• SONS OF ANARCHY

    Deze verhaallijn wijkt af van de serie, maar kan nog steeds enkele spoilers bevatten. Je hoeft de serie zelf niet gevolgd te hebben om mee te kunnen doen.

    Wanneer Clay Morrow, de voorzitter van de Sons of Anarchy, op onverwachte wijze door Jax Teller van het leven wordt beroofd, valt de motorclub uit elkaar. Na alle chaos die de afgelopen jaren voor een overhand heeft gezorgd, kiezen de clubleden ervoor om hun eigen pad te bewandelen en hun geliefde, leren jasjes aan de kapstok te laten hangen.
    Wanneer men echter begint te denken dat de Sons of Anarchy de stad Charming eindelijk achter zich hebben gelaten, besluit één lid van de Sons of Anarchy, die zich in een andere afdeling heeft gevestigd, richting Charming te reizen om de moedeorganisatie van de motorclub weer opnieuw op te bouwen. De oude clubleden mogen weliswaar hun eigen weg zijn gegaan, maar het kersverse bloed zorgt minstens voor net zo veel opschudding in het inmiddels rustige Charming. De nieuwelingen zijn afkomstig van overal en nergens, hebben ieder een verschillende achtergrond en zullen elkaar vaak niet eens kennen. Toch besluiten ze om samen te werken en SAMCRO nieuw leven in te blazen, want de lokroep naar macht, geld en bloed lijkt veel te sterk te zijn. Zal het hen lukken om weer aan de top te komen? Of graven ze zich een weg in de richting van hun eigen graf?

    Rollen

    Vrouwen:
    • Catlin "Cat" Clifton || Tigresse || 1.1
    • Isabel "Izzy" Mallon || Valkyries || 1.3
    • Elizabeth "Liz" Viele || Conaway || 1.3
    Dumbledore
    Xemerius

    Mannen:
    • Astro "Ace" Mallon || Tigresse || 1.1
    • Timur Samuil Maksimov || MikeyGClifford || 1.1
    • Alec Cullen Grey || Blurryface || 1.1
    • Lucian "Nerd" Matthews || Jorah || 1.2
    • Jude Ace Levon || Nebthet / Lolicia || 1.5
    • Nathaniel James DeAngelo || Amygdalae 1.6
    • Sebastian Aiden Diesel || Amygdalae 1.7

    Topics

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 19:28 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik wil zo graag verder schrijven aan de RPG, maar m'n hersenen worden al dagen gefrituurd door de warmte waardoor schrijven gewoon echt niet wil lukken...

    En dit weekend ga ik ook veel te weinig tijd hebben, aangezien we moeten shoppen en alles klaar moeten maken voor Thomas. De oudste hier van 6 gaat op voetbalkamp. Afin, das een week lang van 10H tot 17H elke dag op KRC Genk, waardoor ik dus al 1,5/2 uur aan het rijden ben 's morgens, en 1,5/2 uur 's middags. Moet me dus ook mentaal voorbereiden hierop :'D
    En dan hebben we ook nog een BBQ bij m'n schoonfamilie, waarop ik me evenzeer mentaal moet voorbereiden :'D

    Dus ondanks dat ik hoop nog ergens een gaatje te vinden, vrees ik ervoor dat het dit weekend weinig geschrijf gaat worden, en ergens heb ik ook al schrik voor aankomende week, maar dat moet ik nog bezien.

    Dus deze week zal ik ook geen interactie opzoeken binnen de RPG met andere personages, want ik kan niet beloven snel te posten.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ja, dat probleem herken ik ook. Ik heb het zo warm dat het me gewoon niet lukt om er even goed voor te gaan zitten en een stuk tekst te typen. D:
    Ik hoop dat ik er morgen aan kan beginnen, want dan heb ik alle tijd van de wereld en kan ik de koelte proberen op te zoeken. Het spijt me voor de mensen die ik laat wachten op dit moment. Ik vergeet echt niet om te schrijven, maar met deze hitte is het zo lastig om iets fatsoenlijks ervan te maken...


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    Ja, dat probleem herken ik ook. Ik heb het zo warm dat het me gewoon niet lukt om er even goed voor te gaan zitten en een stuk tekst te typen. D:
    Ik hoop dat ik er morgen aan kan beginnen, want dan heb ik alle tijd van de wereld en kan ik de koelte proberen op te zoeken. Het spijt me voor de mensen die ik laat wachten op dit moment. Ik vergeet echt niet om te schrijven, maar met deze hitte is het zo lastig om iets fatsoenlijks ervan te maken...


    I feel you... don't worry ik heb alle tijd en geduld. Beter laat en goed dan snel en afgeraffeld =]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Wtf, ik wist niet eens dat ie al gestart was.. Even snel een mt plaatsen en bijlezen!

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 21:55 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Wtf, ik wist niet eens dat ie al gestart was.. Even snel een mt plaatsen en bijlezen!


    Know ya feelings, maar je hebt niet veel gemist!

    Blurryface > Vessel.
    Ik probeer morgen een stukje te schrijven btw. (;


    Caution first, always.

    Jorah schreef:
    (...)

    Know ya feelings, maar je hebt niet veel gemist!

    Ik zie 't ja, haha. Ik dacht echt dat ie al veel langer bezig was, maar niet dus :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Goed, ik heb ein-de-lijk met Ace kunnen schrijven. Catlin komt morgen. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    ^Zal ik Sebastian ook naar de bar sturen? Misschien zit hij er al als je komt ;]

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 11:04 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Graag, als je wilt. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Done, ik doe Nathaniel misschien vanavond. Iemand die nog een maatje zoekt?


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Amygdalae schreef:
    Done, ik doe Nathaniel misschien vanavond. Iemand die nog een maatje zoekt?


    Lucian wel! Hij zit waarschijnlijk ook in de bar of struint over straat.

    -

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 13:27 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Jorah schreef:
    (...)

    Lucian wel! Hij zit waarschijnlijk ook in de bar of struint over straat.


    Leuk (:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    @Vessel, is het goed als ik Catlin naar het clubhuis laat gaan om een bestelling van Alec af te leveren? Alec is er weliswaar niet, maar dan kan ze alvast contact maken met Timur. ^^

    Of iemand anders die iets heeft besteld. Als ik maar een naam heb. xd

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 19:55 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."