• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: maandag 2 september


    Story: 1
    Praattopic: 12345
    Speeltopic: 12

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    1.2 Tyler Luca Santiago • Ginoble
    1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal
    1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    1.4 Ashton Lucas Merrick • Copterus
    1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    1.5 Alexander Clarkson Moore • Jukeboxes
    1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • xBooBear
    1.6 Matthew Isaac Grayson • Zalejska

    1.2 Elles Layton • Qingsel
    1.2 Reagan Alana Clapton • Copterus
    1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    1.3 Jordan Arabella West • Ginoble
    1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    1.7 Hester Jules Moore • Howland
    - Gereserveerd Khronos

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Matthew en ...
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 11:38 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Jace stond rustig naast hem, haar gezicht in een pokerface –– voor zoverre het een pokerface voor haar was dan. Ze leunde ietwat tegen zijn arm aan, aangezien ze al nul procent energie nog in haar lichaam zat. Ze wachtte geduldig op de vrouw die iets in haar laptop intikte en keek daarna hun weer aan. ''Jullie realiseren wel dat het de eerste dag van school is, toch?''
    ''Ja, daar zijn we bewust van. Alleen kon ik niet normaal in de les zitten, omdat mijn ontbijt steeds omhoog kwam. Waarschijnlijk de rest van de dag ook niet, en ik heb net al overgegeven..'' De vrouw zette haar bril af van haar neus en zuchtte diep. ''Tieners..'' Ze rolde even haar ogen en draaide zich weer om naar haar laptop. ''Ah fijn dan. Jullie mogen gaan van mijn part.'' mompelde ze uiteindelijk.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Regina knikte begrijpend om het verhaal met de rede waarom hij zijn laatste jaar op deze school was gekomen, het klonk wel logisch eigenlijk. Regina haalde weer een hand door haar haren en keek even verbaasd toen hij wegrende nadat hij had aangekondigd een wedstrijdje te willen doen. Kort keek ze hem na voordat ze zelf se sprint in zette. Hij verwachtte hoogstwaarschijnlijk niet dat ze op atletiek zat en dan ook nog is op een hoog niveau.
    Al snel kwam Regina steeds meer in de buurt van Nate en uiteindelijk hield ze hem in. "Ik zie je zo wel," glimlachte ze uitdagend en ging nog iets harder, toen ze voor het gymlokaal stond leunde ze tegen de muur terwijl ze op de jongen wachtte.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Af en Toe keek hij achterom en zag haar steeds dichterbij en dichterbij komen. hoe hard hij ook spurtte ze haalde hem met gemak in en kaak haar verbaasd na. Hijgend kwam hij dan toch aan bij het gebouw en leunde even tegen de muur om dan tussen het hijgen door te moeten lachen. "Woa- di...t had ik... Niet verwacht." zei hij uitgeput met een zacht lachje van ongeloof en applaudisseerde toch even voor Regina. "Proficiat, maar je mocht me toch wel zeggen dat je atletiek deed, dan had ik je zeker niet uitgedaagd." zei hij met een lachje eens hij zijn ademhaling onder controle kreeg. Misschien moest hij nog eens aan zijn conditie beginnen te werken. "Je staat hier toch niet te lang op me te wachten hoop ik?" vroeg hij dan met een grijnsje gezien ze hem mooi zat op te wachten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Toen hij haar zachte hand op zijn rug voelde, glimlachte hij zwakjes. Hij keek even op en rond, om te zien of één van de andere jongens het gezien had. Gelukkig waren degenen die in de buurt waren, zelf druk bezig. Hij zag nog net hoe Ash het gebouw weer in liep met een donkerharig meisje naast hem. Hij trok even zijn wenkbrauwen op, maar hoorde daarna de opmerking van Elles. Hij hoestte voor een laatste keer en kwam overeind.
    Max veegde zijn mond af aan de achterkant van zijn hand, die hij dan weer aan het gras afveegde. Hij viel dramatisch op zijn rug en bleef doodstil liggen. Hij keek haar spelend met één oog aan en wiebelde zijn wenkbrauwen. Ondertussen was hij met zijn hand in zijn broekzak aan het typen op zijn gsm. Hij stuurde Ash dat er nog condooms openlijk op de keukentafel lagen, en dat was vast geen goede eerste indruk.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 13:26 ]


    Mhm?

    "Heel erg bedankt," Ashton schonk haar een oogverblindende glimlach en hij zag de vrouw even rood kleuren, het werkte altijd. Vervolgens sloeg hij zijn arm om Jace heen, die al tegen hem aangeleund stond en trok haar nog wat dichter tegen hem aan terwijl ze weer het hok uitliepen.
    "Well done," grijnsde hij en liep met haar weer naar buiten. "Dus, ben je met de auto? Ik ben namelijk met de fiets, als je wilt kan ik wel rijden?" ondertussen kreeg hij een sms van Max over condooms die op de keukentafel lagen en hij rolde even met zijn ogen. Hij stuurde dat hij die wel weg zou halen gezien hij toch naar huis ging.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 13:28 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Al snel had regina haar eigen adem weer onder controle. Lachend keek ze naar Nathaniel toen die aankwam en ook tegen de muur van het gymlokaal leunde. "Nee ik sta er nog niet zo lang," glimlachte ze hem geruststellend toe. "Wil je ook binnen kijken in de gymzaal zelf?" vroeg ze toen aan de jongen en keek hem vragend aan. Ze wist niet of het lokaal in gebruik was, maar ze konden altijd even om de hoek kijken. Regina bond haar haren even snel in een staart zodat ze haar niet in de weg zaten. Daarna keek ze weer naar Nate.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    "Interessante vraag eigenlijk. Er is niet echt een ding wat ik extreem aantrekkelijk vind denk ik. Meisjes die hun eigen mening hebben misschien maar dan niet van die extreme aandachtstrekkers." Will lachte en veegde zijn haar uit zijn gezicht. "En ik heb altijd een zwak voor mensen die instrumenten spelen gehad. Ik bak er weinig van maar het heeft wel iets vind ik. Het is dat ik het ritmegevoel van een baksteen heb, anders had ik best wel willen leren piano of gitaar spelen."


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Regina had hem lachend toegekeken en hem even gerustgesteld dat ze nog niet lang stond te wachten. Nathaniel knikte even. "Tuurlijk en anders gooien ze ons maar buiten." zei hij met een schuine grijns en keek Regina dan nieuwsgierig aan. "Hoe lang doe ja al aan atletiek? Want dat gebeurt niet zomaar in een maand." zei hij met een vriendelijk glimlachend doelend op haar renprestatie. "Zelf heb ik ooit nog in een honkball team gezeten, maar dat is best lang geleden."vertelde Nate haar en dit was niet gelogen. Hij was vroeger altijd al dol geweest op honkball, maar dit verminderde doordat zijn ouders hem toch geen aandacht gaven. Regina bond haar bruine haren in een staart en Nathan opende de deur van de gymzaal die er zo goed als leeg uitzag en daarna stapte hij binnen. De geur van zweet deed hem weer denken aan zijn schooltijd, maar gym vond hij wel nog leuk in die tijd, een goede plek om je frustraties van je af te schudden. "Heyo!" Nathan kon het niet laten om eens te roepen en grijnsde licht toen zijn stem door de zaal galmde.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ze voelde hoe zijn arm om haar lichaam gewikkeld was en glimlachte even kort. ''Altijd toch, ik moet even in mijn rol komen.'' grijnsde ze en slingerde haar tas van haar schouder af. ''Ik ben met de auto, sinds ik toch haast had ja.'' Ze graaide even in haar tas, zoekend naar haar sleutels terwijl ze naar haar auto liep. Jace kon haar sleutels niet vinden, dus gooide haar jas eruit om zo makkelijker te zoeken. Ze pakte de sleutels van de bodem van haar tas en stak die uit naar Ash.
    ''Je moet beloven dat je voorzichtig rijdt. Mijn auto is mijn kind,'' Ze trok haar wenkbrauwen op en keek hem afwachtend aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    "Nee ik ga hem in de prak rijden met ons erin, nou goed?" zei hij sarcastisch en keek haar geamuseerd aan terwijl hij de auto sleutels aannam
    "Nee grapje, ik zal er mee omgaan alsof het ook mijn kind is," zei hij plechtig en legde even zijn hand op zijn hart. Terwijl ze de parkeerplaats opliepen keek hij naar het merk van de auto die op de sleutel was gegraveerd, een Audi.
    "Fancy merk hoor," merkte hij op en drukte op het deuren-openen knopje. Een paar lichten sprongen aan twee meter verderop en hij liep op de auto af.

    Het was een Audi toch?


    I just caught the wave in your eyes

    ''Ik ga je eigenhandig vermoorden als je mijn auto iets aandoet.'' zei ze serieus en schudde haar hoofd. Jace liep naar haar auto toe en gooide haar tas samen met haar jas in de kofferbak, waarna ze vervolgens haar flesje water eruit haalde. ''Erg fancy, ik weet ze.'' Ze wiebelde even met haar wenkbrauwen en gooide de deur open van haar Audi Q7.
    ''Misschien niet echt een typische meidenauto, maar ik houd van dit ding.'' Ze stapte in en plofte neer op de passagiersstoel, waarna ze naar voren boog om de radio aan te zetten.

    Als ik het me goed herinner wel ja, haha


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hij trok even zijn wenkbrauw op bij haar felheid en grinnikte.
    "Deal."
    Ashton volgde haar voorbeeld door ook in te stappen, maar dan aan de bestuurderskant en stak de autosleutel in de daarvoor bedoelde gleuf.
    "Dus je houdt van auto's? Nice, je vindt maar weinig meisjes die auto's leuk vinden," merkte hij op terwijl hij de auto startte en soepel de parkeerplaats afstuurde. Op de radio speelde Come As You Are van Nirvana en hij zong mee met het nummer, natuurlijk had hij niet zo'n stem als Kurt Cobain maar hij wist wel toon te houden en hij keek even opzij naar Jacelynn.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 14:16 ]


    I just caught the wave in your eyes

    "Ehm, ik doe aan atletiek sinds mijn vierde.." antwoordde Regina na kort nadenken op zijn vraag. Na Nathaniel liep ook zij de gymzaal in. Ze liet hem zien waar de kleedkamers waren en waar de ingang was naar de gymzaal zelf. "Honkbal, het ren gedeelte lukt mij prima, alleen het sla gedeelte is nogal een kleine ramp," glimlachte ze toen naar Nate. Regina deed de deuren naar de gymzaal zelf open en keek daar even rond, het was leeg dus besloot ze even naar binnen te lopen. Het was donker, de lichten waren uit en er waren niet heel veel ramen aanwezig. Regina keek rond en keek toen even naar Nate.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Geschrokken keek Elles naar Max die zich dramatisch liet vallen alsof hij doodviel. Toen ze zijn flauwe wenkbrauwwiebel zag, moest ze weer zachtjes lachen.
    "Mhh, wie heb je liever?" Ze keek even rond naar de jongens die rondliepen en zag een paar eenzame figuren zitten een paar meter verderop. "Liam of James om je wakker te kussen," fluisterde ze plagerig in zijn oor nadat ze naast hem ging liggen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Liam, absoluut!" grijnsde Max terwijl hij iets overeind kwam en op zijn ellebogen leunde. Hij had net echt verwacht dat ze het zou doen, maar hij voelde toch een kleine steek van teleurstelling. Hij schudde het van zich af en keek haar aan.
    "Al heb ik geen idee wie Liam is. Truth or dare, prinsesje?" ging hij onverstoord verder.


    Mhm?