• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: maandag 2 september


    Story: 1
    Praattopic: 1234567
    Speeltopic: 123

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    1.2 Tyler Luca Santiago • Ginoble
    1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal
    1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    1.4 Ashton Lucas Merrick • Copterus
    1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    1.5 Alexander Clarkson Moore • Jukeboxes
    1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • xBooBear
    1.6 Matthew Isaac Grayson • Zalejska

    1.2 Elles Layton • Qingsel
    1.2 Reagan Alana Clapton • Copterus
    1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    1.3 Jordan Arabella West • Ginoble
    1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    1.7 Hester Jules Moore • Howland
    - Gereserveerd Khronos

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Matthew en ...
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 23:36 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Reagan keek even ongemakkelijk naar Tyler toen hij haar tegen zich aantrok door zijn arm om haar middel te slaan. Ze volgde het gesprek aandachtig en moest glimlachen om de vrouw haar verhaal, dat leek haar nou prachtig, zo'n relatie.
    "Dank u wel!" riep ze de vrouw nog na en ze hoorde hoe deze moest lachen. Op hetzelfde moment voelde ze een paar zachte lippen op haar wang en ze voelde hoe ze vuurrood werd en ze keek Tyler blozend aan.
    "Ehm ja ik denk het..." fluisterde ze en voelde een vlaag van teleurstelling toen hij haar langzaam losliet.
    "Zeker," mompelde ze afwezig en voelde hoe ze subtiel met haar vingers langs haar wang streek en naar haar voeten staarde.


    I just caught the wave in your eyes

    Tyler wierp een blik op Rae en fronste even. ''Gaat het?'' vroeg hij aan haar en hij keek haar ietwat bezorgd aan. Hij wist niet wat het was. Sinds zijn moeder is hij niet meer bezorgd geweest, om niemand. Maar hij had het zeker niet slecht nu. Daar lag het vast aan, moest wel. Zijn hand had hij op haar schouder gelegd en hij bijt kort op zijn lip.


    El Diablo.

    "Hé, ik heb honger!" grinnikte hij. "Laat me eventjes denken."
    Ze wandelden rustig naar een tafeltje in een rustig hoekje. Ze gingen net zitten, toen hun namen werden geroepen. Omdat ze allebei nog recht stonden, besloten ze samen de bestelling te gaan halen. Dit keer was het echter een jongen die achter de toonbank stond. Zodra hij Elles in het oog kreeg, lachte hij breeduit.
    Dit kan je niet menen, dacht Max.
    "Alsjeblief schoonheid, " grijnsde de jongen terwijl hij er nog een knipoog bij deed.
    "Dankje, knapperd," antwoordde Max met een ongemeende grijns op zijn gezicht. Het lef van die gozer!


    Mhm?

    Reagan was zo diep in gedachten verzonken geweest dat ze op schrok toen ze Tyler's stem hoorde.
    "Uh ja," mompelde ze snel en keek Tyler met een waterig glimlachje aankeek en ook even kort op haar onderlip beet.


    I just caught the wave in your eyes

    Ze giechelde even om het complimentje en nog harder om de reactie van Max. Blozend stond ze tussenin de twee jongens, niet goed wetende wat te doen. Ze besloot maar even met het rietje van de koude koffie te spelen.
    "Je lacht schattig," antwoordde de jongen uiteindelijk, hij hing over het werktablet zodat hij dichter bij Elles stond.
    "Dankjewel," piepte ze verlegen en wierp even een vluchtige blik naar Max.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Tyler keek haar nog even aan en knikte toen licht. ''If you say so..'' zei hij maar en hij pakte de kar weer.
    ''Missen we nog iets?'' vroeg hij ondertussen en hij keek even naar haar met een lichte glimlach. Hij moest sowieso alcohol hebben, anders gingen ze weer klagen thuis.


    El Diablo.

    "Donut worry about me Ty, I'm okay, it's just..." Reagan hield even op en schudde haar hoofd, wat ze had willen zeggen was veel te raar. "Laat maar," glimlachte ze en keek hem toen even fronsend aan.
    "Denk het niet? Tenzij jij nog iets specyfieks nodig hebt." glimlachend keek ze hem vragend aan.


    I just caught the wave in your eyes

    Hij zag de rekken vol alcohol al, maar iets anders trok Tylers aandacht. Hij draaide zich weer om naar Rae en keek naar haar ogen.
    ''You can tell me.. I don't judge.'' zei hij met een geruststellende glimlach en hij wachtte af..


    El Diablo.



    De woede legde zijn maag in een gevaarlijke knoop. Hij balde zijn handen tot vuisten en telde tot tien om te kalmeren.
    "Ja, man. Echt bedankt," gromde hij terwijl hij de spullen pakte. De jongen negeerde hem en ging verder met flirten.
    "En je hebt mooie ogen." Elles bloosde, maar antwoordde niet. Ze keek hem een beetje verward aan, niet wetende hoe ze moest reageren. In feite mocht Max niet echt iets doen, hij kende haar maar net, maar hij kon er niet veel aan doen. Hij wist niet of het echt jaloezie was, of gewoon omdat hij niet graag genegeerd werd, maar hij kon zich niet langer inhouden.
    "Ik ben het helemaal met je eens," zei hij dreigend tegen de jongen. Hij ging een beetje voor Elles staan en dwong de lul naar hem te kijken. "Maar die van jou kunnen wel een ander kleurtje gebruiken. Wat dacht je van blauw?" dreigde hij.


    Mhm?

    Ze twijfelde even en schuifelde met haar voet heen weer op de tegel achtige vloer van de supermarkt.
    "Nou ehm dit klinkt waarschijnlijk alsof ik gek geworden ben maar ehm..." begon ze en wilde zichzelf nu heel erg graag slaan. "Toen je me op mijn wang kuste en me vasthield, dat voelde... Fijn? Vertrouwt? Ik weet het niet en nu voel ik me weer leeg en alleen." mompelde ze en staarde weer naar de grond, fijn, nu kwam ze waarschijnlijk over als een of andere creep.


    I just caught the wave in your eyes

    Tylers lippen krulden in een glimlach en hij sloeg weer een arm om haar hen.
    ''Aren't you a cute little thing.'' glimlachte hij en hij drukte een snelle kus op haar hoofd. ''Zoals ik al zei.. I don't judge sweetheart.'' zei hij en met zijn arm nog steeds om haar heen liep hij verder.


    El Diablo.

    Reagan sloot haar ogen toen ze zijn lippen weer op haar huid voelde en opende haar ogen weer toen ze weer verdwenen en keek hem blozend aan.
    "Waar heb ik het aan verdiend dat ik zo'n leuk persoon als jij heb ontmoet? En waarom heb je ervoor gekozen met mij om te gaan, tussen alle meiden die je had kunnen kiezen — je hebt mijn vriendinnen gezien, ze waren weg van je — kies je voor het stuntelige, roodharige meisje met een overload aan sproeten." vroeg ze en keek hem vragend aan terwijl ze op haar tenen ging staan en haar armen even om zijn nek sloeg voor evenwicht. Vervolgens drukte ze een licht kusje op zijn wang voordat ze zich weer terugtrok en tegen hem aanleunde. Ze merkte de blikken op van de mensen die hun passeerde en zag ze allemaal vertederend kijken.
    "Mensen denken geloof ik echt dat we een stel zijn."


    I just caught the wave in your eyes

    Ze lachte even en knikte. "Ik lig heel lekker," Haar mond krulde op in een glimlach en grinnikte. "En, heb je nog een idee wat we kunnen doen?" Ze sloot haar ogen weer en zuchtte. "Alhoewel ik vrij lekker lig hier," mompelde ze. "Maar ach."


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler lachte zachtjes en streelde zacht over haar haar. "Ik kies voor jou.. Want je bent beautiful, interessant, lief en niet oppervlakkig zoals de rest..." zei hij glimlachend en hij drukte nog een kus op haar hoofd. "Klaar om te gaan?" Vroeg hij daarna zacht en hij boog wat terug om haar aan te kijken..


    El Diablo.

    Reagan voelde hoe ze rood werd en een warm gevoel haar onderbuik vulde. Ze wilde iets antwoorden maar niets leek passend dus zei ze maar niets.
    "Ja laten we gaan," fluisterde ze zachtjes en wikkelde haar arm lichtjes om zijn middel.


    I just caught the wave in your eyes