• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    Your make-up is terrible

    Wiarda schreef:
    (...)
    Even suffe vraag misschien maar het ongemakkelijk delen van schoolkampverhalen die met seks te maken hebben mag, toch? Want eigenlijk ben ik een beetje kwijt wat hier precies on en off topic is. :x


    Is ook zo. Het is allemaal gewoon ontopic.


    --

    Nieuwe vraag, al is het vast ooit al eens gesteld: Hoe oud waren jullie?


    Sarah = ongewoon sexy

    Bijna 17


    i put the fun in funeral

    18.. en het valt samen met de plek die ik antwoordde op Sarah's vraag. My life is such a mess. Blame the vodka

    [ bericht aangepast op 7 feb 2016 - 22:13 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Een maand of twee na mijn zestiende verjaardag :')


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Einar schreef:
    18.. en het valt samen met de plek die ik antwoordde op Sarah's vraag. My life is such a mess. Blame the vodka


    Klinkt als een zeer ongemakkelijke eerste keer


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik was 17.


    The truth is out there.

    +did i mention dat het in een bezemkast was? :')


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik denk, een maand of vier/vijf voor mijn 16de verjaardag - Maar ik heb nog wel steeds een relatie met dezelfde jongen en wordt onderhand over een maand achttien :').


    We've lived in the shadows for far too long.

    AtIas schreef:
    +did i mention dat het in een bezemkast was? :')


    Je eerste keer in een bezemkast. Dat klinkt nog ongemakkelijker dan in het trappenhuis.
    Lijkt me niet echt een comfortabele eerste keer, of was het drank?


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik was 16, en had 2 maanden een relatie met mijn vriend ^^


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Mijn eerste keer was
    > erin
    yeaaah shit's about to get real
    > klaar
    Memorabele vijf secondes.


    i put the fun in funeral

    Antiheld schreef:
    (...)

    Je eerste keer in een bezemkast. Dat klinkt nog ongemakkelijker dan in het trappenhuis.
    Lijkt me niet echt een comfortabele eerste keer, of was het drank?


    Het was die van een hotel, dus genoeg ruimte. + je kon alles horen wat gebeurde in de kamers. :')


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Audacity schreef:
    Mijn eerste keer was
    > erin
    yeaaah shit's about to get real
    > klaar
    Memorabele vijf secondes.


    Haha, maar het is voor de man ook wel een ontzettend fijn gevoel gewoon. Denk dat niemand het lang uit kan houden de eerste keer


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik was 16, een week na halloween hadden we een verjaardag en waren zijn ouders toevallig weg. Ik bleef slapen. Weken daarvoor hadden we het al geprobeerd, maar toen deed het te veel pijn. Hij hield het verbazingwekkend lang vol, gezien ik hem twee jaar had laten wachten. Ik ben inmiddels 3 jaar samen met hem. ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Mijn eerste poging tot een eerste keer was enorm klunzig en frustrerend tot we beiden zoiets hadden van 'ok nevermind we gaan wel een film kijken of zo'. Beste en zo'n beetje enige verhaal dat ik te bieden heb. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.