• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Because I love him, do I need another reason?

    Not sure of het nou mijn pessimisme is, of dat ik morgen werkelijk gedumpt ga worden. Angst.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Can't I just escape life for a while, please?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wiarda schreef:
    Not sure of het nou mijn pessimisme is, of dat ik morgen werkelijk gedumpt ga worden. Angst.



    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haerolin schreef:
    Oh, fijn...Ik ga nu al dood van de warmte bij 29 graden. Aanstaande zaterdag gaat het 40 graden worden.
    Yup...Ik ga smelten, net zoals Olaf in Frozen.(no_chears)


    Ik ben zo flauw :') Maar dit vond ik ook grappig x)
    — Zo blij dat de pilletjes werken ^-^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Zoveel te doen, zoveel te regelen. Zo weinig tijd.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik vind dit weer GEWELDIG. Het is alsof de hele wereld me goedemorgen wenst als ik 's ochtends te tuin in stap. Ik hou niet eens van die hitte, want dat wordt me ook al gauw te veel, maar door de zon is alles zoveel vrolijker.


    i put the fun in funeral

    Let's go to the lake.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wat zal ik eens doen vandaag...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb het zo heet. Hoe ga ik de dag doorkomen?

    Palinoia schreef:
    Wat zal ik eens doen vandaag...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mama, ik weet dat je van me houd *kuch* maar kun je een keer even normaal doen tegen me?


    wat was dit ookalweer

    Nieuwe kleuren in je haar zorgen dat je - je toch altijd wat zekerder voelt.


    Because I love him, do I need another reason?

    Dat moment dat je hoort dat twee vrienden die normaal bijna nooit drinken elkaar dronken zijn gaan voeren......

    En al twee ochtenden achter elkaar niet goed kunnen slapen, omdat ze op enkele tientallen meters van mijn kamer vandaan bezig waren :/


    Stenenlikker

    Zo. Ik heb me ingeschreven! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    Zo. Ik heb me ingeschreven! :3


    Veel succes! Het komt vast wel goed (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys