• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    Your make-up is terrible

    Wiarda schreef:
    Mijn eerste poging tot een eerste keer was enorm klunzig en frustrerend tot we beiden zoiets hadden van 'ok nevermind we gaan wel een film kijken of zo'. Beste en zo'n beetje enige verhaal dat ik te bieden heb. :W


    Komt wel Jip :D

    Ik had het 'geluk' dat mijn allereerste keer met een meisje was die 2 jaar ouder was, dat scheelde wel ontzettend in de ervaringloosheid


    Sarah = ongewoon sexy

    2 maanden, ik had twee jaar met mijn vriend :D


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    2 maanden, ik had twee jaar met mijn vriend :D


    Wacht heb je hem nou 2 jaar laten wachten of 2 maanden. Zit wel een heel verschil in namelijk :p


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Wacht heb je hem nou 2 jaar laten wachten of 2 maanden. Zit wel een heel verschil in namelijk :p


    Twee jaar hahaha, ik zag boven me iemand met 2 maanden, dus ik moest even lachen om mezelf


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Twee jaar hahaha, ik zag boven me iemand met 2 maanden, dus ik moest even lachen om mezelf


    Weet je in ieder geval dat het een blijvertje is!


    Sarah = ongewoon sexy

    Wiarda schreef:
    Mijn eerste poging tot een eerste keer was enorm klunzig en frustrerend tot we beiden zoiets hadden van 'ok nevermind we gaan wel een film kijken of zo'. Beste en zo'n beetje enige verhaal dat ik te bieden heb. :W

    I can relate. Wij gingen verder met Harry Potter and the chamber of secrets. Dat was uiteindelijk toch veel leuker lolol

    Antiheld schreef:
    (...)

    Klinkt als een zeer ongemakkelijke eerste keer


    yas. Het was een Amerikaan uit het leger met tatoeages, zeg maar alles waar ik normaal niet op val hahahahah. Hij heeft ondertussen al een of twee kinderen. En we werden betrapt door een of andere bewaker. Huilen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Einar schreef:
    (...)

    yas. Het was een Amerikaan uit het leger met tatoeages, zeg maar alles waar ik normaal niet op val hahahahah. Hij heeft ondertussen al een of twee kinderen. En we werden betrapt door een of andere bewaker. Huilen


    Dus drunk Margot valt op typische macho mannen? (lol)

    Haha wat een pech.


    Sarah = ongewoon sexy

    KyloRen schreef:
    (...)
    I can relate. Wij gingen verder met Harry Potter and the chamber of secrets. Dat was uiteindelijk toch veel leuker lolol

    Ik geloof dat we nog ongeveer een halve film op RTL4 hebben gezien voordat ze het wel weer welletjes vond en naar huis ging. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Antiheld schreef:
    (...)

    Dus drunk Margot valt op typische macho mannen? (lol)

    Haha wat een pech.


    nah hij was niet heel breed of groot ofzo, qua lichaamsbouw val ik eigenlijk helemaal niet op grote gespierde mannen, die vind ik eng.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Einar schreef:
    (...)

    nah hij was niet heel breed of groot ofzo, qua lichaamsbouw val ik eigenlijk helemaal niet op grote gespierde mannen, die vind ik eng.


    Was het dan alleen de drank dat je overtuigde? Of kon hij toch nog iets goed doen?


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Was het dan alleen de drank dat je overtuigde? Of kon hij toch nog iets goed doen?



    hahahaha mainly drank. Maar hij was wel oke


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Sandberg schreef:
    (...)


    hahahaha mainly drank. Maar hij was wel oke


    Haha alright


    Sarah = ongewoon sexy

    Onvolwassen Thomas moest lachen om een topic over de 'handwerkbeurs'. Dit topic kunnen we volgens mij maar beter weer sluiten, ik word er melig van.


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    Onvolwassen Thomas moest lachen om een topic over de 'handwerkbeurs'. Dit topic kunnen we volgens mij maar beter weer sluiten, ik word er melig van.

    Omg hahaha :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt