• Verwend, vervelend, vol problemen. Een paar woorden die door de ouders van een groep rijke tieners gebruikt worden om hun kinderen te beschrijven. Of dit nou is omdat ze in contact komen met criminaliteit, omdat ze arrogant doen en zich verwend gedragen of omdat ze andere problemen hebben, ze moeten weg uit hun normale setting, ze moeten zich realiseren dat het leven niet altijd zo zal zijn en dat er leven is buiten hun villa's. En wat is daar beter voor dan een stinkende boerderij ver buiten de stad, waar geen internet is en ze zullen moeten werken als ze willen blijven. De ouders hebben een deal gesloten met een arme boer, en de kinderen zullen bij hem blijven tot ze hun gedrag wat zijn afgeleerd.

    De boer staat erom bekend dat hij veel kinderen heeft van zichzelf. Niet omdat deze allemaal zijn eigen kinderen zijn, maar omdat kinderen uit de buurt hier vaak langskomen, en hij de jongeren die thuis niet terecht kunnen opvangt. Hoe deze jongeren met de rijkeluiskinderen om zullen gaan, moeten ze nog maar zien...


    TIJDELIJKE STOP OP BOERENMEISJES
    Rollen:
    Boerenkinderen: 3/2
    [Maya Haynes] ~ GusWaters
    [Jessa Cara Wilkinson] ~ Hecuba
    [Louise Victoria Rowe] ~ Balloo
    [James Avery Bonham] ~ Rabidkiller
    [R] ~ Ikigai

    Rijkelui: STOP OP RIJKELUISJONGENS 2/4
    [Katerina Nikolina Dimitrov ] 1.3 ~ Daggers
    [Landon Russel Buckley] 1.3 ~ Larkin
    [R] ~ Hecuba
    [Fae Maya Dimitri] ~ NevadaMustang
    [William Ethan Moore.] 1.4 ~ Coronam
    [R] ~ Conaway

    Faceclaims:
    • Cara Delevingne // Taylor Momsen Hecuba ~ nog aan het twijfelen :3
    • Lucky Blue Smith Hecuba
    • Janet Devlin Guswaters
    • Danielle Campbell 901FreeAtLast
    • Grant Gustin Larkin
    • Anna Kendrick NevadaMustang
    • Douglas Booth Coronam
    • Brett Davern Conaway
    Invullen:
    Naam: Voor- én achternaam.
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Extra:

    Regels:
    • Minimaal 200 woorden schrijven.
    • Niet aanmelden om vervolgens niet te reageren.
    • OOC zoveel mogelijk in het praattopic, if needed tussen haakjes.
    • 16+ mag.
    • Mary Sue's en Gary Stu's worden niet goedgekeurd.
    • Geef even door als je je naam verandert.
    • Alleen je eigen personages besturen.
    • Realistisch doen; als je personage een snob is, zijn ze niet opeens aardig omdat de ander toevallig knap is etc.
    • Alleen ik (Hecuba) open de topics.
    • Aardig zijn voor elkaar.

    Naar een oud idee van TessaGray

    [ bericht aangepast op 29 juni 2015 - 22:10 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    @Kyle, dat ook. Hehe.

    Louise is prima steph, zet ik er zo bij!


    Spinning around, I'm weightless.

    ALEXANDER 'ALEX' PRESCOTT






    Naam:
    Alexander 'Alex' Prescott

    Geslacht:
    Man

    Leeftijd:
    Alex is 19 jaren jong.

    Karakter:
    Alex is niet de slimste jongen. Hij is erg traag van begrip en het duurt lang voor iets binnen komt. Als het eenmaal binnenkomt dan snapt hij het ook wel, daar niet van. Maar intelligent is hij niet te noemen. Op school is hij gemiddeld. Hij haalt voldoendes, maar die zijn nooit extreem hoog.
    In sport blinkt hij uit. Alex is een sportieve, energieke jongen en is altijd in voor een potje lacrosse, voetbal of basketbal. Hij kan echter slecht tegen zijn verlies. Alex is enorm fanatiek en moet en zal winnen. Wanneer hij niet wint, dan kan hij zichzelf helemaal gek maken met de teleurstelling. Je moet dan ook echt niet tegen hem praten, want hij kan erg agressief worden in zulke situaties.
    Alex is ongenuanceerd en floept alles eruit. Hij zal niet zomaar iets binnen houden omdat 'het hoort.' Sowieso houdt Alex er niet van om dingen te doen zoals ze horen. Regeltjes, een keurslijf, daar moet hij niets van hebben. Het maakt hem een rebel en hij gaat er dan juist tegendraads tegenin. Alex laat zich niet graag zeggen wat hij moet doen of hoe hij iets moet doen. Laat hem maar gewoon zijn ding doen. Dan is er niets aan de hand.
    Alex is een verwende jongen. Hij is gewend dat alles hem aan komt waaien en dat denkt dat alles te koop is. Hij kijkt al snel neer op mensen die het minder hebben dan hem en kan erg neerbuigend doen. Dit doet hij niet eens heel bewust. Het is er gewoon ingeslopen de laatste jaren en is een onderdeel van Alex geworden.
    Alex is een jongen die leeft volgens he 'be cool with me, I'll be cool with you' principe. Dit geld dan vooral voor zijn 'gelijken', dat dat dan wel weer duidelijk mag zijn. Als je gewoon chill bent met Alex, dan is hij dat ook met jou. Hij zal je echt niet zomaar slecht behandelen als daar geen reden voor is. Hij is vriendelijk, outgoing en een jongen waarmee je een fijn praatje mee kan maken.
    Echter, als je hem op wat voor manier ook maar dwars hebt gezeten, dan zal hij je dat laten weten ook. Hij kan slecht mensen vergeven en is dan echt op zoek naar wraak. Beter ben je dan niet bij hem in de buurt, want Alex zal je bloed lusten. En dat zal hij dan niet out in the open uitvechten, zoals veel mannen. Alex is meer van de sneaky way. Hij kan enorm achterbaks zijn, waardoor niemand iets doorheeft en Alex het brave poppetje lijkt.
    Alex heeft een zwakte en dat zijn meisjes. Hij weet zich bij meisjes nog maar slecht een houding te geven en kan dan erg onconfortabel worden. Hij weet niet zo goed wat hij moet zeggen en dit zorgt voor ongemakkelijke situaties.

    Uiterlijk:
    Alex heeft nog echt een jongensachtig uiterlijk. Een man ziet hij er nog niet uit. Die doorgang moet hij nog maken als het ware. Zijn gezicht heeft nog wat babyvet en bolle wangetjes, die al snel rood kunnen worden.
    Alex heeft blonde haren, die hij met wat gel in model brengt. Zijn ogen zijn grijsblauw en hebben een speelse twinkel erin. Alex heeft een gemiddelde lichaamsbouw. Hij is niet echt gespierd, maar ook niet mollig. Hij heeft een slank postuur. Met een lengte van 1.76 is hij niet kort, maar ook niet lang.
    De kledingstijl van Alex is erg netjes. Pullovers, coats, blouses, smokings en chino's behoren tot Alex garderobe. Ook heeft hij een hele verzameling shawls, die vooral in de winter van pas komen. Alex draagt veterschoenen van leer onder zijn outfits of Nike's.

    Hobby's:
    Het klink misschien wat sullig, maar Alex is een fervent schaker. Al als kleuter leerde hij schaken van zijn vader en elke zondagavond die daarop volgde werd er geschaakt in huize Prescott. Alex is bij een schaakvereniging gegaan en is meerdere malen schaakkampioen geworden.
    Een andere hobby van Alex is lacrosse. Die liefde heeft hij via school ontdekt. Alex is aanvoerder van een lacrosseteam en staat bekend als een van de betere spelers in de regio.

    Extra:

    [ bericht aangepast op 5 juli 2015 - 15:51 ]


    Tell me about it, stud.

    Hmm, doe mij dan toch maar die jongen ^^
    Over een fc denk ik nog even na, en ik neem aan dat er paarden zijn op die boerderij?


    take me back to the basics and the simple life

    Hecuba schreef:
    Zou je dr innerlijk wat uitgebreider kunnen maken? Ik vind 'r nog een beetje Mary Sue. Daarnaast worden ze niet naar de boerderij gestuurd omdat ze het zo moeilijk hebben, maar omdat ze onhandelbaar/te verwend zijn. (En is dat hindoestaanse per sé nodig? Want zo ziet ze er niet uit, hehe.) Sorry ik ben een zeikerd. De meesten zullen Fae nakijken. Ze denken dat ze een of andere schoonheid zien <- Dit bepalen wij wel, te mary sue.


    Ok


    all because i liked a girl

    Reserveringen allemaal prima (:


    Spinning around, I'm weightless.

    Hm, ik zou best willen meedoen maar ik heb het nog druk met examens op dit moment :s

    Is het goed dat ik een jongen als boerenkind reserveer? Waarschijnlijk staat hij er donderdag wel c:


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Mijn reservatie staat er nog niet bij :x


    take me back to the basics and the simple life

    Rabidkiller; is goed ! Ik zet t erbij als ik op m'n computer zit

    @ikigai, ik heb gezegd dat ze goed zijn, ik ben nu kinda druk dus ik zet alles erbij zodra ik tijd heb.


    Spinning around, I'm weightless.

    Als je rol af is, zeg dit even en vermeld je paginanummer. Als we de aantallen enigszins gelijk hebben open ik het speeltopic. Als het niet lukt je rol voor woensdag af te hebben, meld dit even.


    Spinning around, I'm weightless.

    Like I said, zal dit niet voor woensdag zijn aangezien ik dan nog een examen heb. Dus donderdag pas ;)


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    ^Heb ik gezien, was meer voor de anderen ;)


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik weet niet of mijn rol nu goedgekeurd is...


    all because i liked a girl

    Hecuba schreef:
    Zou je dr innerlijk wat uitgebreider kunnen maken? Ik vind 'r nog een beetje Mary Sue. Daarnaast worden ze niet naar de boerderij gestuurd omdat ze het zo moeilijk hebben, maar omdat ze onhandelbaar/te verwend zijn. (En is dat hindoestaanse per sé nodig? Want zo ziet ze er niet uit, hehe.) Sorry ik ben een zeikerd. De meesten zullen Fae nakijken. Ze denken dat ze een of andere schoonheid zien <- Dit bepalen wij wel, te mary sue.


    Fae is al naar de universiteit geweest, Barden University, waar ze aan de acapella groep de Barden Bellas heeft meegedaan. <- ik vind het prima dat je een actrice als fc hebt, maar je personage is niet het personage dat deze actrice speelt. Misschien ben ik aan het zeuren, maar ik kan daar heel slecht tegen. Van mij mag ze best iets met zingen doen, maar niet zo letterlijk uit de film overnemen. Laat zien dat je origineel kan zijn!

    (En is dat hindoestaanse per sé nodig? Want zo ziet ze er niet uit, hehe.) <- dit ook nog, heb je hier een goede reden voor of vind je het gewoon leuk? If so, zou ik een andere fc nemen.


    Spinning around, I'm weightless.

    Is Maya goed zo (pagina 3)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik zie nog niet echt een slechte eigenschap erin verwerkt, heb ik daar overheen gelezen?


    Spinning around, I'm weightless.