• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 juli 2015 - 22:04 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    You know what? It's a shitty world and I don't like it.


    kindness is never a burden.

    Dat was dan ook de laatste keer dat ik moeite deed.


    kindness is never a burden.

    and if i just die?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ugh, mijn buik doet zo'n pijn. I need chocolate.


    Caution first, always.

    Does anyone else ever think of ripping their own heart out or is that just me?


    kindness is never a burden.

    Ik vraag mij echt af hoe ik in vredesnaam smut kan lezen met het meest serieuze gezicht ooit maar ik heb de grootste glimlach op mijn gezicht terwijl ik fluff lees.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hunt schreef:
    Ik vraag mij echt af hoe ik in vredesnaam smut kan lezen met het meest serieuze gezicht ooit maar ik heb de grootste glimlach op mijn gezicht terwijl ik fluff lees.


    Danmarks Dynamite.

    I just don't care anymore. I'm tired, sad, stressed and I want to cry.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    De laatste tijd boeit het me echt geen flikker meer als iedereen mij haat. Ik weet niet of dat een goed teken is, though.


    Danmarks Dynamite.

    Ik wil dit niet meer.


    You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one.

    Morgen en dinsdag worden echt een grote nachtmerrie. I just want to cry and never leave this house again.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Weekenden zijn funest voor mijn gewicht. :'D


    Your make-up is terrible

    Yai, alle Jurassic park films gezien met mijn schat ;3
    Was heel leuk, nu gaan we ook nog een Indiana Jones marathon houden, omdat ik teveel in mijn leven gemist heb volgens ons beiden :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Liar liar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb echt zin om een nieuwe agenda te kopen en dan allemaal onnodige afspraken en dat soort dingen erin te schrijven en alles geordend te hebben en vervolgens te kunnen doen alsof ik mijn leven helemaal back on track heb en dat het aankomende jaar helemaal perfect gaat worden. Ha. Haha. Hahaha.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.