• SONS OF ANARCHY

    Deze verhaallijn wijkt af van de serie, maar kan nog steeds enkele spoilers bevatten. Je hoeft de serie zelf niet gevolgd te hebben om mee te kunnen doen.

    Wanneer Clay Morrow, de voorzitter van de Sons of Anarchy, op onverwachte wijze door Jax Teller van het leven wordt beroofd, valt de motorclub uit elkaar. Na alle chaos die de afgelopen jaren voor een overhand heeft gezorgd, kiezen de clubleden ervoor om hun eigen pad te bewandelen en hun geliefde, leren jasjes aan de kapstok te laten hangen.
    Wanneer men echter begint te denken dat de Sons of Anarchy de stad Charming eindelijk achter zich hebben gelaten, besluit één lid van de Sons of Anarchy, die zich in een andere afdeling heeft gevestigd, richting Charming te reizen om de moedeorganisatie van de motorclub weer opnieuw op te bouwen. De oude clubleden mogen weliswaar hun eigen weg zijn gegaan, maar het kersverse bloed zorgt minstens voor net zo veel opschudding in het inmiddels rustige Charming. De nieuwelingen zijn afkomstig van overal en nergens, hebben ieder een verschillende achtergrond en zullen elkaar vaak niet eens kennen. Toch besluiten ze om samen te werken en SAMCRO nieuw leven in te blazen, want de lokroep naar macht, geld en bloed lijkt veel te sterk te zijn. Zal het hen lukken om weer aan de top te komen? Of graven ze zich een weg in de richting van hun eigen graf?

    Rollen

    Vrouwen:
    • Catlin "Cat" Clifton || Tigresse || 1.1
    • Isabel "Izzy" Mallon || Valkyries || 1.3
    • Elizabeth "Liz" Viele || Conaway || 1.3
    Dumbledore
    Xemerius

    Mannen:
    • Astro "Ace" Mallon || Tigresse || 1.1
    • Timur Samuil Maksimov || MikeyGClifford || 1.1
    • Alec Cullen Grey || Blurryface || 1.1
    • Lucian "Nerd" Matthews || Jorah || 1.2
    • Jude Ace Levon || Nebthet / Lolicia || 1.5
    • Nathaniel James DeAngelo || Amygdalae 1.6
    • Sebastian Aiden Diesel || Amygdalae 1.7

    Topics

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 19:28 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ga vanavond als ik niet te laat thuis ben posten en anders morgenmiddag op m'n gemak (flower)
    Heb echt zo'n zin in om te starten!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Iemand maatjes worden met Sebastian of Nathaniel?


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    ^ Ace en Cat staan overal voor open. Bijna alles, dan. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Goed, niet dat het er verder toe doet, maar ik vraag het me gewoon even af... in welke vorm en tijd schrijven jullie je RPG posts? Want ik probeer met Izzy te schrijven (wat toch nog knap lastig is als je zo'n 8 maanden totaal niks geschreven heb) en ik twijfel over de vorm en de tijd die ik wil/moet gebruiken... Dus vandaar mijn vraag XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik schrijf normaal in de hij/zij vorm en dan in de verleden tijd. (:
    Er is trouwens niks verplicht. Iedereen mag gewoon schrijven in welke tijd en vorm hij of zij dat wilt. Het zou zonde zijn als je posts minder fijn zouden lezen, als je jezelf 'dwingt' om in een soort tijd en vorm te schrijven die je niet gewend bent.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2015 - 13:57 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    ^ Ace en Cat staan overal voor open. Bijna alles, dan. :')


    Ace en Sebastian?


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Het begin van m'n intro is gepost. Aangezien m'n post langer gaat worden dan gepland, plaats ik het in 2 (of meerdere?) delen... Echt van belang voor andere personages is het niet zozeer op het moment aangezien ze nog totaal geen interactie met anderen kan hebben. Het is dan ook meer voor mezelf (en voor wie het interessant vind om het te lezen) dat ik de intro schrijf van hoe Izzy (en waarom) ze in Charming terecht komt en de club opzoekt en waarom ze er dus wat blijft rondhangen ^_^

    (Ik ben in ieder geval echt kei enthousiast en kijk ook uit naar haar eerste interactie met andere personages binnenkort :3)

    [ bericht aangepast op 29 juni 2015 - 23:52 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Amygdalae schreef:
    (...)

    Ace en Sebastian?


    Ja, leuk. ^^

    Ik zal overmorgen mijn eerste posts kunnen schrijven!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    ^ Ace en Cat staan overal voor open. Bijna alles, dan. :')


    Cat en Timur?


    Bowties were never Cooler

    ^ Graag. Had je iets specifieks in gedachten? (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Niet echt, hij is nog vrij awkward, jij wel? Misschien kunnen ze samen iets gaan doen? Eten maken ofzo? Schoonmaken? Kletsen?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 18:45 ]


    Bowties were never Cooler

    Tigresse schreef:
    (...)

    Ja, leuk. ^^

    Ik zal overmorgen mijn eerste posts kunnen schrijven!


    Ik ga wel na jou, maak maar contact anders, is wel makkelijker =]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Uuuups ik had helemaal gemist dat het speeltopic was geopend!
    Ik ga even kijken wat ik er van kan maken, ben een beetje uit het verhaal. Zijn er toevallig gasten in de bar?

    AshFIrwin schreef:
    Niet echt, hij is nog vrij awkward, jij wel? Misschien kunnen ze samen iets gaan doen? Eten maken ofzo? Schoonmaken? Kletsen?


    Omdat Timur nog 'jong en awkward' is, zal ze misschien wel aan hem kunnen aanbieden om iets voor hem - proberen - te koken? En dan kunnen ze dat inderdaad samen doen. (:

    Ik ga nu een poging doen om met Ace en Catlin te posten. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    (...)

    Omdat Timur nog 'jong en awkward' is, zal ze misschien wel aan hem kunnen aanbieden om iets voor hem - proberen - te koken? En dan kunnen ze dat inderdaad samen doen. (:

    Ik ga nu een poging doen om met Ace en Catlin te posten. ^^


    Lijkt me leuk


    Bowties were never Cooler