• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 juli 2015 - 22:04 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Vandaag was zo leuk. c;


    Caution first, always.

    Oh well, dan slaap ik toch gewoon niet. *shrugs* Who needs sleep when you've been dead inside for years.


    kindness is never a burden.

    Yeah, let me just remind myself that you tell eveyyone they're your number one and I'll be okay.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Werken o.o


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wil een Yves.


    Vandaag eindelijk naar huis, wat een heerlijk vooruitzicht. Denk maar niet dat ik snel weer kom, ik blijf nu wel een maandje of langer thuis.

    YAY. Pauze c;


    26 - 02 - '16

    I love the song so much.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donder op. Je bent toch zo graag weg? Laat me dan nu ook gewoon alleen.


    Caution first, always.

    De afspraak "geen vriendjes en vriendinnetjes doordeweeks hier" is meteen al gebroken. En zijn ouders zeggen er niks van. Dan maken jullie die stomme regeltjes en doen er niks aan als de regels overtreden worden.

    Ga ergens anders janken en moeilijk doen klein, irritant kutkind!


    26 - 02 - '16

    Bedankt aan de mensjes van de lijn om me zo snel te helpen met mijn probleem...Niet dus.:8
    Deze maand vervalt mijn buzzypas en door problemen op jullie site kan ik het niet verlengen. Ik spreek jullie er op aan, ik krijg een antwoord terug met de vraag of ik printscreens door wil sturen en wanneer ik het doe laten jullie niets meer van jullie horen?! Ik ben al meer dan twee uur aan het wachten op antwoord.
    Hier erger ik me dus rot aan!


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Zijn 19 boeken voldoende voor twee weken vakantie? :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ohgod, nu maar hopen voor het beste. ;3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    AGHRGHJKJKJKFSSLJKJ!

    We zijn al drie uur verder en nog steeds geen abonnement aan kunnen vragen bij de lijn. Bij google chrome werkte het al niet en nu ik, zoals jullie me hadden aangeraden, internet explorer probeerde lukt het ook niet.
    Dadelijk firefox misschien?

    Zeker dat het aan ons ligt?!


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.