• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: zaterdag 6 september


    Story: 1
    Praattopic: 123456789
    Speeltopic: 12345

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    1.2 Tyler Luca Santiago • Boschetto
    1.2 Connor Atwell Foist • Foist
    1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    1.4 Ashton Lucas Merrick • Gaskarths
    1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    1.5 Alexander Clarkson Moore • Jukeboxes
    1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • Necessity

    1.2 Elles Layton • Painkiller
    1.2 Reagan Alana Clapton • Gaskarths
    1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    1.3 Jordan Arabella West • Boschetto
    1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    1.7 Hester Jules Moore • Howland
    1.8 Iliona "Io" Whitt • Somnephilia

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Alexander en Hester/Io
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Io (17) • 29 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 1:03 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hiij begreep het volkomen toen ze zich terugtrok. Het ging echt te snel voor haar, hij had deze reactie verwacht. Wat hij echter niet verwacht had, was wat ze daarna deed.
    Hij sloeg meteen zijn armen om haar heen, alsof ze anders zou verdwijnen en trok haar nog dichter tegen hem aan, ter hij haar kus beantwoordde. Misschien kwam het door de alcohol, misschien was het haar eigen keuze, misschien een combinatie; het maakte hem niet uit. Het resultaat was hetzelfde, namelijk dat zij nu in zijn armen was met haar lippen tegen de zijne gedrukt.
    Ergens was hij zich er vaag van bewust dat de twee meisjes voor wie de hele act begonnen was, afdropen, maar hij liet haar niet los. Dit was allang geen toneelstukje meer voor twee opdringerige meiden. Dit was puur tussen hen, voor hen alleen, zelfs al stonden ze tussen al die mensen.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Opeens hoorde Ash weer gejoel en geschreeuw, maar nu afkomstig van buiten en fronsend wende hij zich tot Jace.
    "Wat is er aan de hand?" vroeg hij zich hardop af en pakte toen Jace hand vast en trok haar mee naar buiten. Door zijn lange lengte kon hij over de groep mensen heen kijken en zag nog net dat Tyler en Max over de grond rolde, vechtend, er een vaas aandiggelen lag op de grond en Nate uiteindelijk de twee uit elkaar wist te drijven. Ashton schudde zijn hoofd en keek even om naar Jace en toen weer naar Max.
    "Ik geloof dat ik even moet gaan," hij keek veelbetekend de kant van Max op, die gefrustreerd wegliep, een meisje - waarschijnlijk zijn meisje en ook nog de jarige - achterlatend. Hij schudde weer zijn hoofd en haastte zich Max' kant op, greep zijn schouder vast en draaide hem om.
    "Max, wat heb je gedaan?" viel Ashton maar gelijk met de deur in huis en keek de jongen doordringend aan, die zo te zien weer in een trance vast zat waar hij vaker mee worstelde, een trance van woede en nog allerlei andere negatieve emoties.


    I just caught the wave in your eyes

    Reagan zwalkte heen en weer en blerde hard mee met de muziek, intussen stond ze te dansen met een jongen die ze nog nooit had gezien, hij was wel aantrekkelijk moest ze toegeven. Toch vond ze een zekere persoon die er nu niet was knapper. Caleb, Briana en Blaine voegde zich bij haar en inmiddels stonden ze al op de tafel. Reagan keek even rond en haar oog viel toen op twee jongens, waarvan een onbekend en eentje - zeer, hoewel dat wel erg ruim gesproken was - bekend. Giechelend en met moeite kwam ze van de tafel af en liep op het stel af.
    "Hey waar was je ik heb je gemist," zei ze met dubbele tong en keek hem met wazige doch vrolijke ogen aan. Tegelijkertijd gaf ze hem een knuffel en een kus op de wang, haar vielen de bloedende lip en blauwe kaak amper op. Ze keek hem enkel even met een gekanteld hoofd aan, schudde toen giechelend haar hoofd en ze draaide zich vervolgens om naar de andere - onbekende - jongen.
    "Reagan!" riep ze uit boven de muziek en gaf hem ook een spontane knuffel voordat ze zich weer omdraaide en heen en weer wiebelend weer de tafel op klom en weer begon te dansen met Briana. Haar hoofd voelde nogal raar aan en ergens wist ze dat ze niet goed bezig was maar het voelde op dit moment fijn dus ze genoot er met volle teugen van. Daarbij; het was een feestje dus waarom zou ze zich dan inhouden?


    I just caught the wave in your eyes

    Max schrok zich kapot toen hij plots door Ash geconfronteerd werd. Zijn lichaam was nog steeds opgefokt door de adrenaline, waardoor hij zichzelf snel van de andere jongeman wegduwde. Onmiddellijk voelde hij een pijnscheut door zijn arm trekken. Het licht viel er juist op en Max kon de scherven zien blinken onder het bloed. Zijn hele arm voelde lam en zijn vingers tintelden.
    "Niets," mompelde hij terwijl zich afwende en zijn shirt uittrok. Onhandig begon hij het kledingstuk om zijn arm te binden om zo het bloeden te stelpen. Het ging alleen heel moeilijk.


    Mhm?

    Ash voelde hoe Max hem wegduwde en hij trok een wenkbrauw naar de jongen op, die was ver heen.
    "Niets? Mijn reet. Max je hebt toenet Tyler in elkaar geramd, hij jou en je hebt aardwerk of wat het ook is in je arm gekregen. Als je dat niets noemt dan ben ik de koningin van verweggistan," zei Ashton sarcastisch, stapte weer op Max af en sloeg zijn handen van zijn armen af, gezien hij het er niet beter op maakte met zijn geklungel, eerder erger. Ash trok Max' arm nog wat beter onder de lamp en bekeek de wond grondig, gelukkig was hij niet diep en groot maar hij bloedde wel verschrikkelijk en deed waarschijnlijk ook wel pijn, ook al zou Max dat nooit toegeven, over zijn lijk.
    "Okay we moeten dat bloeden stoppen." constateerde Ashton ook al was dat duidelijk maar hij wilde hiermee Max meer de ernst van de zaak laten inzien.
    "Hey jullie!" riep Ashton naar de groep mensen die nog buiten stond en een paar draaiden zich verstoord om.
    "Heeft iemand een EHBO cursus gevolgd of iets? Mijn vriend hier bloedt als een rund," Ashton wierp Max een nijdige blik toe en schudde afkeurend zijn hoofd.


    I just caught the wave in your eyes

    "Wel, aangezien je alles zo mooi hebt opgesomd, hoef ik je niet meer te vertellen wat ik gedaan heb. Of niet soms, papa?" siste Max even sarcastisch terug. Hij was Ash wel dankbaar, maar zijn humeur liet niet toe om dat te tonen. Het verdoofde gevoel begon weg te trekken en zijn arm voelde aan alsof het in de fik stond, maar hij verbeet de pijn door zijn kaken opeen te klemmen. Het hielp wel om hem weer bij zijn volle verstand te brengen en knikte zwijgend op Ashtons vaststelling.
    Pas toen die begon te roepen, protesteerde hij.
    Ash, zwijg, verdomme!" zei hij tussen zijn opeen geklemde tanden door. "Het is goed, ik heb al erger gehad. Bind gewoon mijn T-shirt rond mijn arm, ik verzorg het later wel." Hij zweeg even en duwde zijn trots opzij.
    "Alsjeblieft?"


    Mhm?

    Haar vrije hand, die waar het bierflesje niet in bungelde, vlechtte zich in zijn haar terwijl ze hem kuste. Oh, Dyana, dit was niet de afspraak, weet je nog? Drie dates, minstens.
    Ze duwde het stemmetje in haar hoofd weg en liet haar tong over zijn lippen glijden, die lichtelijk naar alcohol smaakten.
    Ze voelde zijn armen om haar heen en zijn hartslag tegen haar huid, haar hart moest ook wel bonzen nu.
    Met een laatste, zachte kus op zijn lippen trok ze zich terug, een beetje ongemakkelijk. Ze kon nou eenmaal niet zeggen dat ze veel mensen gezoend had, en zeker niet zo impulsief.
    Ze staarde even naar haar handen, en glimlachte toen in Will's richting. "Oeps..."


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Tyler zuchtte even maar moest toch lachen toen hij naar Rae keek. Hij zou haar wel een beetje in de gaten houden, al mocht ze natuurlijk ook lol hebben. Het is immers een feest, no? Hij keek even naar het ijs tegen zijn lip en grijsnde. "Hmh, cookie dough... Goede keus.." zei hij en hij nam een hap waarna hij goedkeurend knikte...


    El Diablo.

    Even verrast keek Nathan toe hoe een meisje die overduidelijk genoeg drank binnen had, hij herkende haar ook van de eerste schooldag en het was nu wel duidelijk dat het Tylers meisje was. "Nathan!" had hij nog gegrijnsd nadat ze zichzelf voorgesteld had al Reagan en algauw was ze weer gaan feesten. Nathan keek even grijnsend naar Ty en daarna naar de mensen die beerpong aan het spelen waren en op de tafels aan het dansen waren. Niet veel later nam hij ook een hap van zijn ijs en grijnsde dan weer naar Tyler. "Je kent me." lachte hij en porde dan wat met zijn lepel in het chocolade ijs. " Dus Rae huh? Valt ze wat mee?" Nathan probeerde zijn vriend wat te polsen over hoe het ging. Opzich vond hij zelf het niet zo moeilijk om met Regina te praten en had wel het gevoel dat ze al goede vrienden waren, maar hij zou niet weten hoe te beginnen met het flirten of de eerste stap laat staan dat hij zal moeten weten uit te vogelen hoe hij Regina naar de badside moet weten te locken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Reagan knikte enthousiast toen de jongen zijn naam noemde en ergens kwam hij haar toch wel bekend voor, waarvan? Ze had letterlijk geen idee.
    "Coole naam!" riep ze nog voordat ze weer begon te dansen op de tafel en samen met Blaine en Briana vermaakte ze zich uitstekend. Op een bepaald moment kreeg ze het ontzettend warm in de trui die ze om een één of andere reden aanhad en op een sierlijke manier deed ze hem uit en gooide hem ergens door de kamer waardoor er een gejoel opsteeg in de keuken.
    "Strippen!" werd ee geroepen en Reagan giechelde even en begon weer verder te gaan met dansen, ook al voelde ze zich nu iets minder op haar gemak. Opeens voelde ze dat iemNd haar vastpakte en voor ze het wist zag ze een stel bruine ogen en roze lippen wel heel dichtbij komen en geschrokken deinsde ze achteruit en keek een redelijk uitziende jongen aan.
    "Awh c'mon," grijnsde deze naar haar en wilde haar weer vastpakken en zijn lippen dichterbij brengen. Reagan handelde echter snel en mepte hem hard en vol in zijn gezicht met haar vlakke hand waardoor een pets geluid de ruimte door schalde. Afgezien van de muziek werd het even stil en iedereen keek even om voordat het gejoel en gejuich weer verder ging. De jongen keek Reagan even raar aan en droop toen met hangende pootjes af. Half verdwaasd keek Reagan hem na voordat ze van de tafel afging en weer richting de drank tafel liep voor een baco, tot nu toe vond ze die het lekkerst.


    I just caught the wave in your eyes

    Tyler knikte even en grijnsde naar hem. "Jawel, leuke meid hoor.." grijnsde hij en hij keek even naar de drukke groep voor hem. Vervolgens sloeg hij losjes een arm om de schouders van zijn beste vriend en hij liep naar buiten. Hier nam hij weer een hap ijs, ''de mooie tijden dat iedereen gewoon stoned ergens in huis lag.." zei hij lachend. Doelend op hoe hij een paar van zijn feesten herinnerde.


    El Diablo.

    De kus duurde korter dan hij had gewild maar langer dan hij had verwacht. Zoals verwacht was zij degene die zich terugtrok en zich ineens realiseerde wat er was gebeurd.
    Hij liet zijn armen om haar heen liggen; losjes, zodat ze zich uit zijn armen zou kunnen bevrijden als ze dat zou willen.
    Hij glimlachte naar haar en keek haar aan, vast van plan de laatste restjes van deze atmosfeer - als dat het goede woord was - goed te benutten, voor alles weer zoals eerder, of ongemakkelijker, zou worden.
    Aan haar reactie kon hij wel merken dat dit eigenlijk een fout was geweest , al realiseerde ze zich dat pas achteraf en hij verwachtte niet al te veel qua gevolg, al hoopte hij daar natuurlijk wel op.
    "Soms is het goed om de regels te breken," zei hij met een knipoog, doelend op haar 3-dates-regel.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Met Tylers arm om zijn schouder heen liepen de twee jongens weer naar buiten weg dan de drukte van binnenin waar het feestje druk verder ging. Eens we buiten waren nam ik mijn mijn vrije hand nog vlug een hijs van mijn peuk, waarna ik de assen wegtikte en de sigaret weer tussen mijn lippen stak om dan mijn aandacht op Tyler te vestigen. Dat waren inderdaad goede tijden. Een lachje verliet mijn lippen en nam nog een hap ijs tot ik tot een idee kwam, misschien niet echt geniaal maar het bracht de oude tijden terug, daarbij was het al sinds eergisteren dat ik nog wat gesnoven had. Mijn pot ijs legde ik even aan de kan en zocht daarna in de binnenzakken van mijn oude leren vest. Ik had dit ding al zo lang dat de kans groot was dat ik nog wat coke erin had slingeren. Na even zoeken had ik prijs en een grijns sierde mijn lippen voordat ik nog even rondkeek of er niemand ons zou zien wat het geval leek en daarna haalde ik het kleine pakje met wit poeder teboven. "Wat dacht je ervan, even terug naar de goede oude tijd?" vroeg ik Ty met een speelse grijns om mijn lippen waarna ik het pakje in zijn hand stak. "Ik weet dat je het wilt proberen."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ze voelde zoveel emoties door elkaar dat ze niet precies wist welke ze naar de bovenkant zou laten borrelen. Schaamte, of juist overwinning?
    "Ja maar...," haar tand beet opnieuw op haar lip en ze moest uitkijken dat ze geen bloed zou veroorzaken. "God.."
    Hoewel hij vast al doorhad dat haar vriendje niet bestond, zou zijn reactie veel zeggen over het type jongen dat hij was. Welke betrouwbare jongen zoent er nou met een meisje met een vriendje, en heeft daar geen spijt van?
    Ze nam een slok van haar biertje en haalde een hand door haar haren. Zij had geen spijt, dat wist ze zeker, al was ze veel te snel gegaan. Soms was het goed de regels te breken, daar had hij gelijk in.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Tyler keek even naar het pakje in zijn hand en de grijns op zijn lippen werd langzaamaan breder. "Wie zei iets over proberen? Gewoon terug naar de goede oude tijd toch?" Grijnsde hij met een speelse knipoog en hij nam nog een kleine hap ijs. "So... Leggo?" Grijnsde hij.


    El Diablo.