• La Isla Milagro.. Onder velen jongeren ook wel bekend als simpelweg Milagro, is hét eiland om je vakantie door te brengen. Het Spaanse eiland bied alles voor een geweldige vakantie... Witte stranden met een blauwe zee.. Gezellige winkeltjes.. Prachtige hotels.. En natuurlijk een geweldig uitgaansgebied. Elk jaar komen hier honderden jongeren voor de vakantie van hun leven. De een is nieuw, de ander is al bekend op het eiland. Maar één ding is zeker en dat is dat er elk jaar nieuwe avonturen staan te wachten. Nieuwe liefdes, relaties die worden gebroken, ongelukken, geweldige feesten en natuurlijk een hoop fun met je vrienden... Wordt dit de beste vakantie ooit? Of eindigt het in een complete hel... Dat is aan jou..




    • Meisjes
    1.1 ~ Alexis Lucia Ramos - Boschetto
    1.2 ~ Lynn Elisa Alvarez - Mirin
    1.1 ~ Alégria Bryony Gomez - Copterus
    1.1 ~ Clardonnae Alexandra Cavali - Sociopaths
    1.5 ~ Emma Cathelynn Mills - Raccoon
    1.4 ~ Celeste Eleonora Lordin - MeganKM
    1.3 ~ Ashley Jane Valentine - Frenchcore
    1.6 ~ Esra Katherine Özdemir - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Mara van Es - Athelstan
    1.8 ~ Bertha Isabella Van Zalen-Gotha - AlbusDumbledore
    1.8 ~ Ashlee Doren - Athelstan
    1.8 ~ Rachel Adams - AlbusDumbledore
    1.9 ~ Marije Leeuwens - Kern
    1.9 ~ Ilse Keuring - Kern
    1.9 ~ Helen Beekman - Cordeliae
    1.9 ~ Gail Lommers - Cordeliae


    • Jongens
    1.1 ~ Tyler Damario Lopéz - Boschetto
    1.1 ~ Finnegan Maxwell Johnson - Copterus
    1.2 ~ Valentino Roman Amello - Raccoon
    1.3 ~ Jayden Michael West - Mirin
    1.5 ~ Samuel Gordan Abbey - Rabidkiller
    1.5 ~ Dylan Wilkinson - Hecuba
    1.6 ~ Mozart de Waal - OakenshieId
    1.8 ~ Cyrith Evans - OakenshieId
    1.8 ~ Kane Evans - OakenshieId
    1.7 ~ Pascual Telmo - Larkin
    1.7 ~ Jared Noah Christian - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Jelle Ala - AlbusDumbledore


    Omgeving:
    ~ Eiland



    ~ Strand



    ~ Hotel



    ~ Cafés en restaurants



    ~ Bars en clubs




    Regels:
    ~ Algemene regels
    ~ Geen perfecte rollen
    ~ Hou de jongens en meisjes gelijk!
    ~ Er is geen maximum personages, zolang je ze maar allemaal onderhoud
    ~ Geen ruzie OOC, in de MSV mag dit natuurlijk wel.
    ~ 16+ is toegestaan
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 21:32 ]


    El Diablo.

    Mosh, herhaalde Mara in gedachten. Ze had er een talent voor om op jongens met vreemde namen te vallen en vroeg zich af of dat inhield dat ze hem ook leuk zou gaan vinden. Al deed ze dat stiekem al. Ze keek even de zaal rond om te zien waar hij was gebleven en zag toen een heel groepje met alternatieve mensen staan. Haar hart sloeg over toen ze een jongen met gitzwart haar, hemelsblauwe ogen en een snakebite zag staan. Even staarde ze er dromerig naar, totdat het meisje naast hem haar hoofd opzij draaide. Gauw keek Mara weer naar haar vriendinnen, maar er bleef toch een rode blos op haar wangen achter.
    'Leuk gesprek,' zei ze tegen Marije. Ze was een beetje van slag en wist niet of de conversatie van haar vriendinnen al verder was gegaan.


    'Dat weet ik wel,' gaf Kane toe. 'Maar het zou toch ook wel eens leuk zijn voor de verandering.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Toen Bertha haar drankje op had en haar sandalen had uitgedaan, keek ze afwachtend naar de jongens.
    'Gaan jullie mee zwemmen?' vroeg ze. Ze zou het niet erg vinden om alleen te gaan, maar vond het wel zo netjes om te vragen of zij ook wilden in plaats van om zomaar weg te lopen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Waar is iedereen? D:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben er... :/


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ilse schoot in de lach. 'Volgens mij heb ik concurrentie. Of heb je iemand anders op het oog, Mara? Je loopt een beetje achter in het gesprek.'

    --

    'Dat is waar. En ik kan ook niet ontkennen dat het me best wel bevalt, zo'n relatie.' Lola glimlachte en gaf hem toen een plagerige duw. 'Maar je weet dat je het niet gaat vinden als je op zoek gaat, hè? Het moet je overkomen.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Hij was echt wel knap,' gaf Mara schoorvoetend toe. 'Maar zijn vriend...' Ze keek voorzichtig opzij en zag dat hij een glas bier van het blad afpakte. 'Is zo vreselijk knap dat ie wel een rotkarakter moet hebben.'


    'Ik ben ook niet op zoek,' zei Kane snel. 'Ik bedoel, ik zou eigenlijk geen flauw idee hebben hoe ik iemand zou moeten vinden.' Hij keek even de zaal rond, maar er was eigenlijk niemand die zijn aandacht opeiste.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Mooi zo houden,' zei Lola. 'Je komt vanzelf iemand tegen met wie het op zo'n manier klikt dat je eigenlijk beide weet dat je wel wat wilt. Of het bouwt zich op met iemand die je al kent, natuurlijk.' Ze knipooogde.

    Marije grinnikte. 'Nou, ik ken van die mensen die alles mee hebben. Heel veel talenten, goed uiterlijk én een leuk karakter. Vervelende mensen zijn dat; wie weet is hij er één.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Dan hebben ze ongetwijfeld al een vriendin,' antwoordde Mara. En anders zagen ze haar nooit staan. Ze sprak dat echter niet hardop uit, want ze hield er niet van om negatieve uitspraken te doen. 'Hij is in ieder geval Nederlands,' bedacht ze hardop en haar lippen krulden om tot een glimlach. 'Dat neemt ten minste één gigantisch obstakel weg.'


    'We zien het wel,' zei Kane. Hij pakte een biertje aan van het blad. Nu het blad leeg was, zette Mosh het op Flynns hoofd. 'Breng jij 'm maar terug.'
    Na die woorden sloeg hij een arm om Lola's middel.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2015 - 9:42 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ilse grijnsde. 'Ik ga je dwingen om hem vanavond aan te spreken. Echt niet alle leuke jongens hebben een vriendin, hoor!' Ze gaf Mara een duwtje. 'Misschien moet je wel wat meer cocktails drinken...'

    -

    Lola grijnsde en drukte een kus op zijn neus. 'Ik zag dat je al in contact was met een meisje,' zei ze plagerig. 'En? Denk je dat je gaat scoren, vanavond?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Nee bedankt,' antwoordde ze. 'Straks kots ik over hem heen.'
    Ze ging ietsje schuiner staan, zodat ze af en toe een blik op hem kon werpen.
    'Kijken is ook fijn,' grinnikte ze.


    'Ik heb er zo snel nog niet een gezien die ik leuker vind dan jou,' Hij liet zijn hand iets zakken en haakte met zijn duim in haar kontzak. 'Maar ik houd mijn ogen open.'

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 11:01 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ilse keek ook, maar lette niet op de jongen die Mara bedoelde. Ze zag dat Mosh zijn arm om een meisje had geslagen en was teleurgesteld dat hij een vriendin bleek te hebben. 'Nou, Mosh is in ieder geval bezet,' verzuchtte ze.

    -

    'Het wordt ook moeilijk om iemand te vinden die leuker is dan ik,' grinnikte Lola.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Mara keek ook opzij en zag waarom haar vriendin dat suggereerde.
    'Jammer,' zei ze, en dat vond ze oprecht. Het leek haar echt een leuke jongen, al verbaasde het haar niet dat hij een vriendin had.


    'Zeker,' grijnsde Mosh. 'Nu nog zien of het ook onmogelijk is.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ja, ik vond hem echt knap. En als ik Marije zo hoorde, was ie ook aardig,' zei Ilse. 'Precies wat je zegt, Mara. Jongens die alles hebben, kunnen niet vrijgezel zijn.'


    Lola grinnikte. 'Misschien moeten we er een wedstrijdje van maken.' Ze wiebelde met haar wenkbrauwen. 'Ten slotte kan ik veel beter krijgen dan jou.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Deal,' grijnsde Mosh. 'Eens zien wie er als eerste iemand heeft opgeduikeld.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Prima. Ik ga meteen rondkijken.' Lola grijnsde. 'Als je maar niet té jaloers wordt, hè. Ik wil geen boze blikken als ik straks met een goddelijke kerel aankomt en hem dan voor jou inruil, omdat jij dan bij hem in het niet valt.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain