• Hellow. c:

    Laatst vroeg ik me af hoe mensen hun handschrift eruit ziet, dus ik dacht: Laat ik maar even een topic maken voor als mensen het misschien willen tonen. Ik heb rare interesses, ik weet het, maar ik vind het altijd leuk om verschillende manieren van letters schrijven te zien, haha. Hoe ik schrijf heb ik trouwens op de prent gezet, omdat ik geen idee had wat ik moest schrijven. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nebthet schreef:
    (...)
    En de basis houdt in?


    Vooral hoe je plaatjes invoegt, plaatjes aanklikbaar maakt (image maps enzo) die dingen. Meer weet ik zelf ook niet. :')

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 21:50 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    BlueJays schreef:
    Gewoon even uit nieuwsgierigheid: voor de mensen die zeggen dat ze meerdere handschriften hebben, hoe werkt dat dan precies? Hebben jullie dan niet een handschrift dat jullie het fijnste vinden of zo, dat je op gegeven moment alleen maar in dat handschrift gaat schrijven? Want toen ik voor het eerst naar de middelbare school ging, schreef ik ook nog afwisselend in een los schrift en het aan elkaar schrift dat ik op de basisschool geleerd had, maar na verloop van tijd is dat gewoon in een soort mengelmoes overgegaan. Ik ben gewoon benieuwd hoe jullie dat dan doen, dat afwisselen en zo, zeg maar. (:


    Ik heb gewoon meerdere handschriften en gebruik gewoon niet altijd hetzelfde.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Aphelion schreef:
    (...)

    Ik heb gewoon meerdere handschriften en gebruik gewoon niet altijd hetzelfde.

    Maar krijg je dan niet op een bepaald moment een voorkeur voor één van die handschriften of zo?


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    BlueJays schreef:
    Gewoon even uit nieuwsgierigheid: voor de mensen die zeggen dat ze meerdere handschriften hebben, hoe werkt dat dan precies? Hebben jullie dan niet een handschrift dat jullie het fijnste vinden of zo, dat je op gegeven moment alleen maar in dat handschrift gaat schrijven? Want toen ik voor het eerst naar de middelbare school ging, schreef ik ook nog afwisselend in een los schrift en het aan elkaar schrift dat ik op de basisschool geleerd had, maar na verloop van tijd is dat gewoon in een soort mengelmoes overgegaan. Ik ben gewoon benieuwd hoe jullie dat dan doen, dat afwisselen en zo, zeg maar. (:

    Het wisselt bijvoorbeeld vanwege de snelheid, aangezien je natuurlijk anders (wat slordiger) schrijft wanneer je snel schrijft dan wanneer je meer tijd hebt. Daarbij wisselt ook wel per bui. Soms ben ik om de een of andere reden gewoon in de 'stemming' om vrij klein te schrijven (wat ik zelf wel mooi vind), terwijl ik meestal wel letters van normale grootte heb.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Neminis schreef:
    (...)
    Het wisselt bijvoorbeeld vanwege de snelheid, aangezien je natuurlijk anders (wat slordiger) schrijft wanneer je snel schrijft dan wanneer je meer tijd hebt. Daarbij wisselt ook wel per bui. Soms ben ik om de een of andere reden gewoon in de 'stemming' om vrij klein te schrijven (wat ik zelf wel mooi vind), terwijl ik meestal wel letters van normale grootte heb.

    Ja, ik schrijf zelf natuurlijk ook wel slordiger als ik snel schrijf en soms schrijf ik groter of kleiner, maar in mijn geval is het dan in principe gewoon hetzelfde handschrift, alleen wat slordiger of groter of kleiner. Ik vind het wel bijzonder dat er dus ook mensen zijn die dan gewoon op een ander handschrift over gaan (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    BlueJays schreef:
    (...)
    Ja, ik schrijf zelf natuurlijk ook wel slordiger als ik snel schrijf en soms schrijf ik groter of kleiner, maar in mijn geval is het dan in principe gewoon hetzelfde handschrift, alleen wat slordiger of groter of kleiner. Ik vind het wel bijzonder dat er dus ook mensen zijn die dan gewoon op een ander handschrift over gaan (:

    Nou, mijn kleine handschrift verschilt best wel van mijn grote. Maar het is ook weer niet compleet anders en ze zijn nog wel vergelijkbaar. (;

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 22:51 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    BlueJays schreef:
    (...)
    Maar krijg je dan niet op een bepaald moment een voorkeur voor één van die handschriften of zo?


    Nou ik gebruik mijn 'mooie' handschrift voornamelijk als ik iets moois voor iemand wil schrijven, maar verder gebruik ik ze kriskras door elkaar en soms gebeurd het zelfs dat ik op een vel mijn handschrift wissel (of in een zin, dat had ik gister ineens).


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Qingsel schreef:
    (...)

    Mijne lijkt hierop, enkel minder mooi afgewerkt. :')
    Lijkt jou handschrift serieus op het mijne? :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Kile schreef:
    (...)Lijkt jouw handschrift serieus op het mijne? :'D


    Buiten dat de van jou sierlijker en afgwerkter is, ja. :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    (...)

    Buiten dat de van jou sierlijker en afgwerkter is, ja. :'D

    Say whut? Dat is zo lelijk geschreven van mij, plus ik zat echt vreemd op dat moment :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Kile schreef:
    (...)
    Say whut? Dat is zo lelijk geschreven van mij, plus ik zat echt vreemd op dat moment :'D


    Ik stuur je wel eens via fb een foto xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    BlueJays schreef:
    Gewoon even uit nieuwsgierigheid: voor de mensen die zeggen dat ze meerdere handschriften hebben, hoe werkt dat dan precies? Hebben jullie dan niet een handschrift dat jullie het fijnste vinden of zo, dat je op gegeven moment alleen maar in dat handschrift gaat schrijven? Want toen ik voor het eerst naar de middelbare school ging, schreef ik ook nog afwisselend in een los schrift en het aan elkaar schrift dat ik op de basisschool geleerd had, maar na verloop van tijd is dat gewoon in een soort mengelmoes overgegaan. Ik ben gewoon benieuwd hoe jullie dat dan doen, dat afwisselen en zo, zeg maar. (:

    Voor mij betekend het ook of ik snel of langzaam moet schrijven. Als ik snel moet schrijven dan is 't een heel stuk slordiger en lelijker.


    † Love? I want to sleep.

    BlueJays schreef:
    Gewoon even uit nieuwsgierigheid: voor de mensen die zeggen dat ze meerdere handschriften hebben, hoe werkt dat dan precies? Hebben jullie dan niet een handschrift dat jullie het fijnste vinden of zo, dat je op gegeven moment alleen maar in dat handschrift gaat schrijven? Want toen ik voor het eerst naar de middelbare school ging, schreef ik ook nog afwisselend in een los schrift en het aan elkaar schrift dat ik op de basisschool geleerd had, maar na verloop van tijd is dat gewoon in een soort mengelmoes overgegaan. Ik ben gewoon benieuwd hoe jullie dat dan doen, dat afwisselen en zo, zeg maar. (:

    Het is bij mij ook een kwestie van moet ik snel schrijven en heb ik genoeg tijd of niet. Ik heb wat betreft schrijven nooit geduld, dus als ik hele verhalen moet opschrijven als antwoorden op een toets bv, dan ga ik in mijn "doktershandschrift" schrijven. Het schrijft gewoon veel sneller, en blijft leesbaar. Als ik in m'n normale handschrift snel moet schrijven ziet het er niet uit haha
    Maar bv bij aantekeningen bij Latijnse teksten (die schrijf ik meestal boven de woorden) vind ik het andere handschrift beter, omdat het net iets makkelijker leest ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Scribe schreef:
    (...)

    Wat heb jij een mooi handschrift, Jacco! Heel veel anderen hier ook. Ik zal deze week ook even mijn handschrift posten. ^^(:
    Dankuuu


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf



    Dit is mijn verlepte handschrift. Veel plezier (cat)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."