• Next Generation
    Same school, new story, new characters; a Next Generation Story.

    Het is 1 september en de volgende generatie komt terug voor hun volgende jaar op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry.


    R O L L E N
    Reservaties staan er nog niet bij!
    Gryffindor
    James Sirius Potter || 6/16 - Solemnly
    Desmond Scott Finnigan-Thomas || 7/17 - LukeRHemmings
    Fred Arthur Weasley || 6/16 - WeasIey
    Curren Doncho Krum || 7/17 - SiriuslyBlack
    Nathaniel 'Campbell' Saunders || 6/16 - Philip
    Rose Jane Weasley || 5/15 - Starlord
    Lily Luna Potter || 4/14 - Aire
    Jade Fay Rosewood || 6/16 - JBarakat
    Molly Audrey Weasley || 6/16 - Baelor

    Slytherin
    Scorpius Hyperion Malfoy || 5/15 - ShallNotPass
    Avery James Prescott || 7/17 - Clarick
    Vincent Nicholas Ginter || 6/16 - phoeni
    Alex Canopus Black || 7/17 - BIack
    Bonnie Grace Lisbon || 7/17 - Gunnulfsen
    Sarah Wolfe || 7/17 - Mignon
    Safirianna Justine Walke || 7/17 - QueenStark
    Hayden Crystal Hollingsworth || 6/16 - Solemnly
    Alison Elijah Woods || 6/16 - Philip

    Ravenclaw
    Lysander Scamander || 6/16 - IamSherlocked
    Hugo Charlie Weasley || 4/14 - Gaskarths
    Dylan James Smith || 7/17 - Complexes
    Carter Aiden Cole || 7/17 - StiIinski
    Victoire Gabrielle Weasley || 7/17 - StiIinski
    Dominique Charlie Weasley || 7/17 - Baelor
    Tinleigh Elizabeth Florènce Gould || 6/16 - Dumbledore
    Roxanne Alicia Weasley || 5/15 - Daggers

    Hufflepuff
    Teddy Remus Lupin || 7/17 - BIack
    Lorcan Scamander || 6/16 - IamSherlocked
    Louis Fred Weasley || 6/16 - Daggers
    Miller Theodore Kingsley || 7/17 - Dumbledore
    Evie Ngaio Robinson || 6/16 - LukeRHemmings
    Briana Alice Longbottom || 6/16 - Gaskarths
    Jennifer Colleen Prescott || 7/17 - Clarick
    Piper May Beauregard || 5/15 - WeasIey
    Emma Adaline Smith || 6/16 - Complexes

    E X T R A
    Head boy/girl
    Dominique Weasley || 7/17 - Baelor
    Desmond Scott Finnigan-Thomas || 7/17 - LukeRHemmings

    • • •


    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) per afdeling, per jaar.

    Ravenclaw
    Victoire Weasley || 7/17 - StiIinski
    Dylan James Smith || 7/17 - Complexes

    Gryffindor
    Rose Jane Weasley || 5/15 - Starlord
    Nathaniel 'Campbell' Saunders || 6/16 - Philip
    Molly Audrey Weasley || 6/16 - Baelor

    Hufflepuff
    Briana Alice Longbottom || 6/16 - Gaskarths
    Louis Fred Weasley || 6/16 - Daggers
    Teddy Remus Lupin || 7/17 - BIack

    Slytherin
    Scorpius Hyperion Malfoy || 5/15 - ShallNotPass
    Bobbie Grace Lisbon || 7/17 - Gunnulfsen
    Avery James Prescott || 7/17 - Clarick

    • • •


    Quidditch Team
    Gryffindor
    Keeper
    Rose Jane Weasley || 5/15 - Starlord
    Chasers
    James Sirius Potter || 6/16 - Solemnly - Captain
    Jade Fay Rosewood || 6/16 - JBarakat
    Nathaniel 'Campbell' Saunders || 6/16 - Philip
    Beaters
    Lily Luna Potter || 4/14 - Aire
    Fred Arthur Weasley || 6/16 - WeasIey
    Seeker
    Curren Doncho Krum || 7/17 - SiriuslyBlack

    Slytherin
    Keeper
    Alex Canopus Black || 7/17 - BIack - Captain
    Chasers
    Scorpius Hyperion Malfoy || 5/15 - ShallNotPass
    Sarah Wolfe || 7/17 - Mignon
    Emily Hope Zabini || 7/17 - Daggers
    Beaters
    Bobbie Grace Lisbon || 7/17 - Gunnulfsen
    Vincent Nicholas Ginter || 6/16 - phoeni
    Seeker
    Safirianna Justine Walker || 7/17 - QueenStark

    Ravenclaw
    Keeper
    Chasers
    Dominique Charlie Weasley || 7/17 - Baelor
    Carter Aiden Cole || 7/17 - StiIinski
    Beaters
    Anna Helene Gardiner || 6/16 - MinnieMouseX
    Seeker
    Victoire Weasley || 7/17 - StiIinski - Captain

    Hufflepuff
    Keeper
    Evie Ngaio Robinson || 6/16 - LukeRHemmings
    Chasers
    Briana Alice Longbottom || 6/16 - Gaskarths
    Piper May Beauregard || 5/15 - WeasIey - Captain
    Beaters
    Lorcan Scamander || 6/16 - IamSherlocked
    Louis Fred Weasley || 6/16 - Daggers
    Seeker
    Jennifer Colleen Prescott || 7/17 - Clarick


    I N F O R M A T I E
    Quidditch
    De wedstrijden zullen bepaald worden door een randomnizer voor de wedstrijd, welke afdeling dan het meeste heeft gewonnen zal de Quidditch cup winnen. Dit gaat anders dan bij echt Quidditch, want daar gaat het natuurlijk om de punten, maar dat wordt allemaal een beetje té ingewikkeld.
    1st Match: Gryffindor - Slytherin
    First/Second weekend in November

    2nd Match: Hufflepuff - Ravenclaw
    Third/Fourth weekend in November

    3rd Match: Ravenclaw - Slytherin
    Third/Fourth weekend in February

    4th Match: Gryffindor - Hufflepuff
    First/Second weekend in March

    5th Match: Hufflepuff - Slytherin
    First/Second weekend in May

    6th Match: Gryffindor - Ravenclaw
    Third/Fourth weekend in May


    Rooster
    Hier vind je het roosterper jaar en alle vakken.

    Whatsapp Groep
    Stuur me even je nummer door als je er bij wilt!

    Upcoming Events
    -

    Datum
    Maandag 1 september.

    Meer informatie staat in het praattopic.


    T O P I C S


    R E G E L S
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is een maximaal aan drie personage's, waarvan minstens één jongen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houdt de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    - Probeer bij de tijd te blijven die ik aangeef.
    - De leerlingen op Hogwarts zijn met elkaar verbonden via het internet op een special "Hogwarts net", maar ze kunnen geen gebruik maken van het wereld wijde internet, dit betekent dat er nog steeds gecommuniceerd wordt via uilen en brieven.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.
    - And above all; have fun!


    S T A R T E R S
    Begin
    Het is vijf voor elf, om elf uur stipt zal de Hogwarts Express het perron verlaten. Zeg je familie gedag en zorg dat je je vrienden vind om een nieuw jaar te beginnen aan Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry.
    Leaving for Hogwarts
    Het is elf uur, de trein verlaat het station, de ouders zwaaien en alle leerlingen vertrekken voor een nieuw jaar naar Hogwarts. Prefects, zorg dat je naar de prefect coupé gaat zodat de head boy en girl de vergadering kunnen starten!


    Welcome home
    De trein komt aan op het perron bij Hogsmeade, iedereen mag uitstappen en de koetsen nemen naar het kasteel waar een groot feest staat te wachten!

    [ bericht aangepast op 23 aug 2015 - 10:53 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Okay, ik ben helemaal de draad kwijtgeraakt. Is er iemand/ergens waar ik Vic naartoe kan sturen?]


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    James Sirius Potter
    6th year - Proud Gryffindor - Captain and Chaser
    "When you grow older, you start to see problems in everything. Why can't we just keep it simple?"



    Scotty en Rose beginnen over haar te praten en ik hou me erbuiten. Ik heb helaas het Potter haar-gen geërfd, wat inhoudt dat ik de hele dag aan mijn haar kan blijven zitten en het nog steeds warrig is. Maar ik ben koppig en gooi en nog steeds elke dat liters gel in waardoor het een beetje plat blijft liggen. Ook zit ik de hele dag eraan, waardoor ik een arrogante indruk wek. Wat mensen niet snappen is dat het echt nodig is om mijn haar er een beetje oké uit te laten zien. De jongens die bij mij op de slaapzaal slapen weten hoe het er in de ochtend uitziet. Vreselijk.
          Scotty begint over zijn vakantie te vertellen. Vakantieverhalen heb ik altijd al leuk gevonden. Op school weet je altijd alles wat anderen doen - op Hogwarts gaan roddels met de snelheid van het licht -, maar in de vakantie hoor je bijna niks van anderen. "Het was heel gezellig, met mijn familie, en jullie familie bij het feest natuurlijk. Dat was ook echt heel leuk. Het grootste deel was toch gewoon kloten met de jongens in Ierland, naar het bos om te kamperen, uit in Dublin, the usual. Het was geweldig, maar ik ben ook weer erg blij om weer op school te zijn met vrienden en mensen net als ik. Ik mis mijn puppy wel heel erg, maar ik zal hem weer zien als we naar Hogsmeade gaan. Mijn vader heeft namelijk beloofd om hem hierheen te sturen als we erheen gaan. Of ik ga hem via de Floo ophalen." Ik glimlach. Honden vind ik ontzettend schattig, alleen vinden mijn ouders het niet goed als ik er eentje neem aangezien zij er dan het hele jaar mee opgescheept zitten. Ik snap ze wel, maar ik vind het ontzettend jammer.
          "Heb jij nu ook iemand aan de haak geslagen, James?" vraagt hij en ik doe een poging om zelfverzekerd te lachen. Het is niet zo dat ik onzeker over mezelf ben. Ik weet dat ik niet lelijk ben en dat mensen mij over het algemeen wel mogen, maar ik weet ook dat ik niet perfect ben. Ik kan ontzettend boos worden of alleen aan mezelf denken. En nog steeds kan ik het niet laten om soms mijn zelfverzekerdheid te verliezen en alleen het slechte in mezelf te zien.
          "Jazeker. Evie, alleen zit ze nu nog in Australië. Volgens mij komt ze donderdag terug. We zijn nog niet officieel samen ofzo hoor," zeg ik en ik doe mijn best om niet naar Rose te krijgen. Ik weet dat ze Evie niet aardig vindt en daar heeft ze ook een reden voor. En ik heb haar net iets verteld waardoor ze nu natuurlijk weet dat er een reden is dat we nog niet officieel samen zijn.
          Tot mijn grote verassing komt Cam aangelopen. Hij zegt niks en ik weet niet goed hoe ik een gesprek met hem moet beginnen. Daarom begin ik maar weer te eten, hoewel ik eigenlijk al wel vol zit. "Hoe gaat het met Emma?" vraag ik om toch maar een gesprek aan te knopen.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2015 - 14:44 ]


    Spoiler alert: you will save yourself


    Rose Jane Weasley || Gryffindor || Prefect & Keeper || Being suspicious

    Toen ik Scotty aanbood mijn oplossing voor de klitten met hem te delen, sloeg hij het aanbod af. Ik schudde mijn hoofd. Een schaar erin zetten zou zonde zijn, maar ik snapte waarom hij hieraan dacht. Ikzelf was toen ik klein was wel eens zo gefrustreerd geweest, dat ik mijn haar per ongeluk had weggetoverd. Mijn moeder was er ruim een uur mee bezig geweest de schade te herstellen en vervolgens kreeg ik een preek dat ik moest proberen niet te toveren, ondanks dat ik nog zo jong was en weinig controle had over mijn acties. Mijn vader vond het natuurlijk geweldig. Ik herinnerde mij nog maar weinig van het voorval, maar het was mij in geuren en kleuren verteld.
    Ik probeerde mijn aandacht bij het vakantieverhaal van Scotty te houden en mij niet al teveel zorgen te maken om de situatie buiten plus alle drama die de afgelopen uren in de chat was te vergeten. Ik fronste even, toen Scotty zijn puppy hierheen wilde halen. Ik was niet de allerbeste met dieren. Ik kon omgaan met Nero, wat vrij logisch was, want Nero was echt het perfecte huisdier voor mij. Hij regelde zijn eigen eten door te jagen, hoefde niet te worden uitgelaten en was niet al te knuffelig, tenzij ik behoefte had aan mijn pluizige kat. Bovendien joeg hij alle andere dieren ook weg, dus dat zorgde voor veel rust. De puppy zou waarschijnlijk op Nero’s zwarte lijst komen te staan. Hij had het niet zo op honden.
    ‘Done and dusted, m'Lady.’ Nieuwsgierig bekeek ik mijzelf in de weerspiegeling van mijn telefoon, waarna mijn lippen zich omkrulden tot een warme glimlach. Ik was niet super dol op mijzelf en hield mij ook niet heel graag bezig met uiterlijk, make-up, shoppen en al dat soort dingen, maar ik moest oprecht toegeven dat mijn haar er zo een stuk beter mee door kon. Eigenlijk vond ik het heel leuk zo, ginger Katniss.
    ‘Dat klinkt als een geslaagde vakantie. En dankjewel,’ mompelde ik en richtte mijn glimlach even op Scotty voor ik in stilte luisterde naar het gesprek tussen de jongens over meiden, terwijl ik door Scotty op schoot werd getrokken. Ietwat ongemakkelijk beet ik op mijn lip. Ik kon mijzelf op het moment echt geen houding geven. Ik was al niet de persoon om rustig op iemands schoot te blijven zitten en het gesprek maakte het er al helemaal niet beter op. Jaloers ging mijn blik even langs het plafond dat de buitenlucht toonde. Ik wilde dat ik ook lekker buiten was en op mijn bezem zat, de wind door mijn haren, frisse lucht en lekker intensief bezig. Malfoy had ook altijd alles mee. Ik wilde hier niet zitten en James’ verhalen over Evie aanhoren. Wat ze had gedaan in de app was nog maar kort geleden. Ze had weliswaar een poging gedaan het goed te maken, maar ik vertrouwde mensen al niet graag en ze had het bij mij dus even flink verpest. Echter was er nog hoop. Misschien kwam James wel tot de conclusie dat hij mysterieus persoon nummer twee leuker vond. En dan maar hopen dat dat een leuker persoon was.
    Als geroepen kwam Cam op dat moment aan en propte zich naast James, voorspelbaar genoeg. Met een onleesbare blik keek ik van de ene jongen naar de ander. Ik bleef achter mijn theorieën. Cam gedroeg zich apart en ik had een vermoeden dat ik de reden wist. Normaal zou ik iemand dwingen de waarheid te vertellen als ik het gevoel had dat ik voorgelogen werd, maar ik wilde in dit geval niemand pushen en dus hield ik mijn mond voor nu. Bovendien was het duidelijk dat Cam zich al ongemakkelijk genoeg voelde. Hij durfde mij op dit moment zo te merken niet eens aan te kijken. James was echter nog niet van mij af. Als hij hulp en advies wilde, dan moest hij ook precies vertellen wat er aan de hand was en ik was niet de persoon om iemand dan zomaar te laten gaan. Hij wist dit dondersgoed. Daarnaast was het dé manier om van het Evie probleem af te komen. Ik zou het ontzettend naar vinden als ik de partner van James niet zou mogen en daar dan de rest van mijn leven mee zou moeten dealen. Natuurlijk zou ik het accepteren als hij echt van haar hield, maar dat was nog niet zo.
    Met een tevreden uitdrukking op mijn gezicht keek ik toe hoe het eten veranderde in heerlijk uitziende desserts. Verrukt klapte ik in mijn handen.
    ‘Ah eindelijk. Hier kijk ik al de hele vakantie naar uit. De huiselven hebben zich echt uitgesloofd!’ Mijn blik ging langs te toetjes en snel richtte ik mijn staf op mijn bord dat een stukje verderop eenzaam en verlaten stond te wachten tot iemand hem zou vullen met de meest heerlijke gerechten.
    ‘Wingardium Leviosa,’ mompelde ik met een zwaai en tik en het bord kwam mijn kant op gevlogen. ‘Zo, dat is handiger,’ sprak ik meer tegen mijzelf dan tegen iemand in het speciaal, waarna ik mijn gewicht voorzichtig verplaatste –ik vroeg mij ten zeerste af of dit niet veel te zwaar was voor Scotty, maar oké- en schepte van alles waar ik bij kon iets op. ‘Wilde er nog iemand een wedstrijd houden?’ vroeg ik en keek naar de heren rondom mij met een duivelse grijns op mijn gezicht. Iedereen wist dat ik wat betreft eten op mijn vader leek en hierom een stuk meer at dan goed kon zijn voor een jongedame. Ik zou mijzelf dan ook geen jongedame noemen. Mijn blik viel op het dessert wat ik Malfoy had aangeraden en maakte in mijn hoofd een aantekening dat ik niet moest vergeten daar iets van te bewaren. Ik kon nadat de eerstejaars naar de leerlingenkamer waren kon ik vast nog wel even een kijkje nemen bij het Quidditch veld, toch? Dan had ik al mijn taken volbracht.


    Happy Birthday my Potter!


    Desmond Scott Finnigan-Thomas
    Gryffindor || Headboy || Friends + Sugar = Hyperactive Disaster
    Ik knikte met een glimlach naar Rose toen ze een opmerking maakte over mijn vakantie. Ik trok de roodharige dame bij me op schoot en begon redelijk gezellig met James over meisjes te praten. Ik wist dat Rose zoizo niet veel had met dit onderwerp. Toch wilde ik graag weten wat er gaande was in het leven van een maat van me. Ik had hem al even niet gezien, net als Rose, en ik wilde graag horen wat er allemaal gaande was. Ik luisterde aandachtsvol naar James die vertelde over zijn meisje, de Australische tomboy, die blijkbaar nog thuis was. Ik wilde eigenlijk doorvragen, want ik wilde wel weten waarom ze nu niet met hem zat te kroelen, en waarom het niet officieel was. Toch werd daar een stokje voor gestoken toen Cam zich bij ons voegde en James een gesprek. Ik knikte verwelkomend naar hem, maar richtte me toen toch weer tot Rose, die ik nogsteeds veilig, warm, en voor mij erg geruststellend. Ik leunde met mijn kin op haar schouder en trok met een hand mijn beanie nog iets beter over mijn enorme ontembare bos krullen. Plots verschenen er enorm veel cakeje, taartjes, en wat niet, op tafel te staan, waardoor er toch een grootse grijns op mijn gezicht kwam. Ik voelde me nogsteeds slecht door Molly, maar zoetigheid kon me enorm opvrolijken. Ik grinnikte bij de reactie van Rose, terwijl ik vast een Chocolade Sinasappel Caketje pakte en eraan begon te knabbelen over het meisje haar schouder heen. Zij liet intussen allerlei eten deze kant op komen, waar ik straks ook graag gebruik van ging maken. Ik luisterde naar haar voorstel, en stikte haast in mijn cakeje door het lachen. "Ik ga genieten van al dit lekkers, Weasley. Daarbij weten we allebei even goed dat je toch wel wint." zei ik lachend, voor ik de laatste hap van mijn cakeje nam en een kus op haar wang drukte. "Geef me nog eens eens wat lekkers," zei ik tegen haar, voor ik nog wat aan haar vlecht begon te plukken. Ik wilde haar echt niet ongemakkelijk maken, maar was nu eenmaal een teddybeer, die nu eindelijk weer een niet vechtend slachtoffer had om mee te kroelen. "En heb jij nog wat leuks gedaan deze vakantie?" vroeg ik aan haar, terwijl ik nog een paar cakejes in mijn handen nam, om deze op te knabbelen. Dit zou me een enorme sugarrush geven, en me nog veel onuitstaanbaarder maken dan ik al was. Toch at ik rustig verder en genoot van alle zoetigheid. Ik voelde al snel de suiker door mijn aderen pompen, waardoor ik moeite had om stil te blijven zitten. "Zullen we straks iets gezelligs gaan doen, Rose? Ik weet niet wat. Verzin maar iets. Het maakt me allemaal maar weinig uit. Zolang ik maar niet alleen hoef te zijn. Gewoon lol hebben." brabbelde ik vrolijk. Ik begon echt steeds meer suiker in mijn systeem te krijgen, waardoor er nog meer mijn puppykant naar boven kwam. Ik drukte nog een natte kus op haar wang voor ik nog meer zoetigheid naar binnen begon te werken. Thuis hadden we weinig zoetigheid in huis, vooral omdat de meesten van ons al vrij druk waren, en daar absoluut geen suiker voor nodig hadden, daarbij konden de huiselven zoveel beter toetjes maken dan er in de winkels lagen in Ierland. Ik genot hier enorm van: Suiker, vrienden, en gezelligheid. Dat was voor nu eventjes genoeg. Ondanks dat mijn brein vol met zooi zat, kon de suiker en de gezelligheid dat voor nu ook verdringen, waardoor ik nu enorm kon genieten van dit alles.


    Bowties were never Cooler

    Nathaniel 'Campbell' Saunders

    Gryffindor • 6th year • Prefect • Chaser • Icecream is a cure

    ''Thing is, I’m still stuck here being your best friend while I’m falling in love with you more and more each day..’'



    Nerveus beet ik op mijn lip, terwijl ik de blik van Rose op mijn gelaat voelde branden. Zelfs al was James breed en groot, leek hij toch niet mijn hele aanwezigheid te kunnen blokkeren, helaas.
    James daarin tegen leek godzijdank niks in de gaten te hebben, gezien hij zoals altijd onverstoord door at. Iets wat mij liet twijfelen of hij me überhaupt naast zich gevoeld had, waarschijnlijk niet. Misschien had ik toch maar beter bij Jade en Julia kunnen blijven. Ik had kunnen weten dat ik dicht zou klappen als ik hem zag. Misschien was ik op Whatsapp heel bijdehand, maar in het echt was ik dat alles behalve.
    Ik weet nog goed hoe bang ik was toen James bij mijn opa en oma langs kwam. Hij zou enkele nachten overnachten, hoewel ik eigenlijk liever direct naar zijn huis was gegaan. Het was niet dat ik niet onwijs veel van mijn grootouders hield, maar ik wist gewoon niet hoe James erop zou reageren.
    Vooral niet omdat ik, voordat ik naar Zweinstein ging, enorm christelijk opgevoed was. Iedere vrijdag, zondag morgen en avond zat ik op de houten bankjes in de kerk. Té verlegen om het ooit in de zang koor te zingen bereiken, hoewel ik thuis altijd met oma praktisch iedere dag oefende.
    Misschien was ik ook wel bang voor de verhalen die mijn oma zou vertellen, gezien ik nooit iemand mee naar huis had gebracht voor James naast Jade, Julia. Jade en Julia hebben beide moeten aanhoren hoe verlegen, aanhankelijk jongetje ik was, samen met de vele foto’s in de fotoboek. Ik was dat jongetje dat voor- achter of midden in de klas zat en niet gezien werd. Het jongetje dat pas enthousiast werd als de bel ging zodat ik naar oma op het pleintje toe kon rennen en om eerlijk te zijn, miste ik vaak die tijden. De tijden dat mijn liefde voor een persoon nog simpel was. De tijd dat ik geloofde dat liefde een mooie rozenknop was, in plaats van de pijnlijke, stekende dorens.
    ‘Hoe gaat het met Emma?’
    Even keek ik op naar James, die middels leek te vinden dat hij uitgegeten was, voor dit gedeelte dan.
    ‘Goed. Ze was moe, dus ze is naar haar afdeling gegaan.’ Loog ik. Een eigenschap waar ik reeds een expert in ben geworden. Ik denk dat de keren dat ik eerlijk ben geweest de afgelopen jaren op mijn hand te tellen is.
    Alsof de huiselfen in de gaten kregen dat ik iets meer nodig had dan deze vleespasteitjes en dergelijke meuk, kwamen er toetjes tevoorschijn.
    Ik hoorde Rose beginnen over een wedstrijd wie het meeste ijs op kan. Normaal zou ik luidkeels de uitdaging uitgaan, puur omdat ik toch té vaak ijs at om mijn emoties weg te eten. Met te vaak bedoel ik dan ook meteen te veel. De keren dat ik te veel ervan at, wat vrijwel iedere keer was, waardoor alles er weer uit kwam of dat ik brainfreeze kreeg was letterlijk ontelbaar.
    Net zoals iedere keer pakte ik eigenwijs mijn lege bord vast, die naar mijn mening té klein was, om die vol te scheppen met allerlei ijssmaken. Alsof dat nog niet genoeg was, pakte ik een stuk taart en koekjes wat ik er doorheen begon te prakken. Het was misselijkmakend- eerlijk waar. Vooral het eind kleurtje zag er nogal uit alsof ik hiervan diabetes zou krijgen.
    Toch pakte ik mijn lepel beet en zetten die in het ijs-koek-gebak mengsel dat over mijn bord kopte en nam heen hap. Alweer stelde Zweinstein me niet teleur. Wat je ook toevoegde aan ijs; het bleef goddelijk. Het liefst knuffelde ik mijn overvolle bord om daarmee naar Jade en Julia te lopen, gezien ik eigenlijk ergens het gevoel had dat ik James stoorden in zijn avond ritueel. Het enige wat me tegenhield was het besef dat Dylan me ongetwijfeld mij met mijn bord zou scheiden om mij bond en blauw te slaan. Het idee alleen al liet me bijna van angst naar James hand grijpen. Iets waar ik helemaal geen lef meer voor had. Toch wist ik dat James’ er vroeg of laat toch achter zou komen en gezien ik eigenlijk nooit in een ruzie gezeten heb- als je dit zo kon noemen- moest ik iemand erbij halen die dit wel vaker heeft meegemaakt.
    ‘ik-uhm’ hakkelde ik zachtjes terwijl ik met mijn lepel in het ijs porde om moed tevoorschijn te halen, merlin misschien had ik beter in Hufflepuf kunnen zitten, hoewel die zelfs nog stoerder dan mij waren.
    ‘Dylan- ik weet niet- hij- hij wilt me in elkaar slaan, denk ik. Hij dreigde en- en- ik moest zijn zusje met rust laten.’ Vol zenuwen propte ik deze woorden uit mijn keel terwijl ik de zweetdruppels spontaan weer op mijn voorhoofd voelden parelen.
    ‘Ik bedoel- ik en Emma, pff- gewoon tienerdrama. Zat andere vissen in de zee.’ Probeerde ik mannelijk te klinken, hoewel dat enorm afgezwakt werd door mijn fluistertoon en de berg ijs wat ik aan het verorberen was.


    [ bericht aangepast op 16 okt 2015 - 0:04 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    James Sirius Potter
    "People who hide their feelings usually care the most."
    6th year - proud Gryffindor - Captain and Chaser - What the heck is happening?



    Ik zal heel eerlijk zijn; ik kreeg helemaal niks mee van wat Scott en Rose tegen elkaar zeiden. Ik voelde me best wel een klootzak tegenover Rose, aangezien ik haar wat uitleg verschuldigd ben, maar ik denk niet dat ik het haar zo zou kunnen vertellen. Dus ik focus me op de toetjes, die eindelijk op de tafel zijn gezet. Terwijl ik een paar pompoentaartjes naarbinnen werk, doe ik nog een poging het gesprek op te kunnen vangen. Maar ik lijk te nerveus te zijn om echt iets te horen. Wat een lachertje, James Potter die nerveus is.
          "Goed. Ze was moe, dus ze is naar haar afdeling gegaan." Ik trek een wenkbrauw omhoog om te laten zien dat ik het niet geloof, maar zeg verder niks. Als hij iets voor mij achter wil houden dan moet hij dat maar mooi doen. Ik ben niet iemand die alles van iedereen moet weten. Als het echt belangrijk is, vertelt Cam het wel aan mij. Maar dat alles kan het niet tegenhouden dat er vanbinnen een knagend gevoel is, alsof er een kleine rat aan de binnenkant aan mijn hart knaagt.
          Ik kijk naar Cam's toetje, dat bestaat uit ijs en koekjes. Het ziet er eigenlijk best lekker uit. Rose maakt een opmerking over een eet wedstrijd en ik kijk haar grijnzend aan. "Lief nichtje van me, je weet toch dat niemand van James Sirius Potter kan winnen als het om eten gaat? Ik zal jou die nederlaag besparen en de wedstrijd niet aangaan, lief van me hè?" zeg ik terwijl ik naar haar knipoog. Het is raar hoe ik me zo onzeker kan voelen en toch nog kan doen alsof ik zeker van mezelf ben op dit moment.
          Naast me doet Cam heel erg zijn best om moed bijeen te rapen. Na vijf jaar ken ik hem best wel goed en kan ik vaak aflezen van zijn gezicht wat hij denkt. Hij is ontzettend zenuwachtig, net zoals ik, alleen weet ik niet waarom. Na een tijdje begint hij eindelijk te praten. "Dylan- ik weet niet- hij- hij wilt me in elkaar slaan, denk ik. Hij dreigde en- en- ik moest zijn zusje met rust laten." Ik trek nu beiden wenkbrauwen op uit verbazing. Dat had ik niet verwacht. Dat Dylan beschermend is weet ik en ik snap het ook heel goed, aangezien ze in zo'n vervelende situatie zitten. Maar Cam lijkt me nou niet het type jongen dat haar hart gaat breken. "Ik bedoel- ik en Emma, pff- gewoon tienerdrama. Zat andere vissen in de zee." Nogsteeds verbaasd schep ik ijs op mijn bord en begin ik het te eten terwijl ik nadenk. Het laatste klonk zo nep.
          "Neem je je relatie met Emma nou serieus of niet? Want je moet echt kiezen en anders komt er drama. Geloof me, ik heb ervaring,' zeg ik met een kleine grijns. Meer dan genoeg ervaring. En hoewel ik weet dat Emma en Cam geweldig bij elkaar passen en hij haar waarschijnlijk gelukkig kan maken, betrap ik mezelf erop dat ik hoop dat hij zegt dat hij het niet serieus neemt. Ik haat het en ik wil gewoon blij voor hem zijn, maar ik kan het niet. Misschien is het gewoon dat ik me zorgen om ze maak, maar ik weet dat ik tegen mezelf lief als ik beweer dat het niks met jaloezie te maken heeft.


    Spoiler alert: you will save yourself


    Curren Doncho Krum
    Gryffindor | 7th Year | Seeker | Cuddling after *wbw*
    "Love is too beautiful to be hidden in the closet."

    We skipped, didn't feel like people'd appreciate the gay smut
    Voorzichtig laat ik me naast Alex op het bed vallen en draai me op mijn zij, zodat ik naar hem kan kijken. Ik glimach terwijl ik met mijn vinger het haar dat bezweet tegen zijn voorhoofd plakt aan de kant veeg met mijn vinger. Ik ga weer op mijn rug liggen en schuif dichter naar hem toe waarbij ik de dekens over onze benen trek. Mijn arm glijdt over zijn buik en terwijl ik mijn hoofd op zijn schouder leg sluit ik mijn ogen. Een tijdje zeg ik niks en geniet ik gewoon van het feit dat we zo liggen. Niemand zou Alex zien als iemand die heel erg van dit soort affectie houdt, maar ik houd er wel van en heb Alex er in meegesleept. Hij heeft er nooit echt over geklaagd dus misschien vindt hij het wel helemaal niet zo vervelend. Ik open mijn ogen en kijk naar hem op, zijn knappe gezicht nog steeds lichtjes rood. Met een glimlach druk ik een kusje tegen zijn kaak en strijk met mijn vinger zacht over zijn andere wang, waarbij ik iets dichterbij kruip.
    "Heb je echt gemist." Fluister ik en leg mijn hoofd weer terug tegen zijn schouder en borst. Mijn hand dwaalt naar beneden en komt terecht op de plek van zijn hart, die ik nu voel kloppen tegen mijn vingers aan. Het geeft een veilig gevoel, Alex is hier bij me, ik zal hem niet verliezen. Dat is echt mijn grootste angst, dat hij ooit weggaat, dat hij na school zegt dat het over is, dat we klaar zijn. Ik wil alles behalve dat.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Edward "Teddy" Remus Lupin
    Teddy • Hufflepuff • Failing
    "Drug dealer? No man. Hug dealer! Come here."



    x x x

          Om een of andere domme reden, heb ik een bezem gepakt en ben ik zo vroeg mogelijk de eetzaal uit geglipt om naar het Quidditch veld te gaan. Ik weet dat ik hierdoor wat van mijn Prefect Duties mis, maar het is de enige manier waarop ik kan zorgen dat Victoire me uiteindelijk niet afwijst. Hoop ik.
          Met trillende handen ga ik naast de bezem staan. Kom op Teddy, je weet hoe dit moet. Hoe moeilijk kan het zijn?
          'Omhoog,' mompel ik. 'Omhoog!' Het duurt me minstens twintig pogingen voordat de bezem eindelijk een beetje van zijn plaats af komt, maar ik moet nog even geduld hebben voordat hij uiteindelijk toch omhoog komt.
          'Okay... zoals je geleerd hebt in het eerste jaar,' mompel ik tegen mezelf waarna ik mijn been over de bezem heen slinger en ga zitten. Meteen schiet de bezem naar voren en een schreeuw verlaat mijn mond.
          'AAAAHH! Nee! Stomme bezem!' Ik probeer hem tot stilstand te krijgen, maar blijf heen en weer slingeren terwijl de grond steeds verder onder me verdwijnt.
          'Hulp nodig?' de stem laat me zo hard schrikken dat opnieuw een gil mijn mond verlaat en ik van mijn bezem af val. Op het nippertje kan ik mezelf vastgrijpen en daar hang ik dan, bungelend aan mijn bezem, met een hoofd als een tomaat, recht tegenover Scorpius Malfoy.
          'Oh... hallo Scorpius. Jij ook hier?' mompel ik terwijl ik weer op mijn bezem probeer te komen, 'ik was alvast een beetje aan het oefenen voor de try-outs.' Ik bijt mijn lip en glimlach wrang. God, Teddy, je bent zo'n idioot.


    x x x


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Alexander Canopus Black
    Alex • Slytherin • Keeper • Captain • Enjoying his curry
    "Do not mistake my silence for weakness, no one plans murder out loud."



    x x x

          Yeah probs not.
    Met een gelukzalig gevoel laat ik me op het matras vallen. Mijn hoofd raakt het kussen en ik sluit mijn ogen. Ik voel Curren als een warm kacheltje naast me. Zijn arm glijdt over me heen en zijn haren kietelen in mijn nek als hij zijn hoofd op mijn schouder legt. Ik kan het niet laten om even te glimlachen terwijl ik langzaam op adem kom. Echter, als ik de lippen van Curren op mijn wang voel zet ik mijn stalen masker weer op en vervang ik de glimlach door een grijns.
          'Heb je echt gemist,' hoor ik Curren's lage stem dicht bij mijn oor. Ik laat mijn hand even over zijn ontblote lichaam glijden en verstrengel onze benen als een gebaar van instemming. Ik voel zijn hand op mijn borst en druk zachtjes mijn lippen op zijn kruin.
          'Ik heb nu wel een zak ijs nodig voor mijn kont, jezus Curren,' mompel ik, 'wat kleiner had ook wel gemogen.' Ik knijp plagend in zijn kont en kus zijn schouder. Dit soort moment zijn moment die ik echt kan appreciëren. Deze moment samen met Curren zijn de enige waarop ik iets laat zien van mijn ware aard en dat is wat het ook zo spannend maakt. Ik ben als de dood dat hij te dicht bij komt, want dan kan hij alles met gemak verwoesten. Ik staar naar het plafond.
          'Eigenlijk moet ik even douchen, maar ik lig wel prima zo,' geef ik toe. Ik kijk Curren aan en een hele zeldzame rode gloed verschijnt erop mijn wangen. Mijn ogen twinkelen gelukkig en eventjes ben ik op mijn zwakste. Totdat ik wegkijk.

    x x x

    [ bericht aangepast op 6 nov 2015 - 9:23 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Curren Doncho Krum
    Gryffindor | 7th Year | Seeker | Cuddling after *wbw*
    "Love is too beautiful to be hidden in the closet."
    Ik glimlach flauwtjes als hij naar me kijkt en grijns ook.
    "Ik heb nu wel een zak ijs nodig voor mijn kont, jezus Curren." Mompelt hij en ik schiet in de lach, waardoor ik mijn hoofd grinnikend in zijn schouder verberg en zijn woorden gedempt door mijn oren klinken. Als ik stop met grinniken kijk ik naar hem en glimlach weer van oor tot oor door zijn wilde haar. "Eigenlijk moet ik even douchen, maar ik lig wel prima zo," zegt Alex en mijn glimlach wordt alleen breder, ook als ik zie hoe hij zachtjes bloost. Het geeft een fantastisch gevoel dat ik degene ben die hem zo kan veranderen, die dit bij hem naar boven kan halen. Het laat zien dat ik iets speciaals ben en dat is voor mij erg veel waard, vooral bij iemand zo gesloten als Al.
    "Je bent een tovenaar, schat, er zijn makkelijkere manieren om schoon te worden dan douchen." Zeg ik plagend en ga op mijn rug liggen maar wel dicht tegen hem aan. Ik staar naar het plafond en leg mijn arm boven onze hoofden. Met de ander glijd ik over de huid van Alex' bovenarm en ga van de ene moedervlek naar de andere. Ik hoef niet eens te kijken, ik ken hem uit m'n hoofd. "Denk je dat Dent al weer het kasteel aan het verkennen is?" Vraag ik als ik opeens denk aan onze kat. Het is een van de liefste gebaren die Alex mij ooit heeft gegeven, ook omdat hij er zo zenuwachtig over was en ik ben er ontzettend blij mee. "Misschien heeft hij alweer de halve keuken leeggeroofd."


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alexander Canopus Black
    Alex • Slytherin • Keeper • Captain • Enjoying his curry
    "Do not mistake my silence for weakness, no one plans murder out loud."



    x x x

    'Je bent een tovenaar, schat, er zijn makkelijkere manieren om schoon te worden dan douchen,' zegt hij. Ik lach zachtjes.
          'Mijn ene wand ligt niet in de buurt en mijn andere "wand" maakt me alleen maar viezer,' zeg ik om hem vervolgens onschuldig aan te kijken en zachtjes mijn lippen in zijn nek te drukken. Curren gaat met zijn vinger over mijn arm heen en ik glimlach zwakjes.
          'Denk je dat Dent al weer het kasteel aan het verkennen is?' vraagt hij. Ik haal mijn schouders op. Dent kennende waarschijnlijk wel. 'Misschien heeft hij alweer de halve keuken leeggeroofd.'
          'Als hij maar wat voor ons over laat vind ik het prima,' mompel ik en ik sluit mijn ogen. Ik haal diep adem en kruip dicht tegen Curren aan. Het feit dat ik moe ben en het koud heb doordat ik vrijwel helemaal naakt ben, maakt me nogal knuffelig. Iets wat Curren vrijwel alleen maar meemaakt na onze seks. Ik verstrengel mijn vingers met de zijne en dromerig verstrengel ik onze benen in elkaar terwijl ik langzaam maar zeker een beetje wegdroom met Curren in mijn armen.
          'Hey... Curren,' prevel ik, 'ik hou van je,' mompel ik slaperig en ik glimlach. 'Niet weggaan, oké?' zeg ik voordat ik langzaam wat verder wegzak door de vermoeidheid van onze activiteiten. Plots hoor ik achter me wat geluid, wat de aanwezigheid van Dent aankondigt en ik lach zachtjes terwijl ik voel hoe hij tussen ons op het kussen plaatsneemt.
          'Trio,' mompel ik.

    x x x

    [ bericht aangepast op 6 nov 2015 - 11:16 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Oops. komt later]

    [ bericht aangepast op 23 nov 2015 - 17:34 ]


    Bowties were never Cooler

    Skip lalala, too lazy for fancyness.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    > Titel aangepast op aanvraag


    Happy Birthday my Potter!


    Evie Ngaio Robinson
    Hufflepuff || Quidditch Keeper || Extremely happy to be back at Hogwarts, but extremely jetlagged and in need of a hug.
    Het was eindelijk zo ver. Mijn koffer had ik gepakt, Peanut zat in het voorzak van mijn trui onder mijn dikke winterjas, en ik kon niet wachten om naar school te gaan en mijn vrienden weer te zien. Dat ik James weer zou zien was zeker ook een positief puntje. Nu had ik het wel snikheet, maar zodra ik in Schotland zou zijn zou ik vast en zeker weer staan te rillen van de kou. Dat gebeurde elk jaar. Ik gaf mijn ouders, broertjes en zusjes nog een kus en ademde nog een keer diep de droge warme Australische lucht in, voor ik mijn viavia vastpakte en werd weggezogen naar de donkergroene velden rond de school. Ik voelde het tijdens de overgang al steeds kouder worden. Toen ik eenmaal op het grasveld voor de school landde stond ik al te trillen op mijn benen. Ik ging dus mooi snel naar binnen om nog een trui aan te trekken. Ik kon ook bij iemand in bed kruipen, waardoor direct mijn gedachten naar James gingen. We hadden niet echt iets, nog niet, maar toch wilde ik niets liever dan tegen hem aan kruipen en voordeel nemen aan zijn warmte. Ik appte hem dus direct, terwijl ik het kasteel in schuifelde. Volgens hem was het een minder slim plan om bij hem in bed te kruipen, omdat zijn kamergenoten dat waarschijnlijk niet erg konden waarderen. Dat kon ik me voorstellen, al vond ik het wel enorm jammer. Nu werd het dus nog een dikke trui over mijn lichaam trekken en gaan ontbijten, of dineren volgens mijn interne klok. Ik was echt doodop, had overal nog zand en zout zitten waar het niet moest zitten, maar ik moest dit doorhalen, anders was ik maandag nogsteeds niets waard. Ik vond mijn weg naar mijn kamer en zei gedag tegen de paar mensen die al wakker waren. Mijn koffer legde ik op mijn bed en mijn winterjas hing ik op een van de stijlen. Hierna ging ik naast mijn koffer op mijn bed zitten en opende de klep opzoek naar nog een trui. Het kon vast met magie, maar dit was makkelijker. Victoire vroeg om toegang tot de Common Room, om Teddy uit zijn koffer te halen, en we spraken ook af samn 's ochtends te gaan joggen. Ik vond het wel lekker om mijn conditie op pijl te houden als ik hier was, en niet alleen op het Quidditchveld. Ik nam toch eerst de moeite om nog een trui aan te doen en Peanut's terrarium in te pluggen, zodat hij straks ook een lekker warm plekje zou hebben. Hierna haalde ik nog een borstel door mijn droge zoute haren, om het mogelijk iets te temmen, voor ik naar beneden hobbelde. Daar deed ik de deur open voor Vicky en liep door richting de Great Hall om James daar op te wachten. Ik had iedereen wel gemist, maar James nog wel het meest. De paar mensen die hier liepen keken me wat vreemd aan, gezien de rest allemaal nog in t-shirts liepen. Ik liep de Great Hall in en keek rond opzoek naar de jongen met de pikzwarte haren en de prachtige ogen. De wedstrijden waren verrassend goed gegaan en door het weer hadden we het in een absoluut uitputtende dag kunnen doen. Nu stond ik hier als een soort zombie, met mijn baardagaam in mijn tweede trui. Nog geen twee uur geleden lag ik in de Bondi baai en nu stond ik hier te rillen van de kou. Ik stuurde James dus maar een berichtje en liep naar een van de banken om me daar als een opgerold michelin mannetje te wachten tot degene kwam die me hopelijk iets warmer kon houden dan ik nu was.


    Bowties were never Cooler