• La Isla Milagro.. Onder velen jongeren ook wel bekend als simpelweg Milagro, is hét eiland om je vakantie door te brengen. Het Spaanse eiland bied alles voor een geweldige vakantie... Witte stranden met een blauwe zee.. Gezellige winkeltjes.. Prachtige hotels.. En natuurlijk een geweldig uitgaansgebied. Elk jaar komen hier honderden jongeren voor de vakantie van hun leven. De een is nieuw, de ander is al bekend op het eiland. Maar één ding is zeker en dat is dat er elk jaar nieuwe avonturen staan te wachten. Nieuwe liefdes, relaties die worden gebroken, ongelukken, geweldige feesten en natuurlijk een hoop fun met je vrienden... Wordt dit de beste vakantie ooit? Of eindigt het in een complete hel... Dat is aan jou..




    • Meisjes
    1.1 ~ Alexis Lucia Ramos - Ginoble
    1.2 ~ Lynn Elisa Alvarez - Mirin
    1.1 ~ Alégria Bryony Gomez - Copterus
    1.1 ~ Clardonnae Alexandra Cavali - Sociopaths
    1.5 ~ Emma Cathelynn Mills - Raccoon
    1.4 ~ Celeste Eleonora Lordin - MeganKM
    1.3 ~ Ashley Jane Valentine - Frenchcore
    1.6 ~ Esra Katherine Özdemir - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Mara van Es - Athelstan
    1.8 ~ Bertha Isabella Van Zalen-Gotha - AlbusDumbledore
    1.8 ~ Ashlee Doren - Athelstan
    1.8 ~ Rachel Adams - AlbusDumbledore
    1.9 ~ Marije Leeuwens - Kern
    1.9 ~ Ilse Keuring - Kern
    1.9 ~ Helen Beekman - Cordeliae
    1.9 ~ Gail Lommers - Cordeliae


    • Jongens
    1.1 ~ Tyler Damario Lopéz - Ginoble
    1.1 ~ Finnegan Maxwell Johnson - Copterus
    1.2 ~ Valentino Roman Amello - Raccoon
    1.3 ~ Jayden Michael West - Mirin
    1.5 ~ Samuel Gordan Abbey - Rabidkiller
    1.5 ~ Dylan Wilkinson - Hecuba
    1.6 ~ Mozart de Waal - OakenshieId
    1.8 ~ Cyrith Evans - OakenshieId
    1.8 ~ Kane Evans - OakenshieId
    1.7 ~ Pascual Telmo - Larkin
    1.7 ~ Jared Noah Christian - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Jelle Ala - AlbusDumbledore


    Omgeving:
    ~ Eiland



    ~ Strand



    ~ Hotel



    ~ Cafés en restaurants



    ~ Bars en clubs




    Regels:
    ~ Algemene regels
    ~ Geen perfecte rollen
    ~ Hou de jongens en meisjes gelijk!
    ~ Er is geen maximum personages, zolang je ze maar allemaal onderhoud
    ~ Geen ruzie OOC, in de MSV mag dit natuurlijk wel.
    ~ 16+ is toegestaan
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic.


    Begin:
    Iedereen komt aan, per vliegtuig of per boot. Het is vier uur 's middags. Voor de inwoners is het eigenlijk een gewone dag, al is het bekend dat de komende dagen weer veel nieuwe mensen aankomen. Vanavond is er een groot feest op het strand, om de start van een geweldige zomer te vieren. En natuurlijk om te laten zien dat de beste feesten hier gegeven worden...

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 19:27 ]


    El Diablo.

    Tyler sloot zijn ogen even toen hij haar hand in zijn haar voelde en keek toen weer op. 'Ja, klinkt goed.' antwoordde hij en hij dronk snel zijn drinken op. Vervolgens stond hij op en hij liet zijn blik even over haar lichaam glijden. Toen hij de blikken van zijn vrienden opmerkte borrelde er een jaloers gevoel in hem op, maar hij probeerde het te verbergen. 'Let's go.' zegt hij daarom maar snel en zodra ze klaar is tilt hij haar makkelijk op en loopt hij richting de zee.


    El Diablo.

    Blozend merkte ze hoe hij haar bekeek en wilde net een gat in de lucht springen toen ze zag dat alle jongens zo naar haar keken en dat gevoel van euforie trok weer weg. Waarschijnlijk omdat hij een jongen was bekeek hij haar, niet omdat hij haar leuk vond of iets. Vlug deed ze haar shorts ook uit en bukte nog even om haar glas te pakken – de blikken die naar haar billen gleden negerend – en dronk snel haar drinken op en glimlachte naar hem. Een gilletje verlaat haar lippen wanneer hij haar optilt en lachend begint ze op zijn gespierde rug te bonken terwijl ze in de verbaasde blikken van zijn – en ook wel haar – vrienden keek.
    'Ty! Zet me neer,' lachte ze, terwijl ze even met haar benen bewoog.


    I just caught the wave in your eyes

    Tyler grijnsde even en kwam steeds dichterbij het helderblauwe water. Hij liep verder en verder tot hij tot zijn bovenbenen in het water stond en zorgde er toen voor dat ze in zijn armen terecht kwam. Hij kwam grijnzend wat dichter bij haar gezicht en liet zijn blik even over haar gezicht dwalen. 'Als dat is wat je wil prinses.' grijnsde hij en met die woorden liet hij haar in het water vallen..


    El Diablo.

    Ze kon het niet zien maar ze wist gewoon dat hij grijnsde. Ze voelde hoe ze in zijn armen viel en even stond de wereld voor haar gevoel stil terwijl ze zag hoe zijn gezicht dichterbij kwam en haar ogen boorden zich in de zijne. Ho, wacht, gebeurde dit nou echt? Ging hij doen wat ze dacht – en hoopte – dat hij zou gaan doen? Net wanneer ze tot haar grote vreugde dacht van wel, bleek toch van niet.
    Gillend voelde ze hoe ze uit zijn armen viel terwijl ze zijn grijnzende gezicht zag voordat ze kopje onder ging in het koele water. Proestend kwam ze boven water en deed haar vlecht weer goed voor dat ze een pruillipje trok.
    'Wacht maar, prince charming.' vervolgens stapt ze dreigend op hem af en pakte vlug zijn arm voordat ze zich liet vallen en hem mee het water in trok.


    I just caught the wave in your eyes

    'Laten we het hopen.' Het glas tegen haar wang was inmiddels niet meer zou koud en ze zette het op tafel neer. Mara wierp even een blik op het zwembad en de vele mensen die eromheen zaten. Om de een of andere reden had ze het gevoel dat iedereen elkaar hier al kende. Ze keek even naar haar vingers, zich afvragend of ze er wel goed aan had gedaan om hier naartoe te gaan. Waarschijnlijk zou ze zich stierlijk gaan vervelen, want ze hield er niet van om in de zon te bakken en had een hekel aan zwemmen - hoewel dat gevoel wel minder werd met deze hitte. Hopelijk konden ze ergens ook tripjes boeken naar andere eilanden in de buurt, want ze waren vast niet de enigen die wat avontuurlijk waren.

    Athelstan > OakenshieId

    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 9:36 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tyler had met een brede grijns toegekeken hoe ze boven water kwam, zijn wenkbrauw schoot wat omhoog toen hij haar woorden hoorde. Veel tijd om te verzetten had hij echter niet meer en hij voelde het koele water om zich heen. Na een paar seconden kwam hij weer boven water en hij duwde zijn haar naar achter. 'That wasn't very nice.' zei hij voor hij wat water in haar gezicht gooide en grijnzend afwachtte op haar reactie..


    El Diablo.

    Een geamuseerde grijns speelde er om haar lippen na zijn woorden. Ze deinsde even terug en hield haar handen voor haar gezicht tegen het water en lachte.
    'Tyy!' riep ze proestend uit. Vervolgens keek ze met een engelen gezicht weer naar hem en zei:
    'I never said anything about being nice,' zei ze grijnzend terwijl ze wat dichter naar hem toe kwam, hem uitdagend aankeek en even knipoogde – voordat ze een hoop water in zin gezicht gooide.
    'Gotcha!' grijnsde ze en rende gauw van hem weg door het water richting het strand om te voorkomen dat hij haar zou terugpakken.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 16:47 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Een halfuurtje later kwam hij terug naar beneden, koffer grotendeels uitgeladen en airconditioning nog steeds op zodat Samuel straks op een koele kamer zou kunnen terugkomen. Eerst wilde hij het stadje wat verkennen en misschien kwam hij daardoor bekende gezichten tegen. Hij liep de lobby terug uit en besloot eerst maar iets verfrissend te drinken. Dat had hij na zijn reis wel verdiend. Hij liep naar de bar toe en bestelde een plaatselijk bier. Hopelijk smaakte dat naar het bier dat hij gewend was.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Een zachte grinnik verliet haar lippen. "Woah, we kunnen dan zo even goed bij elkaar slapen niet? Slaapfeestjes for the win." lachte ik en was blij dat hij met mijn idee instemde. "Ja is goed, al heb ik geen idee waar te beginnen, het lijkt hier zo groot." mompelde ik en keek dan naar Fin. "En we gaan zeker naar het stadje, ons lekker amuseren." zei ik vrolijk en sloeg mijn ene arm om zijn middel, toen hij die van hem over mijn schouder heengeslagen had. "Dus die kant op?" vroeg ik hem en daarna liepen we de trappen op richting de kamers.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mara zag een jongen de lobby binnenkomen die wel haar aandacht trok. Hij was lang, had tunnels en droeg een septum in zijn neus. Haar hart klopte al gauw sneller voor alternatieve jongens en ze volgde hem met zijn ogen en zag dat hij een biertje bestelde. Daarna richtte ze haar blik weer naar voren. Ze wist niet zo goed hoe haar vriendinnen erop zouden reageren als ze het zagen. Vooral Ilse zou direct zijn aandacht trekken in een poging hen te koppelen. Dat wist ze zeker en daar had ze absoluut geen zin in. Dat zou hoe dan ook gênant worden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Jaaa slaapfeestjes! Dan kunnen we net zo goed onze kamer delen,' grinnikte hij en knipoogde naar haar.
    Hij haalde zijn schouders op 'Ik heb ook geen idee,' lachte hij.
    Met zijn arm om haar schouder liep hij naar de trap.
    'Zeker, ik hoorde dat de strandtentjes hier erg geliefd zijn.' hij glimlachte naar haar.


    I just caught the wave in your eyes

    "Strandtentjes? Lijkt me leuk! Maar dan moet ik wel de gepaste kledij aan doen." zei Emma bedenkelijk en liep dan met Fin door de gangen, ze leek even opgelucht want het was inderdaad de hang met de kamers waar ze binnen gingen. Vol verwondering keek Emma rond, het was hier allemaal zo mooi na even doorlopen kwam ze toe bij haar kamer en even vol spanning hield ze haar adem in. "Oh ik ben zo nieuwsgierig nu." zei ze enthousiast en ook lichtelijk zenuwachtig. Na nam haar kamersleutel en stak deze in het slot waarna ze de deur open deed en met een brede glimlach naar haar kamer keek. "Wauw moet je zien!" kirde ze vrolijk en ging binnen waarna ze Finn wenkte. Emma plofte zich neer in het zachte bed en sloot even genietend haar ogen, dit is pas vakantie.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mt, ik post zo. (Ik had pinkpop dus ik was er niet oeps)


    Spinning around, I'm weightless.

    Een kleine grijns sierde haar lippen bij zijn woorden. ''Niet bepaald nee,'' Vervolgens luisterde ze naar hem en knikte. ''Hm, vreemd dat ik je hier dan nog nooit gezien heb. Dit wordt mijn derde jaar hier als vakantie en ik blijf vaak wel een tijdje..'' Haar blik gleed kort de lobby door en vervolgens keek ze hem weer aan. ''Ik ben overigens Esra Özdemir.'' stelde ze zichzelf voor.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    "Ik ga pas sinds een jaar echt van huis weg. Strenge ouders," legde hij uit en hij volgde haar blik even door de lobby.
    "Aangenaam," zei hij met een glimlach. "Verwacht je iemand, of ben je alleen?" Hij leunde nonchalant tegen de deurpost aan en keek het paarsharige meisje aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.