• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: maandag 2 september


    Story: 1
    Praattopic: 1 • 2 • 3 • 4
    Speeltopic: 1 • 2

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    • 1.2 Tyler Luca Santiago • Ginoble
    • 1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal
    • 1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    • 1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    • 1.4 Ashton Lucas Merrick • Copterus
    • 1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    • 1.5 Alexander Clarkson Moore • Kile
    • 1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • xBooBear
    • 1.6 Matthew Isaac Grayson • Zalejska

    • 1.2 Elles Layton • Qingsel
    • 1.2 Reagan Alana Clapton • Copterus
    • 1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    • 1.3 Jordan Arabella West • Ginoble
    • 1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    • 1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    • 1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    • 1.7 Hester Jules Moore • Howland
    • - Gereserveerd • Khronos

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Matthew en ...
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    • Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 19:05 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Net voor de bel gaf de leerkracht groen licht om te praten. Alexander echter vouwde eerst her briefje open en schudde zijn hoofd. Hij smeet alles in zijn boekentas en wachtte tot zij ook klaar was met het zorgvuldig inpakken van haar tas. Alexander zag hoe ze voor de laatste minuten nog een boek bovenhaalde en zich er helemaal in stortte. Nu zag hij hoe ze nogal in zichzelf gekeerd was, ze trok zich duidelijk ook niets aan van haar omgeving. Een beetje besluiteloos bleef hij zitten tot hij de knoop doorhakte. Zijn eerste impuls was zijn hand op haar schouder leggen, maar hij onderdrukte die impuls en besloot gewoon voor het meisje te gaan staan, puur uit angst dat ze het als een bedreiging van haar persoonlijke zone zou zien. Sommige mensen zijn namelijk niet zo tuk op aanrakingen van mensen die ze niet kennen. Hij stond nu voor haar en kuchte zachtjes om haar niet te doen schrikken.
    "Je hoeft niet alle vakken op te sommen, hoor", zei hij plagerig tegen haar. "Ik doen inderdaad wel talen en literatuur, en ik heb zo'n gevoel", hij keek naar het boek dat ze in haar handen had, "dat je wel eens veel dezelfde vakken als mij zou kunnen hebben. Plus, ik ga iemand nodig hebben die na het fiasco van deze ochtend er voor zorgt dat ik niet meer te laat in de les kom, want ik wil niet nog eens een slechte indruk maken door te laat te komen", zei hij eerlijk. Hij moest er namelijk ook alles aan doen om op deze school te blijven. "Dus, wat denk je? Wil deze hoogstaande dame, deze zielige man uit de nood helpen?"


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hij grijnsde even naar haar, 'jij ook hoor, sweetheart.' Zei hij met een knipoog. Vervolgens dacht hij na over haar vraag. 'Daar vraag je me wat...' zei hij en hij beet op zijn lip. 'Tellen fictieve personen ook? Want dan ga ik voor Tony Stark, for sure. Die heeft alles joh.' Grijnsde Tyler naar haar.


    El Diablo.

    Reagan bloosde weer even bij zijn compliment en wist even niets te zeggen.
    "B-bedankt, je hoeft echt niet te liegen hoor," zei ze, een tikkeltje onzeker en trok gaar croptop wat beter.
    "Tony Stark eh? Dus je bent ook into Marvel?" vroeg ze toen verrast en keek hem vrolijk aan, Marvel was een van haar favoriete comics. "Maar je hebt gelijk, hij heeft inderdaad alles." ze lachte naar hem en wees toen naar het lokaal waar ze moesten zijn.
    "Hier is het, schrik trouwens niet van het onderwerp, we gaan het hebben over teen moms," zei ze toen werr blozend en trok haar tas wat beter op haar schouder.


    I just caught the wave in your eyes

    Ze is zo easy, tho.


    Meteen probeerde ze haar pennenzak niet meer terug te krijgen en keek verbaasd naar hem op. Serieus? Vroeg hij háár nu mee uit? Híj. Háár. Ze bloosde een beetje, maar zei uiteindelijk enthousiast: "Beloofd! Het zal dan wel voor moeten woendsdagnamiddag zijn."

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 11:52 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Met een tevreden glimlach stopte hij de pennenzak voorzichtig in haar openstaande rugzak.
    "Dat is dan geregeld," antwoordde hij vrolijk. "Wat heb je nu?"


    Mhm?

    Ze stelde zich voor als Regina en bleek al door te hebben dat Nathan een nieuweling was. "Daar zeg je me wat, ik heb nog geen rondleiding hier gekregen dus mag god weten waar ik volgens lesuur terecht kom." zei hij met een kort lachje, zijn woorden waren een nonchalante hint geweest naar Regina toe. "Dus jij zit hier al enkele jaren?" vroeg hij haar niet echt oplettend wat de leerkracht allemaal vertelde.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Meteen daarna slingerde ze haar tas over haar schouder.
    "Duits en na de pauze wiskunde," zei Elles. "Wat heb jij nu?" Ze kon haar brede glimlach niet verbergen en straalde van geluk. Ontzettend blij was ze dat niemand haar hart hoorde bonken dat duizende sprongetjes maakte.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Hé, ik heb ook wiskunde het derde!" antwoordde Max opgewekt en verbaasd. Zo toevallig was het natuurlijk niet, maar dat hoefde Elles niet te weten.
    "Maar eerst heb ik drama." Hij trok een gezicht. "Weet jij toevallig waar dat is?" Hij keek vragend naar het stralende meisje en grinnikte zachtjes in zichzelf om haar blije gezichtje. Dit ging goed. Dit ging heel goed. Hij blikte even opzij en zag dat ook Alexander goed bezig was, al leek het meisje waarmee hij praatte niet zo enthousiast als Elles. Niet dat dat mogelijk was.


    Mhm?

    "Oh wat een toeval," glimlachte ze. "Drama is in vleugel D, in het theater. Ik loop wel even mee, want Duits is in vleugel B en niet zo ver van elkaar."
    Tevreden volgde ze klasstroom naar buiten, het eerste uur viel op de preek na, nog best wel mee. Integendeel, het was een best prachtige start van het nieuwe jaar. Max leek haar wel een aardige jongen, Elisa zou hem vast ook wel leuk vinden.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik zal de onhandigheid goed maken (;


    "Daar zeg ik geen nee tegen!" antwoordde Max terwijl hij haar volgde. De stroom mensen in de deuropening begon langzaam dicht te slippen en voor hij het wist, stonden de mensen voor hem stil. Hij botste niet zo zacht tegen Elles aan en stak snel zijn armen uit om haar echt te houden, maar dat was niet nodig. Sierlijk en gracieus hield ze zichzelf overeind. Max haalde verbaasd zijn wenkbrauwen op.
    "Oeps, sorry," mompelde hij verontschuldigend.


    Mhm?

          Alles in Hetty's hoofd schreeuwde luidkeels nee. Nee tegen Moore, nee tegen nieuwe mensen. Hij gaat je teleurstellen, zo gaat het altijd.
          "Het spijt me, Moore," zei ze, terwijl ze tergend traag haar boek sloot. Haar ene hemisfeer leek te zeggen dat ze hem mocht, en ja moest zeggen en moest spijbelen en samen met hem, hoe romantisch, in de bibliotheek moest gaan zitten op samen Hemmingway te lezen en koffie moest drinken en dan, heel misschien, verliefd zou worden. De andere was blijkbaar een beetje dronken, want die zorgde ervoor dat ze nog snel iets in de trant mompelde van 'Ik heb nu wiskunde, zie je misschien wel nog eens.' en het lokaal uitvluchtte. Ze had maar twee uur wiskunde in de week en die waren ergens op donderdag of vrijdag beland. Met het gevoel dat ze een volslagen idioot was, bleef ze even staan, net buiten het lokaal. Ze had geen flauw idee van wat ze moest doen. Ze was ongelooflijk brutaal geweest. Hij had gewoon gevraagd of ze hem op weg wou helpen. Dat was toch wat je moest doen met nieuwelingen? Hen de weg tonen en hen nooit meer zien, daarna? Daarbij had ze helemaal geen wiskunde, maar literatuur. Haar leugen zou verrassend snel komen bovendrijven. Met een gehaaste tred stapte ze richting de bibliotheek, waar ze les had, zodat dat haar nog enkele ogenblikken de tijd gaf om na te denken wat ze tegen Moore zou zeggen. Ze had een hekel aan mensen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Het is je geraden, Casanova. (cat)


    Elles voelde zijn handen nog om haar middel om haar van het vallen te behoeden, maar zelfs zonder zijn steun zocht ze op een elegante manier haar evenwicht weer. Wat schattig! vond ze.
    "Better safe that sorry," knipoogde ze vrolijk. "Je eigen kracht niet in de hand kunnen houden, heeft dan toch ook nog een voordeel."


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hij liet haar iets langzamer los dan nodig was, maar zorgde ervoor om toch niet eng over te komen. Hij wilde die fout niet nog eens maken.
    "Blijkbaar wel," grinnikte hij terwijl hij de achterkant van zijn hoofd krabde, alsof hij wat beschaamd was om de situatie. Ondertussen waren ze dan toch buiten geraakt. Max zag nog net het meisje van Alexander de hoek om vluchten. Dat ging blijkbaar minder goed. Hij haalde zijn schouders op en richtte zijn aandacht weer op het kleinere meisje naast hem. Hij gaf Elles een zachte en korte por in haar zij en grijnsde: "Ik kies truth."


    Mhm?

    "Eigenlijk ben ik dat vergeten..." zei Connor wat zachter. Het is niet gelogen. Hij was het echt vergeten. Connor zuchtte diep en haalde zijn handen door zijn haren.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ruby kon een grinnik nu niet onderdrukken. Ze haalde een hand door haar haar en keek de jongen aan. "Maakt niet uit, we gaan wel naar de receptie, en ik laat je onderweg de lokalen wel zien. Goed?"


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep