• SONS OF ANARCHY

    Deze verhaallijn wijkt af van de serie, maar kan nog steeds enkele spoilers bevatten. Je hoeft de serie zelf niet gevolgd te hebben om mee te kunnen doen.

    Wanneer Clay Morrow, de voorzitter van de Sons of Anarchy, op onverwachte wijze door Jax Teller van het leven wordt beroofd, valt de motorclub uit elkaar. Na alle chaos die de afgelopen jaren voor een overhand heeft gezorgd, kiezen de clubleden ervoor om hun eigen pad te bewandelen en hun geliefde, leren jasjes aan de kapstok te laten hangen.
    Wanneer men echter begint te denken dat de Sons of Anarchy de stad Charming eindelijk achter zich hebben gelaten, besluit één lid van de Sons of Anarchy, die zich in een andere afdeling heeft gevestigd, richting Charming te reizen om de moedeorganisatie van de motorclub weer opnieuw op te bouwen. De oude clubleden mogen weliswaar hun eigen weg zijn gegaan, maar het kersverse bloed zorgt minstens voor net zo veel opschudding in het inmiddels rustige Charming. De nieuwelingen zijn afkomstig van overal en nergens, hebben ieder een verschillende achtergrond en zullen elkaar vaak niet eens kennen. Toch besluiten ze om samen te werken en SAMCRO nieuw leven in te blazen, want de lokroep naar macht, geld en bloed lijkt veel te sterk te zijn. Zal het hen lukken om weer aan de top te komen? Of graven ze zich een weg in de richting van hun eigen graf?

    Rollen

    Vrouwen:
    • Catlin "Cat" Clifton || Tigresse || 1.1
    • Isabel "Izzy" Mallon || Valkyries || 1.3
    • Elizabeth "Liz" Viele || Conaway || 1.3
    Dumbledore
    Xemerius

    Mannen:
    • Astro "Ace" Mallon || Tigresse || 1.1
    • Timur Samuil Maksimov || MikeyGClifford || 1.1
    • Alec Cullen Grey || Blurryface || 1.1
    • Lucian "Nerd" Matthews || Jorah || 1.2
    • Jude Ace Levon || Nebthet / Lolicia || 1.5
    • Nathaniel James DeAngelo || Amygdalae 1.6
    • Sebastian Aiden Diesel || Amygdalae 1.7

    Topics

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 19:28 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    @Vessel, is het goed als ik Catlin naar het clubhuis laat gaan om een bestelling van Alec af te leveren? Alec is er weliswaar niet, maar dan kan ze alvast contact maken met Timur. ^^

    Of iemand anders die iets heeft besteld. Als ik maar een naam heb. xd

    Natuurlijk. Dan pas ik dat anders nog wel aan in mijn post. ^^


    Caution first, always.

    Ik heb zin om een post te schrijven..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Ik heb zin om een post te schrijven..


    Doen, haha. Ik verheug me op jullie posts. (:

    @Vessel, oké! c:

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 20:15 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ben op het moment bezig met het maken van een cover, maar als ik daarna nog tijd heb ga ik een stukje schrijven met Izzy want ik kan niet wachten om haar naar Charming te sturen (:
    Ik vind het wel grappig dat iedereen onder z'n post schrijft dat het zo inspiloos is... en dan denk ik van: maar het is toch gewoon juist erg tof geschreven en een leuk begin!
    Tot nog toe vind ik alle personages gewoon echt super!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 20:23 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Ik ben op het moment bezig met het maken van een cover, maar als ik daarna nog tijd heb ga ik een stukje schrijven met Izzy want ik kan niet wachten om haar naar Charming te sturen (:
    Ik vind het wel grappig dat iedereen onder z'n post schrijft dat het zo inspiloos is... en dan denk ik van: maar het is toch gewoon juist erg tof geschreven en een leuk begin!
    Tot nog toe vind ik alle personages gewoon echt super!


    Het is meestal zo dat mensen hun eigen post verschrikkelijk vinden, maar dat anderen het juist goed geschreven of grappig vinden haha. Net zoals dat bijna iedere vrouw niet tevreden is met haar haar, terwijl anderen juist een moord zouden doen voor hun haar :3

    Jorah schreef:
    (...)

    Het is meestal zo dat mensen hun eigen post verschrikkelijk vinden, maar dat anderen het juist goed geschreven of grappig vinden haha. Net zoals dat bijna iedere vrouw niet tevreden is met haar haar, terwijl anderen juist een moord zouden doen voor hun haar :3

    Ik heb dat zelf ook altijd wel ja, al is het bij mij (en zal ook zeker wel bij de meesten zijn) eerder dat ik onzeker ben dan dat ik het echt verschrikkelijk of slecht vind... Het is eerder van 'is het wel goed genoeg?' :'D

    En goed, ik heb dan toch al een begin van nieuwe post geschreven! Ik ben toch al op de 312 woorden geëindigd, al vind ik het zelf nog te kort om te posten (toch zeker omdat ik toch nog geen interactie kan opzoeken met Izzy vooraleer ze m'n intro dat ik in gedachten heb voor haar heeft doorlopen), dus ik ga morgen verder met schrijven (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Hoe zijn jullie ongeveer begonnen?
    Ik wil graag beginnen met Liz, maar weet niet zo goed hoe.


    Tell me about it, stud.

    Conaway schreef:
    Hoe zijn jullie ongeveer begonnen?
    Ik wil graag beginnen met Liz, maar weet niet zo goed hoe.


    Ik heb Ace's geschiedenis gebruikt om een beginnetje te verzinnen, en bij Catlin heb ik haar werk gebruikt. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Conaway schreef:
    Hoe zijn jullie ongeveer begonnen?
    Ik wil graag beginnen met Liz, maar weet niet zo goed hoe.


    Vooral handelingen, gedachten en sfeer. Insteek karaktertrekjes in combinatie met wat er de dag ervoor gebeurd is, voila: Sebastian.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik ga zo maar eens schrijven.. Maar als mijn internet het doet. De laatste tijd heeft ie nogal kuren.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Amygdalae schreef:
    (...)

    Leuk (:


    Schrijf je eerst nog een post met alleen Nathaniel of meeten ze meteen?

    Jorah schreef:
    (...)

    Schrijf je eerst nog een post met alleen Nathaniel of meeten ze meteen?


    Ehmm ik denk dat meeten wel leuk is. Ik gooi er wel iets aan vooraf, alleen mijn beide personages op dezelfde plek is een beetje weird maybe ..


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Jorah schreef:
    (...)

    Schrijf je eerst nog een post met alleen Nathaniel of meeten ze meteen?

    Ik zat automatisch 'wut nathaniel?'. Nvm, verkeerde RPG. :")

    OT: Ik ben volgens mij weer aan de beurt trouwens, dus ik zal proberen om morgen te schrijven (eigenlijk vandaag maar ja).


    Caution first, always.

    Amygdalae schreef:
    (...)

    Ehmm ik denk dat meeten wel leuk is. Ik gooi er wel iets aan vooraf, alleen mijn beide personages op dezelfde plek is een beetje weird maybe ..


    Prima! Welke plek dacht jij dan aan?

    @Vessel,
    Vertel mij wat lol, ik moet zo meteen heel hard proberen niet aan Leaf te denken als Lucian hem meet haha! I fell in love with that name daaamn

    Doen ze eerst hun eigen dingen of zijn ze al ermee bezig om het op te zetten, de club?


    Don't walk. Run, you sheep, run.