• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: maandag 2 september


    Story: 1
    Praattopic: 1234567
    Speeltopic: 123

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    1.2 Tyler Luca Santiago • Ginoble
    1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal
    1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    1.4 Ashton Lucas Merrick • Copterus
    1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    1.5 Alexander Clarkson Moore • Jukeboxes
    1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • xBooBear
    1.6 Matthew Isaac Grayson • Zalejska

    1.2 Elles Layton • Qingsel
    1.2 Reagan Alana Clapton • Copterus
    1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    1.3 Jordan Arabella West • Ginoble
    1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    1.7 Hester Jules Moore • Howland
    - Gereserveerd Khronos

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Matthew en ...
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 23:36 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Persoonlijk vind ik dat het woord stoornis ook nergens opslaat. Ik vind dat de gemeenschap net een kuddeschapen is, iedereen moet volgen en wanneer je dat niet doet omdat je toevallig wat anders bent heb je gelijk een stoornis of wordt er een andere sticker op je voorhoofd geplakt." Ashton haalde even zijn schouders op en schudde zijn hoofd.
    "Nee helemaal niet," glinlachte hij. "Ik heb heus ergere dingen meegemaakt dan iemand ontmoeten met stemmigswisselingen."


    I just caught the wave in your eyes

    Jordan haalde kort een wenkbrauw op en grijnsde. ''Well, thank you Parker..'' grijnsde ze en ook haar vrienden leken onder de indruk te zijn. ''Hmh.. Jordan West, 18, Colombiaanse met veel te veel slechte gewoontes..'' grijnsde ze en ze nam nog een slok van haar drankje. Ze zag een pakje sigaretten rondgaan en ze pakte er snel een. ''Jij ook?''


    El Diablo.

    Ze schudde haar hoofd.
    "Eet maar wat je wil, ik zie wel wat voor glutenvrij spul ze daar hebben. Maar althans een mokka frapochino voor mij om te drinken." Ze volgde hem de Starbucks binnen en snoof de heerlijke geur van koffie op, voordat ze goed naar de dingen achter de toog kon kijken, trok Max haar al mee naar een tafeltje waar Regina en een onbekende jonge zaten. Later werd hij voorgesteld als Nate, de huisgenoot en de jongen van de prank, en ongewild moest ze even glimlachen aan de gedachte daaraan. Tijd om zichzelf voor te stellen had Elles niet, want Max nam meteen het woord en stelde iedereen aan elkaar voor. Toen hij haar voorstelde, voelde ze hoe hij haar wat dichter trok.
    "Ha-allo, Nate," stamelde ze onnozel in Max' omhelzing. "Frietjes lijken me wel prima," sprong ze het gesprek in.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Pak ook een pizza quatro formagii please," zei Reagan lachend en pakte ook nig wat repen chocolade uit de schappen.


    I just caught the wave in your eyes

    ''Daar heb je helemaal gelijk in,'' mompelde ze en zuchtte diep. ''Dat is waarschijnlijk ook waarom bijna niemand het weet dat ik een bipolaire stoornis heb, ik bedoel –– niemand hoeft dat te weten. Daarbij ga ik niet erg vaak met dezelfde mensen om, behalve mijn twee goede vrienden.'' Ze keek weer op en glimlachte licht.
          ''Ah, dat is goed dan. Ik zou niemand af willen schrikken met dat woord namelijk.'' Ze zuchtte even en liet haar hoofd op zijn schoot vallen. ''Dit is zoveel beter dan school.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ''Yes ma'am.'' zei Tyler en hij pakte twee van die pizza's. Hij gooide nog wat dozen met random snacks in de kar en hij keek naar Rae.
    ''En, wat missen we nog? Ik zie altijd dingen over het hoofd, dus..'' zei hij en hij leunde weer op de volle kar.


    El Diablo.

    "Ben en Jerry's!" riep ze uit en keek hem aan.
    "We hebben zoveel eten..." lachte ze en keek naar de kar.


    I just caught the wave in your eyes

    Max keek Elles geamuseerd aan.
    "Wil jij ook frietjes eten?" grinnikte hij. Ze had het vast niet bedoeld zo, maar hij kon het niet laten om haar even te plagen. Nate bekeek hen met een mengeling van bewondering en jaloezie. Het was een aangename kerel, maar hij was altijd het meeste verlegen van hen drie, zeker bij het uitgaan en meisjes. Hoewel hij het ook niet slecht leek te doen.
    "Als je me nodig hebt, stuur je maar iets," zei Max tegen zijn vriend en hij gaf hem nog een vriendschappelijk klopje op zijn schouder, voor hij met Elles naar de toonbank ging om iets te bestellen.


    Mhm?

    "You won't don't worry," lachte hij en zag hoe ze haar hoofd in zijn schoot legde en hij keek even geamuseerd op haar neer.
    "Inderdaad, lig je lekker?" lachte hij en hield zijn hoofd een beetje scheef en keek haar vragend aan.


    I just caught the wave in your eyes

    Tyler grijnsde en liep verder naar het ijs. ''Tja.. We zijn toch vreetzakken?'' lachte hij en hij begon verschillende bakken ijs in de kar te gooien.
    ''Nog voorkeuren?'' vroeg hij ondertussen en hij keek haar voor een moment aan.


    El Diablo.

    Ze lachte even naar Max.
    "Natuurlijk, wel. Dat zei ik toch." Ze knipoogde even naar hem waarna ze naar de toonbank ging om te vertrekken. Omdat het normaliter school was voor de meeste leerlingen, stond er maar een kleine wachtrij. De wachttijd gebruikte ze nuttig door eens aandachtig rond te kijken naar wat ze kan snacken. Alles leek zo vreselijk lekker, maar niet goed voor haar maag en darmen.
    "Ik neem wel eh, fruitsalade en een mokka frappuccino," meldde ze Max.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Boom Chocolata and Cheesecake Brownie," grijnsde ze en drukte weer haar gezicht tegen de vitrine aan terwijl ze naar alles ijssoorten cake. Vervolgens opende ze de deur en pakte er allemaal Ben and Jerry's uit en dumpte die in de kar.
    "Excuseert u mij even," hoorde ze opeens een krakerige stem en Reagan keek verbaasd om en keek in de grijze ogen van een vriendelijk uitziende oude dame.
    "Kan ik u helpen?" vroeg Reagan beleefd en ze zag de vrouw glimlachend haar hoofdschudden.
    "Nee mijne lieve kind, ik wilde alleen zeggen dat ik jullie twee zo lief vond samen, jullie doen mij denken aan mijzelf en mijn man vroeger," ze keek Reagan en Tyler vertederend aan. Reagan glimlachte en schudde haar hoofd glimlachend.
    "Oh dank u wel mevrouw, maar denkt u dat we samen zijn?" vroeg ze glimlachend. 'Want uhm ja..." ze keek Tyler's kant op en bloosde.


    I just caught the wave in your eyes

    "Wil je soms mee-eten?" vroeg hij half serieus, half grappend.
    Ze schoven aan en na een kleine tijd waren ze aan de beurt. Het meisje achter de toonbank vroeg hem flirterig wat hij moest hebben, en schonk geen aandacht aan Elles. Haar ogen waren enkel op hem gericht en ze duwde haar rug iets rechter zodat haar vormen beter uitkwamen. Hij trok lichtjes zijn wenkbrauwen op. Zo knap was ze niet, en met Elles naast hem wilde hij niets riskeren.
    "Twee frappuchino's, een fruitsalade en twee reuzenkoekjes, alstublieft," bestelde hij met een neutrale stem. Terwijl hun bestelling werd klaargemaakt, knipoogde hij even naar Elles om te laten zien dat ze al zijn aandacht had.
    "Truth or dare, miss Layton," vroeg hij speels.


    Mhm?

    Tyler had onbewust een stomme glimlach op zijn lippen gekregen en hij keek naar de vrouw die hen vertederend aan keek. ''Ja, ja..'' zei hij en hij liep naar Rae toe. Hij sloeg een arm om haar middel en keek naar de vrouw voor hem. ''Zijn jullie nog altijd samen?'' vroeg hij haar en ze knikte. ''Nog altijd na die vijftig jaar..'' zei ze glimlachend en Tyler knikte. ''Dat klinkt erg goed...'' zei hij. ''Zeker.. Nou ja, dat het jullie ook maar zo mag afgaan.'' zei ze glimlachend. ''Oh, dat gaat wel lukken.. Toch sweetheart?'' grijnsde Tyler en hij drukte een zachte kus op Rae's wang. De oude vrouw voor hen keek tevreden. ''Zo wil ik het graag zien..'' zei ze en ze klopte nog even op zijn schouder voor ze verder liep. Tyler lachte even en liet Rae langzaam los. 'Oh, ouderen kunnen soms zo leuk zijn..' zei hij lachend.


    El Diablo.

    "Wat is jullie naam voor op de bekers?" vroeg ze flirterig meer aan Max dan Elles, maar Max reageerde onverschillig, wat Elles wel goed deed, zo wist ze dat Max geen 'een beetje overal'-type was.
    "Max en Elles, Elles geschreven als E, dubbele L, E en S," beantwoordde ze de vraag nog voor Max zijn mond kon opentrekken. Ze glimlachte vriendelijk naar het meisje dat zich oogrollend weer omdraaide. Een beetje verward keek ze naar Max, die haar een knipoog stuurde.
    "Dare, mister Twee Reuenkoekjes," grinnikte ze.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys