• Next Generation
    Same school, new story, new characters; a Next Generation Story.

    Het is 1 september en de volgende generatie komt terug voor hun volgende jaar op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry.


    R O L L E N
    Reservaties staan er nog niet bij!
    Gryffindor
    James Sirius Potter || 6/16 - Solemnly
    Desmond Scott Finnigan-Thomas || 7/17 - LukeRHemmings
    Fred Arthur Weasley || 6/16 - WeasIey
    Curren Doncho Krum || 7/17 - SiriuslyBlack
    Nathaniel 'Campbell' Saunders || 6/16 - Philip
    Rose Jane Weasley || 5/15 - Starlord
    Lily Luna Potter || 4/14 - Aire
    Jade Fay Rosewood || 6/16 - JBarakat
    Molly Audrey Weasley || 6/16 - Baelor

    Slytherin
    Scorpius Hyperion Malfoy || 5/15 - ShallNotPass
    Avery James Prescott || 7/17 - Clarick
    Vincent Nicholas Ginter || 6/16 - phoeni
    Alex Canopus Black || 7/17 - BIack
    Bonnie Grace Lisbon || 7/17 - Gunnulfsen
    Sarah Wolfe || 7/17 - Mignon
    Safirianna Justine Walke || 7/17 - QueenStark
    Hayden Crystal Hollingsworth || 6/16 - Solemnly
    Alison Elijah Woods || 6/16 - Philip

    Ravenclaw
    Lysander Scamander || 6/16 - IamSherlocked
    Hugo Charlie Weasley || 4/14 - Gaskarths
    Dylan James Smith || 7/17 - Complexes
    Carter Aiden Cole || 7/17 - StiIinski
    Victoire Gabrielle Weasley || 7/17 - StiIinski
    Dominique Charlie Weasley || 7/17 - Baelor
    Tinleigh Elizabeth Florènce Gould || 6/16 - Dumbledore
    Roxanne Alicia Weasley || 5/15 - Daggers

    Hufflepuff
    Teddy Remus Lupin || 7/17 - BIack
    Lorcan Scamander || 6/16 - IamSherlocked
    Louis Fred Weasley || 6/16 - Daggers
    Miller Theodore Kingsley || 7/17 - Dumbledore
    Evie Ngaio Robinson || 6/16 - LukeRHemmings
    Briana Alice Longbottom || 6/16 - Gaskarths
    Jennifer Colleen Prescott || 7/17 - Clarick
    Piper May Beauregard || 5/15 - WeasIey
    Emma Adaline Smith || 6/16 - Complexes

    E X T R A
    Head boy/girl
    Dominique Weasley || 7/17 - Baelor
    Desmond Scott Finnigan-Thomas || 7/17 - LukeRHemmings

    • • •


    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) per afdeling, per jaar.

    Ravenclaw
    Victoire Weasley || 7/17 - StiIinski
    Dylan James Smith || 7/17 - Complexes

    Gryffindor
    Rose Jane Weasley || 5/15 - Starlord
    Nathaniel 'Campbell' Saunders || 6/16 - Philip
    Molly Audrey Weasley || 6/16 - Baelor

    Hufflepuff
    Briana Alice Longbottom || 6/16 - Gaskarths
    Louis Fred Weasley || 6/16 - Daggers
    Teddy Remus Lupin || 7/17 - BIack

    Slytherin
    Scorpius Hyperion Malfoy || 5/15 - ShallNotPass
    Bobbie Grace Lisbon || 7/17 - Gunnulfsen
    Avery James Prescott || 7/17 - Clarick

    • • •


    Quidditch Team
    Gryffindor
    Keeper
    Rose Jane Weasley || 5/15 - Starlord
    Chasers
    James Sirius Potter || 6/16 - Solemnly - Captain
    Jade Fay Rosewood || 6/16 - JBarakat
    Nathaniel 'Campbell' Saunders || 6/16 - Philip
    Beaters
    Lily Luna Potter || 4/14 - Aire
    Fred Arthur Weasley || 6/16 - WeasIey
    Seeker
    Curren Doncho Krum || 7/17 - SiriuslyBlack

    Slytherin
    Keeper
    Alex Canopus Black || 7/17 - BIack - Captain
    Chasers
    Scorpius Hyperion Malfoy || 5/15 - ShallNotPass
    Sarah Wolfe || 7/17 - Mignon
    Emily Hope Zabini || 7/17 - Daggers
    Beaters
    Bobbie Grace Lisbon || 7/17 - Gunnulfsen
    Vincent Nicholas Ginter || 6/16 - phoeni
    Seeker
    Safirianna Justine Walker || 7/17 - QueenStark

    Ravenclaw
    Keeper
    Chasers
    Dominique Charlie Weasley || 7/17 - Baelor
    Carter Aiden Cole || 7/17 - StiIinski
    Beaters
    Anna Helene Gardiner || 6/16 - MinnieMouseX
    Seeker
    Victoire Weasley || 7/17 - StiIinski - Captain

    Hufflepuff
    Keeper
    Evie Ngaio Robinson || 6/16 - LukeRHemmings
    Chasers
    Briana Alice Longbottom || 6/16 - Gaskarths
    Piper May Beauregard || 5/15 - WeasIey - Captain
    Beaters
    Lorcan Scamander || 6/16 - IamSherlocked
    Louis Fred Weasley || 6/16 - Daggers
    Seeker
    Jennifer Colleen Prescott || 7/17 - Clarick


    I N F O R M A T I E
    Quidditch
    De wedstrijden zullen bepaald worden door een randomnizer voor de wedstrijd, welke afdeling dan het meeste heeft gewonnen zal de Quidditch cup winnen. Dit gaat anders dan bij echt Quidditch, want daar gaat het natuurlijk om de punten, maar dat wordt allemaal een beetje té ingewikkeld.
    1st Match: Gryffindor - Slytherin
    First/Second weekend in November

    2nd Match: Hufflepuff - Ravenclaw
    Third/Fourth weekend in November

    3rd Match: Ravenclaw - Slytherin
    Third/Fourth weekend in February

    4th Match: Gryffindor - Hufflepuff
    First/Second weekend in March

    5th Match: Hufflepuff - Slytherin
    First/Second weekend in May

    6th Match: Gryffindor - Ravenclaw
    Third/Fourth weekend in May


    Rooster
    Hier vind je het roosterper jaar en alle vakken.

    Whatsapp Groep
    Stuur me even je nummer door als je er bij wilt!

    Upcoming Events
    -

    Datum
    Maandag 1 september.

    Meer informatie staat in het praattopic.


    T O P I C S


    R E G E L S
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is een maximaal aan drie personage's, waarvan minstens één jongen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houdt de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    - Probeer bij de tijd te blijven die ik aangeef.
    - De leerlingen op Hogwarts zijn met elkaar verbonden via het internet op een special "Hogwarts net", maar ze kunnen geen gebruik maken van het wereld wijde internet, dit betekent dat er nog steeds gecommuniceerd wordt via uilen en brieven.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.
    - And above all; have fun!


    S T A R T E R S
    Begin
    Het is vijf voor elf, om elf uur stipt zal de Hogwarts Express het perron verlaten. Zeg je familie gedag en zorg dat je je vrienden vind om een nieuw jaar te beginnen aan Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry.
    Leaving for Hogwarts
    Het is elf uur, de trein verlaat het station, de ouders zwaaien en alle leerlingen vertrekken voor een nieuw jaar naar Hogwarts. Prefects, zorg dat je naar de prefect coupé gaat zodat de head boy en girl de vergadering kunnen starten!


    Welcome home
    De trein komt aan op het perron bij Hogsmeade, iedereen mag uitstappen en de koetsen nemen naar het kasteel waar een groot feest staat te wachten!

    [ bericht aangepast op 23 aug 2015 - 10:53 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Curren Doncho Krum
    Gryffindor | 7th Year | Seeker | Sad and broken
    "Bittersweet? No, just bitter, the taste of your tongue. Words you can’t have back, so they linger."
    Het gaat opeens zo vreselijk snel dat ik nauwelijks begrijp wat er precies gebeurt en gebeurd is. Waar zijn we in Merlijn’s naam mee bezig? Ik zit opgekruld in de leerlingenkamer met mijn telefoon in mijn hand terwijl ik probeer het gesprek in de groep bij te houden. Ik ben ondertussen aan het lezen dus gaat dat niet, tot Alex mij opeens vraagt of ik hem toe kan voegen. Dan lees ik wat hij heeft gezegd en ik voel dat er een beetje irritatie, of liever gezegd boosheid in me op komt. Dit is wat ik vervelend vind, het feit dat het hem niets kan schelen als hij scheldt met dit soort woorden. Woorden die anderen, en mij ook, pijn doen. Mijn oom heeft lang bepaalde gevoelens gehad voor een Muggleborn, om precies te zijn de moeder van Hugo en Rose, dus ik ben vanaf mijn geboorte door hem hierop gewezen. Mijn vader denkt soms net iets anders maar is nooit zo extreem geweest dat hij scheldwoorden zou gebruiken. Ik vertel Alex dan ook dat hij een asshole was, waarop hij nogal onverschillig reageert. Het gesprek dat daarop volgt wordt steeds feller en ik merk dat ik bang ben. Bang, doodsbang. Ik wil dit niet, waarom doet hij zo? Ik probeer het goed te maken, op een lieve manier hem te vertellen dat hij dit mij niet mag en kan aandoen, maar hij gaat gewoon door en duwt ons alleen maar dieper in de afgrond waar ik zo voor vrees. Ik wil hem niet kwijt, mijn Alex, de eerste die ik wil zien als ik ’s ochtends wakker, de enige waarmee ik na school in een huis wil wonen. Of wilde. Mijn hoofd suist en ik voel me misselijk. Met enige moeite weet ik me van mijn plek te krijgen en ik ren naar boven, waar ik me op mijn bed laat vallen en door mijn angst bijna automatisch onder de dekens kruip. De misselijkheid verdwijnt niet maar wordt alleen maar erger terwijl ons gesprek zich voortzet. Ik reageer kwaad, want ik ben ook kwaad. Ik probeer nog te zeggen dat ik van hem houd, maar daarna wordt het alleen maar erger.

    Curren: It is, but you used the word mudblood. I love you, Alex. I do. But you know how I feel about using those words.
    Alex: It’s just a bloody word! You want to dump me over that?!
    Curren: It’s not just a bloody word. It hurts people, Lex. Do you like hurting people?
    Alex: Well maybe sometimes.
    Curren: Do you want to hurt me?
    Alex: No. Never.
    Curren: What if I tell you you hurt me when you hurt others?
    Alex: Who are you? Mother Maria?
    Curren: I’m a person with feelings and a heart and I can think of others, but apparently you can’t.
    Alex: I can think of you? And maybe Scorpius. I’m not an angel for that matter.
    Curren: Well apparently you can’t think of me if you laugh at me for being caring about others.
    Alex: Okay sorry… won’t do it again.
    Curren: okay.
    Alex: So everything okay now?

    Ik weet het niet, ik praat ondertussen ook met James. Hij vraagt me wat er aan de hand is en ik zeg dat ik het niet precies weet, wat ik nou moet doen. Dan stuurt hij een screenshot van wat Alex heeft gezegd in het groepsgesprek, en ik voel mijn hart een slag vergeten. Shit. Dit kan niet, doet hij het nu weer? Hij zei dat hij het niet meer zou doen en hij flikt het gewoon nog een keer om iemand uit te schelden. Met trillende vingers begin ik te typen naar James en open dan woest het gesprek met Alex weer.

    Curren: Go to hell.
    Alex: Oh come on Curry, I love you… you know.
    Curren: I don’t know.
    Alex: Come here and cuddle?
    Curren: Go cuddle your pillow. It’s all you deserve you godforsaken filthy snake.
    Alex: Curry? What? Why would you say that? I love you, alright?
    Curren: Fuck off. I can’t believe you. I thought I could handle this but I really can’t.
    Alex: Handle what? Curry can we talk face to face?
    Curren: Why would you? To lie in my face as well?
    Alex: No? I never lie to you.
    Curren: That’s your biggest lie so far. Congratulations.
    Alex: I NEVER once lied to you.
    Curren: You said you’d never do it again. Hurt anyone, I mean.
    Alex: I hurt people when I get hurt.
    Curren: that’s why you’re not in Gryffindor. That’s why you’re a snake. That’s low.
    Alex: God Curren, I already feel miserable. Stop making it worse and just let me kiss you.
    Curren: SHUT. UP.
    Alex: Sorry.

    Snikkend laat ik mijn telefoon op de dekens vallen en kruip rechtop. Tranen stromen nu over mijn wangen. Het enige waar Alex blijkbaar aan kan denken is zoenen en seks. Hij zegt wel dat ik meer ben maar op het moment voelt het alsof ik niet meer beteken dan dat. Ik hoor dat mijn telefoon trilt en zie dat Alex mij belt. Ik neem op, zonder daar eigenlijk een goede reden voor te hebben.
    Ik vraag hem wat er is, kwaad, en probeer niet te laten horen dat ik huil. Hij zegt zachtjes dat het hem spijt maar op dit moment kan ik niet zwichten voor zijn zachte stemgeluid waar ik normaal nooit tegen kan. Ik vertel hem wat Scotty heeft gezegd, dat hij me niet moet stalken en dat hij me met rust moet laten. Dat het over is. Hij hangt op, meteen, waarna ik weer snikkend mijn gezicht in mijn kussen verberg. Hoe lang ik zo lig weet ik niet, maar dan rol ik uit bed en loop naar de badkamer waar ik probeer op adem te komen. Ik volg de instructies die Rose me had gegeven, en kom zo een beetje tot rust. Ik praat nog wat op whatsapp met onder andere Scorpius, maar eigenlijk gaat alles langs me heen. Ik heb het uitgemaakt met Alex. Ik heb het uitgemaakt. Weer ben ik misselijk en met elke gedachte aan dat knappe gezicht als van een ontsnapt model wordt het erger. Alles om me heen is een waas als ik nog steeds snikkend bij het toilet neerzak en overgeef, het zuur van te lang niet gegeten en het branderige gevoel veel te bekend. Het kan zijn dat ik hier minuten zit, of uren, of dagen, maar dan spoel ik door en blijf snikkend tegen de koude muur aanzitten, mijn handen om mijn knieën, hoofd verborgen in mijn schoot. Ik wil niet meer.







    [ bericht aangepast op 1 jan 2016 - 17:45 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel


    BONNIE GRACE LISBON
    Slytherin • Queen Bee • back from the dead (pretty much)
    If I recover, will you take me back again?


    Een beetje wiebelig op de torenhoge hakken weet ik me naar de Great Hall te verplaatsen. Het is bijna ongelooflijk dat het me gelukt is om ziek te worden aan het begin van het schooljaar, en dat het zo erg was dat ik voor mijn gevoel weken heb geslapen, al waren het maar twee hele dagen vol hallucinaties en koortsdromen.
    Ik ben nog steeds niet helemaal honderd procent, maar ik kan natuurlijk maar moeilijk het begin van het schooljaar missen. Dat mensen twee dagen zonder mij hebben gemoeten moet een ramp voor ze geweest zijn.
    Waarom ik nou precies naar de Great Hall moet is me niet helemaal duidelijk, maar ik heb besloten maar te luisteren. Wat het ook is, iedereen zal er zijn en dat betekent dat ik vooral niet kan ontbreken.
    Een eerstejaars valt op de grond als ik, voorzichtig, met mijn schouder tegen de zijne beuk als een vriendelijk teken dat hij toch écht in de weg loopt. "Oh, hemeltje," kir ik, zogenaamd werkelijk onder de indruk van het feit dat hij face-first op de grond ligt. "Het spijt me zo!"
    Ik help het jochie, dat hulpeloos voor zich uitstaart in een poging niet naar mij te hoeven kijken, overeind en glimlach.
    Hij klopt het stof van zijn kleren en vlucht weg, iets dat er voor zorgt dat ik lachend achterblijf. Wat is het toch heerlijk om terug te zijn.
    Ik kijk of ik een bekend gezicht zie, maar dat lijkt tot nu helaas niet zo te zijn. Waarom is er niemand om te vieren dat ik er weer ben?
    Met het maar al te bekende Bonnie-Lisbon-pruillipje tuur ik door de ruimte, hopend dat ik niet alsnog van mijn stokje ga.




    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted


    Scorpius Hyperion Malfoy

    Slytherin | Prefect |
    “There must be quite a few things that a hot bath won't cure, but I don't know many of them.”


    Prefect zijn had toch zeker zijn voordelen, afgezien van de verhalen over Jammerende Jennie die naar binnen zou kunnen zweven en met je in bad zou kruipen was alles geweldig. Zo zag het er zeker niet uit in de andere badkamers in het kasteel, en afgezien van de geesten was er meer privacy dan in de andere badkamers. Een glas in lood raam met een betoverde zeemeermin was vlakbij het bad te vinden en had al een paar keer naar hem geknipoogd.
    Het water voelde heerlijk aan en was precies de goede temperatuur geweest, zijn ogen waren gesloten zijn gedachten ver weg. Pas toen er een gil zijn oren binnendrong gingen zijn ogen ietwat geschrokken open aangezien hij niemand had gehoord. Het was Jammerende Jennie niet, maar niemand minder dan Rose Weasley wiens gil door de ruimte had gegalmd, de roodharige had haar handen over haar ogen geslagen en verontschuldigde zich al snel. Een geamuseerde grijns sierde zijn gezicht. En keek voor de zekerheid of ze haar ogen dicht had voordat hij uit het water opstond, een handdoek om mijn middel knoopte en zich begon af te drogen met een andere handdoek. 'Het is niet erg' zei hij vervolgens terwijl hij de handdoek door zijn wit blonde haar haalde. 'Je kan je handen wel van je gezicht halen trouwens, er is niets dat je net niet gezien hebt' hij lachte kort en keek even naar het meisje wiens wangen nu bijna de kleur van haar haar hadden aangenomen.
    Het duurde misschien een paar minuten voordat Scorpius de handoek om zijn middel vervongen had door de witte bloes en zwarte broek die deel uitmaakte van het standaard hogwarts uniform de stropdas hing los om zijn nek aangezien dit niet de beste tijd leek om zijn stropdas te strikken. Een blik in de spiegel en een hand door zijn haar en hij was klaar. 'Het is weer veilig om je handen van je gezicht te halen nu' zei hij geamuseerd terwijl hij zijn spullen bij elkaar pakte. 'Sorry voor het oponthoud' toen hij langs haar liep stond de geamuseerde grijns nog steeds op zijn gezicht. 'Goedemorgen!' riep hij nog na terwijl hij de badkamer verliet.

    Al dit werd natuurlijk gevolgd door een gesprek, zowel met de rest van de studenten als privé met Rose Weasley. Het begin van het jaar begon.. interessant voor de twee, ze praten zeker meer maar of dit goed of slecht was... hing er vanaf hoe het jaar verder verliep.

    Hij ontbeet alleen in de grote zaal maar het duurde maar even, een paar minuten? een paar uur misschien? voordat het volgende drama alweer was begonnen. Alex, één van zijn beste vrienden had weer de idioot uitgehangen en had niet alleen ruzie gemaakt met Curren (zijn vriendje en Scorpius' andere beste vriend) maar met een groot deel van de andere studenten. Hij had veel mensen boos gemaakt en Curren vooral verdrietig, en Durex, Scorpius' favoriete naam voor de relatie tussen zijn beide vrienden vernietigt. Een zucht verliet Scorpius' lippen. En een bericht van Roos met -alweer de vraag waarom hij uberhoubt vrienden was met Alex hielp niet bepaalt.
    Zelfs voordat hij zijn beide vrienden via whatsapp vroeg hoe het ging stond hij op en liep hij richting de Slytherin Common room, aangezien hij geen vrienden zou maken als hij de Gryffindor Common Room binnen zou lopen kon hij ook alleen maar naar Alex om die een klap voor zijn kop te geven.
    En dit deed hij ook toen hij zijn vriend op zijn bed zag zitten, 'idioot' hij liet zich vallen op het bed en keek hem aan. 'Gaat het?'

    //Ugh I'm sorry for the crappy post, I didn't know how to use the watsapp stuff in the post since she has her hands in front of her eyes.. And I thought it best to make him leave the room so you can continue with your plans for Rose. ^^
    602 woorden tho, woop woop.
    En dat om 1 uur 's morgens xd



    [ bericht aangepast op 2 jan 2016 - 1:10 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Nathaniel Campbell Saunders
    Gryffindor ll 6th Year ll Prefect ll Chaser ll I am what I want myself to be
    'Loving someone who doesn't love you back is like hugging a cactus, the tighter you hold on to it, the more it hurts.'










    Voordat ik nog kon besluiten waar ik naar toe kon, of beter gezegd naar wie, trok iemand me al aan mijn arm weg. Zonder genade leek de persoon me weg te trekken uit de menigte en ik wist dan ook dat die persoon maar één iemand kon zijn. James. Nerveus slikte ik mijn keel terwijl hij me een verlaten gang in trok, waar de jongen tot stilte kwam. Zijn hand bleef echter wel nog mijn arm vasthouden. Het leek haast alsof het moest voorkomen dat ik weer ging weglopen. Iets wat ik waarschijnlijk ook gedaan zou hebben als zijn ogen niet zo op mijn gelaat voelde branden. Hij leek haast alsof ze mijn ziel in probeerde te kijken en die gedachten zorgde er alleen maar voor dat ik me nog ongemakkelijker begon te voelen. Ik ging dan ook echt niet James aan kijken. Ik keek liever naar de grond dan in zijn ogen te zien wat hij dacht. Het was makkelijker.
    'Ik ehm... Ik ben hier niet goed in. Ik ben een enorme idioot die denkt dat hij alles kan maken. En ik ga nu niet dramatisch doen want daar heb jij waarschijnlijk nog minder zin in. Dus ehm... Tja... Het probleem is dat ik geen goed excuus heb waarom je mij moet vergeven. Alleen... Dat ik van je hou en niet zonder je kan als dat een goed excuus is?' Zijn relaas van woorden gleden gewoon langs mij heen terwijl er maar vijf woorden bleven steken. Dat ik van je hou. Op een of ander manier maakte het me enorm boos. Vooral omdat ik wist dat hij totaal niet van mij hield en dan ook nooit zou doen. Uit het niets kwam dan ook Evie tevoorschijn, wat mijn gedachtes bevestigde. Ze streelde zachtjes over zijn arm, met haar hand terwijl ze voorbij liep. Ik wist dat ze dit expres deed. Deels om mij op de kast te jagen en deels om te hopen dat James achter haar aan ging en mij zou dumpen. Niet dat ik dat niet eerder gezien had. James en ik deden praktisch alles samen. We zaten altijd bij elkaar en als er twee personen in onze vriendengroep elkaar veel aanraakte, waren wij het wel. Maar hij heeft altijd die handicap gehad om mij te dumpen voor mooiere exemplaren, zoals nu Evie.
    Nors rukte ik mijn arm los, omdat ik niet wilde zien hoe hij mij zou verlaten voor haar. Ik pakte dan ook mijn mobiel uit mijn zak die als een piepend beest van pijn tekeer ging. En dat kwam maar door een iemand. Emma. Als ik ergens slecht in was, dan was het in relaties. Dat bewees dit maar wel. Ik had door de jaren toch al soort van vrede gesloten dat ik voor eeuwig alleen zou blijven met 72 katten. Ze zouden tenminste van mij houden.
    Het gesprek van mij en Emma ging dan ook nergens over, behalve een hoge portie drama. Vooral toen ze me wist te vertellen dat de hele school al dacht dat ik op jongens viel en dat praktisch iedereen mij ook verdachten om voor James' te vallen.
    Misschien waren mijn emoties eenmaal van mijn gezicht af te lezen, maar dat maakte me toch bang. Wat dacht of wist James? Dacht hij ook dat ik op jongens viel? Als dat zo was, dan wist ik zeker dat hij me niet verdachten op het feit dat ik voor hem viel. Als een blok.
    Beschermend sloeg ik mijn eigen armen om mezelf heen, waarbij mijn mobiel weer in mijn zak ging.
    Het liefst wilde ik gewoon weer in zijn omhelzing getrokken worden. Niet meer denken en gewoon voor eeuwig dicht bij hem zijn. Ik wilde zeggen dat ik mezelf nu zo alleen voelde, zo in de war, maar dat was al zo voordat Emma mij haatte. Voordat James me liet zien dat hij niks om me gaf. Diezelfde woorden zorgde ervoor dat ik geblokkeerd door hem werd. Om te weten dat de persoon die ik het meest vertrouwde en het meest liefhad dat te zien doen, deed enorm veel pijn. Ik wist dan ook niet meer wat ik tegen James' moest zeggen. Twee jongens konden geen vrienden zijn. Niet als er een gevoelens voor de andere koesterde.
    'Niet alles valt te redden, James. We blijven maar in een vicieuze cirkel vallen...' begon ik terwijl ik de tranen in mijn ogen voelde branden. Ik wilde echt niet huilen. Ik was het werkelijk zat van mijn tranen.
    'Ik kan het niet meer.. Soms groeien mensen gewoon uit elkaar en dat is nou precies wat er bij ons is gebeurd.' Ik wist dat ik een wazig antwoord gaf, maar ik had liever niet dat hij wist wat er werkelijk speelde. Als ik nu over hem heen zou komen dan konden we weer beginnen van voor af aan. Niet dat ik weer de jongen ben die iemand gebruikt had, zoals Em mij nu noemde. Ze verafschuwde me- nee haatte me.
    James had ik van het begin af aan al leuk gevonden terwijl James mij enkel als vriend zag. Ik heb alles toegestaan. Alle keren dat hij mij bij hem had willen laten logeren, omdat hij medelijden had dat ik bij mijn grootouders woonde. Hij heeft me een tweede familie gegeven. Een onbekend warm huiselijk gevoel- hoewel mijn grootouders dat thuis ook wel hadden. Ik had daar echter geen broers of zussen of een gigantische familiefeest. Ik was dol op iedereen van de Weasley-Potter familie en dan wel het meest op James.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Alexander "Alex" Canopus Black



    I got so much shit to say
    But I can't help feeling like I'm camouflage
    Fortress around my heart
    You were mine just yesterday
    Now I have no idea who you are
    It's like you camouflage

    17 • Year 7 • 31th of December • Halfblood • Slytherin • Keeper and Captain

    I did it again. Met een harde schreeuw smijt ik mijn mobiel naar de andere kant van de kamer waarna ik mijn gezicht in mijn kussen verberg en in snikken uitbarst. Ik trek de dekens over me heen en krul op terwijl ik mijn hart in miljoenen stukjes voel breken. Ik heb het verpest. Curren is klaar met me. Hij heeft het uit gemaakt omdat ik zo nodig weer een vreselijke eikel moest zijn. Godver Alex! De tranen blijven stromen en mijn schouders schokken stevig heen en weer. Als ik de deur open hoor gaan, hoop ik even dat het Curren is. Misschien heeft hij zich bedacht en komt hij terug. Ik voel het bed al inzakken, de deken open slaan en zijn warme lichaam tegen het mijne. Zijn stevige armen om me heen. Zijn zachte lippen tegen de mijne. Ik word echter terug in de werkelijkheid geduwd als ik een klap tegen mijn hoofd aan voel. De warmte is met een klap weg en als een geest voel ik hoe Curren’s aanwezigheid de kamer verlaat. Ruw veeg ik de tranen van mijn wangen en schiet ik overeind, klaar om een klap terug te verkopen aan degene die zich in de kamer gewaagd heeft. Het is niet Curren.
          ’Scorpius?’ mompel ik schor.
          ’Idioot,’ zegt de blonde jongen. hij ploft op het bed en kijkt me aan. ‘Gaat het?’
          ’Het gaat prima, laat me met rust en ga terug naar je stomme bloodtraitor vriendinnetje,’ snauw ik. Ik ga weer liggen met mijn rug naar hem toe terwijl ik uit alle macht mijn tranen probeer te bedwingen, maar tevergeefs. Het duurt niet lang voordat mijn wangen weer nat zijn en mijn schouders heen en weer schokken van verdriet. Ik ben hem kwijt. Curren. Mijn Curry.


    "Do not mistake my silence for weakness, no one plans murder out loud."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.



    Rose Jane Weasley || Gryffindor || Prefect & Keeper || Awkward

    Ze kon horen hoe hij uit het water stapte en kneep haar ogen nog steviger dicht. Merlin, dit was waarschijnlijk het domste wat ze ooit gedaan had, zonder controleren een badkamer binnen walsen. En natuurlijk werd ze er ook volledig voor gestraft.
    'Het is niet erg.' Oh echt wel. Voor haar wel, voor het hele universum wel. ‘Je kan je handen wel van je gezicht halen trouwens, er is niets dat je net niet gezien hebt.’ Voorzichtig spiekte ze tussen haar vingers door en fronste. Hij had alleen een handdoek om? Waarom zou hij dan zeggen dat ze wel kon kijken? Dat sloeg nergens op. Hij vond het gewoon hartstikke grappig allemaal. Zak. Hij wist waarschijnlijk dat hij knap was. Rose draaide zich een halve slag, zodat ze niet meer naar hem kon kijken en sloeg haar handen over elkaar.
    ‘Het feit dat ik dingen gezien heb, betekent niet dat ik ze graag nog een keer zie,’ sprak ze op betweterige toon en sloeg haar handen voor de zekerheid ook maar weer voor haar gezicht. Dan kon er in ieder geval niks fout gaan. Ze was nu driedubbel beschermd tegen haar veel te knappe en veel te naakte rivaal. Als haar vader dit zou horen, zou ze net zo goed van de astronomietoren af kunnen springen. '
    Het is weer veilig om je handen van je gezicht te halen nu,’ sprak Malfoy uiteindelijk, waarop Rose voorzichtig haar handen liet zakken. Veilig was een ander woord. Zelfs nu hij aangekleed was, kreeg ze het beeld van zijn ontblote bovenlichaam maar moeilijk uit haar geheugen. Met een nog steeds onaangenaam roodkleurig gezicht beet ze op haar lip en draaide een ontplofte krul om haar vinger. 'Sorry voor het oponthoud.’ Rose deed een poging iets terug te zeggen, maar faalde hier compleet in. Hij vond dit echt veel te leuk. ‘Goedemorgen!'
    Ietwat verbouwereerd door wat er zojuist gebeurd was, keek Rose om haar heen. De badkamer was nu leeg op haar na, maar ze voelde zich er toch nog niet helemaal op haar gemak. Dit zorgde ervoor dat ze begon te treuzelen bij alles wat ze deed. Ze zorgde ervoor dat er niemand binnen kon komen, controleerde de hele badkamer twee keer, verlegde haar stapeltje kleren tweemaal voor ze zich langzaam ontdeed van haar pyjama. Ze keek maar niet in de spiegel, wetend dat ze dan slechts een soort monster zou zien en maakte vervolgens zo snel mogelijk gebruik van de badkamer.

    Pas toen Rose was aangekleed, nam ze haar langzame ritme van daarvoor weer in. Haar haar was nat nu gelukkig te borstelen en dus nam ze hier alle tijd voor. Dat deed ze altijd. Het was eigenlijk het enige waar ze echt aandacht aan besteedde wat betreft haar uiterlijk. Ondertussen kletste ze met mensen op haar mobiel. Alex Black bleek een ongelooflijke zak te zijn en dus, toen hij Scotty uitmaakte voor een “jeweetwel” begon Rose te koken. Hoe durfde hij! Scotty was één van de liefste personen die Rose kende en dan zou zo’n vies achterlijk persoon als Alex hem niet puur genoeg vinden. Hij was gek, gestoord, gedroeg zich als een Death eater. Bovendien stond dat woord voor alle verdriet die nog steeds in haar familie hing, alles wat haar ouders, ooms en tantes was aangedaan.
    Het was ook niet heel gek, dat toen Rose eindelijk de badkamer verliet gehuld in een donkere jeans en een groot The Walking Dead shirt langs haar contacten scrolde om zwaardere wapens in te slaan. Oom George had vast wel ideeën over hoe je iemand betaald kon zetten voor het pijn doen van haar familie. Vooral toen Alex weer uitviel en nog meer mensen pijn deed, onder wie Teddy. Ze brieste en moest zichzelf inhouden niet te schreeuwen. Ze kon een vrij kort lontje hebben, dat wist ze van zichzelf. Ditmaal was ze echter we zo verstandig zich in te houden en de jongen niet weer Death eater te noemen. Dat was ook niet nodig, hij zei zelf al dat hij er graag één zou zijn geweest.
    Rose had medelijden met Curren, de wel aardige Gryffindor met wie Alex een relatie had. Met nadruk op had, want dat leek nu allemaal te exploderen. Daarnaast was haar begrip voor Scorpius Malfoy compleet weg. Hoe kon iemand vrienden zijn met een persoon als Alex? Het was walgelijk gewoon.
    ‘Hey nicht Rosie.’ Ze zuchtte bij het horen van de koosnaam. Ik was vijftien VIJFTIEN. Geen drie. ‘Waar kan ik je mee van dienst zijn?’ Ze legde aan oom George uit wat er gebeurd was en toen ze aangaf dat ze die Alex een lesje wilde leren, lachte hij in eerste instantie heel hard. “De dochter van Hermione Granger die mij belt voor hulp bij het betaalt zetten van een Slytherin”. Dat was natuurlijk heel grappig? In ieder geval zou hij wat dingen opsturen en dat was dat. Alex zou wensen dat hij nooit geboren was als Rose met hem klaar was en ieder zou weten dat steunbetuiging aan de ideeën van Voldemort het domste idee was dat iemand kon hebben.
    Iets anders wat aan de gang was, was het hele drama rondom Cam en James. Rose begon er lichtelijk gek van te worden. Ze wist immers dat James twijfelde of hij Evie wel leuk vond, omdat hij dacht dat hij ook Cam leuk vond en daarnaast had Rose al eerder het idee gehad dat Cam James leuker vond dan hij toe wilde geven. Het was niet dat ze de jongens wilde pushen, maar op het moment gooiden ze ook hun vriendschap overboord en dat was in haar ogen toch echt ronduit belachelijk. Want waarvoor? Drama? Evie? Beide waren het verpesten van zo’n vriendschap niet waard in haar ogen, maar wie luisterde er nou naar Rose Jane Weasley? Niemand schijnbaar. En daarnaast was er ook nog Em, wie ze totaal niet meer mocht, omdat ze Rose vergeleek met Alex –gatverdamme. Schijnbaar was zij wel van plan Cam te pushen in plaats van dat ze zo slim was hem gewoon te dumpen en te laten, want dit dreef Cam zo te merken alleen maar tot waanzin. Misschien dat iedereen ondertussen doorhad dat hij James waarschijnlijk leuk vond, maar het was veel belangrijker dat hij eerst zichzelf accepteerde dan dat ieder zijn gelijk kreeg. Was Rose dan de enige die zo slim was dit in te zien?
    Ze gromde, dumpte haar toilettas in mijn slaapzaal, griste een warm Gryffindor vest van de slaapzaal en begon aan haar weg naar de Great Hall, waar Scotty zou zijn. Hij leek de enige verstandige persoon op deze aardbol en was zo slim om Rose weg te halen bij alle drama. Anders zou ze waarschijnlijk gek worden en mogelijk totaal exploderen, waardoor er alleen nog maar meer chaos werd veroorzaakt. Cam zei later te komen. Ergens vond Rose het niet verstandig hem hier achter te laten. Ze was bezorgd om hem en James, maar ze kon niet echt iets doen toch?
    Verslagen stopte ze vlak voor de Great Hall en liet een diepe zucht haar lippen ontsnappen. Een zacht gemiauw haalde haar uit haar pessimistische gedachtes. Ze glimlachte spontaan, toen ze Nero langs haar benen voelde lopen. Ze bukte en aaide haar dierenvriend over zijn kop.
    ‘Ach, Emperor Nero Claudius Caesar Augustus Germanicus, de wereld is gewoon een beetje gek. Iedereen zoekt maar naar liefde en maakt er een heel drama van. Ze zouden beter af zijn als ze zich gewoon zouden richten op vrienden en familie,’ mompelde ze zachtjes tegen haar kat. ‘Of zelf hun verhalen schrijven, maar shhht. Zeg maar tegen niemand dat ik dat vind en doe.’ De kat spinde en gaf haar een kopje. Hij was zo heerlijk groot en zacht, Rose was dol op hem. ‘Nou, ga maar fijn jagen vandaag, dan ga ik sociaal doen voor de verandering, goed?’ zei ze met een kleine grijns, waarna ze Nero nakeek, terwijl hij richting buiten ging. Vervolgens stapte ze de Great Hall in.
    Ze liet haar ogen langs de mensen dansen. Het was druk, maar uiteindelijk vond ze een pet met daaronder donker krullend haar. Haar lippen krulden gedwongen omhoog en met vlugge passen manoeuvreerde ik mij tussen iedereen door, tot ik vlak bij hem was.
    ‘Hey Scotty! Found you.’

    [ bericht aangepast op 29 jan 2016 - 23:16 ]


    Happy Birthday my Potter!


    "Eventually soulmates meet,
    for they have the same hiding place."


    "I love you so much that if you were to leave
    you would take my entire existence with you….."



    James Sirius Potter
    Proud Gryffindor - 5th year - Captain and Seeker - please don't leave

    "And I hate to say I need you. I'm so reliant, I'm so dependent, I'm such a fool."

    Met mijn ogen volg ik iedere beweging die hij maakt. Ik probeer te raden wat hij denkt maar ik kan niet gedachtenlezen. Ik voel iemand mijn arm aanraken als ze langsloopt en zie dat het Evie is. Ik kleur een beetje rood, niet het meest handige moment. Hij rukt zijn arm los en ik kijk hoe hij op de grond gaat zitten en op zijn mobiel kijkt. Hij lijkt een erg serieus gesprek te hebben en ik wil eigenlijk gewoon mijn armen om hem heen slaan en zeggen dat alles goed komt. Maar toch denk ik niet dat dat nu een geweldig idee is.
    Merlin, wat heb ik alles weer verpest. Ik weet dat ik arrogant genoeg ben om te denken dat ik alles kan maken en iedereen me toch wel vergeeft, maar daar komen nou eenmaal problemen van. Misschien is het een goede zet van Cam geweest om van me weg te lopen. Alles wat ik doe is hem verdrietig maken en er niet écht voor hem zijn. Maar ik kan niet zonder hem.
    Snel kijk ik ook op mijn telefoon en kom ik er meteen achter waarom hij zo verdrietig kijkt. Emma heeft het met hem uitgemaakt. Hoe kan ik zo egoïstisch zijn om te denken aan het feit dat hij me niet zal vergeven als hij me nodig heeft als een vriend? Hij slaat zijn armen om zijn knieën en stopt zijn mobiel weer in zijn zak. Het doet pijn om hem daar zo ontzettend verdrietig te zien zitten. Nogsteeds wil ik niks liever dan hem gewoon knuffelen.
    'Niet alles valt te redden, James. We blijven maar in een vicieuze cirkel vallen...' Er prikken tranen achter mijn ogen. Ik wil niet horen wat hij te zeggen heeft. Ik wil niet dat hij zijn woorden meent. Ik wil dat dit een gemene droom is en ik zo in zijn armen wakker kan worden. Maar dit is de realiteit. En ik zit hier vast en kan nergens heen. Ik wil niet in deze realiteit zitten als dit een realiteit is waar Cam niks met me te maken wil hebben.
    'Ik kan het niet meer.. Soms groeien mensen gewoon uit elkaar en dat is nou precies wat er bij ons is gebeurd.' Ik schud verwoed mijn hoofd. Nee, nee, nee! is alles wat er door mijn hoofd raast. Ik moet íets zeggen. Iets waardoor hij me niet verlaat. Maar ik krijg bijna geen adem, laat staan dat ik iets kan zeggen. Tranen springen mijn ogen in, nu kan ik ze echt niet meer tegen houden. Ik wil schreeuwen dat ik van hem hou en dat ik hem voor altijd bij me wil houden, maar er komt niks uit mijn keel. Niks is goed genoeg om tegen hem te zeggen. Niks kan ervoor zorgen dat hij bij me blijft.
    Een gigantisch brok is in mijn keel blijven steken en ik sluit mijn ogen eventjes, om niks te zien. "Ik... Ik kan uitleggen waarom ik zo stom deed... Ik kan alles uitleggen. Maar... Blijf hier, alsjeblieft, blijf hier bij mij. Dat is alles wat ik van je vraag." Ik kijk weg zodat hij niet kan zien dat er een traan langs mijn wang naar beneden rolt. James Sirius Potter huilt niet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nathaniel Campbell Saunders
    Gryffindor ll 6th Year ll Prefect ll Chaser ll I am what I want myself to be
    'Loving someone who doesn't love you back is like hugging a cactus, the tighter you hold on to it, the more it hurts.'



    'I'll never forget you
    You'll always be by my side
    From the day that I met you
    I knew that I would love you 'till the day I die.'


    Mijn armen trok ik strakker tegen mijn knieën, na mijn wazige bekentenis. Een pijnlijke stilte heerste er tussen ons en ik wilde liever niet de persoon zijn die het weer moest onderbreken. Ik had daarnaast ook niks kunnen verzinnen wat ik zou kunnen zeggen.
    Met moeite hief ik mijn hoofd op, waar ik de jongen nog net zijn hoofd kon zien schudden. Het zag er enorm meelijwekkend uit en hoewel ik het liefst mijn gezicht af wilde draaien van James, bleven mijn ogen op zijn trieste gezicht gebrand.
    'Ik... Ik kan het uitleggen waarom ik zo stom deed... Ik kan alles uitleggen. Maar... Blijf hier, alsjeblieft, blijf hier bij mij. Dat is alles wat ik van je vraag.' Ondanks dat hij zijn gezicht snel van mij afwendde, waren zijn emoties duidelijk te horen in zijn stem. Emoties die mij afschrikte omdat ik ze niet kende van James. Verdrietig zijn en James gaan gewoon niet samen.
    Voor ik het zelf in de gaten had, stond ik al op, om deze keer vrijwillig voor James plaats te nemen, die duidelijk oogcontact met mij vermeed. Zachtjes legde ik mijn handen langs zijn gezicht en duwde deze weer op zijn plaats zodat ik recht in zijn ogen in kon kijken, waar duidelijk tranen in blonken. Hij zag er zo kwetsbaar uit. Zo puur op een andere manier dan ik kende, wat hem enkel nog aantrekkelijker maakte op een of andere manier.
    Teder veegde ik met mijn duim de traan van zijn gezicht af, voordat ik zijn hoofd wat om lager trok, gezien de jongen langer dan mij was. Zachtjes drukte ik een kus op zijn voorhoofd. 'Niet huilen, James.' fluisterde ik, waarbij mijn duim even nog over zijn wang wreef. Zijn gezicht zat nu dichter bij mij en hoewel ik het niet wilde, staarde ik nog even naar zijn lippen wat me op een vreemde manier deed huiveren. Dit was waarom we afstand nodig hadden. Hij hoefde niks te doen om mij helemaal voor zich te winnen. Hij was als een magneet voor mij. Mijn eigen persoonlijke soort van heroïne, waar ik verslaafd aan was.
    Het was oneerlijk. Het is bitter om te weten dat de persoon waar jij zo veel van houd, van een ander zielsveel houd. Dat bewees James maar eens door zich helemaal op te doffen voor Evie, of misschien was het wel de blos op zijn gezicht dat nog kersvers op mijn geheugen branden. Iets wat mij al die jaren niet gelukt is en ik wist ook waarom. Hij hield niet van mij- of althans niet genoeg.
    Ik wist dan ook precies waarom James vroeg aan mij om te blijven. Ik rende praktisch voor alles weg als het moeilijk werd, zoals dit. Ik hield niet van praten als het te dicht bij mijzelf bracht en misschien is dat wel de reden dat ik nu zo fucked-up ben.
    Zachtjes liet ik zijn wangen weer los en in plaats van mijn handen in zijn nek te leggen- wat ik meestal deed- legde ik ze rond zijn middel. Puur om niet al te dicht bij hem te hoeven. Ik weet niet meer precies wanneer het fijne, vertrouwde en veilige gevoel verdwenen was in onze knuffels. Waarschijnlijk het moment dat ik begon te beseffen hoeveel ik van hem hield. Ik vond ze zeker nog steeds fijn- maar tegenwoordig voelde ze fout. Alsof ik mijn ziel aan de duivel verkocht.
    Mijn hoofd lag op zijn borst, gezien dat de plek is waar mijn hoofd bij hem reikte - hoewel ik altijd zijn linkerborst fijner vond. Puur om zijn hartslag te horen die rustgevend achter zijn borst klopte. Met gesloten ogen luisterde ik daar ook naar, voor ik toch mijn lichaam dichter hem aan drukte. Ik had hem gemist. Deze hele vakantie. Dat was een ding dat zeker was en het idee dat ik hem weer moest missen kwelde me.
    'Laten we het jaar nou niet zo beginnen, James. Het is niet zo zwart wit als je denkt. Gewoon een pauze. Je hebt zat andere mensen rond je heen die van je houden, zoals Rose, Fred, Teddy, Victoire.. Evie.' beëdigde ik mijn zin, terwijl de tranen achter mijn ogen ook zwaarder leken te drukken als eerst. Merlin. Waarom moest afscheiden zo moeilijk zijn. Het voelde werkelijk alsof er een lichaamsdeel van mijzelf geamputeerd werd - ook al was dat enorm overdreven en James had dat ongetwijfeld dramatisch genoemd. '..Je weet toch dat ik van je blijf houden. We zouden naast elkaar wonen, weet je nog.' met moeite slaakte ik een klein lachje over mijn lippen, hoewel deze geen betekenis had. Het voelde leeg hoewel ik het luchtig probeerde te houden. 'Maar soms gebeurd er iets waardoor je even pauze moet nemen om iets hetzelfde te behouden.'

    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 9:29 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    "Eventually soulmates meet,
    for they have the same hiding place."


    "I love you so much that if you were to leave
    you would take my entire existence with you….."



    James Sirius Potter
    Proud Gryffindor - 6th year - Captain and Seeker - please don't leave

    "And I hate to say I need you. I'm so reliant, I'm so dependent, I'm such a fool."

    Hij pakt mijn gezicht in zijn handen en draait me zijn kant op. Ik word gedwongen hem aan te kijken en heb geen tijd meer om de tranen snel weg te vegen. Hij heeft al gezien dat ik, de stoere James Potter aan het janken ben als een klein kind. Hij drukt een kus op mijn voorhoofd en ik doe een poging om niet rood te kleuren.
    "Niet huilen, James," zegt hij en ik wil zeggen, nee, schreeuwen, dat hij me dan niet moet verlaten. Maar natuurlijk zou dat hypocriet zijn want het is mijn schuld dat hij mij verlaat. Als ik wat minder arrogant was geweest was dit allemaal niet gebeurd. Hij legt zijn armen om mijn middel en hoewel het een knuffel is, voelthet toch anders dan normaal. Misschien omdat hij verder van me weg blijft. Misschien omdat alles mis is. Hij legt hij hoofd tegen mijn borstkas en ik sluit mijn ogen even, om rustig te worden. Tel tot tien James, tel tot tien. Het is een stomme truc die mensen mij steeds bleven vertellen als ik weer eens te boos was, maar ik ben erachter gekomen dat het ook werkt als je in paniek raakt.
    En hoe kan ik niet in paniek raken als Cam mij wil verlaten?
    ''Laten we het jaar nou niet zo beginnen, James. Het is niet zo zwart wit als je denkt. Gewoon een pauze. Je hebt zat andere mensen rond je heen die van je houden, zoals Rose, Fred, Teddy, Victoire.. Evie.'' Ik zucht en schud mijn hoofd zachtjes. Nee, het zijn allemaal geweldige mensen, maar ze kunnen niet Cam vervangen.
    ''Je weet toch dat ik van je blijf houden. We zouden naast elkaar wonen, weet je nog.' Hij lacht, hoewel je het beter kan omschrijven als een zwakke poging tot lachen. ''Maar soms gebeurd er iets waardoor je even pauze moet nemen om iets hetzelfde te behouden.'' Ik laat hem los en doe een stapje achteruit. Wat kan ik zeggen om hem tegen te houden? Ik heb alles al gezegd.
    "Ik ga je niet alleen laten. Ik wil geen 'pauze'." Ik probeer sterk te klinken maar natuurlijk wil mijn stem weer eens niet meewerken. Komop James, dit kan niet zo. "Luister, als je geen vrienden meer wil zijn voor welke reden dan ook, kun je dat gewoon zeggen. Maar ik wil geen pauze, ik wil... Ik wil gewoon dat je bij me blijft. Ik heb je nodig Cam." De woorden stromen uit mijn mond voordat ik doorheb wat ik aan het zeggen ben. Maar het is waar. Ik heb hem nodig.
    Maar hij gaat weg en ik kan er niks meer aan doen. En ik wil nu niks liever dan hem gewoon weer in mijn armen nemen en de tijd stil zetten zodat ik hem voor altijd bij me kan houden. Dat hij nooit meer weggaat. Er zijn nog zoveel dingen die ik tegen hem wil zeggen maar ik kan het niet, omdat ik veel te bang ben dat hij me daardoor juist verlaat. Toen ik tegen Rose vertelde dat ik van Cam hou, reageerde ze er heel makkelijk op, maar Cam komt uit een Christelijke familie en hij is anders opgevoed, dus misschien vat hij het verkeerd op. Misschien kan ik dan beter nog maar even wachten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nathaniel Campbell Saunders
    Gryffindor ll 6th Year ll Prefect ll Chaser ll I am what I want myself to be
    'I'm sorry I get jealous sometimes and overreact. It's only because there's a bigger chance of me losing you than you losing me.''



    Veels te kort hield hij mij nog vast. Zijn hartritme was dan ook veranderd en hoefde niet te kijken om te weten dat hij het er zwaar mee had. Abrupt liet hij mij dan ook los. Hoewel de knuffel niet zoals normaal was, voelde ik me toch ietwat gekwetst. Ik wilde niet dat hij me los liet, ook al was ik degene die hem mentaal wegduwde.
    'Ik ga je niet alleen laten. Ik wil geen 'pauze'.' Zijn stem leek over te slaan, waarschijnlijk door de tranen. Merlin- het voelde raar om te beseffen dat James huilde door mij. Natuurlijk waren we altijd bij elkaar en mocht ik altijd als ik logeerde- hoe lang het dan ook was - bij hem in bed slapen omdat hij anders medelijden had dat ik op de grond sliep. Dit deed hij echter niet met anderen. Het deed me altijd speciaal voelen- hoewel ik altijd mezelf voorhield dat dat kwam omdat ik klein en tenger was. Het enige voordeel van klein zijn dus.
    'Luister, als je geen vrienden meer wil zijn voor welke reden dan ook, kun je dat gewoon zeggen. Maar ik wil geen pauze, ik wil... Ik wil gewoon dat je bij me blijft. Ik heb je nodig Cam.' Moeizaam slikte ik. Ik wilde wel vrienden zijn. Echt waar. Ik wilde gewoon te veel, maar hoe kon je iemand dat uitleggen als dat hetgeen is wat ons daadwerkelijk kon scheiden. James was duidelijk hetero- iets waar ik zeker jaloers op was gezien ik na al die jaar nog moeite had met mijzelf. Het ergste was dat ik er met niemand over kon praten omdat ik me er voor schaamde. Jade was de enige die het ooit uit mijn mond gehoord had, maar daar had ik niks meer van gehoord sinds ze boos op mij was geworden omdat ik een relatie met Emma had genomen. James en Fred zullen zich waarschijnlijk verraden voelen. Ik had een gevoel dat Rose het wist, maar Rose had een hele uitgesproken mening. Ook al deed ze altijd aardig tegen me, wist ik ook dat ik niet bij haar hoefde te komen om iets uit te huilen. Niet dat ik persé wilde huilen- ook al voelde ik mezelf wel zo. De enige die alles lijkt te accepteren is Scott, maar ook hij is uitgesloten na vanmorgen.
    Zenuwachtig slikte ik mijn keel álweer, voordat ik James aankeek. Hij leek nog niet bijgekomen te zijn en iets in zijn woorden had me gebroken. Waarschijnlijk het gedeelte dat hij me nodig had. Ik wist dat hij mikte op de boze buien. Iets in me speelde dan ook dat hij misschien niet thuis weggelopen zal zijn als ik er geweest was. Ik mocht James' vader dan ook erg, net zoals zijn moeder. Ze hebben me altijd welkom geheten, hoewel James moeder totaal niet kon tippen met eten koken als James oma, Molly.
    'James' murmelde ik echter zachtjes. Niet wetend wat ik er aan moest toevoegen. Ik deed weer een stap naar voren, om beide handen een van mijn hand te gunnen, waarbij ik naar boven keek.
    'Waarom denk je in merlijns naam dat ik geen vrienden met je wilt zijn. Je weet dat ik van je hou, ook al praat je uren door over Quidditch, meisjes en de rest. Ik meende de woorden echt op whatsapp, James. Je bent de eerste die me hier heb laten lachen en ik weet zeker dat je de laatste zal zijn. Er is niemand zoals jou.' bekende ik, waarbij ik mijn ogen van zijn mooie kastanjebruine ogen afwende, om mijn hoofd weer tegen zijn borst te zetten. Ik wist dat wij beide wisten dat ik het opgaf. De ruzie. Het gevecht. Het was allemaal niet waard. Niks is het waard om James' te verliezen. Teder streelde mijn duimen dan ook over zijn handen, die ik nog vast hield. '.. en ik zou je nooit voor geen goud in willen ruilen'

    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 13:31 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    Scorpius Hyperion Malfoy

    Slytherin | Prefect |
    “Real friends.. well real friends hit you over the head when you're being stupid. ”



    Alex was snel overeind gekomen en aan zijn gezicht kon je zien dat er tranen over gerold hadden, hij leek echter absoluut niet blij om Scorpius te zien en na een poging te doen hem weg te sturen en Rose zowel een bloodtraitor als Scorpius' vriendin nam -Scorpius had kort gelachen bij het horen van het tweede woord. Rose Weasley was zijn vriendin zeker niet, en zou dit ook niet worden. Op het moment was ze echter.. interessant. Stel je voor wat er zou gebeuren als het wel zo geweest zou zijn, -theoretisch natuurlijk, de Weasley en de Malfoy familie samen, waarschijnlijk zou dat niet goed aflopen. Scorpius schudde zijn hooft, en hiermee ook het belachelijke idee uit zijn hooft.
    Bijna net zo snel als Alex overeind gekomen was, was hij ook alweer met zijn rug naar Scorpius toe gaan liggen, een zucht verliet Scorpius mond toen hij de jongen ook nog eens hoorde snikken. Hij gaf hem een tweede klap -enigszins zachtjes- op zijn achterhoofd voordat hij de dekens van hem af trok 'ten eerste, voordat je het weer probeert: mij uitschelden heeft geen zin, je komt toch niet van me af' zijn dekens lagen nu op de grond 'ten tweede heeft huilen ook geen zin, ja je hebt het verpest maar hier alleen liggen gaat niet helpen' 'Man Up'
    Scorpius was niet echt het knuffel type, waarschijnlijk iets dat hij van zijn vader geërfd had aangezien zijn moeder het juist ge-wel-dig vond en ze hem gevangen nam in haar armen elke keer dat ze de kans kreeg. Zelfs nu nog. En onder luid protest van haar zoon.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 16:07 ]


    Don't be like the rest of them, darling



    While one is enjoying himself with love, the other is up to something....





    Lysander Scamander

      "Lysander... Ik..." stotterde ze zachtjes. Het was zo lief om haar zo te zien en ik kon de kleur om mijn wangen ook niet meer bedwingen. "Ik... Ik vind je ook leuk, nee meer dan dat. Ik... ik houd van je, ik wil je beminnen en je alle liefde geven die ik in me heb." En voordat ik het wist, had ze haar lippen al op de mijne gedrukt. Haar zijdezachte lippen vervoerde mij naar de zevende hemel. Voorzichtig legde ik mijn armen om haar heupen en hoopte dat dit moment nooit overging.





    Lorcan Scamander

    De zonnestralen die door het gordijn piekte, wekte Lorcan. Voor een moment lag hij even te genieten. Lorcan keekt even op zijn mobiel. Ugh, weer zo´n gedoe op whatsapp. Opeens kreeg Lorcan een briljant idee. Vandaag moest een deel van zijn plan lukken. Hij stond razendsnel op en kleedde zich aan. Voorzichtig sloop hij door de slaapvertrekken en rende door de common room. Hij moest een stel eerste jaars Slytherins vinden.

    Lorcan wachtte in een van de gangen die naar de Slytherin common room leidde. Daar kwam de eerste groep Slytherins aan. Hij ging midden in de gang staan. “Hey, ga eens aan de kant! Ben je verdwaalt ofzo?” Het waren eerste jaars. Perfect. Lorcan liet een bundel zien met geld. “Hoe goed kunnen jullie een ruzie veroorzaken?” Een geniepige glimlach sierde Lorcan’s gezicht.

    Lorcan keek toe hoe de slytherins een klein kwartiertje later een ruzie veroorzaakte met Gryffindors en begon te appen naar Cam.
    * zie gesprek whatsapp*

    Lorcan zag Cam nog steeds niet in de Great Hall totdat hij James zag lopen richting een andere gang. Lorcan zette de achtervolging in op James en volgde hem op een afstandje en zag wat er allemaal gebeurde. Shit. Lorcan begon zich rot te voelen maar Cam was een key element in zijn plan. “Hey guys, mag ik even storen?” Lorcan haalde ze voorzichtig uit elkaar en richtte zich direct op Cam. Lorcan’s handen pakte het hoofd van Cam voorzichtig vast en drukte zijn lippen gepassioneerd op Cam’s zijn lippen. Snel liet hij Cam weer los en gaf voordat hij verdween, Cam een knipoog.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."



    Desmond Scott Finnigan-Thomas
    Gryffindor || Headboy || Up to Hogsmeade for some fun and my puppy!
    Lorcan was echt de grootste wijsneus ooit, en ik was er niet blij mee, maar er waren hier toch zeker ook dingen gaande waar ik nog veel minder blij mee was. Vooral Alex lag me niet lekker. Ik wist dat de Dark Lord voor goed weg was, maar is was nog altijd op mijn hoede voor bloedfanaten en Alex was nog wel de ergste. Het was dan ook niet voor niets dat ik het nu echt genoeg vond en zijn beledigingen tegenover Rose, mij, en anderen doorspeelde naar de hoofdmeester, die me zei wat ik hem moest voorstellen, wat ik ook deed. Als eerste hield hij zich er niet aan, maar toen ik hem zijn allerlaatste waarschuwing gaf, werd hij gelukkig stil. Ik zou hem toch heel goed in de gaten houden, want het was niet niks. Intussen bleef Lorcan ook klieren, maar dat was gelukkig van een heel ander kaliber. Die jongen was gewoon een klier, maar zonder zijn broer stond hij gelukkig niet heel sterk. Hierdoor kreeg ik redelijk makkelijk weer kalmte in de zaal en kon tegen een tafel staan appen met Rose en Cam, terwijl ik op de twee wachtte voor we, eigenlijk ongeoorloofd, naar Hogsmeade zouden vertrekken. Er was nog allemaal drama aan de gang, maar ik probeerde me er voor nu niet in te mengen, vooral omdat het niet uit de hand liep en ik er niet echt iets mee kon. Cam vertelde me intussen dat hij dingen te doen had, en dat hij dus later zou komen. Ik haalde mijn schouders op en besloot mijn vader maar vast te bellen om Alfie over te sturen. Die hond had dit vaker dan eens gedaan, dus dat kwam wel goed. Het was een relatief kort belletje en gelukkig snel geregeld. Al snel hing ik weer op en ging vrolijk door met appen met Rose, die begon over mythes, waar ik niets van wist, maar die me wel interesseerden. Het boeide me zo veel dat ik niet merkte dat ze al voor me stond en me begroet had. "Hey, Rosey" Ik sloeg mijn armen om haar heen en trok haar dicht tegen me aan. "Laten we gaan. Je mag op mijn rug als je wil." zei ik voor ik haar optilde en op mijn rug zette. Ik had mijn uniform netjes aan, dus het was niet dat ik nu een meisje op mijn blote rug hees, maar ik vond het toch wel gezellig, al hoopte ik dat ze nu niet zou gaan vechten tegen mijn gesjouw met haar. Op onze weg naar buiten zag ik Lorcan Cam zoenen. Ik trok een wenkbrauw op en liep door. "Wist jij dat die twee iets hadden? Ik dacht altijd dat Cam een flink oogje op James had, vroeg ik aan Rose toen we eenmaal buiten gehoorafstand waren van de twee. Zo liep ik met het meisje op mijn rug naar buiten, op weg naar het tovenaarsdorp waar mijn hondje op me zou zitten wachten. Ik liep vrolijk en hyper door het woud, niet eens onder invloed van wat dan ook behalve het glas Vodka van vanochtend. Al snel waren we in het dorp en floot ik tussen mijn tanden, waardoor een wit hondje al snel vanuit de Leaky Cauldron kwam rennen. Hij kwispelde als een gek, en ik wist ook niet hoe snel ik Rose op de grond moest zetten en op mijn knieën moest zakken om het witte hondje in mijn armen moest slaan. Hij likte mijn gezicht en kwispelde zo hard dat zijn hele lichaam mee ging. Het enige wat ik kon doen was lachen en kussen op zijn hoofd drukken. Ik was zo blij om hem te zien, zelfs al had ik hem nog maar een paar dagen moeten missen.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2016 - 22:36 ]


    Bowties were never Cooler


    James Sirius Potter
    Proud Gryffindor - 6th year - Captain and Seeker - please don't leave

    "And I hate to say I need you. I'm so reliant, I'm so dependent, I'm such a fool."

    [face=times]



    "James." Ik zie hem dichterbij komen maar verroer me niet. Ik wil niet meer laten zien hoe erg ik het eigenlijk vind dat hij dit soort dingen zegt. ''Waarom denk je in merlijns naam dat ik geen vrienden met je wilt zijn. Je weet dat ik van je hou, ook al praat je uren door over Quidditch, meisjes en de rest. Ik meende de woorden echt op whatsapp, James. Je bent de eerste die me hier heb laten lachen en ik weet zeker dat je de laatste zal zijn. Er is niemand zoals jou.' Hij legt zijn hoofd weer tegen mijn borstkas en ik word weer wat rustiger. Ik weet dat hij het opgegeven heeft en dat hij me niet meer gaat verlaten.
    ''.. en ik zou je nooit voor geen goud in willen ruilen.'' Ik glimlach omdat ik me niet voor kan stellen dat er iets is wat op deze aarde genoeg waarde voor mij heeft om Cam voor op te geven. Ik wil niet bewegen omdat ik echt geweldig sta zo en ik nog even rustig aan het worden ben.
    Maar dan wordt het allemaal verstoord doordat een stem - van Lorcan - “Hey guys, mag ik even storen?” vraagt en ons dan uit elkaar trekt zonder enige uitleg. Was dat maar alles. Maar nee, hij vindt het nodig om Cam te zoenen, recht voor mijn gezicht. Meteen voel ik een steek van jaloezie en woede en krijg ik heel erg veel zin om Lorcan te slaan. Voordat ik hem hardhandig van Cam weg kan trekken, is hij al weg. Hij knipoogt nog even naar Cam en loopt dan verder.
    Mijn blik gaat naar Cam, die helemaal verbaasd staat te kijken. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Ik weet dat Cam's eerste kus altijd veel voor hem betekent en nu is die zomaar van hem afgenomen. Ook weet ik dat Lorcan een oogje op Cam heeft, wat me alleen maar jaloerser maakt. Het daardoor even stil en ik denk na over iets slims of grappigs om te zeggen. Maar zoals wel vaker lijkt het alsof iemand mijn brein in een oven heeft gegooid en eigenlijk is het enige waar ik aan kan denken Lorcan slaan of Cam zoenen.
    "Maak je geen zorgen hoor, ik ga je niet zomaar zoenen. Behalve als je dat wil natuurlijk..." Ik doe een poging om te lachen om te verbergen dat het serieus was, maar dat mislukt totaal. Handig, James. En de timing is ook zo geweldig.
    [/face]

    [ bericht aangepast op 10 jan 2016 - 20:49 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nathaniel Campbell Saunders
    Gryffindor ll 6th Year ll Prefect ll Chaser ll 'Kiss me on the mouth and set me free.'
    'The best kiss is the one that has been exhanged a thousand times between the eyes before it reaches the lips.'



    Zachtjes nestelde ik mijn hoofd dichter tegen zijn borst aan, hoever dat dan ook nog mogelijk was. Zijn warme armen lagen beschermend rond mij heen, waardoor ik zijn hitte door mijn shirt heen voelde branden. Het was vreemd om jezelf zo koud te voelen, maar tegelijkertijd ook weer warm. Misschien was het dan ook beter geweest als ik een trui over mijn shirt aangetrokken had. Ik had dat echter niet gedurfd door onze ruzie, gezien als ik een trui droeg, dat het meestal James' kersttrui was die ik van hem gekregen had. Het was de fijnste en warmste trui die ik ooit gehad heb en dat hij nog ietsjes te groot was, was ook een enorm voordeel.
    'Hey, guys, mag ik even storen?' Ik voelde hoe de jongen- Lorcan - ons uit elkaar trok. Iets wat ik liever niet had. Voordat ik echter kon kijken of het daadwerkelijk Lorcan was, voelde ik twee warme handen langs mijn hoofd gezet worden voordat twee lippen zich op mijn bovenlip klemde. Verstijfd bleef ik stil staan, waardoor ik het eigenlijk gewoon liet gebeuren. In geen jaren was ik gezoend en nu zomaar twee keer in slechts een morgen. Waarom wist ik niet. Ik zag er nog steeds uit als een eerstenjaar vergeleken met de rest van de jongens uit mijn jaar. Zachtjes, maar teder voelde ik nog een enkele keer hoe zijn lippen op die van mij vastkleefde, wat mijn lippen bij zijn laatste aanraking even op die van hem zetten. Ik wist niet waarom. Misschien was het wel omdat ik Lorcan herkende in mijzelf, alleen Lorcan had wel lef en ik niet.
    Onze lippen lieten elkaar los, wat mij verbluft deed kijken naar de jongen die me nog een knipoog zond, voordat hij weg renden. Mij verward nalatend.
    Met moeite draaide ik mezelf om, waar ik James' blik ontmoeten. Ik wist niet of het aan mij lag, maar zijn kaak stond strakker dan normaal en er leken vlammen in zijn ogen te branden. Ik wist dat dit voorval niet alleen voor mij vreemd was, maar ook voor James. James was altijd degene die gewild was en gezoend werd. Niet ik. Zijn blik versterkte dan ook de kippenvel op mijn armen, hoewel die al iets verzacht was. Even keek ik nog de richting op waar Lorcan heen gevlucht was. Ik wist heus wel waarom hij mij gezoend had. Totaal niet omdat hij mij echt leuk vind, hoewel het ergens enorm fijn aanvoelde om een keer niet als een afstotelijk wezen behandeld te worden, waar niemand van hield. Toch stak het me dat Lorcan me op deze manier wilde 'outen.' Lorcan had er dan ook geen geheim van gemaakt dat hij alles daarvoor zou doen om mijn ware identiteit kenbaar te maken aan de hele school. Iets wat nooit zou gebeuren. Als ik het zelf niet kon accepteren, wie dan wel. Ik was al Emma kwijtgeraakt, iets wat ik afschuwelijk vond. Ik wil en kon niet meer mensen missen dan dat.
    'Maak je maar geen zorgen hoor, ik ga je niet zomaar zoenen. Behalve als je dat wilt natuurlijk...' Een mislukte poging tot een lach kwam uit zijn mond. Geloof me, ik ken James zo goed, dat ik wel weet hoe hij zich voelt uit enkel zijn lach of ogen. Toch kon ik het niet laten om nu aan mezelf te twijfelen. Hij klonk zo serieus en dit was dan ook niet de eerste keer dat we het hebben gehad om met elkaar te kussen. Misschien is dat dan ook de enige reden dat de vlam die in mij branden voor hem nooit gedooft was. Ooit heb ik echter de kans gehad om zijn lippen tegen die van mij te voelen. Eigenlijk was het een gefaalde wang kus, waar hij per ongeluk zijn hoofd mijn richting op draaide. Mijn lippen waren vol op die van hem gekomen en ik kon toentertijd wel door de grond zakken van schaamte. Een 'echte' kus hebben we dan nooit gedaan en de serieusheid in James stem, liet mij dan ook een rare tinteling onder in mijn buik voelen. Een felrode blos voelde ik opsteken op mijn wangen en ik wist dat ik deze niet kon bedwingen om weg te gaan. Vervloekte blos.
    Verlegen deed ik weer een stap richting James richting- gezien ik door Lorcan iets verplaatst was. Plagend legde ik mijn handen in zijn zij, om hem daar kort te kietelen. Puur om een reden te hebben om niet James aan te kijken, die anders mijn verse blos op mijn wangen kon zien.
    Zachtjes stopte ik het gekietel om teder zijn zij te aaien, om iets te doen te hebben, terwijl ik met moeite iets nuttigs probeerde te zeggen om de stilte te verbreken. 'We zijn geen sprookje, James. Als je mij kust word ik niet opeens een knappe prins of zo.' kaatste ik terug om mijzelf een houding te geven. Iets wat totaal niet lukte. Dat kon ik enkel en alleen al aan mijn wangen voelen die in plaats van iets koeler, alleen maar warmer werden. Ik had dan ook nooit James, en kussen in dezelfde zin gebruikt met mij er in.
    Langzaam hief ik mijn hoofd weer op, waar ik weer in James bruine kijkers staarde. We waren zo dicht bij elkaar dat het haast ongezond was, zoals altijd eigenlijk. Ik wist echter dat de kans dat James mij leuk vond, even klein was als dat James Slytherins zou mogen. Toch legde ik mijn armen in zijn nek en drukte ik de jongen iets omlaag. Onzeker bleef ik in zijn ogen staren, voordat ze zoals gewoonlijk afgleden naar zijn mooie, rode lippen. Mijn adem ging enorm onregelmatig en luid dat ik bang was, dat James dit zou horen. Ik kon het echt niet inhouden. Ik was enorm nerveus, maar ook enorm enthousiast om na al die jaren héél even van James te zijn. Er leek geen reden meer in mijn hoofd te bestaan, waarom ik dit niet meer zou doen. Teder streek ik met mijn neus langs die van hem, terwijl mijn vingers zo rustig mogelijk met de donshaartjes in zijn nek speelde.
    'Ik heb je zo gemist..' murmelde ik in een soort trance. Ik wist niet of hij het hoorde of niet. Het was eigenlijk meer een hersenspinsel in mijn gedachte wat uit mijn mond gegleden was. Zachtjes drukte ik een kus boven zijn lippen, voordat mijn lippen een kus drukte op zijn lippen en zijn bovenlip vingen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya