• SONS OF ANARCHY

    Deze verhaallijn wijkt af van de serie, maar kan nog steeds enkele spoilers bevatten. Je hoeft de serie zelf niet gevolgd te hebben om mee te kunnen doen.

    Wanneer Clay Morrow, de voorzitter van de Sons of Anarchy, op onverwachte wijze door Jax Teller van het leven wordt beroofd, valt de motorclub uit elkaar. Na alle chaos die de afgelopen jaren voor een overhand heeft gezorgd, kiezen de clubleden ervoor om hun eigen pad te bewandelen en hun geliefde, leren jasjes aan de kapstok te laten hangen.
    Wanneer men echter begint te denken dat de Sons of Anarchy de stad Charming eindelijk achter zich hebben gelaten, besluit één lid van de Sons of Anarchy, die zich in een andere afdeling heeft gevestigd, richting Charming te reizen om de moedeorganisatie van de motorclub weer opnieuw op te bouwen. De oude clubleden mogen weliswaar hun eigen weg zijn gegaan, maar het kersverse bloed zorgt minstens voor net zo veel opschudding in het inmiddels rustige Charming. De nieuwelingen zijn afkomstig van overal en nergens, hebben ieder een verschillende achtergrond en zullen elkaar vaak niet eens kennen. Toch besluiten ze om samen te werken en SAMCRO nieuw leven in te blazen, want de lokroep naar macht, geld en bloed lijkt veel te sterk te zijn. Zal het hen lukken om weer aan de top te komen? Of graven ze zich een weg in de richting van hun eigen graf?

    Rollen

    Vrouwen:
    • Catlin "Cat" Clifton || Tigresse || 1.1
    • Isabel "Izzy" Mallon || Valkyries || 1.3
    • Elizabeth "Liz" Viele || Conaway || 1.3
    Dumbledore
    Xemerius

    Mannen:
    • Astro "Ace" Mallon || Tigresse || 1.1
    • Timur Samuil Maksimov || MikeyGClifford || 1.1
    • Alec Cullen Grey || Blurryface || 1.1
    • Lucian "Nerd" Matthews || Jorah || 1.2
    • Jude Ace Levon || Nebthet / Lolicia || 1.5
    • Nathaniel James DeAngelo || Amygdalae 1.6
    • Sebastian Aiden Diesel || Amygdalae 1.7

    Topics

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 19:28 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Jorah schreef:
    (...)

    Prima! Welke plek dacht jij dan aan?

    @Vessel,
    Vertel mij wat lol, ik moet zo meteen heel hard proberen niet aan Leaf te denken als Lucian hem meet haha! I fell in love with that name daaamn


    @Vessel Haha, dat herken ik ook wel eens

    Ehmm.. misschien een park ofzo? Idk.. zal zo snel mogelijk proberen te schrijven.. privé omstandigheden maken t een beetje moeilijk


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Amygdalae schreef:
    (...)

    @Vessel Haha, dat herken ik ook wel eens

    Ehmm.. misschien een park ofzo? Idk.. zal zo snel mogelijk proberen te schrijven.. privé omstandigheden maken t een beetje moeilijk


    Doe rustig aan (: Oh ik bedenk me wel net dat ik vanaf zaterdag dus weg ben, dus dan zal je wel even moeten wachten op mijn antwoord :3 Of ik moet morgen nog gauw wat kunnen schrijven

    Tigresse -> Parada (Zo toepasselijk :'D)
    Ik zal zo snel mogelijk reageren. Ik had het al eerder beloofd, maar ik heb het de laatste tijd druk gehad met het opnieuw inschrijven op school.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ben vanaf nu tot volgende week zaterdag weg! (:

    Parada schreef:
    Tigresse -> Parada (Zo toepasselijk :'D)
    Ik zal zo snel mogelijk reageren. Ik had het al eerder beloofd, maar ik heb het de laatste tijd druk gehad met het opnieuw inschrijven op school.

    Ik las 'Panda' :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wie wil er met Jude meeten?

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 18:10 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Wie wil er met Jude meeten?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia: Aangezien er nog niemand gereageerd hebt, zal ik vandaag of morgen ervoor zorgen dat Izzy in Charming terecht komt, en dat ze stuit op Jude? Je moet dan wel nog één of 2 dagen geduld hebben, even bezien hoe de tijd en m'n kids me toestaan te schrijven XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb eindelijk tijd gevonden om te schrijven. ^-^
    Excuses voor het lange wachten, maar vanavond/vannacht staan er weer stukjes op.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Valkyries schreef:
    Lolicia: Aangezien er nog niemand gereageerd hebt, zal ik vandaag of morgen ervoor zorgen dat Izzy in Charming terecht komt, en dat ze stuit op Jude? Je moet dan wel nog één of 2 dagen geduld hebben, even bezien hoe de tijd en m'n kids me toestaan te schrijven XD

    Is goed hoor. Doe maar rustig aan haha. Ik zie 't vanzelf wel wanneer het komt :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Is goed hoor. Doe maar rustig aan haha. Ik zie 't vanzelf wel wanneer het komt :3

    Ik heb het overgrote deel al af, dus als het meezit dan post ik morgenmiddag/avond - afin, vanmiddag of vanavond want het is alweer over half 2 's nachts :'D - m'n post en dan kan Izzy Jude ergens treffen. Is er een speciale plek waar Jude is of naartoe gaat - dat Izzy ook daarheen gaat -, of komen ze elkaar random tegen op straat... Ik zat eraan te denken namelijk om m'n post af te sluiten met dat Izzy opzoek is naar een slaapplek in Charming (dus als iemand hier nog een idee voor heeft, altijd welkom :))... misschien dat ze Jude zo ergens aantreft? Of dat hij haar lastig valt, of dat ze onhandig z'n motor ondersteboven loopt en hij dat natuurlijk zo niet tof vind :'D Afin, genoeg mogelijkheden dus... je laat maar weten wat je ziet zitten voor de twee als eerste meeting ^_^

    [ bericht aangepast op 17 juli 2015 - 1:38 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Sorry, ik heb de afgelopen dagen geen wifi gehad.
    Eh... ik weet niet wanneer ik weer kan posten imv vakantie..


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ortiz schreef:
    Sorry, ik heb de afgelopen dagen geen wifi gehad.
    Eh... ik weet niet wanneer ik weer kan posten imv vakantie..


    This, morgen ben ik weg voor een weekje, sorry! :3

    Geen probleem! ^^
    Wachten maakt mij niets uit, zolang ik maar weet dat mensen blijven meedoen en zich anders uitschrijven. Ik vind het juist erger als er gewoon niet meer gereageerd zou worden. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Vanaf morgen ben ik 5 dagen afwezig, aangezien we een midweekje op vakantie gaan :3 Ik check zo nu en dan wel op m'n GSM, maar kan dus niks posten ofzo. Volgend weekend ben ik weer terug op m'n gemak ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”