• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: maandag 2 september


    Story: 1
    Praattopic: 12345
    Speeltopic: 12

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    1.2 Tyler Luca Santiago • Ginoble
    1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal
    1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    1.4 Ashton Lucas Merrick • Copterus
    1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    1.5 Alexander Clarkson Moore • Jukeboxes
    1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • xBooBear
    1.6 Matthew Isaac Grayson • Zalejska

    1.2 Elles Layton • Qingsel
    1.2 Reagan Alana Clapton • Copterus
    1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    1.3 Jordan Arabella West • Ginoble
    1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    1.7 Hester Jules Moore • Howland
    - Gereserveerd Khronos

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Matthew en ...
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 11:38 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Hey ik ben niet zo cliché, curves zijn natuurlijk niet slecht, daar niet van maar ik kijk verder dan dat." Ash grijnsde even schreef naar haar en luisterde aandachtig naar haar beschrijving. Hij moest even hard op lachen, dat kwam nog best bij hem in de buurt.
    "High standards eh? Moet ik maar mijn best gaan doen," grapte hij en knipoogde naar haar.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 23:49 ]


    I just caught the wave in your eyes

    "Ja ja, maar natuurlijk meneertje. Deze generatie kijkt alleen maar naar de borsten en kont, geef toe." Zei ze lachend en pakte haar volgende pizzapunt — ze kon eenmaal niet stoppen als ze haar voedsel binnen handbereik had, maar ze zou het morgen er wel af sporten. "High standards, maar ik wijk van mijn omschrijvingen af hoor. Maar ja, je kan beginnen met je best doen misschien." Het laatste zei ze sarcastisch en glimlachte even. "Ik ben totaal niet charmant bezig, of wel soms? Waarschijnlijk is de tomatensaus op mijn neus beland," Ze bracht haar ogen samen zodat ze op haar neus fixeerden, maar gaf op na één poging. "Laat maar," lachte ze. Jace voelde hoe de alcohol begon te werken en zuchtte even gelukzalig.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    "Kijk ik nu dan soms naar je kont of borsten?" hij trok zijn wenkbrauw op en keek haar doordringend aan.
    "Ik hoop toch van niet, ik kwam er net zo leuk dichtbij in de buurt," grapte hij en nam weer een hap. Hij keek lachend toe terwijl ze probeerde naar het uiteinde van haar neus te kijken en shudde zijn hoofd.
    "Ach het heeft wel iets schattigs hoor, maar laat ik je geruststellen, er zit geen tomatensaus op je neus, alleen maar op je wang." lachend veegde hij met zijn duim langs haar wang om het schoon te maken en zoog de saus van zijn vinger af voordat hij weer verder ging met het eten van zijn eigen pizza.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 23:53 ]


    I just caught the wave in your eyes

    De vraag overviel hem een beetje. Hoewel hij Elles best aardig vond, had hij niet verwacht dat ze over zo'n dingen nadacht. Ze leek hem erg naïef, dromerig en onschuldig. Alsof alles prima was in de wereld, maar blijkbaar was ze toch anders dan hij dacht. Beter. Hij glimlachte en wreef nadenkend over zijn kin. Hij kon enkele stoppels voelen, maar negeerde het. Hij moest toegeven dat hij er zelf moeite mee had. Het enige waar hij om gaf, was zichzelf. Wat er met de rest van de wereld gebeurde, was hun probleem.
    "Euhm," mompelde hij. Hij dacht verder na. Wat vond ze belangrijk? Ze hield van het circus, ze werkte graag met dieren...
    "Ik zou iets uitvinden dat ervoor zorgt dat alle natuurlijke producten geproduceerd konden worden, zonder de eigenlijke natuur te verwoesten. Bijvoorbeeld een soort van kunstboom, of vlees dat nooit echt heeft geleefd en dus geen pijn heeft gehad of is dood gemaakt," legde hij uit. Hij keek haar aan, benieuwd naar haar reactie.


    Mhm?

    Haar ogen begonnen te glinsteren, ze was duidelijk tevreden met zijn antwoord. Dit was het bewijs dat hij erg natuur- en dier bewust was, dat hij echt gaf om de wereld en de biodiversiteit. Ze glimlachte, want ze voelde zich gelukkig, ze kon Max zeker op haar lijstje van goedgekeurde mensen zetten, als ze dat dan had, natuurlijk.
    "Oh, dat is zo..." Ze stopte even om naar een gepaste verwoording te zoeken. "Wereldbewust en", ze pauzeerde even om zich weer op haar rug in het gras te leggen, hierbij keek ze ook naar Max. Hij was zeker geen lelijke jongen, ze vond zijn kleine neus schattig en zijn ogen om in te verdrinken, zijn innerlijk was zelfs zoals het hoorde te zijn, "schattig. Ik hoop dat er zoiets uitgevonden wordt. Hoeveel dieren er wel niet mishandeld worden en lijden", zuchtte ze, "en dan op een gewoon onmenselijke wijze afgemaakt worden. Ongelooflijk dat mensen tot zoiets in staat zijn."


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Sommige mensen denken er gewoon anders over, hebben andere gevoelens," zei hij met een bedrukt gezicht. "Of geen," mompelde hij er achter.
    "Maar dat betekent natuurlijk niet dat er niets aan gedaan moet worden. Ben je eigenlijk vegetarisch?" vroeg hij nieuwsgierig. Het was best handig om te weten. Hij richtte zijn blik op haar en zag dat ze hem aan het bekijken was. Hij glimlachte naar haar en gaf haar een knipoog. Hij ging vlak naast haar liggen, zo dicht dat ze elkaar net niet raakten.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 0:54 ]


    Mhm?

    Ze knikte instemmend, hier sloot ze zich helemaal bij aan.
    "Nee, ik ben niet vegetarisch, maar ik zorg wel dat het vlees biologisch is," glimlachte ze. "Ik let erg op mijn voeding. Niet alleen bij vlees, maar ook bij fruit en groente."
    Ze haalde een keertje diep adem en genoot van het rustgevende moment alleen met iemand die haar begreep. Haar normale pauzes verliepen nogal heftig, druk en overheerst door Elisa. Nu kon ze even zijn wie ze was.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hij lachte bij haar opmerking. Zolang het lekker was, at Max alles.
    "Dan ga je misschien nog een goede invloed op me hebben," grinnikte hij. "Zijn er dingen die je echt niet eet, behalve niet biologisch voedsel?"


    Mhm?

    Ze keek hem even vragend aan, hij was dus een alleseter. Het leek erop dat het hem niet echt uitmaakte wat hij precies at.
    "Goede invloed? Let je dan helemaal niet op wat je allemaal eet en vanwaar het komt?"
    Die vraag had ze al verwacht, vroeg of laat zou hij het toch te weten komen.
    "Ik heb ook een glutenintollerantie, dus ik mag niets eten dat gluten bevat: brood, taart, koekjes, bier. Niet dat ik het mis, ik weet niet eens hoe het smaakt." Zelf vond ze haar eigen glutenvrijbrood en koekjes vreselijk smaken, of ja, het smaakte naar niets. Dat was het probleem.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Tyler lachte en knikte goedkeurend. 'Ik zag het ja.. Ik had het eigenlijk moeten filmen.' zei hij lachend en hij keek haar glimlachend aan.
    Tyler viste nog een donut uit de doos en keek even om zich heen. ''Het duurt wel erg lang, eh?'' zei hij en hij haalde zijn schouders op. Hij keek even naar Rae en glimlachte. ''Maakt niet uit.. Ik vermaak me wel.'' lachte hij toen.


    El Diablo.

    "Ik eet alles," antwoordde hij schouderophalend. "Behalve heel slijmerige dingen, daar ben ik minder fan van."
    Terwijl Elles vertelde wat ze niet mocht eten, kreunde Max zachtjes in zichzelf. Waarom moest net hij degene krijgen met een voedselallergie? Hij durfde het niet met zekerheid te zeggen, maar het zou hem niet verbaasd hebben, moest hij het meeste eten van alle jongens. Daar zou dus voorlopig een eind aan komen.
    "Wat vervelend voor je. Ik zou je kunnen vertellen wat je mist, maar ik denk niet dat je daar zo veel vrolijker van gaat worden." Hij verschoof even, om de steen onder zijn rug vandaan te halen en stootte per ongeluk met zijn hand tegen de hare. Hij deed alsof hij het niet merkte en liet deze daar liggen.
    "Ik vraag me af of er echt vuur is, of een ander probleem, aangezien we hier nog steeds zijn." Hij zweeg heel even en dacht erover na. "Truth or dare?" grijnsde hij uiteindelijk.


    Mhm?

    Haar lippen maakte een kleine 'o', natuurlijk at hij alles. Zijzelf was vast de persoon die het meeste op haar voeding lette van de hele wereld.
    "Ik denk niet dat ik het mis, aangezien ik er doodziek van word," grinnikte ze. Ze had eens per ongeluk de foute confituurpot genomen en ze had dagen vreselijke buikpijn gehad. De broodkruimels blijven eenmaal plakken aan het mes dat dan weer in de pot verdwijnt.
    "Vuur lijkt me wel sterk, al ik hoop het stiekem wel, maar dan met geen gewondend." Max' warme hand lag op de hare, maar ze besloot het te negeren, want ze vond de kleine aanraking tussen hen twee wel leuk.
    "Truth," zei ze. "Ik ben even te lui om een dare te doen," voegde ze er iets later aan toe.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Oké, ik maak het makkelijk voor je. Je mag kiezen: Wat vind je van jezelf of wat vind je tot nu toe van mij? Beide mag ook, natuurlijk," vroeg hij enthousiast. Hij draaide zijn hoofd naar haar en keek haar met glinsterende ogen aan. Tot nu toe beviel de opdracht hem heel goed, hij mocht Elles wel. Ze maakte hem nieuwsgierig.

    Het kan erger: mijn zus kan niet tegen gluten, lactose en ik geloof nog iets. Ze kan bijna niets eten.


    Mhm?

    Ze lachte even om mijn opmerking en stemde dan in met zijn idee. Nathan volgde Regina weer en voelde zich een beetje een verdwaalde pup die achter haar liep, hij vond het een vaag gevoel maar probeerde het uit zijn hoofd te halen. Gauw zou hij diegene zijn die haar overal meeneemt, dan zal hij zich ook wat gemakkelijker voelen dan nu. Nathan genoot van het lichte briesje die over de plaats woei en zag vanuit de verte al de pieste opdoemen. Ook zag hij een groots stadium, waar vast spellen zoals rugby georganiseerd werden en nog verderop zag hij ook een honkbalveld. "Een sportieve school zeg." zei hij iets verwonderd bij het zien van de grote velden. Zelf had hij op zo'n kostschool gezeten waar ze nooit echt veel de tijd genomen hadden voor sport en recreatie. Je had wel van die clubs, zoals waar hij honkbal speelde maar hier lek er wel genoeg plaats te zijn voor de hele school om aan sport te kunnen doen. "In hoeveel minuten kun je zo'n toer lopen?" vroeg hij nieuwsgierig aan Regina terwijl hij de lange banen van de pieste bekeek. "En daarbij het is mijn plicht om je een drankje te trakteren. Ik ben hier trouwens de nieuweling en je moet het maar zien als bedankje- dat je me hier wilt rondleiden." sprak Nathan plechtig met een glimlach en kwam dan op een idee. "Wat zou je ervan zeggen, we doen nog één rondje van de pieste. Ik de kleine toer en jij de lange, want dat lijkt me wel eerlijk. Wie er dan wint mag de plaats kiezen waar we wat gaan drinken." zei hij enthousiast. Hij wist niet of zijn kansen om te winnen hierbij groter waren, maar de kansen om haar vertrouwen te winnen wel. Daarbij had hij wel zin om actief bezig te zijn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    "En wat had je dan met dat filmpje willen doen? Op Vine zetten?" lachte Reagan terwijl ze een wenkbrauw naar hem optrok.
    Ze knikte instemmend en keek even rond.
    "Ik ben blij dat ik u weet te vermaken, meneer Santiago," glimlachte ze en pakte nog een donut uit de doos.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 10:13 ]


    I just caught the wave in your eyes