• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: maandag 2 september


    Story: 1
    Praattopic: 1234
    Speeltopic: 12

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    1.2 Tyler Luca Santiago • Ginoble
    1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal
    1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    1.4 Ashton Lucas Merrick • Copterus
    1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    1.5 Alexander Clarkson Moore • Kile
    1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • xBooBear
    1.6 Matthew Isaac Grayson • Zalejska

    1.2 Elles Layton • Qingsel
    1.2 Reagan Alana Clapton • Copterus
    1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    1.3 Jordan Arabella West • Ginoble
    1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    1.7 Hester Jules Moore • Howland
    - Gereserveerd Khronos

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Matthew en ...
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 19:05 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Max wilde heel graag nog iets uithalen, enkel om te zien hoe de man zou ontploffen. Hij besloot het maar niet te doen; Elles was overduidelijk heel verdraagzaam, maar hij moest het niet gaan testen. Gelukkig duurde het niet lang voor ze weer een antwoord terugzond. Hij grinnikte laag bij haar laatste zin en scheurde weer een nieuw papiertje af. De les was bijna gedaan, veel tijd had hij niet meer.

    Geen katten? Gelukkig, maar. Wat is het spannendste dat je ooit al gedaan hebt?
    Gelukkig heb ik je weer gered. Maar het spijt me wel, soms ken ik mijn eigen kracht niet. (;
    - Max


    Hij hoopte dat haar antwoord iets echt spannend zou zijn, zodat hij niet veel werk meer moest verrichten met haar grenzen te verleggen. Aan de andere kant zag ze er nog zo onschuldig uit, dus hij vreesde ervoor. Hij haalde zijn schouders op en mikte deze keer mooi op haar notities.


    Mhm?

    Ze knikte even afwezig.
    "Wat is het gênantste wat je ooit heb meegemaakt in een relatie?" vroeg ze nieuwsgierig en keek hem glimlachend aan, haar verdriet om Xavier negerend.


    I just caught the wave in your eyes

    Opgelucht haalde Elles adem toen het propje met een mooi boogje op haar notities vloog. Ze keek op de klok en zag dat het nog maar een paar minuten les was. Een beetje geschrokken las ze de vraag en nog eens. Goh, wat is het spannendste? Nadenkend tikte ze met haar vinger tegen haar wang en plots schoot het idee haar te binnen. Opgewonden krabbelde ze een boodschap terug.

    Oh, verwacht je dan ooit bij mij langs te komen? (;
          Optreden circus in Hong Kong, zes meter hoog koorddansen terwijl je broer onder je met drie brandende kegels staat te jongleren. Het moment dat één van de kegels valt en het doek vuur vat. Gelukkig snel geblust, maar mijn evenwicht flink op de proef gesteld.
          Gelukkig wel ja c: Dat klinkt gevaarlijk, beter leer je het wel.


    Deze keer klonk het allemaal iets uitdagender, iets wat ze van zichzelf niet zo verwachtte. Ze besloot het hierbij maar te houden en geen nieuwe truth or dare meer te starten, de les was toch bijna over. Ze plaatste het blad weer terug op zijn bank en wierp een speelse knipoog.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 23:03 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Tyler dacht even na over haar vraag. Daar vroeg ze hem wat, zeker omdat hij maar één serieuze relatie heeft gehad. Na die begon alle shit pas waardoor hij er niet meer echt aan had gedacht. "Ehm.. Nou. Ik en mijn toenmalige vriendin waren fans van witte shirts, die we beide overal lieten slingeren. Dus een keer had ik haast en pakte ik er dus een, ik dacht dat het de mijne was. Niet dus. Maar ik dacht dat hij wat strakker zat door de was ofzo. Goed, vier uur later kom ik thuis. Zij net wakker, ze sliep dat weekend bij mij.. Vraagt ze aan me waarom ik haar shirt draag, en toen was alles opeens heel logisch.' lachte hij.
    Hij haalde grijnzend zijn schouders op en dacht na over zijn volgende vraag. 'Als je overal ter wereld mocht wonen, en dan ook echt overal. Waar zou het zijn en waarom.' vroeg hij haar vervolgens.


    El Diablo.

    Regina glimlachte naar de jongen. "Aangenaam Nate, ik ben Regina," glimlachte het meisje vervolgens naar hem. Echt een bijnaam had ze nooit gehad, die was niet zo makkelijk te verzinnen bij haar naam. Regina was er nu zeker van dat de jongeman die naast haar was komen zitten nieuw op school was, dat had de lerares net gezegd namelijk. Regina stond op om haar project pakken waar ze aan moesten werken. "Begin je de school al een beetje te kennen of is het nog een doolhof?" vroeg ze uiteindelijk aan de jongen om een gesprek te beginnen.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Reagan schoot in de lach en met pretlichtjes in haar ogen – die eens stuk minder pijn deden – keek ze hem aan en ze bleef maar lachen. Uiteindelijk wist ze zichzelf he zwijgen op te leggen door een hap te nemen van haar broodje.
    "Sorry," zei ze vervolgens toen ze het stukje brood had door geslikt.
    "Hmm ik zou het eigenlijk niet weten, zolang ik de mensen heb waar ik om geef ben ik gelukkig," zei ze vervolgens en haalde haar schouders op. "Dit klinkt waarschijnlijk raar maar ik ben nieuwsgierig: hoe ziet je perfecte meisje eruit?" ze nam weer een hap van haar broodje en keek hem vragend aan door haar hoofd een stukje te kantelen.


    I just caught the wave in your eyes

    Max lachte charmant terug en pakte het blad op. Zijn ogen scanden snel de woorden en hij krabbel nog sneller een antwoord neer. Waarschijnlijk kon Elles het maar net lezen, voor de bel zou gaan, maar goed. Ze konden hun gesprek dan mondeling wel verdergaan.

    Ik sluit niets uit, schoonheid.
    Een circusartieste, hé? Dat is ook eens iets anders!
    Het was dan ook mijn schuld, natuurlijk. Ik kan daar best wel wat hulp mee gebruiken. (;
    Yours truly,
    Max


    Hij verfrommelde het papiertje voor de laatste keer tot een balletje en mikte het weer in haar pennenzak. Een paar leerlingen waren hun spullen aan het pakken en Max stak ook zijn pen weg. Hij had drama hierna, en had geen idee wat hij hierbij kon verwachten. Hij had het nooit eerder gehad en hoopte dat het niet al te saai was.
    Ongeduldig wachtte hij op de bel.


    Mhm?

    Tyler keek haar aan, daar vroeg ze hem wat.. 'Hmh.. In elk geval verzorgd. Ze hoeft er niet bij te lopen als de nieuwste barbiepop, maar verzorging is belangrijk. Daarnaast... Ik val sneller op lang haar, and I love beautiful eyes.. Oh, en iets korter dan mij is altijd cute' zei hij. 'Ik heb niet echt een voorkeur voor blond, bruin... Blauwe of groene ogen.. Dat soort dingen.' vervolgde hij en hij glimlachte weer.
    Hij dacht even na over zijn volgende vraag. 'Omschrijf je droomdate... En dan heb ik het over alles. Locatie, vervoer, etcetera.' zei hij en hij nam nog snel een hap.


    El Diablo.

    Reagan keek even naar zichzelf, zij had lang haar, mensen vonden haar ogen vaak mooi en ze was kleiner dan hem... Ze voelde zich ergens aangesproken maar dat sloeg natuurlijk nergens op.
    "Ik houd van avontuur, mij lijkt het leuk om dan ook iets avontuurlijks te doen. What about delta vliegen? Dat lijkt me zo cool om te doen! En dan ergens over een mooie vallei, of in Rio!" ze staarde even dromerig voor zich uit voordat ze hem weer aankeek. "En die van jou?"


    I just caught the wave in your eyes

    Elles hoorde al wat leerlingen hun rommel bijeenpakken en net wanneer ze haar etui dicht wilde ritsen, viel er een papiertje in. Ze vouwde hem meteen open en las hem geamuseerd door. Op dat moment besloot de leraar af te sluiten, ook al was de bel nog niet gegaan.
    "Zorg dat je je leerstof even herneemt, wie weet houd ik een pop-quiz. De laatste minuten mogen jullie praten." Bij die woorden draaide Elles zich meteen om en glimlachte breed naar Max. Dit was zeker één van de spannendste voormidagen ooit.
    "Je bent wel erg zelfverzekerd, zomaar denken om in mijn geweldige huis te komen. Maar hoe kan ik je van dienst zijn dan, meneer Crawford?" Het was zeker niet te verbergen, Elles' ogen glinsterden even.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 23:19 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Tyler knikte goedkeurend. 'Zoals ik al zei, je hebt smaak.' lachte hij. 'Mijn droomdate eh? Of iets heel simpels zoals bankhangen met Netflix enzo.' begon hij. 'Of we gaan het groots doen. En dan neem ik mijn girl mee naar Venetië.. Waar we eerst een geweldige film gaan zien, waarna ik haar meeneem naar een geweldig restaurant... En daarna in zo'n bootje met geweldige verhalen onder een prachtige sterrenhemel...' grijnsde hij. 'Ik denk dat zij het dan leuker vind, maar eh, Italiaans eten is lekker. En zolang ik met haar ben is alles goed' glimlachte hij.
    'Alhoewel, zoiets avontuurlijks klinkt ook heel leuk. En Brazilië is een heel mooi land natuurlijk.' vervolgde hij. Tyler haalde zijn schouders even op. 'Wat is een regelrechte afknapper. Of afknappers, dat mag natuurlijk ook.' vroeg hij.


    El Diablo.

    Max grijnsde even breed terug en knipoogde naar haar.
    "Ik hoop gewoon dat dit geen eenmalig gesprek is, juffrouw Layton," antwoordde hij vlotjes. Hij glimlachte ondeugend en legde zijn armen volledig op de bank, waarna hij er met zijn hoofd op leunde. Hierdoor was hij dicht genoeg om de glinsters in haar ogen te onderscheiden.
    "Ik heb geen idee; wat denk jij?" vroeg hij zo onschuldig mogelijk.


    Mhm?

    Tyler bleef haar complimenteren en Reagan bleef blozen.
    "Oh wauw dat is zo romantisch en lief, als iemand zoiets voor mij zou doen..." zei ze en nam weet een hapje van haar broodje en na een poosje kauwen slikte ze het stukje door. "Hoewel bankhangen en Netflix mij ook leuk lijkt, met pizza pepperoni, lekker oncharmant." Reagan lachte even en keek Tyler aan, tot nu toe leek hij zo'n boy next door type, hoewel hij ook iets badass had, en ergens vond ze dat wel aantrekkelijk. Niet dat ze dat ging toegeven.
    "Afknapper eh?" ze dacht even na. "Nou ik heb wel graag dat een man of jongen er enigszins verzorgt uitziet. Boeren, te laat komen boeit me allemaal niet zo, maar een jongen die vreemd gaat..." ze zweeg even, moest ze dat bou echt vertellen? "Uhm... Laten we zeggen dat ik daar slechte ervaringen mee heb." ze glimlachte zwakjes en plukte wat aan haar broodje en stopte kleine stukjes in haar mond.
    "Wat moet een meisje doen om jou boos te krijgen?"


    I just caught the wave in your eyes

    "Ik hoop het ook niet," floepte er iets té gemakkelijk uit. Hierbij bloosde ze even ongemakkelijk, ze kon zichzelf wel voor de kop slaan.
    "Ik denk dat eens een keertje naar een optreden van mij komen kijken zeker wel zal helpen," antwoordde ze iet wat ondeugend en zelfzeker. Hun gezichten waren redelijk dicht bij elkaar dat ze zijn warme ademhaling in haar gezicht voelde. Deze keer bleef ze precies waar ze was en keek dromerig in zijn ogen.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 23:34 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Dan zal ik dat zeker eens komen doen," zei hij met een lage stem. Hij merkte hoe ze naar hem zat te kijken en hij kon niet anders dan glimlachen.
    "Zie je iets wat je bevalt, schoonheid?" vroeg hij plagerig, terwijl hij haar strak in de ogen bleef kijken.


    Mhm?