• Verwend, vervelend, vol problemen. Een paar woorden die door de ouders van een groep rijke tieners gebruikt worden om hun kinderen te beschrijven. Of dit nou is omdat ze in contact komen met criminaliteit, omdat ze arrogant doen en zich verwend gedragen of omdat ze andere problemen hebben, ze moeten weg uit hun normale setting, ze moeten zich realiseren dat het leven niet altijd zo zal zijn en dat er leven is buiten hun villa's. En wat is daar beter voor dan een stinkende boerderij ver buiten de stad, waar geen internet is en ze zullen moeten werken als ze willen blijven. De ouders hebben een deal gesloten met een arme boer, en de kinderen zullen bij hem blijven tot ze hun gedrag wat zijn afgeleerd.

    De boer staat erom bekend dat hij veel kinderen heeft van zichzelf. Niet omdat deze allemaal zijn eigen kinderen zijn, maar omdat kinderen uit de buurt hier vaak langskomen, en hij de jongeren die thuis niet terecht kunnen opvangt. Hoe deze jongeren met de rijkeluiskinderen om zullen gaan, moeten ze nog maar zien...


    TIJDELIJKE STOP OP BOERENMEISJES
    Rollen:
    Boerenkinderen: 3/2
    [Maya Haynes] ~ GusWaters
    [Jessa Cara Wilkinson] ~ Hecuba
    [Louise Victoria Rowe] ~ Balloo
    [James Avery Bonham] ~ Rabidkiller
    [R] ~ Ikigai

    Rijkelui: STOP OP RIJKELUISJONGENS 2/4
    [Katerina Nikolina Dimitrov ] 1.3 ~ Daggers
    [Landon Russel Buckley] 1.3 ~ Larkin
    [R] ~ Hecuba
    [Fae Maya Dimitri] ~ NevadaMustang
    [William Ethan Moore.] 1.4 ~ Coronam
    [R] ~ Conaway

    Faceclaims:
    • Cara Delevingne // Taylor Momsen Hecuba ~ nog aan het twijfelen :3
    • Lucky Blue Smith Hecuba
    • Janet Devlin Guswaters
    • Danielle Campbell 901FreeAtLast
    • Grant Gustin Larkin
    • Anna Kendrick NevadaMustang
    • Douglas Booth Coronam
    • Brett Davern Conaway
    Invullen:
    Naam: Voor- én achternaam.
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Extra:

    Regels:
    • Minimaal 200 woorden schrijven.
    • Niet aanmelden om vervolgens niet te reageren.
    • OOC zoveel mogelijk in het praattopic, if needed tussen haakjes.
    • 16+ mag.
    • Mary Sue's en Gary Stu's worden niet goedgekeurd.
    • Geef even door als je je naam verandert.
    • Alleen je eigen personages besturen.
    • Realistisch doen; als je personage een snob is, zijn ze niet opeens aardig omdat de ander toevallig knap is etc.
    • Alleen ik (Hecuba) open de topics.
    • Aardig zijn voor elkaar.

    Naar een oud idee van TessaGray

    [ bericht aangepast op 29 juni 2015 - 22:10 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    Ik zie nog niet echt een slechte eigenschap erin verwerkt, heb ik daar overheen gelezen?


    Zal straks even terug kijken zou kunnen


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Hecuba schreef:
    (...)

    Fae is al naar de universiteit geweest, Barden University, waar ze aan de acapella groep de Barden Bellas heeft meegedaan. <- ik vind het prima dat je een actrice als fc hebt, maar je personage is niet het personage dat deze actrice speelt. Misschien ben ik aan het zeuren, maar ik kan daar heel slecht tegen. Van mij mag ze best iets met zingen doen, maar niet zo letterlijk uit de film overnemen. Laat zien dat je origineel kan zijn!

    (En is dat hindoestaanse per sé nodig? Want zo ziet ze er niet uit, hehe.) <- dit ook nog, heb je hier een goede reden voor of vind je het gewoon leuk? If so, zou ik een andere fc nemen.


    Ik heb het aangepast


    all because i liked a girl

    Ik heb Maya aangepast (pagina 3)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Maya staat erbij!


    Spinning around, I'm weightless.

    Nu een aantal RPG's met Social Media begint te werken, vraag ik me af of ik dit hier ook zal doen, dat er wel internet is, en iedereen ook via social media bezig kan? Let me know.


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    Nu een aantal RPG's met Social Media begint te werken, vraag ik me af of ik dit hier ook zal doen, dat er wel internet is, en iedereen ook via social media bezig kan? Let me know.


    Nah, het is leuker dat de personen geen internet hebben. Lekker gek maken en zo hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hahaha, dacht ik ook, maar het social media idee vond ik ook wel grappig, dus ik dacht ik vraag het c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    Hahaha, dacht ik ook, maar het social media idee vond ik ook wel grappig, dus ik dacht ik vraag het c:


    Maar in welke zin bedoel je social media? Gewoon da ze een mobieltje hebben en daar op kunnen appen en facebooken en zo?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nou, in een aantal rpg's worden echt accounts aangemaakt voor de characters op twitter etc, wat dus wat meer interactie via de media veroorzaakt


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    Nou, in een aantal rpg's worden echt accounts aangemaakt voor de characters op twitter etc, wat dus wat meer interactie via de media veroorzaakt

    Ah zo, daar zou ik dan we leven goed over na moeten denken of ik het wil, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanneer gaat de RPG open?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Zodra het grootste deel van de rollen is ingevuld. Ik had gehoopt dat dat vandaag zou zijn, maar dat gaat m niet worden.


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik ga nu aan m'n rol beginnen! c:


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    James Avery Bonham





    Geslacht: Mannelijk

    Leeftijd: 22

    Karakter: James is een goedlachse vriendelijke kerel. Hij probeert er steeds voor te zorgen dat iedereen zijn zin krijgt en iedereen tevreden te houden, hoewel dat haast onmogelijk is. Daarmee legt hij de lat voor zichzelf hoog en heeft hij soms van die momenten dat hij te veel wil doen voor anderen, meer dan eigenlijk nodig is, zodat het best irritant kan worden. En meestal heeft hij dat niet door en ontstaan er daar meestal meningsverschillen en conflicten door. Daarbij is James ook iemand die niet snel iemand vergeeft, hoewel hij niet snel op zijn tenen is getrapt. Maar eenmaal als er een ruzie ontstaat, mag de andere persoon zich nog vaak aan kwade blikken en opmerkingen verwachten. Hierbij wekt hij af en toe geen sympathie meer bij anderen en wordt hij gezien als een aansteller, waar hij erg zwaar aan tilt. James kan je best een gevoelige jongen noemen. Maar daarbij probeert hij dat wel zo goed mogelijk te verbergen, zeker als er andere mensen bij zijn. Eenmaal als hij alleen is, durft hij zijn emoties wel te laten gaan. Hij schaamt zich er in zekere mate wel om.
    James is iemand die erg trouw is aan zijn vrienden. Hij probeert ook altijd zo snel mogelijk bevriend te worden met mensen die nog onbekend zijn voor hem, en kan daardoor wanhopig lijken omdat hij het te graag wil.
    Kort door de bocht is James overenthousiast, in alle opzichten, zoals eerder al vermeld. Love it or hate it, hij zal zichzelf niet veranderen voor iemand omdat hij voor dat persoon te irritant is. Daardoor doet hij ook graag zijn werk, omdat hij weet dat hij de boer blij kan maken. En het werk raakt toch veel sneller gedaan als je het met enthousiasme doet in plaats van er de hele tijd bij te lopen dat je het liefst terug in je bed wil kruipen? Dat laat hij dan ook vaak merken aan mensen die het echt tegen hun zin doen, en probeert hen wat op te vrolijken en aan te moedigen. Met zowel positieve al negatieve resultaten.
    James is opgegroeid in een erg gelovig gezin, en is daardoor ook fanatiek christenen. Hij zal nooit mensen beoordelen die dat niet zijn, maar hij zal het christendom wel verdedigen mocht er iemand iets beledigend over vertellen. Ook al is hij erg gevoelig op dat vlak, toch zal hij zijn mond niet dichthouden en zich gewoon laten uitjouwen, alleen zijn stevige comebacks niet zijn sterkste punt. Met de hilariteit van anderen soms tot gevolg.
    Sinds hij klein was is hij wel eens gepest geweest vanwege zijn 'vreemde' gedrag en aangezien hij een makkelijk slachtoffer is aangezien hij altijd wel wat bijtender terug probeert te zeggen, hoewel dat nooit veel met succes was. Daarom is hij in zekere mate voorzichtig met anderen die uitstralen dat ze hem absoluut niet mogen en blijft hij liever uit hun buurt.

    Uiterlijk: [FC Alexander Koch]
    James heeft een donkerbruine bos krullen die hij meestal nonchalant laat steken. Hij heeft zeker een makkelijk kapsel en heeft er dan ook nooit veel werk mee. Zijn ogen hebben dezelfde diepbruine kleur. Het meest kenmerkende aan zijn gezicht is afgelijnde kin en volle lippen. Hij is best tevreden met zijn uiterlijk.
    Van hoogte is hij ongeveer één meter negentig groot. Vanwege het werk op de boerderij dat hij levert, is zijn huid zongebruind en heeft hij zeker geen fitness nodig om zijn spieren te onderhouden, die hij zeker heeft.

    Hobby's: James houdt ervan om te lezen na een lange vermoeiende dag en geniet ervan om ruwe schetsen te maken. In zijn vrije tijd heeft hij al eens een poging gedaan om een eigen stripverhaal te maken, maar daar is tot nog toe niet veel meer van gekomen. James vindt het ook fijn om met zijn vrienden te basketballen.

    Extra: James is de zoon van een boer, alleen heeft hij nooit de bedoeling gehad om zijn boerderij op latere leeftijd over te nemen. Afgezien van dat helpt hij wel graag op de boerderij. De boer waarmee de deal is gesloten is een goede vriend van zijn vader en sinds kind af aan komt hij hier al. Daarom beschouwd hij de boer ook als een soort nonkel van hem.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Hij staat erbij!


    Spinning around, I'm weightless.