• Verwend, vervelend, vol problemen. Een paar woorden die door de ouders van een groep rijke tieners gebruikt worden om hun kinderen te beschrijven. Of dit nou is omdat ze in contact komen met criminaliteit, omdat ze arrogant doen en zich verwend gedragen of omdat ze andere problemen hebben, ze moeten weg uit hun normale setting, ze moeten zich realiseren dat het leven niet altijd zo zal zijn en dat er leven is buiten hun villa's. En wat is daar beter voor dan een stinkende boerderij ver buiten de stad, waar geen internet is en ze zullen moeten werken als ze willen blijven. De ouders hebben een deal gesloten met een arme boer, en de kinderen zullen bij hem blijven tot ze hun gedrag wat zijn afgeleerd.

    De boer staat erom bekend dat hij veel kinderen heeft van zichzelf. Niet omdat deze allemaal zijn eigen kinderen zijn, maar omdat kinderen uit de buurt hier vaak langskomen, en hij de jongeren die thuis niet terecht kunnen opvangt. Hoe deze jongeren met de rijkeluiskinderen om zullen gaan, moeten ze nog maar zien...


    TIJDELIJKE STOP OP BOERENMEISJES
    Rollen:
    Boerenkinderen: 3/2
    [Maya Haynes] ~ GusWaters
    [Jessa Cara Wilkinson] ~ Hecuba
    [Louise Victoria Rowe] ~ Balloo
    [James Avery Bonham] ~ Rabidkiller
    [R] ~ Ikigai

    Rijkelui: STOP OP RIJKELUISJONGENS 2/4
    [Katerina Nikolina Dimitrov ] 1.3 ~ Daggers
    [Landon Russel Buckley] 1.3 ~ Larkin
    [R] ~ Hecuba
    [Fae Maya Dimitri] ~ NevadaMustang
    [William Ethan Moore.] 1.4 ~ Coronam
    [R] ~ Conaway

    Faceclaims:
    • Cara Delevingne // Taylor Momsen Hecuba ~ nog aan het twijfelen :3
    • Lucky Blue Smith Hecuba
    • Janet Devlin Guswaters
    • Danielle Campbell 901FreeAtLast
    • Grant Gustin Larkin
    • Anna Kendrick NevadaMustang
    • Douglas Booth Coronam
    • Brett Davern Conaway
    Invullen:
    Naam: Voor- én achternaam.
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Extra:

    Regels:
    • Minimaal 200 woorden schrijven.
    • Niet aanmelden om vervolgens niet te reageren.
    • OOC zoveel mogelijk in het praattopic, if needed tussen haakjes.
    • 16+ mag.
    • Mary Sue's en Gary Stu's worden niet goedgekeurd.
    • Geef even door als je je naam verandert.
    • Alleen je eigen personages besturen.
    • Realistisch doen; als je personage een snob is, zijn ze niet opeens aardig omdat de ander toevallig knap is etc.
    • Alleen ik (Hecuba) open de topics.
    • Aardig zijn voor elkaar.

    Naar een oud idee van TessaGray

    [ bericht aangepast op 29 juni 2015 - 22:10 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Heb t verbeterd, sorry!


    Spinning around, I'm weightless.


    William Ethan Moore.

    ''Treat me like you want to be treated.''



    ''If you want trouble, then come to me.''


    ''They always call me a troublemaker because I'm the fucking strongest one and they don't know how to handle me.''


    ''I am sick to fucking death of poor people!''


    ''Fuck off, you filthy poor human being!''


    ''When you like me, I like you. But when you hurt me, I'll hurt you better.''


    Naam •
    William - Engels - Resoluut beschermer.
    Ethan - Oud-Engels - Sterk, kordaat, constant.
    Moore - Engels - Familienaam.


    Geslacht •
    Mannelijk.


    Leeftijd •
    William is pas twintig geworden.


    Karakter •
    — Leest mensen graag de les •
    William is een ongelofelijke betweter en is zo'n typisch iemand die tegen iedereen zegt: ''ik zei het toch'' als hij van tevoren al de situatie heeft ingeschat. Door het feit dat de jongen een betweter is en je negen van de tien keer verbetert als je iets fouts zegt is hij ontzettend irritant. Dit is een van de vele slechte kenmerken die William heeft en zal dit voor helemaal niemand aanpassen.
    — Arrogant • Nog een typisch kenmerk van William. Hij geeft het goudeerlijk toe dat hij arrogant is en heeft geen genoegen met normale dingen. Hij wil alles beter en krijgt dit ook altijd. Als de jongen zijn zin niet krijgt overvalt woede hem en kan het nog weleens uit de hand lopen. Daarom kan je hem beter niet boos maken en hem zijn zin geven als je geen problemen wilt. William weet dat mensen hem hierdoor niet leuker gaan vinden en hij geen vrienden erdoor maakt maar dat boeit hem niets.
    — Onzeker •
    Dit past totaal niet bij de jongen maar toch is het zo. Niemand mag dit van hem weten omdat William denkt dat ze hem dan zwak vinden. Onzekerheid is bij William naar binnen gekropen toen iemand hem ooit had uitgemaakt voor een 'verwende rijkeluis jongen' toen William ooit een ruzie had met iemand die armer was dan hem. Dit heeft de jongeman geraakt en zijn zelfvertrouwen zijn door die ene ruzie geschend. Toch mag niemand dit weten en doordat William onzeker is geworden, is hij nog harder geworden dan hij eerst was.
    — Sarcastisch •
    William is al helemaal niet op zijn mondje gevallen en slingert vrijwel altijd gemene en sarcastische opmerkingen naar iemand toe, en het maakt hem dan geen bal uit wat je van hem of daarvan vindt. Hij kan hierdoor dus mensen kwetsen maar aangezien William dat zelf ook heeft meegemaakt boeit het hem niet meer en vindt dat ze zich aanstellen. Sarcastisch zijn is William altijd en weet op elke moment een sarcastische opmerking tegen iemand te maken.
    — Snel op zijn teentjes getrapt •
    William kan ontzettend snel boos gemaakt of opgejut worden. Eerst begint het met geïrriteerd zijn, daarna een kwade opmerking en daarna een woedeaanval. De jongeman kan zijn woede niet onder controle houden en is daardoor ook naar de boederij gestuurd. Het maakt niet uit wie hem boos maakt, of het een dierbare is of een vreemde maakt William echt geen moer uit. Als hij maar boos wordt en dat wordt hij dus vrij gauw. Natuurlijk heeft hij bij zijn echte vrienden een langer lontje bij de mensen bij wie hij niet mag maar ze maken hem een keer goed boos en dan is de vriendschap voor William ook meteen over.
    — Vertrouwen •
    Ondanks alles kan William zijn vrienden goed vertrouwen en zal geen minuut aan ze twijfelen als het erom gaat. Echter met nieuwe mensen in vertrouwen nemen heeft hij het moeilijk omdat hij bang is dat zijn vertrouwen weer geschand worden zoals een incident in zijn kindertijd. Daardoor is William erg voorzichtig met nieuwe mensen ontmoeten en zal eerst inschatten wat voor type ze zijn en of ze goed zijn voor hem.
    — Behulpzaam •
    De jongeman is zoals eerder gezegd niet de beste in nieuwe vrienden maken en beschermt daardoor ook met zijn hart degene die dat al wel van hem zijn. William is een jongen die zijn vrienden te hulp schiet wanneer ze dat nodig hebben en hij zal ook moeite voor ze doen. Natuurlijk niet te veel want zo erg behulpzaam is hij nou ook weer niet. Toch biedt hij hulp aan zijn vrienden wanneer ze het zelfs niet nodig hebben, dit komt ook doordat William niet veel mensen heeft waar hij echt om geeft. Dit laat hij ook alleen aan zijn echte vrienden zien en verder aan niemand anders.
    — Verwend •
    Een van de bekendste karaktertrekjes van William is het feit dat de jongen ontzettend verwend is geworden door het luxe leventje dat hij altijd heeft gehad. Nu hij naar de boederij is gestuurd en niet bekend is met het normale leven, in plaats van een rijk bestaan vindt hij alles vreemd aan het arme leventje. Toch doet het William helemaal niks en hij wil perse dat hij zijn zin krijgt hoewel hij zelf ook al in de gaten heeft gekregen dat het niet zo wordt als zijn rijke leven thuis.
    — Flirterig •
    William is een ongelofelijke grote flirt en is precies het type soort jongen dat met ieder knap meisje dat hij ziet aan het flirten zal gaan en haar proberen aan de haak te slaan. Een lange relatie is niks voor William en het liefst wisselt hij van een meid om de week. Hierdoor zat hij ook bekend als een grote heartbreaker op de kostschool en William is natuurlijk erg blij met zijn prestatie. Niemand maar dan ook niemand kan eenmaal zijn zelfvertrouwen breken als William een meid aan de haak heeft geslagen of met een meid flirt.

    Uiterlijk •
    [FC: Douglas Booth] William heeft ten eerste groenige ogen die je negen van de tien keer kwaad of geïrriteerd aankijken. In deze groenige kijkers staat meestal een speelse twinkeling die zowel iets goeds als slechts kunnen voorspellen. Hij heeft chocoladebruine haren die hij meestal warrig op zijn hoofd laat liggen, natuurlijk haalt hij een paar keer een hand door zijn haren en zal soms proberen het te fatsoeneren maar dat is het dan ook. William is niet zo breed gebouwd als de meeste jongens maar hij heeft door het vele sporten en het feit dat hij hardloopt aardig wat spieren gekregen en ook een lichte sixpack die de jongen al te graag laat zien om te pronken met zijn uiterlijk. Verder krijgt William als hij lacht kuiltjes in zijn wangen wat hem nog weleens schattig doet lijken maar hij is het verre van schattig. William is 1.85 lang en heeft ook een strakke kaaklijn die je meteen opvalt als je hem ziet. Een beginnend baardje is op zijn kin te vinden maar omdat William zijn gezichtsbeharing ontzettend lelijk vindt scheert hij het vrijwel meteen eraf als hij het opmerkt of iemand het tegen hem zegt. William heeft een aanstekelijke en vrolijke glimlach die hij alleen laat zien aan echte vrienden en lichtroze volle lippen. De jongeman is helemaal dol op merkkleding en nette pakken met stropdassen, wanneer iemand dit van hem af zal pakken of dit vies zal worden gaat hij volledig door het lint. Toch is William al helemaal niet lelijk en dat weet hij zelf dondersgoed.


    Hobby's •
    William deed op de kostschool voor rijke kinderen aan schermen en het is een van zijn favoriete sporten geworden. Ook is de jongeman ontzettend dol op boogschieten en hardlopen.


    Extra •
    Je zou het niet zeggen van hem maar William is goed in de gitaar bespelen en als de jongen helemaal alleen is zal hij er bij gaan zingen. De jongeman is volledig Engels en daardoor kan je het bekende Britse accent in zijn stem ontzettend goed horen. William woont in het rijke gedeelte van de wijken vlakbij het centrum van London met zijn ouders in een net landhuis. Ze hebben een heel landgoed tot hun beschikking en zijn de eigenaren van een dure manege die zich op het landgoed bevindt. De twee paarden die William bezit zijn is een Connemara schimmel merrie genaamd Maggy en een bruinkleurige KWPN ruin die de naam Galaxy draagt, deze twee paarden zijn volledig van William en allebei de paarden staan op de manege van zijn ouders. William maakt altijd een dagrit op Maggy en ze is tevens een van de beste springpaarden van de manege, Galaxy is meer het westrijdpaard en William gaat ook vaker met Galaxy naar een westrijd dan met Maggy. Maggy is tevens het springpaard van William en Galaxy zijn dressuurpaard. Toch heeft William nog een paard op het oog namelijk een Halflinger hengst die Diablo heet en is van plan het beestje over te kopen van zijn ouders, die het paard vroeger hadden gebruikt als tuigpaard en nu gebruikt wordt als rijpaard.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 17:56 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    De faceclaim van Daniël is trouwens Douglas Booth :3


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    And I'm in love with your FC Moon,


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik een rijkeluisjongen, fc Brett Davern?


    Tell me about it, stud.

    GusWaters schreef:
    @nevadamustang ik wil nu niet moeilijk doen maar mijn rol heet ook al Maya. Zorgt misschien voor verwarring? :)


    Oeps! Ik had het niet gezien. Goed dat je het even zegt.


    all because i liked a girl

    Conaway, prima!


    Spinning around, I'm weightless.

    Shit man. Edit klinkt echf leuk maar over twee weken zit ik voor driw weken op vakantie en idk of ik wifi heb


    take me back to the basics and the simple life

    ^Je personage kan altijd later aankomen


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    ^Je personage kan altijd later aankomen


    Mwjah naja ik wou n boerenjongen aanvragen haha. Maar ik denk nig ffies oke?


    take me back to the basics and the simple life

    Is goeeed,

    Boerenmensen kunnen ook later erbij komen trouwens hehe


    Spinning around, I'm weightless.

    Is Fae goedgekeurd?

    NevadaMustang ---> RousseauOrion


    all because i liked a girl

    Zou je dr innerlijk wat uitgebreider kunnen maken? Ik vind 'r nog een beetje Mary Sue. Daarnaast worden ze niet naar de boerderij gestuurd omdat ze het zo moeilijk hebben, maar omdat ze onhandelbaar/te verwend zijn. (En is dat hindoestaanse per sé nodig? Want zo ziet ze er niet uit, hehe.) Sorry ik ben een zeikerd. De meesten zullen Fae nakijken. Ze denken dat ze een of andere schoonheid zien <- Dit bepalen wij wel, te mary sue.


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    Zou je dr innerlijk wat uitgebreider kunnen maken? Ik vind 'r nog een beetje Mary Sue. Daarnaast worden ze niet naar de boerderij gestuurd omdat ze het zo moeilijk hebben, maar omdat ze onhandelbaar/te verwend zijn. (En is dat hindoestaanse per sé nodig? Want zo ziet ze er niet uit, hehe.) Sorry ik ben een zeikerd. De meesten zullen Fae nakijken. Ze denken dat ze een of andere schoonheid zien <- Dit bepalen wij wel, te mary sue.


    Haha en knap is ze ook niet echt :x


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Louise is af, is ze goedgekeurd?


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'