• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    Your make-up is terrible

    Antiheld schreef:
    (...)


    Ja wij dus ook naar London, maar toen moest alles extreem gescheiden worden. Zo kinderachtig


    Ik ben naar Parijs en Londen gegaan en in de paasvakantie ga ik lekker naar Rome.

    Yeah, lekkur.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Audacity schreef:
    Jongens dit topic maakt me eenzaam


    Jup me 2


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Laten we een sociaal ongepaste sex cult starten


    i put the fun in funeral

    Nou als een van de weinige mannen op dit forum kan dat bijna niet slecht uit pakken voor me.


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    Nou als een van de weinige mannen op dit forum kan dat bijna niet slecht uit pakken voor me.



    Tijd voor dubbelzinnige smileys en dubbelzinnige verhalen.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Antiheld schreef:
    (...)


    Ja wij dus ook naar London, maar toen moest alles extreem gescheiden worden. Zo kinderachtig


    Bij ons ook, maar er zijn vliegtuigen en dekentjes.


    En steegjes in Rome en Florence,

    [ bericht aangepast op 7 feb 2016 - 21:33 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Bij ons ook, maar er zijn vliegtuigen en dekentjes.


    En steegjes in Rome en Florence,


    We gingen met de boot, en zaten in gastgezinnen. Afspreken mocht niet, want we mochten niet alleen over straat. Bovendien hebben we maar 1 avond mogen drinken, wat meteen helemaal los ging toen.
    Heb ook geen verhalen gehoord eigenlijk


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)


    Ja wij dus ook naar London, maar toen moest alles extreem gescheiden worden. Zo kinderachtig


    Dat is wel wat minder, inderdaad. Bij ons lieten ze de helft van de groep in tenten slapen die aardig ver van de begeleiding af lagen, dus je hebt een groep van +/- 60 kids in Duitsland die net aan mogen drinken (in Duitsland volgens de wet dan, niet van de kampleiders) en die met elkaar in tenten mochten slapen in groepen van twaalf of zo

    Needless to say dat was het kamp waarop de begeleiders al op de heenreis condooms als bingoprijs hadden gegeven omdat ze de storm voelden aankomen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Dat is wel wat minder, inderdaad. Bij ons lieten ze de helft van de groep in tenten slapen die aardig ver van de begeleiding af lagen, dus je hebt een groep van +/- 60 kids in Duitsland die net aan mogen drinken (in Duitsland volgens de wet dan, niet van de kampleiders) en die met elkaar in tenten mochten slapen in groepen van twaalf of zo

    Needless to say dat was het kamp waarop de begeleiders al op de heenreis condooms als bingoprijs hadden gegeven omdat ze de storm voelden aankomen


    Dat ze het van te voren uitdelen vind ik ook wel veelzeggend trouwens, dat is bijna een uitnodiging :P


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    We gingen met de boot, en zaten in gastgezinnen. Afspreken mocht niet, want we mochten niet alleen over straat. Bovendien hebben we maar 1 avond mogen drinken, wat meteen helemaal los ging toen.
    Heb ook geen verhalen gehoord eigenlijk


    Ik ging ook met de boot naar York, maar toen was ik nog niet samen met hem en moest iedereen kotsen :D
    We kregen wel aardig veel vrije tijd, en de docenten keken je wel een beetje raar aan als je opeens een gigantische zuigzoen volledig in het zicht had zitten, maar dat was het ook wel weer :'D


    Spinning around, I'm weightless.

    Antiheld schreef:
    (...)

    Dat ze het van te voren uitdelen vind ik ook wel veelzeggend trouwens, dat is bijna een uitnodiging :P

    Ik vond het eerlijk gezegd ook wel een gewaagde zet, maar goed, het was ook wel de seksuele voorlichtingsdocent die dat had voorgesteld. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Blijven jullie wel ontopic? :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    bij seksuele voorlichtingdocenten denk ik altijd aan die van Mean Girls


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ellaria schreef:
    Blijven jullie wel ontopic? :Y)

    Even suffe vraag misschien maar het ongemakkelijk delen van schoolkampverhalen die met seks te maken hebben mag, toch? Want eigenlijk ben ik een beetje kwijt wat hier precies on en off topic is. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ellaria schreef:
    Blijven jullie wel ontopic? :Y)


    Ok, vertel maar..


    Sarah = ongewoon sexy