zag hoe ze naar de bali liep en de receptioniste – met de nep vriendelijke lach – vervolgens weer verbaasd achter liet. Wanneer Emma naar hem terug liep en vertelde wat er was gebeurd moest hij even hard lachen en keek haar geamuseerd aan.
    'Ik heb uhm...' hij viste de sleutel uit zijn broekzak. 'Kamer 37, jij?' hij keek haar terug nieuwsgierig aan.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2015 - 22:09 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Esra's blik viel op een jongen met lang wit haar en bekeek hem nonchalant waarna ze langzaam naar hem toe liep. "Hi. Ik kan het helemaal fout hebben, maar; ben jij nieuw hier? Want iemand zoals jou zou ik me namelijk nog wel herinneren.." Weerklonk er schaamteloos uit haar mond en kort bekeek Esra hem weer.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Rachel glimlachte en tuurde door haar zonnebril naar de prachtige horizon. De zon werd door het water weerkaatst en de golven braken het licht zo dat het leek alsof er duizenden glinsterende parels op het wateroppervlak dreven. Een vakantie van zon, zee, strand en uitgaan was niet haar eerste keuze geweest, maar ze wist dat het heus wel leuk zou worden met haar vriendinnen, al zou ze de cultuur wel missen. Jongerenculturen kwam ze al vaak genoeg tegen.
    Ze draaide haar glas sangria rond in haar handen en keek naar de ijsklontjes die vrolijk tegen elkaar tinkelden.
    'Je went er vast zo aan en gelukkig hebben de hotelkamers airconditioning.' Gelukkig en ongelukkig, want het was haar al meerdere keren overkomen dat ze er verkouden van geworden was en dat wilde ze absoluut niet. Dan was het afgelopen met het zwemmen en zonnen en uitgaan en dan zat ze straks helemaal alleen op een koude kamer. Mooi niet.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Tyler grijnsde even en sloot zijn ogen kort tegen de zon. 'Daarom, belangrijkste reden ever.' mompelde hij geamuseerd
    Hij keek op toen Carlos terugkwam met de drankjes en kwam ook wat overeind om het aan te pakken. De koelte van het glas kwam goed uit en hij nam meteen een slok. Hij wierp een blik op Ale en bijna automatisch verscheen er een glimlach op zijn lippen. 'Maar goed.. Denken jullie dat er veel bekende gezichten bij zitten?' vroeg hij na een tijdje en hij maakte zich weer comfortabel.


    El Diablo.

    Er schoot een spontane lach tussen Pascual zijn lippen door en hij keek haar aan. Hij liet zijn blik even over haar gehele uiterlijk dwalen.
    "Niet op het mondje gevallen, zo te horen," hij knipoogde even. "Nieuw zou ik niet zeggen, ik woon hier nu al zo'n negen jaar," antwoordde hij droogjes. Hij haalde zijn hand even door zijn haar en wreef over zijn arm heen.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2015 - 22:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bij zin glimlach moest ze ook even glimlachen en ze nam even een slokje voordat ze knikte.
    'Ja ik geloof dat Jayden en Esra sowieso kwamen voor de rest geen idee,' ze glimlachte even en hield een had voor haar ogen tegen de zon. 'Komt goed uit want ik heb Jayden wel gemist.' ze haalde even haar schouders op en dronk weer wat, stiekem hoopte ze ook op een bepaalde reactie van Tyler's kant, hoewel dat natuurlijk nogal dom is om te verwachten maar goed.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2015 - 22:32 ]


    I just caught the wave in your eyes

    (Als hij lang blond haar heeft wel, maar dat heeft hij niet, ze had het tegen Pascual ^^ )


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Met een glimlachje bekeek ze Valentino toen hij het flesje aannam en daarna zelf een sigaret uit het pakje Marlboro pakte. Clary draaide zich om, om een aansteker uit haar tas te halen en draaide zich daarna weer terug naar hem. Ze stak de sigaret op en inhaleerde de nicotine diep haar longen in, en blies die daarna weer uit. ''Perfect.'' mompelde ze en liet het stokje tussen haar vingers balanceren. ''Luieren, dat kan je wel zeggen. Eindelijk geen studie die steeds achter mijn kont aan zit.'' mompelde ze en rolde haar ogen. ''En jij bent de vrouwelijke vakantiegangers aan het flashen zonder je shirt, of niet soms?'' vroeg ze met een lichte grijns terwijl ze de sigaret weer tussen haar lippen plaatste.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (haha jup ik besefte me pas later dat Pascual ook wit haar heeft, en inderdaad echt lang ^^)


    I just caught the wave in your eyes

    Tyler liet de inhoud van zijn glas even ronddraaien en knikte bij haar woorden. Jayden was een goede vriend van hem, dus hij was ook blij dat hij terug kwam.
    De grip op zijn glas werd echter wat strakker bij haar volgende woorden en even ligt hij compleet stil. Tyler herstelt zich echter snel en knikt, ietwat strak maar het is een reactie. 'Ja, same...' antwoordde hij en hij keek even naar de strakke lucht boven hem. 'Het is goed gezelschap.' sloot hij af en hij neemt nog een slok.


    El Diablo.

    Als het ware gehypnotiseerd keek ze naar zijn glas in zijn hand en de vloeistof die erin rond cirkelde. Ze keek even verbaasd toen hij verstijfde maar toen weer ontspande en knikte instemmend bij zijn woorden.
    'Heel goed gezelschap inderdaad,' glimlachte ze voordat ze een slok nam en in kleermakerszit naast hem ging zitten en met zijn bruine haren ging spelen. De zon brandde op haar huid en ze merkte dat ze het heet begon te krijgen.
    'Hey wie gaat er mee zwemmen?' vroeg ze terwijl ze opstond en alvast haar shirt uittrok waaronder ze haar bikini bijna altijd aanhad voor het geval dat. Ze keek de groep met een vragende blik rond en bleef net wat langer bij Tyler hangen, maar net niet té lang om het niet te obvious te maken.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2015 - 22:58 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Toen Finn haar zei dat hij kamer 32 had keek Emma nu ook nog eens naar haar nummer en trok een kort pruillipje. "48, maar dat wilt niet zeggen dat je me gaat kunnen ontlopen hier." grinnikte Emma en begon nu erg nieuwsgierig te worden naar haar kamer maar wilde niet alleen gaan, daarbij had ze geen idee waar ze moest zoeken. " Gaan we eens naar de kamers gaan kijken? Dan kunnen we onze valiezen dumpen en eens alles bekijken." stelde ze met een glimlachje voor al zou ze het geen probleem vinden als Finn liever eerst zijn bagage uitpakte.

    Clary nam de sigaret aan en draaide zich even om, om vervolgens een aansteker uit haar tas te vissen. Ze leek eveneens ook te genieten van de peuk, zoals Tino nu genoot van het koele drankje. Hij grijnsde even om haar woorden. "Bah, studeren ik ken het gevoel." mompelde hij, zelf heeft hij het studeren opgegeven gezien hij het mentaal niet meer aankon, maar hé hij heeft een job dus hij kan niet klagen. Bij haar volgende uitdagende woorden schudde hij zacht lachend zijn hoofd. "Voel je je al aangetrokken misschien?" vroeg hij met een opgetrokken wenkbrauw en een speelse grijns om zijn lippen gekruld. "Maar nee, ik ben gewoon te heet voor een shirt." zei ik op een quasi ijdele manier en haalde dan -zoals die modellen het doen- een hand door mijn haren.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    'Neee!' hij trok ook een pruillipje maar moest vervolgens lachen bij haar volgende woorden. 'Ik ga jou ook niet met rust laten.' hij voegde grijnzend een knipoog eraan toe. Bij haar vraag knikte hij instemmend.
    'Ja is goed hoor, zullen we eerst naar die van jou? Misschien kunnen we dan alvast het stadje ingaan voordat we vanavond gaan feesten.' hij sloeg een arm om haar schouder heen en keek haar grijnzend aan.


    I just caught the wave in your eyes