• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: maandag 2 september


    Story: 1
    Praattopic: 1 • 2 • 3 • 4 • 5
    Speeltopic: 1 • 2

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    • 1.2 Tyler Luca Santiago • Ginoble
    • 1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal
    • 1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    • 1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    • 1.4 Ashton Lucas Merrick • Copterus
    • 1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    • 1.5 Alexander Clarkson Moore • Jukeboxes
    • 1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • xBooBear
    • 1.6 Matthew Isaac Grayson • Zalejska

    • 1.2 Elles Layton • Qingsel
    • 1.2 Reagan Alana Clapton • Copterus
    • 1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    • 1.3 Jordan Arabella West • Ginoble
    • 1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    • 1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    • 1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    • 1.7 Hester Jules Moore • Howland
    • - Gereserveerd • Khronos

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Matthew en ...
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    • Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 11:38 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ''Ik ben het helemaal met je eens. Ik bedoel, ik had mijn periode waarin té roekeloos was. Toch heb ik besloten om me meer op mijn toekomst te richten.'' zei ze met een diepe zucht.
          Jace keek hem grote ogen aan toen hij een koekje uit haar pakje pakte. Ze schudde lachend haar hoofd en pakte het andere koekje. ''Ik weet nu al dat je een idioot bent.'' lachte ze en pakte een fles water uit haar tas. ''Je bent me een koekje schuldig.'' zei ze voordat ze een slokje van haar water nam.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

          Hetty moest lachen om zijn geruststellende reeks feiten. En ze hield van zijn stem, dacht ze. Maar die werd ruw onderbroken door het schelle geluid van het brandalarm. Hester besefte op dat moment drie dingen; 1) Ze voelde zich meer op haar gemak bij het gesnerp van het alarm dan bij het stemgeluid van negen tiende van de mensen. 2) Moore had niet gelogen toen hij zei dat hij vloeiend Frans sprak. Hoewel Hetty er ook wat van kon, had ze geen idee hoe ze brandalarm zou moeten vertalen. 3) Ze wist dat het een oefening was — toch maakte haar hart een vreemd sprongetje bij het visioen van al deze honderden boeken, zomaar in as. Ze werd er zowaar weer een beetje neerslachtig van.
          "Moore, we moeten ons haasten. De bibliotheek is om de een of andere reden het lokaal dat het verst van gelijk welke deur in deze vleugel verwijderd is." Ze zette het op een voorzichtig loopje, want als Moore naast haar zou komen lopen, zou ze zeker vier stappen moeten zetten voor elke stap die hij zette. Eenmaal buiten, de deur was geen vier kilometer ver, gaat ze afwachtend en een beetje ineengedoken tegen een muur staan.
          "En nu verwacht je zeker dat ik hetzelfde ga doen? Al de feiten over mijn leven ophoesten alsof ik een of andere Hollywoodster ben die haar ziel verkoopt aan een roddelblad?"


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    "Wel een knappe idioot," knipoogde hij naar haar en pakte vervolgens nog een koekje.
    "Oh ja? Ben ik dat?" vroeg hij vervolgens en trok een wenkbrauw naar haar op terwijl hij scheef grijnsde.


    I just caught the wave in your eyes

    Ze lachte even en knikte. ''Knappe idioot dan. Nu blij?'' zei ze lachend en keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan toen hij opnieuw een koekje pakte. ''Nee, correctie –– twee koekjes. Of een pizza peperoni is ook goed.'' Ze wiebelde even haar wenkbrauwen en lachte daarna weer.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    "Heel erg tevreden," hij grijnsde en keek haar toen uitdagend aan.
    "Een pizza peperoni eh? Is dat dan een date?" hij wiebelde met zijn wenkbrauwen maar lachte toen. "Nee grapje, maar als je wilt wil ik je best een keer trakteren op een pizza?"


    I just caught the wave in your eyes

    Jace schudde even haar hoofd. ''Ik doe niet aan relaties, dat je het maar weet.'' zei ze met een lichte lach. ''Maar een pizza een keer is goed. Bij mij thuis? Ik ben toch meestal alleen thuis.'' Ze keek hem even schuin aan en beet weer op haar lip. ''Als vrienden.'' zei ze daarna nog met een lichte glimlach.

    FRIENDZONE.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Shit. schoot er door Ash' gedachten, dit werd toch moeilijker dan verwacht, en het ging net zo goed. Hoewel hij eigenlijk ook geen relatie persoon was.
    "Geen relatie persoon eh?" zei hij en keek haar even met een schuin hoofd aan en stootte een lachje uit.
    "Waar maakt me niet zo uit, bij mij thuis mag ook, ik woon soort van op mezelf, op mijn huisgenoten na," hij grijnsde naar haar. "En als vrienden uiteraard," zei hij vervolgens glimlachend. Dan doen we het maar via de langere weg, whatever dacht Ashton toen weer terwijl hij bleef glimlachen naar Jace.
    "Enige voorkeur voor welke dag?"

    Dan friendzoned hij haar maar terug (cat). Uiteindelijk wordt Jashton toch wel real :Y).


    I just caught the wave in your eyes

    ''Geen relatie persoon, maar ook niet echt bepaald een one night stand persoon.'' zei ze lachend. ''Oh, huisgenoten? Interessant.'' zei ze en stopte haar volgende koekje in haar mond. ''Maar ik heb geen zin in andere jongens die naar me kijken.'' zei ze sarcastisch en wiebelde haar wenkbrauwen even. ''Nee grapje, het maakt mij ook niet uit waar.'' Jace haalde even haar schouders op en trok haar leren jas uit –– het begon warm te worden voor een leren jasje.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hij gaf haar een knipoog en begon enkele grote happen uit de appel te nemen. Wanneer zijn wangen bijna bol stonden, tuitte hij zijn lippen en begon te blazen. Naast een hoge toon, vlogen er ook deeltjes appels uit zijn mond. Elles kon zich niet lang inhouden en proestte het uit. Max werd zo vrolijk van het geluid en voelde zich zo belachelijk, dat hij ook begon te lachen. Hij verslikte zich en begon tussen het lachen door te hoesten.


    Mhm?

    Tyler keek kort om zich heen en knikte goedkeurend. ''Het is inderdaad mooi hier..'' glimlachte hij en hij keek even op haar neer. Pretty girl indeed.. Hij nam rustig plaats naast haar en opende de doos die nu voor hem lag. Hij viste een chocolade donut eruit en richtte zich weer op Rae. ''Choco?'' zei hij en hij hield de donut voor met een kleine grijns..


    El Diablo.

    Reagan voelde hoe ze knalrood werd toen hij haar bekeek – ook haha lichaam en ze wiebelde wat heen en weer.
    Toen hij haar een donut voorhield knikte ze enthousiast en nam een hapje van de donut die hij voorhield voordat ze hem aannam en begon te eten.
    "Thanks Ty," zei ze vrolijk en sloot haar ogen om van de zon te genieten.


    I just caught the wave in your eyes

    Ashton lachte even en schudde zijn hoofd.
    "Ze zijn heus geen perverts hoor, don't worry," hij grijnsde. Eigenlijk waren ze dat wel dacht hij.
    "Bij mij dan maar?" vroeg hij en stal nog een koekje.


    I just caught the wave in your eyes

    Jace knikte. ''Sure thing. Ik hoop serieus dat ze geen pedofielen zijn,'' zei ze lachend en deed haar blouse goed. Ze keek hem met gespleten ogen aan toen hij weer koekje pakte. ''Is goed, gaan we ook een film kijken?'' vroeg ze en keek hem daarna aan. Zijn ogen waren prachtig, voelde hoe haar wangen opnieuw rood worden en keek weer weg. Ze wilde haarzelf slaan en hard ook.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    "Nou eigenlijk..." begon hij maar schudde toen lachend zijn hoofd. "Nee grapje, ze zijn alleen idioten." hij keek haar lachend aan. "Maar gezien je mij een idioot vindt en nog steeds met me praat is dat vast geen probleem."
    "Een film is goed hoor. Enige voorkeur al?" vroeg hij en zag hoe ze haar blik afwende en begon te blozen. Hij grijnsde, ze begon al te blozen, dat betekende meestal iets positiefs. Hij keek haar aan en glimlachte naar haar.


    I just caught the wave in your eyes

    "No problemo Rae." Glimlachte hij en hij pakte zelf een witte donut. Hij nam een kleine hap en dacht even na. Hij kon net zo goed verder gaan met de vragen, right? "Wat zijn de dingen waar je je het meest aan ergert?" Vroeg hij daarom ook en hij keek haar grijzend aan.


    El Diablo.