• La Isla Milagro.. Onder velen jongeren ook wel bekend als simpelweg Milagro, is hét eiland om je vakantie door te brengen. Het Spaanse eiland bied alles voor een geweldige vakantie... Witte stranden met een blauwe zee.. Gezellige winkeltjes.. Prachtige hotels.. En natuurlijk een geweldig uitgaansgebied. Elk jaar komen hier honderden jongeren voor de vakantie van hun leven. De een is nieuw, de ander is al bekend op het eiland. Maar één ding is zeker en dat is dat er elk jaar nieuwe avonturen staan te wachten. Nieuwe liefdes, relaties die worden gebroken, ongelukken, geweldige feesten en natuurlijk een hoop fun met je vrienden... Wordt dit de beste vakantie ooit? Of eindigt het in een complete hel... Dat is aan jou..




    • Meisjes
    1.1 ~ Alexis Lucia Ramos - Boschetto
    1.2 ~ Lynn Elisa Alvarez - Mirin
    1.1 ~ Alégria Bryony Gomez - Copterus
    1.1 ~ Clardonnae Alexandra Cavali - Sociopaths
    1.5 ~ Emma Cathelynn Mills - Raccoon
    1.4 ~ Celeste Eleonora Lordin - MeganKM
    1.3 ~ Ashley Jane Valentine - Frenchcore
    1.6 ~ Esra Katherine Özdemir - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Mara van Es - Athelstan
    1.8 ~ Bertha Isabella Van Zalen-Gotha - AlbusDumbledore
    1.8 ~ Ashlee Doren - Athelstan
    1.8 ~ Rachel Adams - AlbusDumbledore
    1.9 ~ Marije Leeuwens - Kern
    1.9 ~ Ilse Keuring - Kern
    1.9 ~ Helen Beekman - Cordeliae
    1.9 ~ Gail Lommers - Cordeliae


    • Jongens
    1.1 ~ Tyler Damario Lopéz - Boschetto
    1.1 ~ Finnegan Maxwell Johnson - Copterus
    1.2 ~ Valentino Roman Amello - Raccoon
    1.3 ~ Jayden Michael West - Mirin
    1.5 ~ Samuel Gordan Abbey - Rabidkiller
    1.5 ~ Dylan Wilkinson - Hecuba
    1.6 ~ Mozart de Waal - OakenshieId
    1.8 ~ Cyrith Evans - OakenshieId
    1.8 ~ Kane Evans - OakenshieId
    1.7 ~ Pascual Telmo - Larkin
    1.7 ~ Jared Noah Christian - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Jelle Ala - AlbusDumbledore


    Omgeving:
    ~ Eiland



    ~ Strand



    ~ Hotel



    ~ Cafés en restaurants



    ~ Bars en clubs




    Regels:
    ~ Algemene regels
    ~ Geen perfecte rollen
    ~ Hou de jongens en meisjes gelijk!
    ~ Er is geen maximum personages, zolang je ze maar allemaal onderhoud
    ~ Geen ruzie OOC, in de MSV mag dit natuurlijk wel.
    ~ 16+ is toegestaan
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 21:32 ]


    El Diablo.

    Rachel vond dat echt ontzettende onzin, want niemand was perfect, maar dat zei ze niet. Ze keek meer met belangstelling naar Mosh dan dat ze hem ook echt knap of leuk vond en over de rest van zijn vrienden kon ze niets zeggen. Ze zagen er allemaal cool uit, maar dat zei ook niks. Ze had ook helemaal geen zin in een vakantieliefde, want die zou ze in Nederland toch niet meer zien en dan was het allemaal verspilde moeite geweest.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik ga mijn best doen,' grijnsde Mosh. 'Al geldt dat natuurlijjk ook voor jou.'
    Hij blikte even op Marije en haar vriendinnen, waar toch best knappe meisjes tussen zaten.
    'Nou, fijne avond dan.'
    Hij drukte nog even een kus tegen haar lippen en gaf toen een schouderduw tegen Kane.
    'Kom, we gaan meisjes scoren.'
    Hij had net wel wat woorden opgevangen en wist dat het liefdesleven van de jongen niet zoveel voorstelde. Net als dat van zijn broer, maar die schoot direct in een soort verdediging zodra hij ook maar de geringste poging tot koppelen deed.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kane liep aarzelend met Mosh mee. Hij wist eigenlijk niet zo goed wat ze nu zouden gaan doen, maar nieuwe contacten maken was altijd leuk.
    'Hoe is het hier?' Mosh ging bij een groepje meisjes staan en sloeg zijn arm om de schouder met een meisje met krullen.
    Kane wipte een beetje nerveus op zijn tenen heen en weer, niet van plan om ook een arm te slaan om het meisje dat naast hem stond. Hij blikte even vluchtig het groepje rond en moest toegeven dat het knappe meiden waren, waardoor hij zich een beetje opgelaten voelde.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lola schoot in de lach en keek toen om zich heen. Ze zag nog niemand die aan Mosh kon tippen, behalve natuurlijk Cyrith, maar ze dacht niet dat ze een heel leuke avond met hem zou hebben en bovendien was het véél leuker als ze met een onbekende knapperd zou aankomen. Toen ze niemand zag die er leuk genoeg uitzag, draaide ze met haar ogen en liep ze naar de bar toe. Haar oog viel op de barman. Die zag er best leuk uit... Totáál niet haar type, maar dat maakte niet uit. Als ze niemand kon vinden, kon ze altijd proberen voor hem te gaan.
    Toen ze echter wachtte tot ze een nieuw drankje kon bestellen, viel haar oog op een jongen die op dat moment aan de beurt was. Ze grijnsde. Of hij knapper was dan Mosh wist ze niet, maar hij zag er zeker leuk en ook sociaal uit. 'Hallo.' Ze sprak in het Engels, omdat ze niet wist of hij Nederlands was. 'Ik vind je haar awesome.' Ze wiebelde met haar wenkbrauwen.
    Hij draaide zich om; ze had zich niet in hem vergist, hij was inderdaad knap. Hij had donkere, vriendelijke ogen, zwarte knoppen in zijn beide oren en keek haar met een grijns aan. 'Thanks.'
    'Hoe heet je?' vroeg Lola.
    'Splynter.' Hij schudde haar de hand. 'En jij?'
    'Splynter? Dat meen je niet.' Lola trok haar wenkbrauwen op. 'Is dat een naam?'
    'Jep. Een Nederlandse naam.'
    'Oh, dan kunnen we vast ook Nederlands met elkaar spreken!' zei Lola opgelucht. 'Waar kom je vandaan?'
    'Dresden.' Hij glimlachte bij het zien van haar uitdrukking. 'Mijn ouders zijn verhuisd toen ik drie jaar was. We woonden eerst in Rotterdam, maar mijn vader kreeg een baan in Duitsland. Dus vandaar, Dresden.'
    'Aah!' Lola grijnsde. 'Maar dat verklaart nog steeds niet je bijzondere naam.'
    'Splynter is een gewone Nederlandse naam, hoor!' Hij grijnsde ook. 'Er wordt maar liefst 1 jongen per jaar zo genoemd in jouw mooie land!'
    'Zo zo,' zei Lola onder de indruk. 'Nou, ik vind het origineel. Ben je hier al lang?'
    'Een paar dagen... of een week misschien alweer.' Hij knikte naar een paar mensen die Lola door de drukte niet kon zien. 'Met mijn vrienden. Het is al het tweede jaar dat we hierheen gaan.'
    'En dat bevalt dus goed!' knikte Lola. 'Wij zijn hier vandaag pas gearriveerd en er zijn nu al problemen met de bagage van een vriendin van me, dus tot nu toe nog niet echt een pluspunt. Maar dit feestje bevalt me dan weer wel.'
    'En de aanwezigen natuurlijk ook.' Hij wiebelde zijn wenkbrauwen en ze gaf hem een plagerig duwtje.
    'Haal je maar niks in het hoofd. Ik heb een vriend.' Ze zag zijn gezicht betrekken, wat haar zelfvertrouwen weer een opstootje gaf, en grijnsde. 'Dat is precíes de reden dat ik je aangesproken heb. We hebben een weddenschap.'
    'Wat, dat je mij kunt versieren?' Hij klonk een stuk koeler. Dat ging niet de goede kant op.
    'Nee, nee. Nou ja, dat ik een jongen zou vinden die knapper was dan hij.' Ze probeerde de luchtige sfeer weer terug te krijgen door op dezelfde plagerige toon te spreken als daarvoor. 'Je krijgt een drankje van me als je die jongen wilt zijn, vanavond.'
    'Oh?' Hij grijnsde weer en ze was blij dat hij erop in ging. 'En wat moet ik daarvoor doen?'
    'Nou, eigenlijk gewoon straks bij me zijn als Mosh ook eenmaal een chick heeft gevonden die natuurlijk niet kan típpen aan mij, maar hij gaat zijn best doen,' zei Lola. 'En dan gaan we jullie waarschijnlijk vergelijken en ik neem aan dat we een onafhankelijke jury zoeken die kiest wie er gaat winnen.'
    Splynter schoot in de lach. 'Wauw, dus ik mag deelnemer zijn van een contest?'
    'Ja, die eer heb je, en je krijgt er nog een drankje voor terug ook,' zei Lola. 'En als je een beetje kunt acteren, kun je ook nog doen alsof ik je dit helemaal niet verteld heb. Dan weet Mosh ook niet dat ik je aan het omkopen ben en gelooft ie écht dat ik iemand als jou zou kunnen krijgen.'
    Hij grinnikte. 'Als je geen vriend had gehad, had dat ook zeker wel gekund,' zei hij, waar Lola enkel met een lach op reageerde, 'maar ik vind het prima. Ik ben een zéér goede acteur. Laat me maar weten wanneer ik wat moet doen.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    -

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 17:43 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Marijes wangen begon te gloeien. Ze hield er niet van als mensen haar aanraakten, maar vond het was aso om onder zijn arm weg te kruipen en ze vond Mosh juist het type om heel snel zijn arm om mensen heen te slaan. Ze moest zich er ook een keer overheen zetten. 'Hé! Heb je nu alweer genoeg van je vrienden?' Ze lachte naar hem en keek even naar Ilse, die met een bijna aanbiddende blik naar de jongen keek.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Mijn vrienden zie ik iedere dag,' antwoordde Mosh schouderophalend. 'Ik ontmoet graag nieuwe mensen.'
    Hij blikte even ietwat uitdagend naar een bruinharig meisje dat tegenover hem stond, maar ze keek ongemakkelijk weg.
    Het meisje ernaast blikte wel op hem en Mosh beantwoordde haar stralende glimlach met een knipoog.
    'Hebben jullie het een beetje naar je zin?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ja, er heerst hier een heel gezellige sfeer,' zei Ilse. Ze stak haar hand uit. 'Ik ben Ilse.' Ze keek toe hoe ook de andere meiden zich voorstelden. Mosh' stem was aangenaam en hij had een prettige, ondeugende blik in zijn ogen die haar heel erg beviel. 'En vermaak jij je ook?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Rachel glimlachte enkel naar de jongens. Ze vroeg zich afnof ze plannen met hen jadden en hoopte van niet. Ze had geen zin in enge jongens en hoopte ook niet dat twee van haar vriendinnen er se rest van de vakantie met hen vandoor zouden gaan.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Enigszins,' antwoordde Mosh toe hij zich ook had voorgesteld. 'Is er iemand die een dansje durft wagen?'
    Hij wees naar de bijna lege dansvloer in het midden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik denk dat ik het aandurf,' grijnsde Ilse.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Mosh knikte tevreden en stak zijn hand naar haar uit. Toen ze die vastpakte, trok hij haar bij de anderen vandaan.


    Mara keek met gemengde gevoelens naar Ilse. Hij oogde een beetje als een player, maar hij was nog steeds heel erg knap. Ze vroeg zich af of ze met hem had willen dansen. Natuurlijk had ze niet durven reageren en wist ze dat ze niet opviel. Bovendien had ze voor het laatst tijdens een klassenfeest in groep acht met een jongen gedanst en toen waren ze aan het schuifelen geweest. Ze zou niet weten hoe ze normaal met een jongen zou moeten dansen. Toch stak het wel dat juist Ilse in zijn armen belandde. Zij was altijd degene die de aandacht van jongens opeiste.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Terwijl ze met hem danste, vroeg Ilse zich af of Mosh nou wel of niet een vriendin had. Hij was wel erg close met dat meisje geweest en ze kon zich bijna niet voorstellen dat die twee geen relatie hadden - maar misschien was het wel een open relatie? Misschien kon ze er straks naar vragen - subtiel, zodat ze niet direct een blauwtje zou lopen. Eerst genoot ze van zijn korte aanrakingen en zijn grijnzende gezicht. Ze merkte dat haar bewegingen zeker iets met hem deden en dat deed haar goed.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Rachel wilde ook wel dansen, maar niet met die dude erbij. Toch was Mosh vriend er ook nog en omdat ze de opgekomen stilte best wel awkward vond, keek ze maar naar hem.
    'En jij houdt niet vandansen?' vroeg ze, terwijl ze zich afvroeg hoe debiel dat wel niet klonk. Ze durfde ook haar vriendinnen niet meer aan te kijken, want die vonden het vast een belachelijke opmerking. Rachel vond echter wel dat zij ook geen moeite hadden gedaan om weer een sfeertje tussen hen op te bouwen en als die vriend van Mosh weg was, zou dat wel weer komen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Kane had zich een beetje opgelaten gevoeld toen Mosh opeens met een meisje was weggegaan en was blij dat er iemand tegen hem begon te praten.
    'Eh, ik ga normaal niet echt uit,' antwoordde hij maar.
    Of hij mocht eigenlijk nergens in.
    'Alleen naar concerten enzo, maar daar dans je wel wat anders op.'


    Mosh vond het een leuk meisje. Hij merkte dat Ilse hem wel aantrekkelijk vond en stiekem vond hij haar ook wel knapper dan Lola.
    'Je bent zeker een stuk losser dan je vriendinnen!' riep hij boven de muziek uit. Sommigen van hen leken zich niet heel erg thuis te voelen, al kon hij dat wel begrijpen. Hij had ook wel vrienden die dit niet iedere avond zouden doen.


    Every villain is a hero in his own mind.