• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    Your make-up is terrible

    Maakt ook niet uit. Alles op zijn tijd


    Sarah = ongewoon sexy

    Ja dont rush pls anders zit je dus met zo'n eerste keer als de mijne


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik rush het al in geen 20 jaar xD bij mij komt dat heeelemaal goed! xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Ik rush het al in geen 20 jaar xD bij mij komt dat heeelemaal goed! xD


    Heb je dan niet het gevoel dat je wat mist als je andere mensen er over hoort? (Ze zeggen wat je niet kent, kan je niet missen, maar toch). Puur uit nieuwsgierigheid deze vraag.


    Physics is awesome

    Sandberg schreef:
    Ja dont rush pls anders zit je dus met zo'n eerste keer als de mijne


    Ja het lijkt wel een club met matige eerste ervaringen hier. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik het nou ook weer niet zo bijzonder vindt als een tijd bij elkaar moeten zijn, en dan overal kaarsjes etc.


    Sarah = ongewoon sexy

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Heb je dan niet het gevoel dat je wat mist als je andere mensen er over hoort? (Ze zeggen wat je niet kent, kan je niet missen, maar toch). Puur uit nieuwsgierigheid deze vraag.


    Sure, maar het is vooral het idee van een vriend hebben, iemand die je op de eerste plek zet en waar je tegenana kan kroelen terwijl je een film kijkt, dat zijn echt dingen waarvna ik denk: kut... Dat wil ik ook..
    Maar het komt allemaal wel, mijn hele familie is laat geweest op dat gebied, ik zet gewoon de familie traditie voort xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Tindermatch met een dame met een profiel dat zegt "Wat heb je aan een man zonder werk en een rijbewijs". ZIJN WE DAN ALLEEEN GEBRUIKSOBJECTEN WTF IS DIT :s


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    Tindermatch met een dame met een profiel dat zegt "Wat heb je aan een man zonder werk en een rijbewijs". ZIJN WE DAN ALLEEEN GEBRUIKSOBJECTEN WTF IS DIT :s

    damn that's cold...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Antiheld schreef:
    Tindermatch met een dame met een profiel dat zegt "Wat heb je aan een man zonder werk en een rijbewijs". ZIJN WE DAN ALLEEEN GEBRUIKSOBJECTEN WTF IS DIT :s


    Nee, taxichaffeurs en een portomonee ^^ oh en een warme kruik in de winter


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Sure, maar het is vooral het idee van een vriend hebben, iemand die je op de eerste plek zet en waar je tegenana kan kroelen terwijl je een film kijkt, dat zijn echt dingen waarvna ik denk: kut... Dat wil ik ook..
    Maar het komt allemaal wel, mijn hele familie is laat geweest op dat gebied, ik zet gewoon de familie traditie voort xD


    Right in the feels, thank you. Dat is het belangrijkste ook, iemand die van je houdt, om je geeft en die je kan vertrouwen, vind ik dan.

    De familie traditie xD. Sorry, maar dat vond ik toch wel grappig. Ik lach je niet uit, maar toe zoals ze dat zeggen. Volgens mij breek ik aardig met de familie traditie, maar ja iemand moet de eerste zijn.


    Physics is awesome

    Antiheld schreef:
    Tindermatch met een dame met een profiel dat zegt "Wat heb je aan een man zonder werk en een rijbewijs". ZIJN WE DAN ALLEEEN GEBRUIKSOBJECTEN WTF IS DIT :s

    HAHAHAHAHAHA


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Right in the feels, thank you. Dat is het belangrijkste ook, iemand die van je houdt, om je geeft en die je kan vertrouwen, vind ik dan.

    De familie traditie xD. Sorry, maar dat vond ik toch wel grappig. Ik lach je niet uit, maar toe zoals ze dat zeggen. Volgens mij breek ik aardig met de familie traditie, maar ja iemand moet de eerste zijn.


    Hahaha het is geen vrijwillige traditie hoor xD Maarja, er lopen nu eenmaal wat eikels rond op de wereld waar je eerst doorheen moet xD
    Jammer genoeg, ben ik er daar al een aantal van tegengekomen, vertrouwen doe ik niet snel ^^ dus dan duurt het ook wel even.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Antiheld schreef:
    Tindermatch met een dame met een profiel dat zegt "Wat heb je aan een man zonder werk en een rijbewijs". ZIJN WE DAN ALLEEEN GEBRUIKSOBJECTEN WTF IS DIT :s

    Wacht maar, je zult haar ook op zondag kopjes koffie en croissantjes moeten brengen. :Y)

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 0:02 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    (...)
    Wacht maar, je zult haar ook op zondag kopjes koffie en croissantjes moeten brengen. :Y)


    Ik pas. Dat wordt me iets te eenzijdig, ik ben zelf ook wel eens lui


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Ik pas. Dat wordt me iets te eenzijdig, ik ben zelf ook wel eens lui


    Andersom mag ook wel een keer! Geef wat, neem wat toch?

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 0:04 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.