• SONS OF ANARCHY

    Deze verhaallijn wijkt af van de serie, maar kan nog steeds enkele spoilers bevatten. Je hoeft de serie zelf niet gevolgd te hebben om mee te kunnen doen.

    Wanneer Clay Morrow, de voorzitter van de Sons of Anarchy, op onverwachte wijze door Jax Teller van het leven wordt beroofd, valt de motorclub uit elkaar. Na alle chaos die de afgelopen jaren voor een overhand heeft gezorgd, kiezen de clubleden ervoor om hun eigen pad te bewandelen en hun geliefde, leren jasjes aan de kapstok te laten hangen.
    Wanneer men echter begint te denken dat de Sons of Anarchy de stad Charming eindelijk achter zich hebben gelaten, besluit één lid van de Sons of Anarchy, die zich in een andere afdeling heeft gevestigd, richting Charming te reizen om de moedeorganisatie van de motorclub weer opnieuw op te bouwen. De oude clubleden mogen weliswaar hun eigen weg zijn gegaan, maar het kersverse bloed zorgt minstens voor net zo veel opschudding in het inmiddels rustige Charming. De nieuwelingen zijn afkomstig van overal en nergens, hebben ieder een verschillende achtergrond en zullen elkaar vaak niet eens kennen. Toch besluiten ze om samen te werken en SAMCRO nieuw leven in te blazen, want de lokroep naar macht, geld en bloed lijkt veel te sterk te zijn. Zal het hen lukken om weer aan de top te komen? Of graven ze zich een weg in de richting van hun eigen graf?

    Rollen

    Vrouwen:
    • Catlin "Cat" Clifton || Tigresse || 1.1
    • Isabel "Izzy" Mallon || Valkyries || 1.3
    • Elizabeth "Liz" Viele || Conaway || 1.3
    Dumbledore
    Xemerius

    Mannen:
    • Astro "Ace" Mallon || Tigresse || 1.1
    • Timur Samuil Maksimov || MikeyGClifford || 1.1
    • Alec Cullen Grey || Blurryface || 1.1
    • Lucian "Nerd" Matthews || Jorah || 1.2
    • Jude Ace Levon || Nebthet / Lolicia || 1.5
    • Nathaniel James DeAngelo || Amygdalae 1.6
    • Sebastian Aiden Diesel || Amygdalae 1.7

    Topics

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 19:28 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Raya staat open voor relaties! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik probeer Izzy al de hele dag af te werken, maar ik kom op het moment gewoon geen letter vooruit. Zo frustrerend als je wel wilt, maar er gewoon niks komt -.-
    Haat aan vermoeidheid en haat aan futloosheid!
    Ik zit dus al (alles bijeen genomen over de hele dag) zeker zo'n 2 uur naar m'n beeldscherm te staren, woorden te schrijven om deze dan maar weer te wissen omdat het op niks trekt.
    Hopelijk gaat het morgen beter.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Neem je tijd maar. Ik ga niemand opjagen om haar rollen af te maken. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Snel MT.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ik ben van 22 t/m 26 juni afwezig door een klassenreis. Wi-Fi heb ik, maar reageren doe ik niet. Waarom? Ik heb daar wrs geen tijd. See u guys next week. (;

    (Bericht dat aan meerdere verzonden wordt.)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    MikeyGClifford -> AshFIrwin

    Gaan we nog beginnen? Niet om op te dringen, maar ik heb hier enorm veel zin in en ben bang dat zit nooit zal starten


    Bowties were never Cooler

    In het rollentopic heb ik gezegd dat ik het deze week druk heb, en ik heb jullie daarom de keuze tussen het vorige weekend of het komende weekend gegeven. De meesten gaven aan dat het niet uitmaakte, of dat een weekje wachten in verband met de proefwerkweken of drukke schoolweek wel fijn zou zijn. Daarom heb ik voor het komende weekend gekozen. Ik zit nu zelf ook middenin mijn toetsweek en ik heb geen laptop tot mijn beschikking, dus ik kan ook geen topics op dit moment openen.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2015 - 17:58 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik wacht (on)geduldig op het komende weekend, want heb zelf ook echt zin om te starten (flower)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Tigresse schreef:
    In het rollentopic heb ik gezegd dat ik het deze week druk heb, en ik heb jullie daarom de keuze tussen het vorige weekend of het komende weekend gegeven. De meesten gaven aan dat het niet uitmaakte, of dat een weekje wachten in verband met de proefwerkweken of drukke schoolweek wel fijn zou zijn. Daarom heb ik voor het komende weekend gekozen. Ik zit nu zelf ook middenin mijn toetsweek en ik heb geen laptop tot mijn beschikking, dus ik kan ook geen topics op dit moment openen.


    Dat snap ik, ik vroeg het me alleen af. Success met je toetsen


    Bowties were never Cooler

    [MT]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik maak na dit weekend mijn rol af!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ook ^^ at least I'll try anders wordt het morgen..

    Ze zijn tot zo ver af

    [ bericht aangepast op 27 juni 2015 - 12:40 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ah ik heb echt lang getwijfeld tussen Jamie Campbell Bower en Norman Reedus als face claim maar dit is t geworden.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik ga het speeltopic dadelijk openen! Mochten er nog rollen af zijn die ik nog niet in de beginpost heb gezet, dan geef je me maar een seintje. ^^

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 12:37 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Het speeltopic! Ik zal zelf pas woensdag kunnen posten, maar ik zal in de tussentijd wel online zijn om eventuele vragen te beantwoorden, mochten deze er zijn. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."