• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: maandag 2 september


    Story: 1
    Praattopic: 12345
    Speeltopic: 12

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    1.2 Tyler Luca Santiago • Ginoble
    1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal
    1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    1.4 Ashton Lucas Merrick • Copterus
    1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    1.5 Alexander Clarkson Moore • Jukeboxes
    1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • xBooBear
    1.6 Matthew Isaac Grayson • Zalejska

    1.2 Elles Layton • Qingsel
    1.2 Reagan Alana Clapton • Copterus
    1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    1.3 Jordan Arabella West • Ginoble
    1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    1.7 Hester Jules Moore • Howland
    - Gereserveerd Khronos

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Matthew en ...
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 11:38 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Je gaat vast wel slagen," zei Ashton bemoedigend. Bij haar volgende compliment moest hij even lachen en grijnzend keek hij haar aan terwijl hij zijn wenkbrauw naar haar optrok.
    "Zei je nou knap?" hij keek haar geamuseerd aan. "I feel flattered, honestly, jij mag er ook zeker wezen." hij schonk haar een knipoog en grijnsde naar haar.


    I just caught the wave in your eyes

    Hij keek kort naar de donut voor hem en lachte. 'Ja, dat kan ook.' lachte Tyler en hij pakte de donut even met zijn mond waarna hij hem zelf met een hand pakte. 'Twee handen zijn toch nog ergens handig voor.' lachte hij en hij parkeerde even later weer op de parkeerplaats bij school. 'Wat is hier nou weer aan de hand, is het al pauze?' zei hij toen hij iedereen buiten zag staan.


    El Diablo.

    "Dacht ik even behulpzaam te zijn," mopperde Reagan quasi-verontwaardigd en keek toen ook even verbaasd naar het schoolplein.
    "Waarschijnlijk het brandalarm," zuchtte ze. "Eén of andere randdebiel bij scheikunde heeft een ongelukje gehad." ze lachte even en stapte toen uit met haar tas over haar schouder en de doos met donuts in haar handen en wachtte op Tyler.


    I just caught the wave in your eyes

    Te lui om te gaan kijken wat er in zat, maar het was fruit en boterhammen denk ik.


    Max grijnsde en zwierde zijn rugzak van zijn rug. Hij plantte hem voor Elles' voeten en opende het.
    "Oké, kies jij maar waarvan je een douche wil krijgen," antwoordde hij met een knipoog.


    Mhm?

    Enthousiast keek ze in zijn tas en nam er een appel uit.
    "Dit moet lukken, volgens mij." Ze overhandigde hem de appel en glimlachte trots. Dit wordt grappig.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ''Ik hoop het maar,'' zei ze zuchtend en haalde weer een hand door haar haren. Jace liep door naar het grasveld en gooide haar tas neer op het gras. Ze rolde haar ogen en knikte. ''Ja, ja. Knap. Ik weet wat ik zei.'' zei ze lachend en voelde even haar wangen rood worden bij zijn volgende woorden. ''Ah, dank je.'' Haar mondhoeken krulden even en plofte daarna neer op het gras. ''Eindelijk,'' zei ze toen ze ging liggen. ''Dit had ik even nodig.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    "Is miss Pretty nou aan het blozen?" vroeg hij plagend en keek naar haar terwijl ze ging liggen. "Graag gedaan." Ashton knipoogde naar haar en pakte toen zijn sigarettenpakje uit het voorvakje van zijn rugzak en zijn aansteker. Net wanneer hij er één wilde opsteken bedacht hij zich dat roken net wanneer het brandalarm is afgegaan niet erg verstandig en logisch is en zuchtend stopte hij ze weer weg. Hij grinnikte even toen hij haar zo afgepeigerd zag liggen op het gras.
    "Dus Jace, vertel eens iets over jezelf," zei hij glimlachend en keek haar vragend aan.


    I just caught the wave in your eyes

    "Juist ja.." zei Tyler en hij pakte zijn rugtas van de achterbank, waarna hij ook uitstapte. Hij sloeg de autodeur dicht en deed hem snel op slot.
    ''Maar het is scheikunde hé? Rotvak.'' zei hij vervolgens en hij lachte even. Hij stond uiteindelijk een vier, dus een grote fan was hij niet. ''Nou, waar is dat mooie plekje?''


    El Diablo.

    ''Blozen? Hmpf, waar heb jij het nou weer over?'' Ze schudde haar hoofd en haalde diep adem. Jace zag hoe hij een pakje sigaretten uit zijn tas haalde, maar die daarna weer weg deed. ''Iets over mezelf? Er is niet echt iets interessants over me te vertellen eigenlijk.'' mompelde ze en sloot haar ogen eigenlijk. ''En dat meen ik.'' zei ze met een lichte glimlach. ''Ik bedoel, kijk naar me. Het lijkt niet alsof ik interessant ben.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    "Ik ben ook beslist geen fan van Scheikunde, gelukkig heb ik het niet gekozen, bovendien zou het brandalarm dan duizend keer afgaan, ben niet altijd even handig.." ze glimlachte en pakte toen zijn hand vast en trok hem mee door de menigte.
    "Aan de kant, anders peper ik je in met deze donuts," riep Reagan en mensen keken haar even vreemd aan maar gingen toen lachend aan de kant waardoor ze ook even moest lachen. Nog steeds met haar hand in die van Tyler nam ze hem mee naar het plekje waar het nu een stuk rustiger was dan normaal gezien de hele massa in de buurt van het hek stond.
    "Nou hier is het," zei ze glimlachend en plofte neer in het gras en ging maar liggen. Haar haren lagen als een soort manen om haar gezicht heen, ze rok haar benen wat op en vanaf haar punt keek ze Tyler uitnodigend aan met een vrolijke glimlach.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2015 - 18:42 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Ashton maakte een brommend geluidje en keek naar het meisje – dat hij overigens erg knap vond.
    "Dat doe ik en volgens mij onderschat je – jezelf nu. Ik denk dat je heel interessants bent, laten we beginnen bij je hobbies, wat doe je graag in je vrije tijd?" hij leunde met zijn arm op zijn ene been die hij had opgetrokken en wreef even met zijn vingers langs mijn onderlip terwijl hij haar geïnteresseerd aankeek.


    I just caught the wave in your eyes

    Jace liet haar ogen rollen en voelde zijn ogen op haar lichaam branden. Ze ging rechtop zitten en keek hem daarna aan. ''Mijn hobby's. Hm,'' ze dacht even na terwijl ze op haar lip beet. ''Ik zat dus eerst in het cheerleaderteam, maar dat beviel me niet. Dus ik ging in het field hockey team, wat mij tot nu toe wel bevalt. Boven dat kan je zeggen dat ik het leuk vind het om te lezen en tja, veel meer is er niet te zeggen. Oh, volgens mij weet je ook al van mijn reputatie op deze school.'' Het laatste zei ze met een lichte lach en krabde daarna even op haar achterhoofd.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    "Oh je bent dus een sportief type? Nice," zei hij grijnzend en knikte toen even bij haar volgende woorden.
    "Je zei zelf dat iedereen je die irritante meid vindt, maar ik vind dat je alles behalve bent," zei hij glimlachend en keek haar aan.


    I just caught the wave in your eyes

    ''Soort van sportief ja. Alhoewel een nacht met films en vette snacks ook helemaal prima is.'' zei ze met een brede grijns. ''Irritante meid, inderdaad. Ken je de vuile blik die sommige mensen als je naar je kijken? Elke dag.'' Ze zuchtte even en haalde haar tas erbij. ''Ik bedoel –– misschien ben ik niet de braafste, ik heb veel dingen gedaan waar ik spijt van heb maar geschiedenis is geschiedenis.'' zei ze schouderophalend en pakte een pak koekjes uit haar tas.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    "Bankhangen is toch ook leuk," zei hij grinnikend en keek weer serieus bij haar volgende woorden en keek haar onderzoekend aan.
    "Persoonlijk vind ik dat geen reden om iemand dan gelijk vuil aan te kijken, ik bedoel, iedereen maakt fouten in zijn of haar leven.." hij hield even stil. Diep van binnen wist hij dat hij het ook over zichzelf had hier. "En inderdaad, wat gebeurd is – is gebeurd, leave it be, zou ik zeggen." hij glimlachte naar haar en pakte snel een koekje uit het pakje koekjes. Vervolgens zette hij het tussen zijn tanden en keek haar zwoel aan voordat hij met zijn wenkbrauwen wiebelde en moest toen even lachen voordat hij normaal een hap van zijn koekje nam.


    I just caught the wave in your eyes