• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: maandag 2 september


    Story: 1
    Praattopic: 12345
    Speeltopic: 12

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    1.2 Tyler Luca Santiago • Ginoble
    1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal
    1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    1.4 Ashton Lucas Merrick • Copterus
    1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    1.5 Alexander Clarkson Moore • Jukeboxes
    1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • xBooBear
    1.6 Matthew Isaac Grayson • Zalejska

    1.2 Elles Layton • Qingsel
    1.2 Reagan Alana Clapton • Copterus
    1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    1.3 Jordan Arabella West • Ginoble
    1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    1.7 Hester Jules Moore • Howland
    - Gereserveerd Khronos

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Matthew en ...
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 11:38 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Vast wel," glimlachte hij.
    "Dank u, dank u," zei hij lachend terwijl hij uitstapte en maakte een buiginkje voor haar.
    "Het samenwonen bedoel je?" vroeg hij terwijl hij voelde hoe ze haar arm door de zijne haakte en hij moest even grijnzen, dit ging nog best goed. "Best wel, er is altijd leven, hoewel ik met allemaal slaapkoppen woon, mijzelf meegerekend natuurlijk. Vanochtend moest ik Max wakker maken door hem onder de koude douche te zetten." Ashton lachte naar haar en haalde zijn huissleutel uit de zak van zijn leren jasje en stak deze in het slot.
    "Welkom in ons paleis, let alsjeblieft niet op de rommel," hij ging haar voor en in de keuken gooide hij snel het condoom weg, die waarschijnlijk van hem was geweest, of van Max, kon ook natuurlijk – Nate een kleinere kans.


    I just caught the wave in your eyes

    Ze floepte er bijna uit dat hij vast wel geweldig zou kussen, zelf had ze nog maar twee keer gekust en dat was in een dronken bui, waar ze zich zelf amper van bewust was. Ze zou dus echt niet weten hoe ze moest zoenen. Opgelucht haalde ze dan ook even adem toen ze hoorde dat het maar een grapje was.
    "Mhh, een act? Hier?" Ze keek even rond, zowat heel de school was buiten gesetteld en zij ging nu een stukje acrobatie tonen? Iets wat ze eigenlijk nog nooit gedaan had buiten in het circus.
    "Wat wil je precies zien? Want ik doe doek, trapeze of koord en dat hebben we hier niet." Weifelend dacht ze even na, natuurlijk deed ze ook grondacrobatie, maar was dat echt te doen hier op school? Voor een jongen die ze dan ook überhaupt hooguit twee uurtjes kende.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ze dacht even na terwijl ze haar ogen een beetje dichtkneep om ze van de zonnestralen te beschermen. "Intelligentie," mompelde ze toen, een lok haar om haar vinger draaiend. "Humor... Volwassenheid..."
    Ze glimlachte. "We zijn wel ontzettend onoppervlakkig, hè? Alleen maar karaktereigenschappen benoemen. Wat vind jij, uiterlijk gezien, aantrekkelijk?"


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Hij keek haar verbaasd aan. Hij had niet gedacht dat ze het erg zou vinden.
    "Je hoeft het niet te doen, hoor. Ik wist niet dat het zo privé voor je was," stelde hij haar gerust. "We kunnen ook altijd naar de gymzaal gaan? Daar is het rustiger en heb je matten en zo?" stelde hij voor. Hij kon zich moeilijk voorstellen dat ze haar salto's al meteen aan de trapeze had geleerd, zonder het eerst op de grond te oefenen.


    Mhm?

    ''Alles beter dan alleen maar eenzaamheid.'' zei ze met een lichte lach. Over vrienden gesproken, ze had de hare al de hele dag niet gezien –– eerder twee uurtjes dan een hele dag eigenlijk, maar ach. Ze haalde haar telefoon uit haar zak en sms'te haar vrienden even, dat ze ziek naar huis was gegaan. Waarschijnlijk hadden ze al gehoord dat ze naar huis was gegaan met de nieuwe jongen, maar ze had geen zin om zich daar zorgen over te maken.
          Ash snelde naar de keukentafel en gooide iets weg. Ze trok haar wenkbrauwen even en schudde haar hoofd. ''Wat was dat?'' vroeg ze grinnikend.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler knikte en glimlachte naar haar. ''Ja, tuurlijk. Geen probleem.'' zei hij glimlachend. Hij keek even naar haar, een dare eh?
    ''Ga naar een leraar en bied hem een halve donut aan." zei hij en hij keek grijnzend voor zich. ''Ik ben slecht met dit soort dingen verzinnen, I know.''


    El Diablo.

    "Dat is al een heel eind." zei Nate met opgetrokken wenkbrauwen, hij vond zijn 4 jaar honkball al een hele prestatie, laat staan dat ze al sportte vanaf haar vierde. Regina liet hem de kleedkamers zien en dan de gymzaal zelf. "Dan vormen we een goed team." glimlachte hij "Jij rent en ik sla de bal." vervolgde hij erna en merkte dat de zaal nogal donker was. "Zijn er hier atletiek piesten? Dan kunnen we daar eens heen, de frisse buitenlucht zal deugd doen en misschien kunnen we daarna wat gaan drinken?" stelde Nathaniel voor met een onschuldig glimlachje. "Daarbij gezien ik net verloren heb vind ik dat ik de winnaar van onze sprint iets hoor te trakteren." zei hij tot een poging om charmant over te komen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Geloof me x) Ik kan nog steeds niet tegoei een salto op de grond of met een trampoline maken maar wel prima in de trapeze of het doek.


    Ze schudde haar hoofd als afwimpeling van het plan.
    "Nee, het is hier wel goed, hoor." Ze keek even zenuwachtig rond, maar drukte zich recht. Er was genoeg plaats voor hen om te doen wat ze in haar hoofd had. Zenuwachtig haalde ze eens diep adem en strekte haar boven haar uit. Elles nam een kleine aanloop en startte met een radslag gevolgd door een achterwaartse salto en maakte als laatst nog een klein sprongetje om de val te breken. Zo elegant mogelijk strekte ze haar armen weer uit en nam in de tegengestelde richting een aanloop naar waar ze vandaag kwam. Deze keer maakte ze een overslag gevolgd door een rondat en een schuine achterwaartse salto met weer de kleine sprong als breker van het harde grondcontact. Ze eindigde weer in haar beginpositie en zette haar rechtervoet naar achter zodat ze een kleine buiging kon maken voor Max als bedankje voor het kijken.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Reagan trok een wenkbrauw op en glimlachte naar hem.
    "Ik had beter van je verwacht hoor, meneer Santiago, maar goed, be right back." Reagan stond op van haar plaats en bukte voor de doos met donuts. Vervolgens draaide ze zich om en beukte zich door de menigte – ze was dan wel klein maar was pro in zich er door heen beuken – en liep op een groepje leraren af.
    "Excuseer mij, meneer Samuels," zei Reagan terwijl ze op zijn rug tikte. Ze draaide zich even om en keek naar Tyler die verderop zat.
    "Kan ik u helpen, mevrouw Clapton?" vroeg haar Economie docent en ze knikte.
    "Omdat u zo'n geweldige leraar bent..." Reagan maakte overdreven veel handgebaren waardoor de man tegenover haar – haar raar aankeek. "...bied ik u een halve donut aan." ze opende de doos en haalde er eentje uit zonder versieringen en scheurde deze door midden.
    "Nou dat hoengmrmklr..." de docent wilde tegensputteren maar voordat hij de kans er ook maar voor had gekregen propte ze de halve donut in zijn mond en glimlachte liefjes naar hem.
    "Fijne dag nog, meneer Samuels," zei ze voordat ze met de doos donuts weer heupwiegend terug kwam lopen naar Tyler. Haar haren wiegde mee terwijl ze naar hem terug liep en een brede glimlach sierde haar gezicht. Met dezelfde brede glimlach plofte ze in kleermakerszit weer naast hem neer.
    "Hij wilde hem niet aannemen dus heb ik hem maar gewoon in zijn mond geduwd," zei ze voordat ze zelf de andere helft van de donut pakte en deze begon te eten.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 18:53 ]


    I just caught the wave in your eyes

    "Met de idioten waar ik mee woon wil je soms ook even alleen zijn hoor," lachte Ashton.
    Jace kwam achter hem aan de keuken in en zag dat hij iets weggooide.
    "Een lege chips zak, zoals ik al zei: let niet op de rommel," loog hij gladjes en gooide snel nog een papier over de condoom heen.
    "Deze kant op voor de woonkamer." Ashton ging haar voor naar de woonkamer – die zowaar nog netjes was. "Wil je wat te drinken?"

    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 17:42 ]


    I just caught the wave in your eyes

    ''Sure..'' Ze rolde even haar ogen en stopte haar telefoon in haar kontzak. Haar blik scande de ruimte en concludeerde dat het inderdaad een rommel was, maar niet erger dan haar eigen kamer.
          Jace liep achter Ash aan naar de woonkamer en plofte neer op de bank. ''Hm, heb je heel toevallig nog wat wodka of Bacardi?'' Ze hield haar hoofd ietwat schuin en haalde daarna haar schouders op. Het was vroeg, maar dat liever dan een vreselijke hoofdpijn. Ze wist dat hij aspirines had, maar verlangde even naar drank.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Maar je hebt het toch eerst ongeveer op de grond geleerd? Of toch de basis? Nee? ps. Ik kan niet eens tuimelen (omdat ik misselijk word) xd


    Met open mond keek hij naar Elles. Hij had het wel verwacht, tenslotte was ze opgegroeid in een circus, maar toch was hij onder de indruk. Ze kwam verlegen weer dichterbij en keek hem een beetje nerveus aan. Haar paardenstaart was wat losser gekomen door haar acrobatie en ze had een blos op haar wangen.
    "Wauw, Elles... Wauw! Nu kom ik zeker eens kijken naar een show!" zei hij oprecht. Als ze een show gaf voor hij haar helemaal had ingepalmd, zou hij het echt doen. Met een grote glimlach ging ze weer naast hem zitten en hij keek haar prijzend aan.
    "Je bent echt goed," zei hij wat stiller. "En ik kies truth voor wat afwisseling," ging hij verder waarna hij zijn appel verder begon op te eten.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 18:21 ]


    Mhm?

    "Je gaat drinken met hoofdpijn? Verstandig," lachte hij maar knikte toen.
    "We hebben vast nog wel een fles Bacardi, gewoon los of gemixt?" vroeg hij terwijl hij weer richting de keuken liep en over zijn schouder haar vragend aankeek.


    I just caught the wave in your eyes

    ''Ik weet het toch,'' zei ze lachend en schudde haar hoofd. ''Laat ik maar verstandig doen en het mixen met Cola, tenzij je natuurlijk een weddenschap met me aangaat.'' Ze boog even naar voren en wiebelde haar wenkbrauwen. ''En ja, ik weet hoe laat het is op het moment, maar ik ga geen uitdaging uit de weg.'' Ze grijnsde even en liet zichzelf weer naar achteren vallen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    "Hm ik heb even geen zin in een uitdaging, ander keertje?" grijnsde hij en liep nu echt de keuken in en pakte twee glazen uit de kast. Vervolgens pakte hij de Cola en fles Bacardi en mixte twee Bacardi Cola's. Hij liep terug met de glazen en zette deze op het bijzettafeltje, vervolgens pakte hij zijn telefoon en belde de dichtstbijzijnde pizzeria die hij kende. De telefoon ging twee keer over.
    "Pizzeria Napoli, kan ik u helpen?" vroeg een vrouwenstem aan de andere kant van de lijn.
    "Ja mag ik alstublieft twee pizza peperoni, medium formaat – laten bezorgen?" de vrouw mompelde wat en vroeg zijn adres. Deze gaf hij en na nog wat woorden van de andere kant hing hij op.
    "Pizza is on its way." hij grijnsde naar haar en deed de TV aan en ging naar Netflix.

    Geen idee of 10 TIHAY op Netflix staat gezien ik het niet gebruik maar fuck it :').


    I just caught the wave in your eyes